Είδα κι εγώ σήμερα το TIGUAN σε αντιπροσωπεία στα νότια προάστια.
Είχαν το SPORT και το ESCAPE(track & field)
Οι εντυπώσεις μου για το SPORT(το είχαν σε μαύρο):
Ικανοποιητικό ταμπλό(είχε τοποθετημένο και το πολυλειτουργικό τιμόνι). Η ταπετσαρία, έτσι κι έτσι
Tα καθίσματα στο μέσο όρο της κατηγορίας .
Οι πίσω επιβάτες κάθονται σχετικά άνετα , αν και θα ήθελα να είναι λίγο ψηλότερη η οροφή.
Ο χώρος των αποσκευών δεν με ενθουσίασε . Μικρός σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Ομορφο το εμπρόσθιο μέρος. Κατά τη γνώμη μου του προσθέτουν πολύ σε εμφάνιση οι ασημί γρίλιες του ψυγείου που δεν υπάρχουν στις άλλες εκδόσεις.
Σοβαρό μείον αυτής της έκδοσης ,όπως και της TREND ,πιστεύω , ότι είναι η πολύ μικρή γωνία προσέγγισης (18,5 ) που έχουν. Πράγμα που σημαίνει ότι η μάσκα θα 'βρίσκει' μπροστά περισσότερο σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Και όταν λέω 'θα βρίσκει μπροστά' δεν αναφέρομαι μόνο στις εκτός δρόμου διαδρομές αλλά και μέσα στην πόλη (ψηλά πεζοδρόμια , σαμαράκια γίγαντες , απότομες κλίσεις σε πολλούς δρόμους για την απορροή των υδάτων κ.λ.π.)
Θα μου πείτε , 'θέλει προσοχή' , 'τι να πουν και αυτοί που κυκλοφορούν με χαμηλά αυτοκίνητα' κ.α. Αλλά αν είναι να προσέχουμε και με τα 4Χ 4 για λακούβες κ.α. όπως και με τα χαμηλότερα αυτοκίνητα τί να πω...
Προσωπικά από την αρχή με ενδιέφερε η έκδοση ESCAPE με την αυξημένη γωνία προσέγγισης. Αλλά ,όπως το είδα (λευκό χρώμα με σκούρα και μπεζ ταπετσαρία) δεν με ενθουσίασε. Φαίνεται μικρότερο και κάπως περίεργο το εμπρόσθιο μέρος του. Ισως σε μαύρο να είναι καλύτερο.
Ο πωλητής μου είπε ότι στην παρούσα φάση δεν μπορεί να εγγυηθεί πως οι παραδόσεις TIGUAN θα είναι μέσα στο όριο των 3,5 μηνών . Μάλλον θα κοιτάξω και για άλλες μάρκες. Ελπίζω να γίνουν κάποιες προσφορές.