Το παρακάτω κείμενο με την δημοσίευση του αποσκοπεί όχι σε έμπρακτη, αλλά σε ηθική ικανοποίηση, καθώς και μέσα από την προσωπική μου εμπειρία να ενημερώσει το αγοραστικό κοινό που ενδιαφέρεται για την αγορά τόσο καινούργιου όσο και μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
Είμαι κάτοχος ενός RENAULT MEGANE 1,6 SPORT 16V μοντέλο 2004 και κάτοχος πολλών παραπόνων.
Θα ξεκινήσω από τα μειονεκτήματα του αυτοκινήτου που είναι ουκ ολίγα.
Πρώτον και κυριότερο ο απότομος συμπλέκτης που προκαλεί ακόμα και σβήσιμο της μηχανής αν δεν είσαι προσεκτικός, είναι άκρως εκνευριστικός και κουραστικός στην καθημερινή κίνηση, αφού προκαλεί κάτι σαν σκοτσάρισμα σε κάθε εκκίνηση.
Δεύτερον τα πολύ απότομα φρένα σε συνδυασμό με χαμηλές ταχύτητες είναι ικανά να σε κολλήσουν στο παρ-μπρίζ, πολύ επικίνδυνο ελάττωμα ειδικά για άπειρους οδηγούς μέσα σε κίνηση στην πόλη.
Προχωράμε με την πίσω ανάρτηση με τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα, που προκαλεί αναπήδηση του πίσω μέρους στις στροφές με εγκάρσιες ανωμαλίες.Να φανταστεί κανείς ότι κριτήριο αγοράς ενός RENAULT είναι η αξεπέραστη ανάρτηση των γαλλικών αυτοκινήτων.Άξιο απορίας είναι ότι χρησιμοποιείται και στο καινούργιο CLIO, τη στιγμή που ο ανταγωνισμός χρησιμοποιεί λύσεις με πολλαπλούς συνδέσμους.Και το αναφέρω σαν ελάττωμα αν τουλάχιστον η συγκεκριμένη διάταξη της ανάρτησης είχε καλή συμπεριφορά στον δρόμο.
Στις μικροανωμαλίες των δρόμων από το σύστημα του τιμονιού ακούγεται μεταλλικός θόρυβος, που φτάνει στην καμπίνα των επιβατών.
Ξεπερνώντας τα παραπάνω,πρέπει να αναφερθούν οι ατελείωτοι τριγμοί που προέρχονται από τις πόρτες οδηγού-συνοδηγού,από το ταμπλό,από τους μηχανισμούς των κουρτινών της γυάλινης οροφής, καθώς και τους αεροδυναμικούς θορύβους της τελευταίας.
Πταίσμα ίσως θα θεωρήσει κανείς σε σχέση με τα παραπάνω, το ότι αν φοράς παπούτσια με φαρδιά σόλα δεν χωράει το πόδι σου για να πατήσεις το πεντάλ του γκαζιού ,πατώντας συγχρόνως και το φρένο. Τελικά όχι πταίσμα αλλά άκρως επικίνδυνο.
Όλα τα παραπάνω αν δεν ξεχνάω κάτι,είναι σχεδιαστικά και κατασκευαστικά ελαττώματα του αυτοκινήτου, που δυστυχώς και αναγκαστικά ζεις με αυτά.
Από εδώ και πέρα αναφέρω ένα Γολγοθά προβλημάτων, με αποτέλεσμα συχνές επισκέψεις στην αντιπροσωπεία που αγοράστηκε το αυτοκίνητο.
Οι πρώτες επισκέψεις ήταν για τριγμούς της πίσω κουρτίνας της γυάλινης οροφής, της οποίας είχε ξεχαρβαλωθεί ο μηχανισμός της.Η βλάβη επισκευάστηκε ,αλλά γενικότερα οι τριγμοί της οροφής δεν σταμάτησαν ποτέ.
Στα 60.000 χιλιόμετρα περίπου αντιλήφθηκα, ότι εν στάση το αυτοκίνητο και στρίβοντας το τιμόνι αριστερά-δεξιά από άκρο σε άκρο ακουγόταν θόρυβος.Μετά από τουλάχιστον τρεις επισκέψεις, εντοπίστηκε ότι το πρόβλημα προερχόταν από τα πάνω πιατέλα των ελατηρίων.Τελικά αντικαταστάθηκαν μέσω εγγύησης.
