Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Το 3 και το 4 δεν ισχύουν. Δε ζητάνε, δεν υποχρεώνουν, αλλά σου λένε ότι μόνο όταν μπαίνουν όλο και περισσότεροι στο δίκτυο και στην ομάδα και ταυτόχρονα όταν όλοι αυτοί ξοδεύουν περισσότερο, βγάζεις περισσότερα.
Η κύρια διαφορά είναι ότι δεν υπάρχουν -τουλάχιστον μέχρι στιγμής- κλασσικά προϊόντα (π.χ. Amway, Herbal Life, Organo κλπ).
Ε, και;
Καλοστημένη πυραμίδα που εξαρτάται από την κατανάλωση και την εγγραφή όλο και περισσότερων μελών είναι.
Το σύστημα δεν περιγράφεται ποτέ επακριβώς. Υπάρχουν υπόλοιπα από εδώ, εκπτώσεις από εκεί, ομάδες πιο πέρα, τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο όσον αφορά τον τρόπο λειτουργίας, χωρίς μισόλογα, γενικότητες και αοριστίες.
Και, you know, bottom line, είναι μία καλοστημένη μπίζνα εκμετάλλευσης της κουταμάρας και της αφέλειας, μία ψευδαίσθηση που δημιουργείται για να ξοδεύει κάποιος τόσο το χρόνο του όσο και τα χρήματά του σε επιχειρήσεις που ενδεχομένως ποτέ να μην πατούσε για να εισπράξει @@ εκπτώσεις και επιστροφές που ενδεχομένως να πετύχαινε ακόμα μεγαλύτερες μόνος του.
Επίσης, η όλη φάση πάμε για βάλουμε βενζίνη εκεί που θα πάρουμε επιστροφή και έκπτωση του κλου (γιατί το πως προκύπτουν τα ((1+23^8)mod54)% δεν ξεκαθαρίζεται ποτέ, ούτε καν οι προϋποθέσεις, είναι κάπως μπείτε πρόβατα στο μαντρί για να κονομάει η loyness και να έχετε την ιδέα ότι από τα ψίχουλα που επί της ουσίας παίρνετε πιάσατε την καλή.
Οι περισσότεροι από αυτούς τους επιχειρηματίες καλά θα έκαναν να μην πιάνονται από τα μαλλιά τους για να μην πνιγούν, γιατί αν ήταν επαγγελματίες αρκετά δε θα χρειαζόντουσαν τα loybots για να επιβιώσουν.
Αμφιβάλλω αν το 1% των μελών (ιδιωτών και επιχειρηματιών), γνωρίζουν ακριβώς τι παίζει. Λεφτά ακούν, επιστροφές ακούν, εκπτώσεις ακούν, πελάτες ακούν, τζίρους ακούν, και τρέχουν.
Ε, προσωπικά θα τους συμβούλευα να τρέξουν προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Επαναλαμβάνω: Αν ασχοληθεί κάποιος θα ασχοληθεί για να βγάλει ή να εξοικονομήσει λεφτά. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να καταναλώνει διαρκώς και αποκλειστικά σε συγκεκριμένα μαγαζιά (αμφιβόλου ποιότητας, επαγγελματισμού και τιμών) και να δημιουργήσει ομάδα που θα κάνει το ίδιο. Το συνολικό όφελος θα είναι πολύ μικρότερο και σε ποιότητα και σε χρήμα από αυτό που θα κατάφερνε μόνος του επιλέγοντας τα μαγαζιά που επιθυμεί ή που μέχρι τώρα επέλεγε. Κάθε έννοια ιδιωτικότητας των συναλλαγών (όπως και γενικώς με τη χρήση τραπεζικών καρτών), καταργείται. Ελπίζω να είναι το ίδιο εύκολο να βγει κανείς όπως είναι να μπει. Κανείς δεν καταλαβαίνει ότι το χρήμα προέρχεται από την έκπτωση (που σημαίνει ότι χάνει ο επιχειρηματίας), η οποία όμως έκπτωση θα πάψει να ισχύει όταν ο επιχειρηματίας αυξήσει τις τιμές για να βγάζει ακόμα περισσότερα ή να μη μπαίνει καθόλου μέσα. Το ίδιο το μέλος θα πληρώνει αυτά που παίρνει πίσω μείον την προμήθεια της loyness και αυτά που θα δίνει στους άλλους. Το χρήμα θα κάνει κύκλους με την κατάλληλη φορολόγηση της loyness. Αν αυτοί που έχουν κάνει μεγάλες ομάδες σταματήσουν να ξοδεύουν, εισπράξεις από την κατανάλωση των άλλων θα έχουν;
Κορόιδα.
Προφανώς αν μπορεί κανείς να ζει με αυτά, μπορεί να δοκιμάσει. Το κεφάλι στον τοίχο μπορεί επίσης να το χτυπήσει.
Κάθε ημέρα γεννιέται ένα καινούριο κορόιδο.
Ο - Ε - Ο
Φυσικά και ισχύουν τα 3 & 4. Σου λένε πως αν θέλεις να κερδίζεις παραπάνω μπορείς πολύ απλά (ακόμα και μόνος σου) να κάνεις μεγαλύτερες καταναλώσεις μέσα στο δίκτυο επιχειρήσεων ή εναλλακτικά μπορείς να κάνεις και δίκτυο καταναλωτών ώστε όλοι μαζί να επωφελείστε από τις καθημερινές αγορές που έτσι και αλλιώς κάνετε.
Δε σε υποχρεώνει όμως. Απλά λέει αν θέλεις αυτό .. κάνε αυτό… και πάει λέγοντας.
Όλοι θα θέλαμε να λαμβάνουμε υπερεκπτώσεις χωρίς να κάνουμε τίποτα αλλά τουλάχιστον στη lyoness δε γίνεται αυτό.
Στη lyoness όποιος κάνει λίγα θα λάβει λίγα και όποιος κάνει περισσότερα θα λάβει και περισσότερα (δικαιότατο) και από εκεί και πέρα ο καθένας διαλέγει πως θέλει να κινηθεί.
Το έχω πει και σε παλαιότερα ποστ. Έχω άτομα τα οποία δε θα γράψουν ποτέ κανέναν γιατί απλά δε τους ενδιαφέρει και τους αρκεί να λαμβάνουν το 1-2% σε επιστροφές όταν πχ πάνε στον ΑΒ βασιλόπουλο, jumbo, κωτσόβολο, βάζουν καύσιμα ή ψωνίζουν από το ebay, όπως και έχω άτομα που δεν θα γράψουν πότε κανέναν γιατί δεν τους ενδιαφέρει να ασχοληθούν με συστάσεις κτλ αλλά τους νοιάζει να λαμβάνουν τις πολλαπλασιασμένες επιστροφές γιατί πολύ απλά περνάνε μέσα από τη lyoness τα καθημερινά έξοδα των εταιριών τους (B2B) τα οποία είναι χιλιάδες ευρώ κάθε μήνα.
Η διαδικασία των πολλαπλασιασμένων επιστροφών περιγράφεται ακριβέστατα ΜΟΝΟ από κοντά και η ενημέρωση είναι πλήρης, κατατοπιστικότατη και δεν αφήνει κανένα γκρίζο σημείο στον ενδιαφερόμενο ο οποίος στο τέλος καλείται να πάρει μια απόφαση.......... αν τον ενδιαφέρει ή όχι η lyoness.
Αυτό με τη αύξηση των τιμών δεν παίζει γιατί πολύ απλά αν η επιχείρηση ανεβάσει τις τιμές της για να μπορεί να δίνει την έκπτωση lyoness τότε θα χάσει τους πελάτες της που δεν είναι στη lyoness και φυσικά ούτε διπλές τιμές παίζουν (άλλες για τους lyoness και άλλες για τους μη lyoness πελάτες).
Όσο για την φράση σου «μαγαζιά αμφιβόλου ποιότητας, επαγγελματισμού και τιμών» θα ήθελα σε παρακαλώ να μου τεκμηριώσεις από πού προκύπτει αυτό ;;; και θα επιμείνω γιατί καλά όλα αυτά που λέμε αλλά σε καμία περίπτωση δε μπορείς να πετάς λάσπη για 2000+ Έλληνες επιχειρηματίες που είναι συμβεβλημένοι με τη lyoness.