Όχι δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Μια χαρά ισχύει.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όχι δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Μια χαρά ισχύει.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φιλε μου απλως μιλα με τον ασφαλιστη σου γιατι η πρασινη σσ καλύπτει μονο για αστικη ευθύνη (ζημιες) και οχι κλοπή στο εξωτερικό νομιζω μπορεις να κανεις προσθετη πραξη για τις ημερες που είσαι εξω και για την κλοπη. Με επιφύλαξη.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγκατάσταση LPG από αντιπροσωπεία 2.800 ευρώ παρά πολλά λεφτά για να επενδύσω σε αυτοκίνητο 6ετιας. Η κατανάλωση πρόσεξε σου είπα για ελαφρύ πόδι και ιδανικές συνθήκες. Μπορώ να σου μιλήσω σε μικτές συνθήκες με πολύ προσοχή 60 λίτρα καύσιμο με το ζόρι 600-650 χλμ.
Τώρα ο λόγος που το έδωσα ... Περισσότερο συνδυασμοί λόγων : 1- το είχα τρακάρει με συνέπεια να μην μου εμπνέει εμπιστοσύνη εάν και είχε φτιαχτεί στην αντιπροσωπεία 2- μεγάλη κατανάλωση με πολλά χλμ που αναγκάζομαι να κάνω καθημερινά και 3- Με τα χλμ που κάνω σε 1-2 χρόνια δεν θα έπιανε τίποτα ενώ τώρα πείρα κάποια λεφτά και πίσω .
Όσο για τα ανταλλακτικά άκου τιμές και κρίνει εάν είναι φθηνά , νορμαλ ή ακριβα :
Φθηνά ανταλλακτικά και AUDI πιστεύω δεν πηγαίνουν στην ίδια πρόταση Τώρα μόνο για το Tiguan μπορώ να σου πω που το είχα κι ολας. Έχει κάπως ακριβά ανταλλακτικά και φυσιολογικά για VW τιμή αναλλωσιμων (το νιώθεις το πιασιμο στον πωπω σου δλδ). Και από κατανάλωση καίει το άτιμο . Με οδήγηση πολύ συγκρατημένη μέχρι 110 και 1 άτομο στο αμάξι χωρίς κλιματισμό δεν πρόκειται να δει κάτω από 7.7 - 8.5 . Αυτά από εμένα .
Ευχαριστώ αλλά δυστυχώς δεν είναι επιλογή μιας και οι ταυτότητες των 2 παιδιών είναι στρατιωτικού τύπου και δεν μπορούν να ταξιδέψουν σε χώρες εκτός ΕΕ με ταυτότητες .
Καλησπέρα σας φίλοι μου ! Πείρα απόφαση μετά από σύντομα ταξίδια προς Βουλγαρία να κάνω κίνηση για ποιο μακρινό ταξίδι και θα ήθελα την βοήθεια σας παρακαλώ. Η σκέψη μου είναι η να πάω απευθείας για Βουδαπέστη ή Βουκουρεστι και από εκεί στη συνέχεια Βουδαπέστη . Το θέμα είναι ότι κανείς εκδότη των τεσσάρων δεν διαθέτει διαβατήριο και θα ήθελα μια διαδρομή που να μην περιλαμβάνει Σκοπιά , Σερβία κτλ. Υπάρχει τρόπος να πάω Βουδαπεστι μέσω Βουλγαρίας και Ρουμανιας ; Έχετε μήπως κάποια άλλη εναλλακτική να μου προτείνετε ;
Μόλις βρήκα το θέμα παρακαλώ συγνώμη για την διπλοεγγραφή ας κλειδώσει - διαγραφεί το συγκεκριμένο από κάποιο mod
Συγνώμη ίσως. Έπρεπε να το ψάξω λίγο καλύτερα . Βασικά μέχρι Βουκουρεστι το κατάλαβα και σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες . Εκεί που σε μπέρδεψα είναι ότι από εκεί θα ήθελα να πάω Βουδαπεστι μετά (Ουγγαρία) .
