Παίζει κάποιο θεματάκι kopyright γιαυτό το βιντεάκι κατέβηκε προσωρινά
Latest posts made by manosvo
-
RE: Korres Project 4
-
RE: Korres Project 4
Ωραίο το βιντεάκι με το παρκούρ!!
ιδίως στο σημείο στο οποίο μπαίνει στον χωματόδρομο παρατηρήστε τους κραδασμούς στην καμπίνα και το είδος του χωματόδρομου.
Στα παρακάτω βίντεο είναι το Ρ3 και η κάμερα δεν έχει αντικραδασμική βάση, παρατηρήστε λοιπόν τα ίδια, κραδασμούς και είδος χωματόδρομου.
Youtube Videoκαι σε αυτό το βίντεο τα πάντα είναι με το ίδιο ζευγάρι λάστιχα
Youtube Videoοσο γιά τα νούμερα του δυναμόμετρου καί την διαφορά των 30 ΗΡ οφείλεται στήν εμπλοκή περισσότερων γραναζιών για την μείωση.
-
RE: Korres Project 4
Και τα νέα της μετάδοσης
Το αυτοκίνητο σήμερα πήγε στο δυναμόμετρο του Δημητριάδη καί τα αποτελέσματα ήταν τα εξής:
Με τίς μακριές σχέσεις το δυναμόμετρο έδειξε 453ΗΡ στον τροχό και με τις μεσαίες 423ΗΡ με ονομαστική ισχύ κινητήρα 505ΗΡ
Πράγμα που σημαίνει πολύ μικρές απώλειες ακόμα και σε σύγκριση με πισωκίνητα αυτοκίνητα (στο ίδιο δυναμόμετρο ferarri με 580ΗΡ ονομαστική έδωσε 480 στον τροχό)
Παναγίωτη -
RE: Korres Project 4
Στο σασμάν του 3 τα καβόυκια τα εφτιαξαν οι σουηδοί, βαση σχεδίων Κορρέ, γιά σωθικά απο lancia integralle και συναρμολογήθηκε Ελλαδα, με κάποια μαμίσια (lancia) εξαρτήματα, καποια αλλα κατασκευασμένα εδώ και κάποια πάλι απο τους σουηδους που τα εφτιαχναν για αγώνιστικά. (Τρελή ταλαιπωρία)
στό 4 τα καβόυκια τα εφτιαξαν παλι οι σουηδοί αλλά με νέα σχέδια για αρκετά μεγαλύτερα γρανάζια ειδικά φτιαγμένα γιά το Korres απο τήν drexler το οποίο πάλι συναρμολογήθηκε εδώ με, μακράν, λιγότερη ταλαιπωρία και πολύ καλύτερο αποτέλεσμα.
Η McPherson ειχε συζητηθεί καποια στιγμή αλλα εγκαταλήφθηκε γρηγορα για 2 λόγους: 1. γιατί σε μεγάλες διαδρομές δέν μπορείς να ελέγξεις την καμπερ και ετσι το ιχνος πάει περίπατο και 2 τό τηλεσκοπικό της δέν θα άντεχε τις στρεπτικές τάσεις του τροχού οταν αυτό θά ήταν σε πλήρη έκταση.
Tώρα σχετικά με τα ηλεκτρονικά, αν ο Κορρές μπορούσε να κάνει ακόμα και τις λάμπες μηχανικές θα τις έκανε...
αλλα πέρα απο την πλάκα η μηχανική σύνδεση ΔΟΥΛΕΥΕΙ! και δεν έχω συναντήσει ακόμα κάποιον που να μην έμεινε με το στόμα ανοιχτό μετά από βόλτα (και όσο πιο γνώστης ήταν τόσο πιό ανοιχτό το στόμα(π.χ. Ζωτος). -
RE: Korres Project 4
*Ο χρήστης **IKE'
Δεν υπάρχει τεχνική κουβέντα, δεν υπάρχει καν κουβέντα, από την αρχή που αναφέρθηκε το θέμα αυτό (και ότι αφορά εγχώριες απόπειρες) σκάνε αυτόκλητα fanboyz, άτυπα PR team και κάθε καρυδιάς καρύδι που καθιστούν την όποια απόπειρα συζήτησης κοκορομαχία μεταξύ πιθήκων.Παρόλα αυτά αναφορά και σχόλια στην τεχνική πλευρά του θέματος έχω κάνει πάρα πολλά, αψηφόντας τις συνθήκες, επειδή το θέμα με ενδιαφέρει πάρα πολύ. Ακόμα και στα ποστ μου εδώ (2 ποστ πριν από αυτό που διαβάζεις) έχω αναφορά σε τεχνικές πτυχές του θέματος, αλλά βλέπεις (?) ποιο είναι το επίπεδο.
Οπότε μη δίνεις σημασία στα γραπτά μου, θεώρησέ τα 'χολή' (lol) και περίμενε την 'παρουσίαση' για να διαβάσεις υπό τύπου 'χαλασμένο τηλέφωνο' τι κουτσο-κατάλαβε ο 21Κ από τα -προ ετών- άρθρα όπου παρουσιάζονται (απλουστεύμένα και με σάλτσες) οι ευερισιτεχνίες.. (τις οποίες είχα -ξανα-βάλει με λινκ πριν μερικές σελίδες).
[size=85** έγραψε:*
ΥΓ. Είναι κρίμα πάντως γιατί η δουλειά του Δ.Κορρέ έχει πραγματικά στοιχεία που αξίζουν αλλά είναι περιτρυγιρισμένη από το ίδιο τσίρκο που έχει αυτοθρονιαστεί και μονοπωλεί το αντικείμενο εδώ και 30+ χρόνια. Μερικοί το επικροτούν αυτό από άγνοια, άλλοι επειδή είνια μέσα στο τσίρκο και άλλοι -εξίσου τραγικοί- επειδή αισθάνονται ανασφάλεια πως αν φανερωθεί η *πραγματική *αξία του τσίρκου, θα φανερωθεί και η δικιά τους *πραγματική *αξία.
ΥΓ2. bonus λόγος *πάλι *ενα ποσοστό των ποστ μου (~30%) διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, οπότε δε παίζει πλέον να κάτσω να γράψω κάτι πραγματικά αναλυτικό.
[/size:2q7j5cmp]ΙΚΕ για πιό τσίρκο μιλάς και πιο άτυπο pr. πόση πιά σημασία έχουν αυτά. Μήν ξεχνάς οτι το Τατόι δεν ηταν επισημη παρουσίαση του Korres, αυτή θα γίνει οταν θα γίνει(καί ασε να το δείξει η ιστορία αν ηταν σωστη κίνηση ή λαθος). Μην περιμένεις σε αυτό το φορουμ επίσημες απαντήσεις απο τον ιδιο τον Κορρέ.Κι αν θές να κάνεις κουβέντα πάνω σε τεχνικά θέματα κάνε. Προσωπικά θα χαιρόμουν πολύ αν πήγαινε προς το τεχνικό η κουβέντα.
-
RE: Korres Project 4
Τα 1600 αφορουν το τελιωμένο αυτοκινητο με ac, ηλεκτρικα παράθυρα καθρέπτες και εργάτη!!
-
RE: Korres Project 4
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Οι «μάστορες», θα εκτιμήσουν την σχεδίαση. Θα εκτιμήσουν την σύζευξη προϊόντων από την αγορά, κανένα πρωτότυπο. Έτσι σαν ‘πρωτότυπο’ έχει μια προσωπική αξία.
Οι ΕΜΠΕΙΡΟΙ «μάστορες» θα γνωρίζουν ότι δεν παράγετε επαγγελματικά, διότι απλά υπάρχουν πλέον δεμένα από πλευράς συνοχής, και σε πλέον συμφέρουσες τιμές, από πίστα παραγωγής!.
Ένας ΕΜΠΕΙΡΟΣ βελτιωτής βλέπει ότι η λέξη παραγωγή, τίθεται υπό αίρεση!. Και αυτό διότι τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, δεν σε περιμένουν στην ‘ουρά’ στο ράφι, κατά συνέπια η ένια της έκαστης προσαρμογής, έχει κόστος και έξτρα χρόνο!.
Ένας ΕΜΕΙΡΟΣ βελτιωτής βλέπει, ότι το κέντρο βάρους είναι χαμηλά, πράγμα θετικό!. Μα το υπέρβαρο της αναρτήσεως, κλέβει άλογα από την μηχανή, και αυξάνει την δύναμη της φυγοκέντρου δύναμης, άρα αγωνιστική ‘πατάτα’!.Α.
Βαρος του Κορρες 1600 το preproduction prototype χωρις καμια ιδιαίτερη προσπάθεια δίαιτας (ανετα -50 εώς 80 κιλ)
Μην ξεχνάμε οτι το αμάξι είναι ΧΩΜΑΤΙΝΟ με 505hp τετρακίνηση αργά και Φορτηγήσια διαφορικάΒαρος rally fighter 1720 κιλ 430hp, Χωμάτινο με πίσω κίνηση και φορτηγήσιο διαφορικό
βαρος nissan GTR 1740κιλ 550hp ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ
Audi r8 1560κιλ 560ΗΡ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ
Τα χωμάτινα αυτοκίνητα είναι αναγκαστικά πιό βαριά απο τα ασφάλτινα.
Και για ποιά σύζευξη προϊόντων από την αγορά μιλάς; εκτός απο κινητήρα και κολόνα τιμονιού ολα τα υπόλοιπα ειναι σχεδιασμένα και κατασκευασμένα ειδικά γιά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο
Γιά τα υπόλοιπα πού εγραψες με καλύπτει απόλυτα ο quadraΤελικά μάλον για ΕΜΠΥΡΟ σε κόβω..
-
RE: Korres Project 4
Για το σαμουραι γιατί δεν έγραψες τίποτα, Δεν κατάλαβα..!
-
RE: Korres Project 4
Οχι Βέβαια, τι Εληναρας θα ημουν αν εγραφα για πραγματα που ήξερα!!