Η επόμενη βλάβη ήταν όταν άρχισα να ακούω θόρυβο όταν έβαζα σε λειτουργία το air-condition.Μετά από αλλεπάλληλες επισκέψεις και πιέσεις για να εντοπίσουν το πρόβλημα, αποδείχτηκε ότι ο θόρυβος προερχόταν από τον κομπρέσορα του a/c,ο οποίος αλλάχτηκε τελικά μέσω εγγύησης.
Επίσης μέσα στην εγγύηση αντικαταστάθηκε το ράδιο-cd,το οποίο θορυβούσε κατά την εισαγωγή δίσκου cd.
Επίσης επισκευάσθηκε το κλαπέ της ανακύκλωσης του αέρα ,που θορυβούσε όταν πατούσα τον διακόπτη για να κλείσει και να απομονώσει την καμπίνα από τον εξωτερικό αέρα.
Η μίζα κατά την εκκίνηση του κινητήρα θορυβεί στιγμιαία αλλά όχι πάντα.Το πρόβλημα αναφέρθηκε στην αντιπροσωπεία ,αλλά ποτέ δεν φτιάχτηκε.
Το σωληνάκι υπερχείλισης του air-condition βούλωσε, με αποτέλεσμα να πλημμυρίζει στην κυριολεξία το κρυφό ντουλαπάκι στο πάτωμα από την μεριά του συνοδηγού.
Το σημαντικότερο πρόβλημα που προέκυψε όμως ήταν ένας θόρυβος που προερχόταν από τον κινητήρα.Το ανέφερα λοιπόν στην αντιπροσωπεία και πιο συγκεκριμένα ότι ακούγεται θόρυβος στις 1500 με 2000 rpm με πρώτη ή και δεύτερη ταχύτητα, όπου ήταν πιο εύκολα αντιληπτό.Μετά από τηλέφωνα και επισκέψεις στην αντιπροσωπεία, μου είπαν ότι επικοινώνησαν με την Γαλλία αναμένοντας απάντηση για το τι μπορεί να είναι και πως θα αντιμετωπιστεί.Περιμένοντας χωρίς να τους ξαναενοχλήσω για περίπου τρεις με τέσσερις μήνες, όχι μόνο δεν ενημέρωσαν ποτέ για τίποτα,αλλά αναγκάστηκα να πάω στην αντιπροσωπεία αφού ο θόρυβος αυξάνονταν σταδιακά.
Τελικά διέγνωσαν ότι ο θόρυβος προέρχονταν από το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού.Αφήνω λοιπόν το αυτοκίνητο για επισκευή και την επόμενη μέρα με καλούν να πάω να το παραλάβω.Πάλι όμως ακούω θόρυβο μικρότερο από πριν την επισκευή και τους το αναφέρω παρόλο ότι άλλαξαν το γρανάζι όπως μου είπαν.Το αυτοκίνητο παραμένει στην αντιπροσωπεία,αλλάζουν όπως μου λένε για δεύτερη φορά το γρανάζι και με ξανακαλούν να το παραλάβω.Ο θόρυβος παρατήρησα όμως ότι ήταν ίδιος όπως στην πρώτη επισκευή,ότι δηλαδή δεν επισκευάστηκε πλήρως η βλάβη.
Για τα παραπάνω ο υπεύθυνος συνεργείου και οι μηχανικοί που ήταν παρόντες για να πεισθούν για τον θόρυβο που άκουγα,ισχυρίζονταν ότι η RENAULT δεν το αναγνωρίζει σαν βλάβη, αλλά ως κάτι φυσιολογικό και μάλιστα μου έφεραν ένα άλλο MEGANE, για να ακούσω ότι και αυτό κάνει τον ίδιο θόρυβο όπως και όντως έκανε, αλλά και λέγοντας μου σαν παράδειγμα, για άλλα αυτοκίνητα που έφταναν σε σημείο να μην παίρνουν μπροστά το πρωί.Αυτό σημαίνει ότι γνώριζαν για το είδος της βλάβης από την πρώτη φορά που τους την επισήμανα και δεν με βοήθησαν,το αντίθετο μάλιστα, με αγνόησαν. Όσον αφορά για τον θόρυβο που εξακολουθούσε να υπάρχει, τους είπα ότι μπορεί να μην ήταν άμεσο πρόβλημα για την κυκλοφορία του αυτοκινήτου,αλλά σημαίνει ότι με την πάροδο των χιλιομέτρων το πρόβλημα θα χειροτερεύει και το αυτοκίνητο θα ξαναφθάσει πάλι σε σημείο να χρειάζεται επισκευή,οι ίδιοι όμως επέμεναν στην άποψη τους.
Επίσης το κόστος για την παραπάνω βλάβη,όπου είχαν περάσει πλέον τα δύο χρόνια εγγύησης,ανέρχοταν στα 250 euro μαζί με την έκπτωση που θα είχα από την γενική αντιπροσωπεία της Αθήνας.Μετά από πιέσεις και συζητήσεις το κόστος κατέβηκε στα 190 euro, τη στιγμή που αρνιόμουν να χρεωθώ το κόστος αφού η βλάβη δεν αποκαταστάθηκε πλήρως, καταδικάζοντας με σε επόμενη επισκευή σε άγνωστο ποσό χιλιομέτρων κινδυνεύοντας ίσως να μείνω στο δρόμο ανά πάσα στιγμή.
Ντροπή λοιπόν στην αντιπροσωπεία Ρομπόπουλος για την αντιμετώπιση των παραπάνω προβλημάτων που ποτέ δεν αναλογίστηκε το χρόνο που έχασα από τη δική μου δουλειά, η οποία παρεμπιπτόντως είναι να κάνω αρκετά χιλιόμετρα κάθε εβδομάδα και να ασχολούμαι με ένα αυτοκίνητο που αγόρασα καινούργιο.
Ντροπή και για τη RENAULT αφού τα περισσότερα από τα παραπάνω προβλήματα, δεν συνέβησαν τυχαία μόνο στο δικό μου,αλλά μάλλον σε αρκετά μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων και δεν κάλεσε για ανάκληση επισκευής έστω κάποιων σοβαρότερων προβλημάτων,(βλέπε γρανάζι μεταβλητού χρονισμού).
Τελικά όπως λέει και η διαφήμιση “όχι μη κοιτάτε μόνο το πίσω”.
Latest posts made by kjimy077
-
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ AFTER SALES SERVICE
-
RE: ΓΙΑΤΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ RENAULT ?
Το παρακάτω κείμενο με την δημοσίευση του αποσκοπεί όχι σε έμπρακτη, αλλά σε ηθική ικανοποίηση, καθώς και μέσα από την προσωπική μου εμπειρία να ενημερώσει το αγοραστικό κοινό που ενδιαφέρεται για την αγορά τόσο καινούργιου όσο και μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
Είμαι κάτοχος ενός RENAULT MEGANE 1,6 SPORT 16V μοντέλο 2004 και κάτοχος πολλών παραπόνων.
Θα ξεκινήσω από τα μειονεκτήματα του αυτοκινήτου που είναι ουκ ολίγα.
Πρώτον και κυριότερο ο απότομος συμπλέκτης που προκαλεί ακόμα και σβήσιμο της μηχανής αν δεν είσαι προσεκτικός, είναι άκρως εκνευριστικός και κουραστικός στην καθημερινή κίνηση, αφού προκαλεί κάτι σαν σκοτσάρισμα σε κάθε εκκίνηση.
Δεύτερον τα πολύ απότομα φρένα σε συνδυασμό με χαμηλές ταχύτητες είναι ικανά να σε κολλήσουν στο παρ-μπρίζ, πολύ επικίνδυνο ελάττωμα ειδικά για άπειρους οδηγούς μέσα σε κίνηση στην πόλη.
Προχωράμε με την πίσω ανάρτηση με τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα, που προκαλεί αναπήδηση του πίσω μέρους στις στροφές με εγκάρσιες ανωμαλίες.Να φανταστεί κανείς ότι κριτήριο αγοράς ενός RENAULT είναι η αξεπέραστη ανάρτηση των γαλλικών αυτοκινήτων.Άξιο απορίας είναι ότι χρησιμοποιείται και στο καινούργιο CLIO, τη στιγμή που ο ανταγωνισμός χρησιμοποιεί λύσεις με πολλαπλούς συνδέσμους.Και το αναφέρω σαν ελάττωμα αν τουλάχιστον η συγκεκριμένη διάταξη της ανάρτησης είχε καλή συμπεριφορά στον δρόμο.
