Οκ. Για το πρώτο που είπα πιστεύω να κατάλαβες τι ήθελα να πω. Σχετικά με το torsen από τη στιγμή που μου το τεκμηρίωσες δεν μπορώ να πω κάτι. Δικό μου λάθος και ζητώ συγγνώμη. Δεν είχα καμία πρόθεση αντιπαράθεσης.
Latest posts made by katsikas
-
RE: Απορίες σε hilux 2012
-
RE: Απορίες σε hilux 2012
Ο χρήστης stolis έγραψε:
Το μπλοκέ διαφορικό (καρο) τι κάνει?
Δίνει ροπή στον τροχό με την περισσότερη πρόσφυση (οταν κολλήσει ο ενας τροχος)?Το κάρο κλειδώνει το διαφορικό και στέλνει την δύναμη 50-50. Αν το έχεις στον πίσω άξονα το βάζεις μόνο για να ξεκολλήσεις και το βγάζεις γιατί δεν μπορείς να στρίψεις.Αυτό που λες σχετικά με τον τροχό με την περισσότερη πρόσφυση είναι το LSD και ισχύει μέχρι ένα βαθμό. Δηλαδή άμα ο ένας τροχός σηκωθεί στον αέρα δεν θα δουλέψει( εκτός αν είναι torsen που το δικό σου δεν είναι). Ελπίζω να βοήθησα.
Τα εξήγησε μια χαρά πιο πάνω ο onyx, γιατί τα μπεδρεύεις;;;
Αυτό το ''αν το έχεις στον πίσω άξονα κλπ κλπ'' σίγουρα δεν βγάζει νόημα όπως το έγραψες. Το κλείδωμα του κεντρικού ή του transfer βάζεις για να ξεκολλήσεις μάλλον ήθελες να γράψεις.
Επίσης, το torsen ΔΕΝ δουλεύει με τροχό στον αέρα, καθώς μεταφέρει μέρος της ροπής. Οπότε, ο τροχός στον αέρα έχει 0 ροπή, άρα 0 ποπή μεταφέρεται και σε αυτόν που πατάει και απλά δεν κινείσαι.
Τα μόνα lsd ικανά με τροχό στον αέρα είναι τα δισκάτα....Στην πρόταση μέσα στα ' ' που κάνω λάθος. Το δικό μου αυτοκίνητο έχει μπλοκέ πίσω διαφορικό και LSD κεντρικό (L200). Δεν βρίσκω κάπου το λάθος. Το κλειδώνεις όταν η μία ρόδα δεν πατάει και όταν ξεκολλήσεις το ξεκλειδώνεις. Απλά για να μπορέσεις να κλειδώσεις το πίσω διαφορικό πρέπει να έχεις κλειδώσει το κεντρικό. Όσο για το torsen δες το βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=LtlXHFxOXaw
-
RE: Απορίες σε hilux 2012
Ο χρήστης steliosss94 έγραψε:
Το μπλοκέ διαφορικό (καρο) τι κάνει?
Δίνει ροπή στον τροχό με την περισσότερη πρόσφυση (οταν κολλήσει ο ενας τροχος)?Το κάρο κλειδώνει το διαφορικό και στέλνει την δύναμη 50-50. Αν το έχεις στον πίσω άξονα το βάζεις μόνο για να ξεκολλήσεις και το βγάζεις γιατί δεν μπορείς να στρίψεις.Αυτό που λες σχετικά με τον τροχό με την περισσότερη πρόσφυση είναι το LSD και ισχύει μέχρι ένα βαθμό. Δηλαδή άμα ο ένας τροχός σηκωθεί στον αέρα δεν θα δουλέψει( εκτός αν είναι torsen που το δικό σου δεν είναι). Ελπίζω να βοήθησα.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση. Οι βαλβολίνες και τα υγρά φρένων θέλουν αλλαγή στα αυτοκίνητα. Εγώ προσωπικά πιστεύω οτι θέλουν. Πιο είναι όμως το σωστό ???
Θέλουν .
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Στο βιβλιαράκι δεν έχω προσέξει πουθενά να το λέει. Τα υγρά φρένων κάθε 2χρόνια???
Στο δικό μου βιβλιαράκι πάντως, στα μεγάλα service (των 45.000 χλμ) μεταξύ άλλων έχει αλλαγή υγρών φρένων και βαλβολινης. Υγρό υδραυλικό τιμονιού όμως δεν έχει, αλλα φροντίζω να αλλαχθει κι αυτό.
Sent from my Neo V using Tapatalk
Θα το ψάξω καλύτερα!!
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Καθε δυο χρονια υγρα και καθε 80-90.000 βαλβολινες.
Δεν στοιχιζουν και πολλα η αλλαγη τους.Οκ. Να σε καλά.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση. Οι βαλβολίνες και τα υγρά φρένων θέλουν αλλαγή στα αυτοκίνητα. Εγώ προσωπικά πιστεύω οτι θέλουν. Πιο είναι όμως το σωστό ???
Θέλουν .
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Στο βιβλιαράκι δεν έχω προσέξει πουθενά να το λέει. Τα υγρά φρένων κάθε 2χρόνια???
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Να κάνω μια ερώτηση. Οι βαλβολίνες και τα υγρά φρένων θέλουν αλλαγή στα αυτοκίνητα. Εγώ προσωπικά πιστεύω οτι θέλουν. Πιο είναι όμως το σωστό ???
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Οπωσδήποτε δες κ το νεο λεον.
επίσης με 13,5 χλρ τελική τιμή παίρνεις 5θυρο ίμπιζα 1.6 tdi έκδοση style!Το καινούριο μοντέλο ή το παλιό??? Παρόλ' αυτά,1ον πληρώνει τέλη και 2ον αν είναι να πάρω 1,6 καλύτερα είναι να κοιτάξω κανένα μοντέλο με πιο μεγάλο σκάφος.
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου
Ευχαριστώ. Συμφωνώ με αυτό που λες οτι το evo είναι πιο όμορφο. Τώρα δεν νομίζω οτι αξίζει να περιμένω 2 χρόνια για ένα τέτοιο αμάξι . Το cruise control για να το βάλω πρέπει να γίνει παραγγελία και η αναμονή είναι 2,5 μήνες το λιγότερο. Βεβαία θα μου πεις αυτοκίνητο παίρνεις . τώρα τι να σου πω. Είμαι σε δίλημμα. Να πάρω κάτι σε αυτή την κατηγορία ή να ανέβω και να κοιτάξω το leon το καινούριο που είναι στην ουσία ένα πιο φθηνό golf. Τελικά η αγορά αυτοκινήτου είναι πολύ δύσκολο πράγμα
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου
Τελικά να το πάρω το punto. Καλή τιμή. Χαμηλή κατανάλωση λόγο πετρελαίου. Service μια φορά το χρόνο και μόνο λάδια. Βγαίνει 14140 με μεταλικό χρώμα και το πακέτο style(ζάντες, προβολείς ομίχλης και κάτι άλλα αισθητικά). Έχω δει όλα τα άλλα μοντέλα του ανταγωνισμού και πιστεύω οτι το καλύτερο είναι το punto. Είναι ευρύχωρο και μου αρκεί μιας και είμαι φοιτητής. Οπότε δεν υπάρχουν προοπτικές να μεγαλώσει η οικογένεια άμεσα . Εσείς τι πιστεύετε αξίζει??. Η αλήθεια είναι οτι κάποια πραγματάκια θα μπορούσαν να ήταν και καλύτερα αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα!!! Κάθε γνώμη δεκτή.(Νομίζω υπάρχει ένας συμφορουμίτης που έχει το punto 2012, οπότε αν δεν του είναι κόπος ας σχολιάσει. Θα με βοηθούσε πάρα πολύ.)