Καλησπέρα σας φίλοι μου. Τις τελευταίες μέρες προσπαθώ να δώσει κατα πόσο είναι εφικτό ένα ταξίδι από Προμαχώνα (Θες/νικη) προς Βουκουρεστι αποφεύγοντας Σερβία λόγω έλλειψης διαβατηρίων . Δλδ πηγαίνοντας Βουλγαρία, Ρουμανία και από εκεί Ουγγαρία . Γνωρίζει κανείς εάν είναι εφικτό ή καποια πληροφορία σχετικά να με βοηθήσει ;
Καλησπέρα σας φίλοι μου. Τις τελευταίες μέρες προσπαθώ να δώσει κατα πόσο είναι εφικτό ένα ταξίδι από Προμαχώνα (Θες/νικη) προς Βουκουρεστι αποφεύγοντας Σερβία λόγω έλλειψης διαβατηρίων . Δλδ πηγαίνοντας Βουλγαρία, Ρουμανία και από εκεί Ουγγαρία . Γνωρίζει κανείς εάν είναι εφικτό ή καποια πληροφορία σχετικά να με βοηθήσει ;
Καλησπέρα σας φίλοι μου. Τις τελευταίες μέρες προσπαθώ να δώσει κατα πόσο είναι εφικτό ένα ταξίδι από Προμαχώνα (Θες/νικη) προς Βουκουρεστι αποφεύγοντας Σερβία λόγω έλλειψης διαβατηρίων . Δλδ πηγαίνοντας Βουλγαρία, Ρουμανία και από εκεί Ουγγαρία . Γνωρίζει κανείς εάν είναι εφικτό ή καποια πληροφορία σχετικά να με βοηθήσει ;
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
dpf; Είναι κάτι που το έχουν μόνο τα γαλλικά και να το λάβω υπόψιν για το C4 ή υπάρχει σε όλους τους πετρελαιοκινητήρες;
Είναι φιλτρο κατακράτησης μικροσωματιδιων χονδρικά κάτι παρόμοιο με τους καταλύτες αλλά για diesel . Και όπως είπε ο προαναφερόμενος όλα τα euro5 έχουν .
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
- σε πληροφωρω ότι να και 5αρι σασμαν στα 110 έχει 2.100 στροφές
Τα 6άρια όμως πάνω-κάτω δίνουν 65χλμ/ω ανά 1000rpm. Αυτό σημαίνει 130χλμ/ω στις 2000, 110 στις 1750 κοκ.. Μειωνει ακόμη παραπάνω την κατανάλωση.
Δεν διαφωνώ ότι είναι προτιμότερο το 6αρι απλώς ήθελα να το διορθώσω κι ολας τώρα μόλις γύρισα από βόλτα 110 = οριακά 2.000 (λίγα χιλιοστά ποιο κάτω) . Επίσης ένα κιβώτιο εξαρτάται και από την κλιμάκωση του . Πχ το Tiguan που είχα η 1η ήταν απίστευτα κοντή . Ήθελα να τονίσω ότι κατεμε μόνο το κιβώτιο δεν θα έπαιζε καθοριστικό ρόλο
Μπες καλύτερα στο www.δενξερωτινααγορασωμεταπολλαλεφταμου.Gr/ ... Έχει πολλές επιλογές από απλές καθημερινές επιλογές sclass Audi a8 Bentley Masseratti κτλ
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Νάτααααα.....τα φορέσανε οι γερμανοί στο Polo και στο Golf και αρχίσαμε.....θα μας τα βγάλουν κορυφαία,κάτσε να δείς!!!!Το χειρότερο δε,είναι πως θα μασήσουν πολλοί!!
Γιατί;;;;με nexen τα φέρνουν πλέον;;;;
Γιώργη...και το Polo και το golf...!!!!!Ειδικά τα πετρέλαια.....
Οι ίδιοι οι κάτοχοι τα γράφουν αυτά,για την επιλογή του'κολοσσού'....δεν τα λέω εγώ!
Γενικά ρωτάω ρε παιδιά δεν είπα να βάλω σντιπαγωτικο τώρα. Πχ βλέπω κάτι καθαριστικά για protec ή top mag και αναρωτιέμαι εάν είναι απαραίτητα
Καλησπέρα σας φίλοι μιας και νέος κάτοχος diesel θα ήθελα να σας ρωτήσω τι ισχύει με τα πρόσθετα ... Δλδ... Ρίχνουμε αντιβακτηριακο ; Βάζουμε σντιπαγωτικο ; Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω ;