Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 15
    • Best 0
    • Groups 0

    karka

    @karka

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    15
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    karka Unfollow Follow

    Latest posts made by karka

    • 17/18 Μαϊου 08-Πάτρα - 3ος Αγωνας Κυπέλλου Enduro 4X4 - ΑΟΠ

      ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: http://docs.google.com/Doc?id=dcwsbm4t_4g2sn7jhj

      ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ 120 ΕΥΡΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΛΙΣΑΝΣ (ΟΛΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ)

      Στην τελική ευθεία μπαίνει σιγά σιγά το πρώτο Εντουρο 4χ4 Αχαιός.
      Σχεδόν δυο εβδομάδες πριν την Κυριακή του αγώνα η οργάνωση έχει να ανακοινώσει την τελική μορφή του αγώνα καθώς και μερικές άλλες πληροφορίες.

      Η αρχική ιδέα για δυο κύκλους τελικά δεν ευδοκίμησε καθότι αφενός ο κύκλος ήταν αρκετά μεγάλος για να επαναληφθεί δυο φόρες, αφετέρου η διαδρομή του αγώνα είναι ιδιαίτερα απαιτητική και σφιχτή με αποτέλεσμα οι μικρές μέσες ωριαίες να «μεγαλώνουν» σε διάρκεια τον αγώνα.

      Ως εκ’τουτου, λοιπόν έχουμε και λέμε.
      Ο αγώνας έχει μήκος 160 χλμ.
      Θα έχει 4 ειδικές διαδρομές, 1-4 και 2-3.
      Αυτό σημαίνει ότι η πρώτη και η τετάρτη είναι κοινές με ανάποδη όμως φορά η τελευταία.
      Το ίδιο και η 2-3 κοινές με ανάποδη φορά η τρία.
      Η σχεδίαση του είναι ως έξεις:
      ΕΧΕΙ ΣΧΗΜΑ ‘9’. Δηλαδή ουρά 30 χλμ.
      Εκκίνηση από την πλατεία υψηλών αλλωνιων στην πάτρα.
      Μετά από 8 χλμ και πριν βγεις από την πόλη στην κοίτη του ποταμού Γλαύκου θα συναντήσετε την πρώτη ειδική του αγώνα.
      Χωρίς Σ.ΕΧ. μπαίνετε και εκκινείτε την ειδική.
      Μετά το flying συνεχίζετε με το δρομοβιβλιο την απλή μέχρι το πρώτο Σ.Ε.Χ
      Αυτό είναι στο αυτοκινητοδρόμιο Χαλανδριτσας.
      Εκεί λοιπόν έχουμε Σ.Ε.Χ 1 και αμέσως μετά ειδική διαδρομή 2.
      Η ειδική θα είναι 2-3 χλμ στο περισσότερο μέρος της καθαρισμένη από γκρεϊντερ και μερικά off για παιγνίδι.
      Μετά το flying συνεχίζετε για το ΣΕΧ 2.
      Το σεχ 2 θα είναι στο χωριό ρακιτα.
      Πριν όμως φτάσετε εκεί θα έχετε περάσει από δυο ΣΕΔ και μερικά δύσκολα κομμάτια.
      Ειδικά ένα κομμάτι κατηφορικό μέσα σε ρέμα είναι απίθανο!!
      Θέλει όμως ιδιαίτερη προσοχή και όχι ταχύτητα.

      Μετά το ΣΕΧ2 θα περάσετε από ένα πραγματικά όμορφο κομμάτι πάνω ψηλά στα καράφλα του οβρυοκαμπου.
      Αλπική ζώνη και μπόλικο κατηφορικό off που για πρώτη φορά θα περάσει αγώνας αλλά και αυτοκίνητο γενικότερα.
      Υψόμετρο 1800κατι.

      Συνεχίζει η διαδρομή μέσα από δύσκολους και σφιχτούς δρόμους μέχρι να κατέβητε ξανά χαμηλότερα.
      Δυο κομματάκια πριν το κλείσιμο του κύκλου θα σας κρατήσουν το ενδιαφέρων αυξημένο.
      Το ένα είναι κάπου πριν το χωριό Αγ. Παρασκευή όπου αρχικά ένα εντελώς off κομμάτι και στην συνεχεία ένας πολλή χαλασμένος δρόμος θα σας «καθυστερήσουν» και στην συνεχεία η περίφημη αρκούδα!!
      Αυτήν τη φορά κατηφορική και εύκολη μια και από τα πολλά περάσματα έχει γίνει «αεροδρόμιο».
      Κλείνετε κύκλο στο αυτοκινητοδρόμιο όπου έχει το ΣΕΧ 3 και κατόπιν ξανά κάνετε με ανάποδη φορά την ειδική 3 πια.
      στην συνεχεία ακλουθείτε την πρωινή πρώτη απλή ανάποδα με κατεύθυνση την πάτρα και ποιο συγκεκριμένα τον Γλαύκο όπου εκεί θα έχει το ΣΕΧ 4 και την ειδική 4 ανάποδα.
      Άσφαλτο πια κατευθύνεστε για την πλατεία υψηλών αλλωνιων όπου έχει τον τερματισμό.

      Ο αγώνας είναι σφιχτός.
      Οι μέσες θα είναι μικρές.
      Θα υπάρξουν αρκετά ΣΕΔ, 6 η 7 όπου παράλληλα με τα ΣΕΔ στα σημεία εκείνα θα υπάρχει και κλιμάκιο διασωστών καθώς και αυτοκίνητα της οργάνωσης.

      Αυτό σημαίνει ότι ο αγώνας θα «μοιραστεί» σε μικρά τμήματα από ΣΕΔ σε ΣΕΔ όπου μαζί με την ασύρματη επικοινωνία θα ελέγχουμε τον αγώνα.

      Σε όλα τα off θα υπάρχουν οχήματα της οργάνωσης για βοήθεια.

      Από θέμα ασφάλειας αγώνα.
      Κάθε ειδική θα έχει τον γιατρό της και το ασθενοφόρο της.
      Επίσης ένα ασθενοφόρο 4χ4 μαζί με γιατρό θα «περιπολεί» στην περιοχη που κινείτε ο αγώνας.
      Η σχεδίαση του αγώνα είναι τέτοια που επιτρέπει την έμμεση πρόσβαση του ασθενοφόρου σε όλη την διαδρομή από παράλληλους δρόμους.
      Στα ΣΕΔ θα υπάρχουν κλιμάκια με διασώστες και οχήματα 4χ4.
      Αυτά θα έχουν «ευθύνη» μια μικρή περιοχή 20χλμ περίπου το κάθε ένα με αποτέλεσμα την γρήγορη μετακίνηση και πρόσβαση αν κάτι χρειαστεί.
      Μαζί με αυτούς και τα οχήματα της οργάνωσης σαν «σκούπες» θα σκουπίζουν κομμάτι-κομμάτι αν κάποιος λείπει από το μέτρημα από ΣΕΔ σε ΣΕΔ.

      Νομίζουμε ότι θα περάσουμε ένα ευχάριστο και γεμάτο σαββατοκύριακο.

      Για όποιες επιπλέων πληροφορίες στην διάθεση σας.

      **ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ **

      PATRAS PALAS ΟΘ. ΑΜΑΛΙΑΣ 15 ΤΗΛ.: 2610 623 131

      YIOTIS HOTEL ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΛ.: 2610 522 224

      ΑDONIS ΖΑΪΜΗ ΚΑΙ ΚΑΨΑΛΗ ΤΗΛ.: 2610224213

      DELFINI ΗΡ. ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ 102 ΤΗΛ.; 2610 421 001

      ATLANTA THΛ.: 2610 220 019

      EL GREKO ΑΓ. ΑΝΔΡΕΟΥ 145 ΤΗΛ.: 2610 272 931

      SAINT GEORGE ΑΓ. ΑΝΔΡΕΟΥ 73 ΤΗΛ.: 2610 225 092

      ΠΑΝΣΙΟΝ ΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΕΩΣ 3 ΚΑΙ ΑΓ. ΑΝΔΡΕΑ ΤΗΛ.: 2610 623 757

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      K
      karka
    • ΕNDURO ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 4Χ4

      ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΟΥ ENDURO 4Χ4 ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ Η ΠΑΡΕΑ ΤΩΝ 'ΣΚΑΡΤΩΝ' 'ΞΥΡΙΣΕ'!!

      ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ, ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΗΝ ΟΠΕΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΣΤΑ ΝΟΡΜΑΛ.

      ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΙΣΜΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΤΟΥΣ!!!

      Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΜΕΣΑ ΜΑΪΟΥ!!!
      ΗΔΗ ΞΕΚΛΑΡΙΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΖΟΥΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ!!!
      ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ... ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ 'ΑΡΚΟΥΔΑ' ΑΝΗΦΟΡΙΚΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ!!!

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      karka
    • RE: ΕNDURO ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 4Χ4

      ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΟΥ ENDURO 4Χ4 ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ Η ΠΑΡΕΑ ΤΩΝ 'ΣΚΑΡΤΩΝ' 'ΞΥΡΙΣΕ'!!

      ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ, ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΗΝ ΟΠΕΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΣΤΑ ΝΟΡΜΑΛ.

      ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΙΣΜΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΤΟΥΣ!!!

      Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΜΕΣΑ ΜΑΪΟΥ!!!
      ΗΔΗ ΞΕΚΛΑΡΙΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΖΟΥΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ!!!
      ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ... ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ 'ΑΡΚΟΥΔΑ' ΑΝΗΦΟΡΙΚΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ!!!

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      karka
    • RE: Η ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΤΩΝ "ΣΚΑΡΤΩΝ" ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΔ

      τον καιρο τελικα τον ειχαμε συμμαχο...

      εδω με τοσο κρυο και χιονι και παλι γεμισε η ρακιτα αυτοκινητα.
      σκεψου να ειχε καλοκαιρια, ακομα θα μαζευαμε κοσμο απο το βουνο!!!

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      karka
    • Η ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΤΩΝ "ΣΚΑΡΤΩΝ" ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΔ

      Η 'μεγαλύτερη κακοκαιρία της δεκαετίας' σύμφωνα με την Ε.Μ.Υ., δε στάθηκε ικανή να αποτρέψει τους 'ΣΚΑΡΤΟΥΣ' από το να κόψουν την πίτα τους στο βουνό.

      Παρ’ όλες τις δυσοίωνες προβλέψεις, η καλολαδωμένη και ετοιμοπόλεμη μηχανή των 'ΣΚΑΡΤΩΝ' λειτούργησε άψογα χαρίζοντας στους φίλους της μια Κυριακή που δεν θα ξεχάσουν εύκολα.

      ΠΑΝΩ ΑΠΟ 110 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
      ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200 ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΣΤΗΝ ΡΑΚΙΤΑ.

      Ένας όγκος πρωτόγνωρος για τα τοπικά αλλά και τα ελληνικά δεδομένα.

      Στις δύσκολες αυτές συνθήκες, (με την θερμοκρασία ολημερίς υπό του μηδενός και ένα ύψος χιονιού που πολλές φόρες ξεπερνούσε το 1 μέτρο!), το γεγονός ότι όλος αυτός ο όγκος ανθρώπων και αυτοκίνητων κινήθηκε με ασφάλεια και χωρίς απρόοπτα και ατυχήματα έφτασε στη Ρακίτα (κινούμενος πάντα στο αρχικό πλάνο, από ορεινούς όγκους και δύσβατα περάσματα), μόνο ικανοποίηση και ανακούφιση μπορεί να δώσει σε όλους αυτούς που ασχολήθηκαν με την οργάνωση αυτού του εγχειρήματος.

      ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ.

      ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΧΕΙΟΦΟΡΟ ΕΦΤΑΣΕ ΤΑ 680 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 'ΚΙΒΩΤΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ'.

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ (κοντά στα 60!).

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΩΝ 'ΛΟΥΞ' ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΦΙΣΕΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ, ΤΗΝ 'AUTOΛΥΣΗ ΠΑΝΤΕΛΗΣ' ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ 'ΕΠΙΓΡΑΦΟΝ' ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ.

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΛΗ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΩΡΟΘΕΤΗ ΤΟΥ ΦΛΟΥΡΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΗ ΔΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ «SET DUE».

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ, ΝΑΥΠΑΚΤΟ, ΑΙΓΙΟ, ΚΟΡΙΝΘΟ, ΑΘΗΝΑ, ΠΥΡΓΟ...

      ΤΕΛΟΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΧΑΪΑΣ) ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΤΟΝ ΦΩΤΗ ΤΟΝ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ. ΑΝ ΚΑΙ ΑΧΡΕΙΑΣΤΟΙ, ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΝΙΩΘΕΙΣ 'ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ'.

      στο FORUM μας θα διαβάσατε περισσότερα από τις εντυπώσεις μας και στις Φωτογραφίες μας θα πάρετε μια ιδέα για την εκδήλωση.

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      karka
    • RE: Η ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΤΩΝ "ΣΚΑΡΤΩΝ" ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΔ

      Η 'μεγαλύτερη κακοκαιρία της δεκαετίας' σύμφωνα με την Ε.Μ.Υ., δε στάθηκε ικανή να αποτρέψει τους 'ΣΚΑΡΤΟΥΣ' από το να κόψουν την πίτα τους στο βουνό.

      Παρ’ όλες τις δυσοίωνες προβλέψεις, η καλολαδωμένη και ετοιμοπόλεμη μηχανή των 'ΣΚΑΡΤΩΝ' λειτούργησε άψογα χαρίζοντας στους φίλους της μια Κυριακή που δεν θα ξεχάσουν εύκολα.

      ΠΑΝΩ ΑΠΟ 110 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
      ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200 ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΣΤΗΝ ΡΑΚΙΤΑ.

      Ένας όγκος πρωτόγνωρος για τα τοπικά αλλά και τα ελληνικά δεδομένα.

      Στις δύσκολες αυτές συνθήκες, (με την θερμοκρασία ολημερίς υπό του μηδενός και ένα ύψος χιονιού που πολλές φόρες ξεπερνούσε το 1 μέτρο!), το γεγονός ότι όλος αυτός ο όγκος ανθρώπων και αυτοκίνητων κινήθηκε με ασφάλεια και χωρίς απρόοπτα και ατυχήματα έφτασε στη Ρακίτα (κινούμενος πάντα στο αρχικό πλάνο, από ορεινούς όγκους και δύσβατα περάσματα), μόνο ικανοποίηση και ανακούφιση μπορεί να δώσει σε όλους αυτούς που ασχολήθηκαν με την οργάνωση αυτού του εγχειρήματος.

      ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ.

      ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΧΕΙΟΦΟΡΟ ΕΦΤΑΣΕ ΤΑ 680 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 'ΚΙΒΩΤΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ'.

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ (κοντά στα 60!).

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΩΝ 'ΛΟΥΞ' ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΦΙΣΕΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ, ΤΗΝ 'AUTOΛΥΣΗ ΠΑΝΤΕΛΗΣ' ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ 'ΕΠΙΓΡΑΦΟΝ' ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ.

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΛΗ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΩΡΟΘΕΤΗ ΤΟΥ ΦΛΟΥΡΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΗ ΔΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ «SET DUE».

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ, ΝΑΥΠΑΚΤΟ, ΑΙΓΙΟ, ΚΟΡΙΝΘΟ, ΑΘΗΝΑ, ΠΥΡΓΟ...

      ΤΕΛΟΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΧΑΪΑΣ) ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΤΟΝ ΦΩΤΗ ΤΟΝ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ. ΑΝ ΚΑΙ ΑΧΡΕΙΑΣΤΟΙ, ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΝΙΩΘΕΙΣ 'ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ'.

      στο FORUM μας θα διαβάσατε περισσότερα από τις εντυπώσεις μας και στις Φωτογραφίες μας θα πάρετε μια ιδέα για την εκδήλωση.

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      karka
    • ΟΙ SKARTOI ΚΟΒΟΥN ΤΗΝ ΠΙΤΑ ...ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ.

      το story διαδραματιζεται στην πατρα και εχει ως εξεις:

      κυριακη 17/02/08.

      δυο διαφορετικές διαδρομές.

      Μια εύκολη για τα σουβ της παρέας και οχι μονο...
      που θα υπαρχει και σε ροαντ μπουκ για τους 'ανησυχους' της παρεας.

      Και μια για ποιο σκληρή για τους περισσότερο μάχιμους.
      αυτη θα εχει κομβοϊ.

      Γύρω στις 8:30’ το πρωί μαζευόμαστε στο γηπεδο του Απόλλωνα, πίνουμε το καφεδάκι μας.
      γνωριζομαστε και επιλεγουμε διαδρομη.
      9:00΄ μοιράζουμε τα Ροαντ μπουκ και με διαφορά 5 λεπτών ξεκιναν οι παρέες οι οποίες από πριν έχουν δηλώσει πως θα εκκινήσουν.
      ολα αυτα αφορουν την ευκολη διαδρομη.

      9:30' ξεκινα το κομβοϊ της ευκολης διαδρομης,μαζι με τον ομαδα υποστηριξης ως πλοηγους και σκουπες.

      ανεξαρτητα ξεκινα και η ομαδα με την σκληροτερη διαδρομη.

      Προορισμός και στις δυο περιπτώσεις η ρακιτα όπου θα φάμε θα ποιούμε και θα κόψουμε και την τουρτοπιτα μας.

      Υποχρέωση, οι παρέες που θα εκκινησουν μονες τους με ροαντ μπουκ, να τερματίσουν μαζί και όχι με διαφορά ανάμεσα στα μέλη τις παρέας!!
      Δηλαδή 5 αυτοκίνητα εκκίνησαν τις 9 το πρωί, 5 να τερματίσουν το μεσημέρι πάλι μαζί και όχι 2 τώρα και 3 μετά από ένα τέταρτο.

      Σκοπός είναι να τερματίσουν όλοι.
      Αν δείτε ότι είστε κάπου πάνω από το Ρίο για παράδειγμα και η ώρα είναι ήδη 12:00!! Αφήστε το Ροαντ μπουκ και πάρτε τον συντομότερο δρόμο για την ρακιτα!!
      Αλλιώς θα μείνετε νηστικοί.

      Η εύκολη διαδρομή θα είναι απλοί βασικοί χωματόδρομοι.
      Θα μπορεί να την εξακολουθήσει εύκολα οποιοδήποτε σουβ.
      Θα περάσει από ωραία μέρη του Παναχαϊκού με θέα και Έλατο και θα καταλήξει στην ρακιτα.

      Η δύσκολη θα έχει αρκετό οφφ ροαντ και ποιο «δύσκολους» δρόμους.
      Δεν θα λυπηθεί τις γρατζουνιές ουτε τα βράχια.
      Θα βγαίνει όμως εύκολα χωρίς εργάτες η εξωτερική βοήθεια.

      Και στις δυο περιπτώσεις στην μέση της κάθε διαδρομής θα έχουμε κλιμάκιο της ομάδας διάσωσης καθώς και συνεχή επικοινωνία.

      Πίσω από τις παρέες θα εκκινήσουν ουραγοί (σκούπες), για ότι προκύψει.

      Αυτή η εκδήλωση δεν είναι αγώνας, και δεν έχει καμία μορφή ανταγωνισμού ανάμεσα στις ομάδες.
      Απλά αν ξεκινούσαμε 50-60 αυτοκίνητα μαζί για να πάμε κάπου, το σίγουρο είναι ότι δεν θα το ευχαριστούμασταν όλοι ενώ πάντα κάτι θα διέκοπτε το «ρυθμό» από το κόμβοι αναγκάζοντας μας σε πολλές κουραστικές στάσεις.

