Ο χρήστης Pavlov's Dog έγραψε:
Κατ' εμέ ... Ακριβό
Πανάκριβο...
υ.γ. άσχετο αλλά έτσι όπως έχει γίνει το group Hyu/Kia στην Ελλάδα, δεν νομίζω να ξανά αγοράσω κάποιο αυτοκίνητό τους.
Δεν πάνε καλά οι πωλήσεις...
Ναι το σκαλοπάτι στην ποιότητα ήταν μεγάλο, αλλά υπήρξε ένα 'άλμα' δύο σκαλοπατιών στις τιμές.
Αν δεν 'συμμαζέψουν' τις τιμές (υπάρχουν πολλές διαμαρτυρίες για τις τιμές των diesel - και την εντελώς άδεια πρώτη έκδοση), πριν το τέλος του χρόνου, τα πράγματα θα είναι δύσκολα...*Ο όμιλος το έκανε ήδη με τις τιμές του RIO. *
Έκανα test drive το i30 1.4 diesel, όντως μιλάμε για άλμα ποιότητας (για Κορεάτη), αλλά όταν μου είπαν τιμή, απογοητεύτηκα.
**16.500 ευρώ + έξοδα !!! ** δηλαδή κοντά 17.000 για την έκδοση Comfort (είναι η αμέσως επόμενη έκδοση μετά την γυμνή Classic που έχει επιπλέον ηλ. παράθυρα πίσω και Radio CD) χωρίς απόσυρση.
Η έκδοση έχει έναν εξοπλισμό που σε άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας είναι δεδομένος από τη βασική έκδοση και μάλιστα, δεν έχει ούτε ζάντες ελαφρού κράμματος, ούτε βραχιόνιο ξεκούρασης, που στην υπόλοιπη Ευρώπη παρέχονται στην έκδοση αυτή.
Η τσιγγουνιά σε όλο το μεγαλείο !
Λένε ότι η αρχική τιμή χωρίς έξοδα είναι 18.000 ευρώ (αστειεύονται βέβαια, για Hyundai μιλάμε... αλλά αυτοί νομίζουν πουλάνε Golf) και κάνουν 1500 έκπτωση (?)
**Σύντομα η αντιπροσωπεία θα επανεξετάσει την προσφορά και να προσγειωθεί στα Ελληνικά δεδομένα αγοράς. Με τέτοια τιμή του diesel ειδικότερα στην έκδοση Comfort που θα πρέπει να θεωρηθεί entry, τα πράγματα θα είναι δύσκολα... **