Στις μικροανωμαλίες των δρόμων από το σύστημα του τιμονιού ακούγεται μεταλλικός θόρυβος, που φτάνει στην καμπίνα των επιβατών.
Ξεπερνώντας τα παραπάνω,πρέπει να αναφερθούν οι ατελείωτοι τριγμοί που προέρχονται από τις πόρτες οδηγού-συνοδηγού,από το ταμπλό,από τους μηχανισμούς των κουρτινών της γυάλινης οροφής, καθώς και τους αεροδυναμικούς θορύβους της τελευταίας.
Πταίσμα ίσως θα θεωρήσει κανείς σε σχέση με τα παραπάνω, το ότι αν φοράς παπούτσια με φαρδιά σόλα δεν χωράει το πόδι σου για να πατήσεις το πεντάλ του γκαζιού ,πατώντας συγχρόνως και το φρένο. Τελικά όχι πταίσμα αλλά άκρως επικίνδυνο.
Όλα τα παραπάνω αν δεν ξεχνάω κάτι,είναι σχεδιαστικά και κατασκευαστικά ελαττώματα του αυτοκινήτου, που δυστυχώς και αναγκαστικά ζεις με αυτά.
Από εδώ και πέρα αναφέρω ένα Γολγοθά προβλημάτων, με αποτέλεσμα συχνές επισκέψεις στην αντιπροσωπεία που αγοράστηκε το αυτοκίνητο.
Οι πρώτες επισκέψεις ήταν για τριγμούς της πίσω κουρτίνας της γυάλινης οροφής, της οποίας είχε ξεχαρβαλωθεί ο μηχανισμός της.Η βλάβη επισκευάστηκε ,αλλά γενικότερα οι τριγμοί της οροφής δεν σταμάτησαν ποτέ.
Στα 60.000 χιλιόμετρα περίπου αντιλήφθηκα, ότι εν στάση το αυτοκίνητο και στρίβοντας το τιμόνι αριστερά-δεξιά από άκρο σε άκρο ακουγόταν θόρυβος.Μετά από τουλάχιστον τρεις επισκέψεις, εντοπίστηκε ότι το πρόβλημα προερχόταν από τα πάνω πιατέλα των ελατηρίων.Τελικά αντικαταστάθηκαν μέσω εγγύησης.
Η επόμενη βλάβη ήταν όταν άρχισα να ακούω θόρυβο όταν έβαζα σε λειτουργία το air-condition.Μετά από αλλεπάλληλες επισκέψεις και πιέσεις για να εντοπίσουν το πρόβλημα, αποδείχτηκε ότι ο θόρυβος προερχόταν από τον κομπρέσορα του a/c,ο οποίος αλλάχτηκε τελικά μέσω εγγύησης.
Επίσης μέσα στην εγγύηση αντικαταστάθηκε το ράδιο-cd,το οποίο θορυβούσε κατά την εισαγωγή δίσκου cd.
Επίσης επισκευάσθηκε το κλαπέ της ανακύκλωσης του αέρα ,που θορυβούσε όταν πατούσα τον διακόπτη για να κλείσει και να απομονώσει την καμπίνα από τον εξωτερικό αέρα.
Η μίζα κατά την εκκίνηση του κινητήρα θορυβεί στιγμιαία αλλά όχι πάντα.Το πρόβλημα αναφέρθηκε στην αντιπροσωπεία ,αλλά ποτέ δεν φτιάχτηκε.
Το σωληνάκι υπερχείλισης του air-condition βούλωσε, με αποτέλεσμα να πλημμυρίζει στην κυριολεξία το κρυφό ντουλαπάκι στο πάτωμα από την μεριά του συνοδηγού.
Το σημαντικότερο πρόβλημα που προέκυψε όμως ήταν ένας θόρυβος που προερχόταν από τον κινητήρα.Το ανέφερα λοιπόν στην αντιπροσωπεία και πιο συγκεκριμένα ότι ακούγεται θόρυβος στις 1500 με 2000 rpm με πρώτη ή και δεύτερη ταχύτητα, όπου ήταν πιο εύκολα αντιληπτό.Μετά από τηλέφωνα και επισκέψεις στην αντιπροσωπεία, μου είπαν ότι επικοινώνησαν με την Γαλλία αναμένοντας απάντηση για το τι μπορεί να είναι και πως θα αντιμετωπιστεί.Περιμένοντας χωρίς να τους ξαναενοχλήσω για περίπου τρεις με τέσσερις μήνες, όχι μόνο δεν ενημέρωσαν ποτέ για τίποτα,αλλά αναγκάστηκα να πάω στην αντιπροσωπεία αφού ο θόρυβος αυξάνονταν σταδιακά.
Τελικά διέγνωσαν ότι ο θόρυβος προέρχονταν από το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού.Αφήνω λοιπόν το αυτοκίνητο για επισκευή και την επόμενη μέρα με καλούν να πάω να το παραλάβω.Πάλι όμως ακούω θόρυβο μικρότερο από πριν την επισκευή και τους το αναφέρω παρόλο ότι άλλαξαν το γρανάζι όπως μου είπαν.Το αυτοκίνητο παραμένει στην αντιπροσωπεία,αλλάζουν όπως μου λένε για δεύτερη φορά το γρανάζι και με ξανακαλούν να το παραλάβω.Ο θόρυβος παρατήρησα όμως ότι ήταν ίδιος όπως στην πρώτη επισκευή,ότι δηλαδή δεν επισκευάστηκε πλήρως η βλάβη.
Για τα παραπάνω ο υπεύθυνος συνεργείου και οι μηχανικοί που ήταν παρόντες για να πεισθούν για τον θόρυβο που άκουγα,ισχυρίζονταν ότι η RENAULT δεν το αναγνωρίζει σαν βλάβη, αλλά ως κάτι φυσιολογικό και μάλιστα μου έφεραν ένα άλλο MEGANE, για να ακούσω ότι και αυτό κάνει τον ίδιο θόρυβο όπως και όντως έκανε, αλλά και λέγοντας μου σαν παράδειγμα, για άλλα αυτοκίνητα που έφταναν σε σημείο να μην παίρνουν μπροστά το πρωί.Αυτό σημαίνει ότι γνώριζαν για το είδος της βλάβης από την πρώτη φορά που τους την επισήμανα και δεν με βοήθησαν,το αντίθετο μάλιστα, με αγνόησαν. Όσον αφορά για τον θόρυβο που εξακολουθούσε να υπάρχει, τους είπα ότι μπορεί να μην ήταν άμεσο πρόβλημα για την κυκλοφορία του αυτοκινήτου,αλλά σημαίνει ότι με την πάροδο των χιλιομέτρων το πρόβλημα θα χειροτερεύει και το αυτοκίνητο θα ξαναφθάσει πάλι σε σημείο να χρειάζεται επισκευή,οι ίδιοι όμως επέμεναν στην άποψη τους.
Επίσης το κόστος για την παραπάνω βλάβη,όπου είχαν περάσει πλέον τα δύο χρόνια εγγύησης,ανέρχοταν στα 250 euro μαζί με την έκπτωση που θα είχα από την γενική αντιπροσωπεία της Αθήνας.Μετά από πιέσεις και συζητήσεις το κόστος κατέβηκε στα 190 euro, τη στιγμή που αρνιόμουν να χρεωθώ το κόστος αφού η βλάβη δεν αποκαταστάθηκε πλήρως, καταδικάζοντας με σε επόμενη επισκευή σε άγνωστο ποσό χιλιομέτρων κινδυνεύοντας ίσως να μείνω στο δρόμο ανά πάσα στιγμή.
Ντροπή λοιπόν στην αντιπροσωπεία Ρομπόπουλος για την αντιμετώπιση των παραπάνω προβλημάτων που ποτέ δεν αναλογίστηκε το χρόνο που έχασα από τη δική μου δουλειά, η οποία παρεμπιπτόντως είναι να κάνω αρκετά χιλιόμετρα κάθε εβδομάδα και να ασχολούμαι με ένα αυτοκίνητο που αγόρασα καινούργιο.
Ντροπή και για τη RENAULT αφού τα περισσότερα από τα παραπάνω προβλήματα, δεν συνέβησαν τυχαία μόνο στο δικό μου,αλλά μάλλον σε αρκετά μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων και δεν κάλεσε για ανάκληση επισκευής έστω κάποιων σοβαρότερων προβλημάτων,(βλέπε γρανάζι μεταβλητού χρονισμού).
Τελικά όπως λέει και η διαφήμιση “όχι μη κοιτάτε μόνο το πίσω”.