      η ευκολη διαδρομη θα κανει δυο στασεις σε δυο βρυσες στο βουνο.
      η πρωτη στο 21 χλμ. καπου πανω απο το σουλι (το ανω), και η δευτερη στη βρυση της θανας στο 31 χλμ.
      ξερεται λοιπον εσεις... ταπερακια, κεφτεδακια, αυγα... ετσι για να ανοιξει η ορεξη μεχρι την ρακιτα.

      στην ρακιτα θα μας περιμενουν δυο αρνια στη σουβλα, κατι καζανια βραστο... και τα υπολοιπα συνοδευτικα, μπριζολες, παϊδακια, λουκανικα, κτλπ.

      η δυσκολη διαδρομη... θα εχει πολλες στασεις, πολλυ εκτος δρομου, και λιγοτερα χλμ.[/b]

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      karka
    • RE: ΟΙ SKARTOI ΚΟΒΟΥN ΤΗΝ ΠΙΤΑ ...ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ.

      το story διαδραματιζεται στην πατρα και εχει ως εξεις:

      κυριακη 17/02/08.

      δυο διαφορετικές διαδρομές.

      Μια εύκολη για τα σουβ της παρέας και οχι μονο...
      που θα υπαρχει και σε ροαντ μπουκ για τους 'ανησυχους' της παρεας.

      Και μια για ποιο σκληρή για τους περισσότερο μάχιμους.
      αυτη θα εχει κομβοϊ.

      Γύρω στις 8:30’ το πρωί μαζευόμαστε στο γηπεδο του Απόλλωνα, πίνουμε το καφεδάκι μας.
      γνωριζομαστε και επιλεγουμε διαδρομη.
      9:00΄ μοιράζουμε τα Ροαντ μπουκ και με διαφορά 5 λεπτών ξεκιναν οι παρέες οι οποίες από πριν έχουν δηλώσει πως θα εκκινήσουν.
      ολα αυτα αφορουν την ευκολη διαδρομη.

      9:30' ξεκινα το κομβοϊ της ευκολης διαδρομης,μαζι με τον ομαδα υποστηριξης ως πλοηγους και σκουπες.

      ανεξαρτητα ξεκινα και η ομαδα με την σκληροτερη διαδρομη.

      Προορισμός και στις δυο περιπτώσεις η ρακιτα όπου θα φάμε θα ποιούμε και θα κόψουμε και την τουρτοπιτα μας.

      Υποχρέωση, οι παρέες που θα εκκινησουν μονες τους με ροαντ μπουκ, να τερματίσουν μαζί και όχι με διαφορά ανάμεσα στα μέλη τις παρέας!!
      Δηλαδή 5 αυτοκίνητα εκκίνησαν τις 9 το πρωί, 5 να τερματίσουν το μεσημέρι πάλι μαζί και όχι 2 τώρα και 3 μετά από ένα τέταρτο.

      Σκοπός είναι να τερματίσουν όλοι.
      Αν δείτε ότι είστε κάπου πάνω από το Ρίο για παράδειγμα και η ώρα είναι ήδη 12:00!! Αφήστε το Ροαντ μπουκ και πάρτε τον συντομότερο δρόμο για την ρακιτα!!
      Αλλιώς θα μείνετε νηστικοί.

      Η εύκολη διαδρομή θα είναι απλοί βασικοί χωματόδρομοι.
      Θα μπορεί να την εξακολουθήσει εύκολα οποιοδήποτε σουβ.
      Θα περάσει από ωραία μέρη του Παναχαϊκού με θέα και Έλατο και θα καταλήξει στην ρακιτα.

      Η δύσκολη θα έχει αρκετό οφφ ροαντ και ποιο «δύσκολους» δρόμους.
      Δεν θα λυπηθεί τις γρατζουνιές ουτε τα βράχια.
      Θα βγαίνει όμως εύκολα χωρίς εργάτες η εξωτερική βοήθεια.

      Και στις δυο περιπτώσεις στην μέση της κάθε διαδρομής θα έχουμε κλιμάκιο της ομάδας διάσωσης καθώς και συνεχή επικοινωνία.

      Πίσω από τις παρέες θα εκκινήσουν ουραγοί (σκούπες), για ότι προκύψει.

      Αυτή η εκδήλωση δεν είναι αγώνας, και δεν έχει καμία μορφή ανταγωνισμού ανάμεσα στις ομάδες.
      Απλά αν ξεκινούσαμε 50-60 αυτοκίνητα μαζί για να πάμε κάπου, το σίγουρο είναι ότι δεν θα το ευχαριστούμασταν όλοι ενώ πάντα κάτι θα διέκοπτε το «ρυθμό» από το κόμβοι αναγκάζοντας μας σε πολλές κουραστικές στάσεις.

      η ευκολη διαδρομη θα κανει δυο στασεις σε δυο βρυσες στο βουνο.
      η πρωτη στο 21 χλμ. καπου πανω απο το σουλι (το ανω), και η δευτερη στη βρυση της θανας στο 31 χλμ.
      ξερεται λοιπον εσεις... ταπερακια, κεφτεδακια, αυγα... ετσι για να ανοιξει η ορεξη μεχρι την ρακιτα.

      στην ρακιτα θα μας περιμενουν δυο αρνια στη σουβλα, κατι καζανια βραστο... και τα υπολοιπα συνοδευτικα, μπριζολες, παϊδακια, λουκανικα, κτλπ.

      η δυσκολη διαδρομη... θα εχει πολλες στασεις, πολλυ εκτος δρομου, και λιγοτερα χλμ.[/b]

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      karka
    • navara (το καινουριο) και ζημιες. ξερει κανεις?

      φιλος βρηκε ενα ναβαρα τετραπορτο, το καινουριο μοντελο με τα 200 αλογα, και θελει να το αγορασει.
      ειναι μοντελο 06' με κατω απο 10 χιλιαδες. χλμ, σε αριστη κατασταση, το φουλ εξτρα,

      το παιρνει 26 χιλιαρικα και νομιζω οτι ειναι καλα.
      το αυτοκινητο το ξερει δεν κουβαλαει κατι 'κακο' (στουκα βλαβη), απλα ο αλλος το χρωσταει και θα του το παρουν κατασχεση.

      η ερωτηση ειναι η εξεις:
      τι βλαβες βγαζουν αυτα?
      κατι εχω ακουσει για καπακια, αντλιες, κτλπ.
      ξερει καποιος να μου πει αν εχει διαφορα απο μοντελο σε μοντελο (06,07) και αν βελτιωθηκαν καπου?

      αντε για πειτε γιατι μεχρι το τελος τις εβδομαδας θα το παρει.

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      karka
    • RE: navara (το καινουριο) και ζημιες. ξερει κανεις?

      φιλος βρηκε ενα ναβαρα τετραπορτο, το καινουριο μοντελο με τα 200 αλογα, και θελει να το αγορασει.
      ειναι μοντελο 06' με κατω απο 10 χιλιαδες. χλμ, σε αριστη κατασταση, το φουλ εξτρα,

      το παιρνει 26 χιλιαρικα και νομιζω οτι ειναι καλα.
      το αυτοκινητο το ξερει δεν κουβαλαει κατι 'κακο' (στουκα βλαβη), απλα ο αλλος το χρωσταει και θα του το παρουν κατασχεση.

      η ερωτηση ειναι η εξεις:
      τι βλαβες βγαζουν αυτα?
      κατι εχω ακουσει για καπακια, αντλιες, κτλπ.
      ξερει καποιος να μου πει αν εχει διαφορα απο μοντελο σε μοντελο (06,07) και αν βελτιωθηκαν καπου?

      αντε για πειτε γιατι μεχρι το τελος τις εβδομαδας θα το παρει.

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      karka
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr