Βασικά καλησπέρα σας,
Χαζεύοντας στο forum απόψε έφτασα και σε αυτό το άρθρο που έγραψα ένα βράδυ στο Αγρίνιο που σπούδαζα εκθέτοντας τους προβληματισμούς μου και φτάνοντας αργότερα στο 2018 όπου σας έλεγα για το γιάρις μου... Πραγματικά θυμάμαι τις φάσεις που βρισκόμουν διαβάζοντας τα λόγια μου και τους προβληματισμούς μου μέσα από αυτό το τόπικ! Αφού λοιπόν σας κρατάω ενήμερους με τις κάποιες χρονικές καθυστερήσεις ας κάνω ένα update. Το yaris έφυγε... Έφυγε τις πρώτες μέρες του περασμένου Οκτώβρη και τη θέση του πήρε.... ενα corsaki! Δυστυχώς το δεν σπάει/ δεν χαλάει στην περίπτωση μου δεν βγήκε αληθινό. Το yaris είχε αρχίσει να καίει πολλλλλλλλλλλά λάδια... όσα και τα λάμδα... Και το πρόσεχα που να πάρει! Σέρβις με αλλαγές λαδιών, φίλτρα κλπ πριν την ώρα τους όλα για να μη πάθει τίποτα... Ρώτησα και την toyota και μου είπαν για ελατήρια κλπ... Ο μηχανικός μου, έλεγε κάτι τετραψήφια ποσά και εφόσον δεν ήθελε κι άλλα μαζέματα που θα αποκαλύπτονταν μετά το άνοιγμα της μηχανής. Για τα πρακτικά λοιπόν, έκαιγα ένα λίτρο ανά 1200 χιλιόμετρα, σε κάποια μικρά διαστήματα προς το τέλος της κοινής πορείας παρατηρούσα ότι με το που έβγαινα αυτοκινητόδρομο έστω και για λίγο και το γκάζωνα πήγαινε καλά αλλά ξαφνικά στις μετρήσεις έκαιγε λάδια.. η στάθμη στο δείκτη έπεφτε απότομα.. γενικά είχε αρχίσει να κουράζει η όλη υπόθεση στο ψυχολογικό κομμάτι με το έχω/ δεν έχω λάδια, θα φτάσει(;)/ πρέπει να ξαναβάλω; Έτσι λοιπόν κάπου λίγο πριν τις 125000 πουλήθηκε σε μια εταιρία για το ποσό των 4700€. Αργότερα, έμαθα μεταπωλήθηκε σε κάποιον άλλο για 6000 ευρώ. Πήρα λοιπόν ένα corsa γκρι/ ανθρακί 1.2 κυβικά τετρακύλινδρο και σήμερα μπήκε στις 10000 χιλιόμετρα. Το έχω από τις 6000 χιλιόμετρα εγώ και το πήρα από την τοπική αντιπροσωπεία. Ενός έτους καθαροαίμο GM - Opel κι όχι διασταύρωση 208 με κορσα. Έκδοση enjoy. 11000 ευρώ σχεδόν τιμήθηκε! Το πιο entry level που έβγαινε αλλά δεν πειράζει. Θυμάμαι το 2017 όταν πρωτοέγραφα που ήθελα να χει και το ένα και το άλλο... τώρα απλά είπα να κάνει τη δουλειά του και πραγματικά εκτός από τις λάμπες στα φώτα που έβαλα και τα φιμέ που θα περάσω αργότερα δεν θα το πειράξω καν... Το yaris έφυγε με συνοπτικές αποφάσεις μιας που χε κλείσει και 10ετια μαζί με θέμα κιόλας έχοντας επενδύσει κάμποσα λεφτά σε φρουφρου κι αρώματα, επομένως αν το σκεφτούμε ουσιαστικά... χαμένα λεφτά είναι οι προσθήκες, μόνο για να ικανοποιείται το μάτι μας. Στο corsa μιας και ολοκαίνουργιο ουσιαστικά, θα ακολουθήσω αλλαγές λαδιών ανα 6000 με 8000 χιλιόμετρα για να ναι δυνατός, ζωηρός και απροβλημάτιστος ο κινητήρας του. Κι επίσης να μη κοιτάω τα λάδια και σκοτίζομαι! Πραγματικά, πάω κι ανοίγω το καπό βλέπω το δείκτη γεμάτο και μου φαίνεται απίστευτο! Σας ευχαριστώ που με διαβάσατε και πάλι! Όποιος θέλει ας σχολιάσει από κάτω...
Και για να απαντήσω στο ερώτημα του τίτλου που είχα βάλει....
Ένα μεταχειρισμένο είναι πάντα μια καλή οικονομικά επιλογή, απλά πριν κανείς καταλήξει στην αγορά ας κάνει ένα απλό google search σε ξένα φόρουμ (αν δεν βρισκει στα ελληνικά) με τον κωδικό κινητήρα... Αν το χα κάνει κι εγώ τότε ίσως να μην είχε χρειαστεί να απογοητευτώ από τον 1KRFE. Καινούργιο είναι πάντα η καλύτερη επιλογή εφόσον υπάρχει το ρευστό και δεν σκοπεύει κανείς να το αλλάξει πριν τη δεκαετία όπου θα πιάνει το 50% της αρχικής αξίας του. Αυτά από εμένα!