Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    οδηγηση μονο στην πολη με μικρες ταχυτητες...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. οδηγηση μονο στην πολη με μικρες ταχυτητες...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    20
    44
    306
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas last edited by

      Ο χρήστης jimmas έγραψε:
      Κανένας να απαντήσει στην ερώτησή μου 3 ποστ πάνω;

      Θα δεις διαφορά αν βγεις εθνική οδό και το πατήσεις, θα το νιώθεις πιο 'ζωντανό' μετά και ίσως αυτό βοηθήσει λίγο και στην κατανάλωση. Βέβαια μετά από 1000χλμ. στην πόλη θα έχει 'ξαναμπουκώσει'. Για τη μακροζωία του κινητήρα μην ανησυχείς καθόλου αρκεί στις διαδρομές που κάνεις να προλαβαίνει να ζεσταθεί.
      Με λίγα λόγια, μην σε ανησυχεί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jimmas last edited by

        Ευχαριστώ αλλά το θέμα μου δεν είναι η οδήγηση με μικρές ταχύτητες αλλά κατά πόσο η οικονομική οδήγηση μπορεί να προκαλέσει κάτι τέτοιο. Αν πρέπει δηλαδή να ανεβάζουμε όπως και δήποτε στροφές πέρα από το κανονικό (είχα ανοίξει ξεχωριστό τόπικ αλλά θεώρησαν πως ταίριαζε καλύτερα εδώ).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          r200 last edited by

          Ο χρήστης jimmas έγραψε:
          Καλησπέρα και πάλι!

          Αυτήν την φορά θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας σχετικά με το 'μπούκωμα'.

          Πρώτα από όλα να ρωτήσω αν όντως υπάρχει σαν φαινόμενο και αν κάνει κακό στην ζωή του αμαξιού και έπειτα πως προκαλείται.

          Κάποιοι φίλοι (που είναι και λίγο 'γκαζάκηδες') μου λένε πως μπουκώνω το αμάξι κάνοντας - κατ'εμέ - οικονομική οδήγηση και ότι θα πρέπει να πηγαίνω με πιο υψηλές στροφές. Εγώ αυτό που απαντάω είναι πως κάθε αμάξι σου δίνει τα δικά του μηνύματα για το πως να το διαχειριστείς και εκτός αυτού, παίζει ρόλο πάντα ο δρόμος και η κλίση που έχει.

          Υπό φυσιολογικές λοιπόν συνθήκες αλλάζω στις 2,5-3 χιλιάδες στροφές.

          Τί πιστεύετε;

          2500-3000 στροφες ειναι ιδανικη λειτουργια για οικονομια
          η απαντηση:φυσικα και δεν μπουκωνει ο κινητηρας σε αυτο το ευρος στροφων,οι μετρησεις καυσαεριων για αυτο το λογο γινονται στις 2.500 +-500 επειδη ο κινητηρας σε αυτο το ευρος ειναι ρυθμισμενος να λειτουργει και να βγαζει 'καθαρα καυσαερια'
          αν μου ελεγες οτι κινησαι με 4η η 5η ταχυτητα με 1.000-1.200 στροφες και πατησεις βαθεια το γκαζι να επιταχυνεις τοτε θα βγαλει ακαυστες

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nickolas last edited by

            Ο χρήστης jimmas έγραψε:
            Ευχαριστώ αλλά το θέμα μου δεν είναι η οδήγηση με μικρές ταχύτητες αλλά κατά πόσο η οικονομική οδήγηση μπορεί να προκαλέσει κάτι τέτοιο. Αν πρέπει δηλαδή να ανεβάζουμε όπως και δήποτε στροφές πέρα από το κανονικό (είχα ανοίξει ξεχωριστό τόπικ αλλά θεώρησαν πως ταίριαζε καλύτερα εδώ).

            Όχι δεν 'πρέπει'. Από την άλλη πρέπει να ξέρεις ότι ο κινητήρας στρώνεται μόνο στις στροφές που λειτουργεί. Αν ένας νεαρός πάρει ένα αυτοκίνητο με 150.000χλμ. που ποτέ δεν έχει δουλέψει σε υψηλές στροφές...κυριολεκτικά θα του τινάξει τα πέταλα. Αν και τα σύγχρονα μοτέρ είναι τόσο καλά κατασκευασμένα που μάλλον δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα ακόμα και σε μια τέτοια ακραία περίπτωση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jimmas last edited by

              Ευχαριστώ και τους δύο, νομίζω καλύφθηκα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 3
              • 3 / 3
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr