Ευχαριστω για τις προτασεις σας παιδια. Το ασημι - μαυρο ειναι το αυτοκινητο σε αυτο το review? https://www.youtube.com/watch?v=rzufsbAjLfo&ab_channel=trcoff.gr
Latest posts made by nefilim
-
RE: Renault Captur II
-
RE: Renault Captur II
Χαχα, αν σου πω οτι πραγματικα δυσκολευομαι; Το πορτοκαλι / μαυρο μου φαινεται πολυ.. εντονο για τα δεδομενα, το γκρι-μαυρο πολυ συνηθισμενο, το μπλε μαυρο μια μεση λυση... Ομως μου αρεσουν και τα 3 αυτα και δεν ξερω που να καταληξω. Σταματαω εδω τον προβληματισμο μου γιατι θα με παρουν με τις πετρες ( 'Προβληματα που εχει ο κοσμος!....' )
Nefilim wrote:
Αυτό δεν το ήξερα, σ' ευχαριστώ πολύ. Το επιπλέον κόστος του LPG δεν με απασχολεί, ξέρω ότι θα το αποσβέσω. Γιαυτό και πάω σε αυτή την έκδοση.
Έχω οδηγήσει το 2008, η allure εκδοση ηταν απο τα πρωτα αυτοκινητα που είδα όταν ξεκινησα να ψαχνω. Δυστυχως ή ευτυχώς δεν με βόλεψε καθόλου στην οδήγηση. Δεν μου άρεσε που έπρεπε να βλέπω τον πίνακα πάνω από το τιμόνι και όχι μέσα από αυτό, δεν μου άρεσε ούτε η αίσθηση του μικρού τιμονιού.... Δεν ξέρω, δεν με βόλεψε καθόλου. Επιπλέον το Captur μου αρέσει περισσότερο αισθητικά - και φυσικά δεν συνάντησα αυτά τα 'θεματα' που σου ανεφερα με το 2008.
Όσο για το Puma, στην πολη που μενω δυστυχως δεν υπαρχει αντιπροσωπεία Ford.
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
Dublin wrote:
Γενικά μην αφήνεις το χέρι στον επιλογέα,
αν θες LPG νομίζω είναι μονόδρομος, αν σου αρκεί βενζίνη το 2008 Allure ίσως σε ικανοποιήσει περισσότερο σε πολλά θέματα. Αυτά τα 2 και το Puma νομίζω είναι το τοπ 3 στην κατηγορία αυτή τη στιγμή, δύσκολα να κάνεις λάθος με ένα από αυτά.
Τέλεια! διάλλεξε χρώμα και καλοτάξιδο!
-
RE: Renault Captur II
Αυτό δεν το ήξερα, σ' ευχαριστώ πολύ. Το επιπλέον κόστος του LPG δεν με απασχολεί, ξέρω ότι θα το αποσβέσω. Γιαυτό και πάω σε αυτή την έκδοση.
Έχω οδηγήσει το 2008, η allure εκδοση ηταν απο τα πρωτα αυτοκινητα που είδα όταν ξεκινησα να ψαχνω. Δυστυχως ή ευτυχώς δεν με βόλεψε καθόλου στην οδήγηση. Δεν μου άρεσε που έπρεπε να βλέπω τον πίνακα πάνω από το τιμόνι και όχι μέσα από αυτό, δεν μου άρεσε ούτε η αίσθηση του μικρού τιμονιού.... Δεν ξέρω, δεν με βόλεψε καθόλου. Επιπλέον το Captur μου αρέσει περισσότερο αισθητικά - και φυσικά δεν συνάντησα αυτά τα 'θεματα' που σου ανεφερα με το 2008.
Όσο για το Puma, στην πολη που μενω δυστυχως δεν υπαρχει αντιπροσωπεία Ford.
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
Γενικά μην αφήνεις το χέρι στον επιλογέα,
αν θες LPG νομίζω είναι μονόδρομος, αν σου αρκεί βενζίνη το 2008 Allure ίσως σε ικανοποιήσει περισσότερο σε πολλά θέματα. Αυτά τα 2 και το Puma νομίζω είναι το τοπ 3 στην κατηγορία αυτή τη στιγμή, δύσκολα να κάνεις λάθος με ένα από αυτά.
-
RE: Renault Captur II
Χρονια πολλα και καλα με υγεια σε ολους. Καλως σας βρηκα, ειμαι επιδοξος αγοραστης του Captur
Ναι, ετσι εχουν τα πραγματα. Ενδιαφερομαι για τον 1000αρι κινητηρα με LPG και βενζινη, ο οποιος στην εκδοση Dynamic συμφωνα με το Site κοστιζει κατι παραπανω απο 21,000€. Χθες, λοιπον, στην αντιπροσωπεια με ενημερωσαν πως η εν λογω εκδοση πλεον ξεκιναει στα 21,980, διχως να συμπεριλαμβανεται μεταλλικο χρωμα (+600), διχρωμια (+300) , λοιπα εξοδα κλπ κλπ.
Σημερα εκανα και Test Drive το αυτοκινητο - το βενζινοκινητο των 1000κεκ/100hp (διχως LPG). Αυτο που λιγο με 'ξενερωσε' ηταν το οτι οσο οδηγουσα, αν ειχα το δεξι μου χερι στον μοχλο των ταχυτητων, ενιωθα καποιους 'κραδασμους' στο χερι, κατι που μου εκανε αρνητικη εντυπωση - αυτους τους κραδασμους δε τους νιωθω ουτε καν στο μικρουλι Peugeot 208 που εχω στην κατοχη μου αυτη τη στιγμη. Ειναι ιδεα μου, ειμαι υπερβολικος, ή είναι φυσιολογικο;
Κατα τα αλλα, το αυτοκινητο μου φανηκε εξαιρετικο, απλως με προβληματισε (περα απο αυτο το θεμα με το μοχλο ταχυτητων) και η αυξηση στην τιμη - αν και δυστυχως αυτο ειναι θεμα 'κακου timing' για μενα, μια που τετοιες αυξησεις εχουμε σε ολα τα μοντελα.
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας!
Οι αντιπρόσωποι έχουν νέο τιμοκατάλογο για το Captur, οι οποίες έχουν ανέβει όσο και στο Clio V πρόσφατα. Δηλαδή 1.000 με 1.500 ευρώ σε τιμές καταλόγου. Ευτυχώς όχι σε επίπεδα Duster. Και εδώ ο 1.0άρης βενζίνη έπεσε στα 90 άλογα ένω το αέριο παραμένει στα 100.
Επίσης έχουν τιμές και εκδόσεις τόσο για το υβριδικό με τα 140 άλογα (το ίδιο σύνολο με το Clio V) όσο και για το plug-in με τα 160.
Όταν έχω τις ακριβείς τιμές θα τις ανεβάσω.