Σε ευχαριστώ,
έχω οδηγήσει πάλι ένα Honda Civic του 1986 αυτή τη φορά του οποίου ο κινητήρας βγήκε off τόσο νωρίς (155.000 khm) που ποτέ δεν κατάλαβα αν τον σκότωσα εγώ με τις πολλές στροφές μου τότε (δεν είχε και στροφόμετρο και ποτέ δεν θα μάθω...) ή αν κάτι άλλο δεν πήγε καλά στη συντήρηση κλπ.
Γι΄αυτό με ακούς τόσο στα χαμένα.
Όσο για τις άψογες οδηγίες - εξηγήσεις σου, ομολογώ ότι τις καταλαβαίνω και τις κατανοώ και πολλές τις είχα κατά νου αταξινόμητες, πριν την ωραία απάντησή σου.
Άρα κάνοντας ένα ταξίδι μπορώ να έχω μέσες στροφές 4.500 - 5.500 χωρίς να χαλάω τον κινητήρα; Γενικά μπορώ επιτέλους να χαλαρώσω με την φοβία των υψηλών στροφών και να χαρώ το 'joymachine' μου που το έλεγε και η Honda; ή θα το τελειώσω κι αυτό πριν την ώρα του; !!! ....
Επίσης - άσχετο - η εμπειρία μου έδειξε ότι το v-tec δεν επηρεάζει δραματικά την κατανάλωση. Έχω καταλάβει σωστά;