Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    metacar

    @metacar

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    metacar Unfollow Follow

    Latest posts made by metacar

    • RE: Πως διαχειριζόμαστε τις σ.α.λ. ενός HRV v-tec;

      Ο χρήστης leonp έγραψε:

      Να το δουλεύεις σε χαμηλές στροφές γιατί λόγω vtec δουλεύει πολύ στρωτά σε χαμηλές στροφές. Όταν χρειαστεί και ανεβάσεις στροφές ο κινητήρας μεταμορφώνεται.

      Thanx, ίσως γίνομαι κουραστικός, αλλά θέλω να καταλάβω: η 'μεταμόρφωση' είναι κακό πράγμα; αν θέλω να τον δουλεύω στις ψηλές ~5.000 δε θα αντέξει;

      posted in Εκτός Δρόμου
      M
      metacar
    • RE: Πως διαχειριζόμαστε τις σ.α.λ. ενός HRV v-tec;

      Το θέμα είναι ότι το αμάξι πιάνει εύκολα και 'ξεκούραστα' (για οδηγό και όχημα) μεγαλύτερες ταχύτητες, δεν αλλάζει η κατανάλωση αν ταξιδέψεις 'γρήγορα' ο θόρυβος δεν είναι πολύς (πιο πολύ ακούγεται ο αέρας έξω και στην αεροτομή), γενικά ΓΙΝΕΤΑΙ να κινείσαι ΚΑΙ γρήγορα, αν το επιτρέπει-θέλει ο δρόμος.

      Ξαναθέτω το ερώτημα: μπορώ να ανεβάζω στροφές; (είπα πριν μέσες στροφες 4.500-5.500 - μέση τιμή 5.000 σ.α.λ).

      Όσο για την 6η σχέση... πολύ δίκιο. Νοιώθεις ότι τη ζητάει. Αν γινόταν το έκανα, μπορώ να πω!

      posted in Εκτός Δρόμου
      M
      metacar
    • RE: HONDA FORUM

      Καλησπέρα,
      μετά από ένα διάστημα χωρίς Honda (ξεκίνησα με civic του 86 μεταχειρισμένο, τη δεκαετία του 90) απέκτησα ένα HRV των 125 ίππων... οι απορίες πολλές, ήδη έγραψα σε άλλο σημείο του forum κάπως δειλα...
      (viewtopic.php?f=10&t=36989)
      Δεν διάβασα όλο το forum, αν υπάρχουν HRV εδώ...

      Καλώς σας βρήκα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metacar
    • RE: Πως διαχειριζόμαστε τις σ.α.λ. ενός HRV v-tec;

      Σε ευχαριστώ,
      έχω οδηγήσει πάλι ένα Honda Civic του 1986 αυτή τη φορά του οποίου ο κινητήρας βγήκε off τόσο νωρίς (155.000 khm) που ποτέ δεν κατάλαβα αν τον σκότωσα εγώ με τις πολλές στροφές μου τότε (δεν είχε και στροφόμετρο και ποτέ δεν θα μάθω...) ή αν κάτι άλλο δεν πήγε καλά στη συντήρηση κλπ.
      Γι΄αυτό με ακούς τόσο στα χαμένα.

      Όσο για τις άψογες οδηγίες - εξηγήσεις σου, ομολογώ ότι τις καταλαβαίνω και τις κατανοώ και πολλές τις είχα κατά νου αταξινόμητες, πριν την ωραία απάντησή σου.

      Άρα κάνοντας ένα ταξίδι μπορώ να έχω μέσες στροφές 4.500 - 5.500 χωρίς να χαλάω τον κινητήρα; Γενικά μπορώ επιτέλους να χαλαρώσω με την φοβία των υψηλών στροφών και να χαρώ το 'joymachine' μου που το έλεγε και η Honda; ή θα το τελειώσω κι αυτό πριν την ώρα του; !!! ....
      Επίσης - άσχετο - η εμπειρία μου έδειξε ότι το v-tec δεν επηρεάζει δραματικά την κατανάλωση. Έχω καταλάβει σωστά;

      posted in Εκτός Δρόμου
      M
      metacar
    • Πως διαχειριζόμαστε τις σ.α.λ. ενός HRV v-tec;

      Καλώς σας βρήκα όλους!
      Οδηγώ ένα Honda HRV v-tec, το απολαμβάνω αλλά έχω πολλές απορίες. Και ξεκινώ από τις στροφές (σ.α.λ.):

      • στις πόσες κατά μέσο όρο σαλ να κινούμαι σε ανοιχτούς δρόμους - εθνικές κ.λπ.;
      • υπάρχουν μέγιστες σ.α.λ. εκτός από τις 7000 που δίνει το κοντέρ, στις οποίες καταστρέφω τελικά τον κινητήρα;
      • γενικά νομίζω ότι στην 5η σχέση, χρειάζεται πολλές στροφές για να πιάσει τελική (4000 σαλ για 120Khm περίπου). Κάποιος λόγος θα υπάρχει... να αναβαζω τελικά στροφές;
        και μια άσχετη:
      • αν κρατάω τις στροφες κάτω από τις 4000 δεν ενεργοποιείται το v-tec; τι παίζει με αυτό ως προς τις στροφές;

      όποιος μπορεί ας βοηθήσει....

      Ευχές σε όλους

      m

      posted in Εκτός Δρόμου
      M
      metacar
    • RE: Πως διαχειριζόμαστε τις σ.α.λ. ενός HRV v-tec;

      Καλώς σας βρήκα όλους!
      Οδηγώ ένα Honda HRV v-tec, το απολαμβάνω αλλά έχω πολλές απορίες. Και ξεκινώ από τις στροφές (σ.α.λ.):

      • στις πόσες κατά μέσο όρο σαλ να κινούμαι σε ανοιχτούς δρόμους - εθνικές κ.λπ.;
      • υπάρχουν μέγιστες σ.α.λ. εκτός από τις 7000 που δίνει το κοντέρ, στις οποίες καταστρέφω τελικά τον κινητήρα;
      • γενικά νομίζω ότι στην 5η σχέση, χρειάζεται πολλές στροφές για να πιάσει τελική (4000 σαλ για 120Khm περίπου). Κάποιος λόγος θα υπάρχει... να αναβαζω τελικά στροφές;
        και μια άσχετη:
      • αν κρατάω τις στροφες κάτω από τις 4000 δεν ενεργοποιείται το v-tec; τι παίζει με αυτό ως προς τις στροφές;

      όποιος μπορεί ας βοηθήσει....

      Ευχές σε όλους

      m

      posted in Εκτός Δρόμου
      M
      metacar
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr