Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 13
    • Best 0
    • Groups 0

    jimmas

    @jimmas

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    13
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    jimmas Unfollow Follow

    Latest posts made by jimmas

    • RE: οδηγηση μονο στην πολη με μικρες ταχυτητες...

      Ευχαριστώ και τους δύο, νομίζω καλύφθηκα!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jimmas
    • RE: οδηγηση μονο στην πολη με μικρες ταχυτητες...

      Ευχαριστώ αλλά το θέμα μου δεν είναι η οδήγηση με μικρές ταχύτητες αλλά κατά πόσο η οικονομική οδήγηση μπορεί να προκαλέσει κάτι τέτοιο. Αν πρέπει δηλαδή να ανεβάζουμε όπως και δήποτε στροφές πέρα από το κανονικό (είχα ανοίξει ξεχωριστό τόπικ αλλά θεώρησαν πως ταίριαζε καλύτερα εδώ).

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jimmas
    • RE: οδηγηση μονο στην πολη με μικρες ταχυτητες...

      Κανένας να απαντήσει στην ερώτησή μου 3 ποστ πάνω;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jimmas
    • RE: Πίεση ελαστικών

      Ωραία, ευχαριστώ και πάλι!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jimmas
    • RE: Πίεση ελαστικών

      Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Αυτά αναγράφονται στην τάπα: http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 0195g.jpg/

      Δηλαδή 26; Δεν είναι λίγο; Το 1,8 τί είναι;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jimmas
    • RE: οδηγηση μονο στην πολη με μικρες ταχυτητες...

      Καλησπέρα και πάλι!

      Αυτήν την φορά θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας σχετικά με το 'μπούκωμα'.

      Πρώτα από όλα να ρωτήσω αν όντως υπάρχει σαν φαινόμενο και αν κάνει κακό στην ζωή του αμαξιού και έπειτα πως προκαλείται.

      Κάποιοι φίλοι (που είναι και λίγο 'γκαζάκηδες') μου λένε πως μπουκώνω το αμάξι κάνοντας - κατ'εμέ - οικονομική οδήγηση και ότι θα πρέπει να πηγαίνω με πιο υψηλές στροφές. Εγώ αυτό που απαντάω είναι πως κάθε αμάξι σου δίνει τα δικά του μηνύματα για το πως να το διαχειριστείς και εκτός αυτού, παίζει ρόλο πάντα ο δρόμος και η κλίση που έχει.

      Υπό φυσιολογικές λοιπόν συνθήκες αλλάζω στις 2,5-3 χιλιάδες στροφές.

      Τί πιστεύετε;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jimmas
    • Πίεση ελαστικών

      Καλησπέρα και καλή χρονιά! Πάντα με προσοχή και σύνεση στον δρόμο!

      Έχω μια απορία και ελπίζω να με βοηθήσετε (ελπίζω να μην κάνω κάποιο λάθος που ρωτάω εδώ).

      Έχω ένα Golf 3 του '94, φοράει 14άρες (σιδερένιες) ζάντες και αναρωτιέμαι πόση πίεση θα πρέπει να έχει.

      Εγώ πάντα έβαζα 30. Αλλάζοντας τις ζάντες πρόσφατα (οι παραπάνω που ανέφερα) είδα πως είχαν 32-33 πίεση. Μείωσα στο 30 και είδα πως το τιμόνι στον χειρισμό είχε γίνει λίγο πιο βαρύ.

      Φαντάζομαι πως το παραπάνω είναι φυσιολογικό αλλά έκανα καλά; Από την άλλη με λιγότερη πίεση θα πατάει καλύτερα στον δρόμο και θα φρενάρει καλύτερα. Τι να προτιμήσω όμως τελικά; Να ψάξω να βρω τι προτείνει ο κατασκευαστής; Καμιά ιδέα;

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jimmas
    • RE: Πίεση ελαστικών

      Καλησπέρα και καλή χρονιά! Πάντα με προσοχή και σύνεση στον δρόμο!

      Έχω μια απορία και ελπίζω να με βοηθήσετε (ελπίζω να μην κάνω κάποιο λάθος που ρωτάω εδώ).

      Έχω ένα Golf 3 του '94, φοράει 14άρες (σιδερένιες) ζάντες και αναρωτιέμαι πόση πίεση θα πρέπει να έχει.

      Εγώ πάντα έβαζα 30. Αλλάζοντας τις ζάντες πρόσφατα (οι παραπάνω που ανέφερα) είδα πως είχαν 32-33 πίεση. Μείωσα στο 30 και είδα πως το τιμόνι στον χειρισμό είχε γίνει λίγο πιο βαρύ.

      Φαντάζομαι πως το παραπάνω είναι φυσιολογικό αλλά έκανα καλά; Από την άλλη με λιγότερη πίεση θα πατάει καλύτερα στον δρόμο και θα φρενάρει καλύτερα. Τι να προτιμήσω όμως τελικά; Να ψάξω να βρω τι προτείνει ο κατασκευαστής; Καμιά ιδέα;

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jimmas
    • RE: Επιλογή/πρόταση μεταχειρισμένου μικρής κατανάλωσης

      Ευχαριστώ και πάλι! Ελπίζω να βρω την άκρη!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jimmas
    • RE: Επιλογή/πρόταση μεταχειρισμένου μικρής κατανάλωσης

      Πρώτα από όλα σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Ναι φίλε mehari, σε αυτά τα site κινούμαι και εγώ. nonos, ευχαριστώ θα τα κοιτάξω όλα αυτά που λες, μεταχειρισμένο ήταν φυσικά το αμάξι, το είχα πάρει στα 172.000 χιλιόμετρα. Ποιός ξέρει πόσα χέρια έχει περάσει.

      Και εμένα μου κάνει εντύπωση η κατανάλωση των δικών σας αμαξιών. Εμένα εκτός πόλης (Α.Ο.) έκαιγε 7-7,5 την τελευταία φορά που το είδα.

      Να διευκρινήσω πως το χρησιμοποιώ κάθε μέρα σε μια συγκεκριμένη απόσταση 3χλμ (από το σπίτι στον σταθμό και αντίστροφα) χωρίς λεωφόρους ή μεγάλες οδούς οπότε καταλαβαίνετε πως οι ταχύτητες είναι πολύ χαμηλές.

      Ευχαριστώ και πάλι. Καμιά τελευταία συμβουλή στην αναλογία κυβικών και κατανάλωσης; Μου είχε κολλήσει παλιότερα να πάρω κάμπριο για αυτό κοίταζα και τα Megane, Punto. Εσείς τι θα προτείνατε από αυτές τις επιλογές; Γενικά να κοιτάω τα 1400ρια ή 1000 (Ibiza) με 1200;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jimmas
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr