Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 34
    • Best 0
    • Groups 0

    iron-sideris

    @iron-sideris

    Οργάνωση αγώνων

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    34
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.ironteam.gr Location Αθήνα

    iron-sideris Unfollow Follow

    Latest posts made by iron-sideris

    • RE: ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ???

      Στις 16 Ιανουαρίου 2007 άνοιξα το παρακάτω θεματάκι:
      viewtopic.php?f=3&t=22123

      Η πρώτη δημοσίευση ήταν η ακόλουθη. Ιδιαιτέρως σχετική με το θέμα 'ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ???'. Για να δούμε, τι διδαχτήκαμε τα τελευταία 5 χρόνια?

      *Θύελλα εξελίξεων τις τελευταίες ημέρες στο χώρο των αγώνων μοτοσυκλέτας καθώς η ΕΛΠΑ προχώρησε σε δυο εξώδικες δηλώσεις προς τις ΔΥΟ ομοσπονδίες μοτοσυκλέτας ΑΜΟΤΟΕ και ΟΜΕ, υπενθυμίζοντας σε αυτές, πως μόνο αυτή έχει το δικαίωμα να προκηρύσσει πρωταθλήματα βάση του άρθρου 49 του ισχύοντος ΚΟΚ.

      Σωστά ο αθλητικός νόμος στο άρθρο 19, παράγραφος 2, αναφέρει: 'Για κάθε άθλημα ή κλάδο άθλησης επιτρέπεται η σύσταση μίας (1) μόνο ομοσπονδίας για όλη τη χώρα' αλλά όχι 'αρχή' όπως αναφέρει η ΕΛΠΑ στο δελτίο τύπου της. Επίσης σε κανένα σημείο ο αθλητικός νόμος δεν αναφέρει την ΕΛΠΑ ή οποιαδήποτε άλλη 'αρχή'.

      Η Ομοσπονδία ΑΜΟΤΟΕ όπως έχει δείξει μέχρι στιγμής το μόνο που ζητάει είναι το δικαίωμα να διοργανώνει αγώνες, και αυτήν ως ομοσπονδία που είναι με βάση τον αθλητικό νόμο που λειτουργεί. Μάλιστα ο νομικός εκπρόσωπος της ΑΜΟΤΟΕ Θεόδωρος Γαζούλης έφερε στο προσκήνιο, κατά την διάρκεια της απονομής πρωταθλημάτων της ΑΜΟΤΟΕ στο υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών ένα τεράστιο θέμα που μας ενδιαφέρει όλους μας.

      Η ΕΛΠΑ σύμφωνα με τον Θεόδωρο Γαζούλη ασκεί μονοπώλιο στους αγώνες μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα για τους παρακάτω λόγους:

      Επικαλούμενη το άρθρο 49 του ισχύοντος ΚΟΚ, αγώνες μοτοσυκλέτας μπορεί να διοργανώνει μόνο μια λέσχη.
      Στο άρθρο 10.7 του ΕΑΚΜ αναφέρεται 'κάθε αγωνιστική συνάντηση που περιλαμβάνει αγώνες πρωταθλημάτων, κυπέλλων ή επάθλων της ΕΘΕΑΜ/ΕΛΠΑ μπορεί να συνδυαστεί με την εμπορική προβολή ενός υποστηρικτή που θα αναφέρεται στον τίτλο ή στον υπότιτλο των αγώνων, μόνο μετά την σύμφωνη γνώμη της ΕΘΕΑΜ/ΕΛΠΑ'
      Στο άρθρο 60.6 του ΕΑΚΜ αναφέρεται 'κατά την διάρκεια των αγωνιστικών συναντήσεων επιτρέπεται η διαφήμιση πάνω σε αναβάτες και μοτοσυκλέτες'
      Στο άρθρο 110.1 του ΕΑΚΜ αναφέρεται 'ο Οργανωτής είτε απ' ευθείας είτε μέσω της Εποπτεύουσας αρχής, πρέπει να μεριμνήσει για την ασφαλιστική κάλυψη της αγωνιστικής συνάντησης, που να περιλαμβάνει τις ευθύνες του ίδιου, των κατασκευαστών, των αναβατών, των επιβατών … για την περίπτωση ατυχημάτων και ζημιών προς τρίτους κατά την διάρκειά της και τη διάρκεια των δοκιμών'
      Η απόφαση σημειώνει την ολοκληρωτική δέσμευση από την ΕΛΠΑ των αγώνων μοτοσυκλέτας αλλά και την άσκηση οικονομικής δραστηριότητας από την ίδια με την εμπορική εκμετάλλευση των αγώνων και των αθλητικών εκδηλώσεων. Επίσης σημειώνει την δυνατότητα του παραπάνω σωματείου να μην χορηγεί την σύμφωνη γνώμη της σε οποιονδήποτε οργανωτή αγώνων χωρίς να υποχρεώνεται από το νόμο σε αιτιολογία και χωρίς να υφίσταται έλεγχο ή αξιολόγηση προς τη χρήση της εξουσίας αυτής. Τέλος η απόφαση καταλήγει πως η κατάσταση αυτή φέρνει προ τετελεσμένου τον οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο να δραστηριοποιηθεί στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

      Ο Πρόεδρος του τριμελούς δικαστηρίου Ηρακλής Μπούνιας, διατύπωσε 'η ΕΛΠΑ οδηγείται σε καταχρηστική άσκηση της δεσπόζουσας θέσης της στη διοργάνωση αθλητικών αγώνων μοτοσυκλέτας κ.λ.π. αφού μπορεί, … να επιβάλει σε όσους ανταγωνιστές της, … επιθυμούν να διοργανώσουν στην Ελλάδα αγώνες μοτοσυκλέτας κ.λ.π. προϋποθέσεις τέτοιες, ώστε τελικά να καθίσταται ανέφικτη η απ' αυτούς οργάνωση και η διεξαγωγή αγώνων μηχανοκίνητων οχημάτων κ.λ.π., προστατεύοντας έτσι τα δικά της συμφέροντα σε βάρος των ανταγωνιστών της'

      Η απόφαση του προέδρου να διατυπώσει την άποψή του έχει μέγιστη ισχύ. Κάτι τέτοιο μπορεί να συγκριθεί από νομικούς ως ισχυρότερη θέση και έρχεται σε συνδυασμό με την αναβολή οριστικής απόφασης. Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών δικαιώνει την ΑΜΟΤΟΕ και πέραν αυτού παραπέμπει το θέμα προς επίλυση από το Ευρωπαικό Δικαστήριο, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στα χρονικά της διαμάχης των Ομοσπονδιών με την ΕΛΠΑ.

      Απόσπασμα από δημοσίευση του http://www.enduro.gr*

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      iron-sideris
    • RE: 23ο ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ RONDE 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011

      Ο χρήστης nass έγραψε:

      Μία σύσταση προς την IRON team, αν μου επιτρέπεται: στα τελικά αποτελέσματα καλό είναι να φαίνεται ο τελικός χρόνος μετά τις όποιες ποινές και το 'αστεράκι' να λέει: 'ο χρόνος περιλαμβάνει ποινή ΧΧ'' για πχ. λανθασμένη εκκίνηση'. Ετσι όπως είναι τώρα γραμμένο δεν είναι σαφές αν το 6:36.50 προκύπτει πριν ή μετά την πρόσθεση της ποινής και εξάλλου είναι άχρηστο διότι μας ενδιαφέρει ο 'τελικός' χρόνος που καθορίζει την κατάταξη. Αν πχ. το πλήρωμα φάει σε μία απλή ενός ράλι ποινή καθυστέρησης ή προάφιξης ΧΧ'' αυτό πρέπει να φαίνεται άμεσα στα αποτελέσματα και όχι να πρέπει ο αναγνώστης να προσθέτει μόνος του την ποινή.

      Κάθε σύσταση δεκτή...όμως

      Οι εγγραφές έγιναν απόλυτως καθ' υπόδειξη και σε καμία περίπτωση με πρωτοβουλία μας.

      Η κατάταξη της 1ης ειδικής (http://www.ironteam.gr/live/room/6/) είναι απλώς η κατάταξη της πρώτης ειδικής και όχι προσωρινά αποτελέσματα μετά την πρώτη ειδική.
      Στα τελικά αποτελέσματα εμφανίζεται ο χρόνος της κάθε ειδικής διαδρομής και στην στήλη Pnl (penalty) εμφανίζονται οι ποινές. Εκεί νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ποιός είναι ο χρόνος της κάθε ειδικής και ποιές οι ποινές καθώς και τα αθροίσματά τους.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      iron-sideris
    • RE: 23ο ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ RONDE 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011

      Ο χρήστης agalanop έγραψε:
      και ο κ. Σιδέρης μάλλον θεωρεί το θέμα λήξαν αφού 'Για το αν έπρεπε να χρεωθούν επιπλέον 10 ή 10+60 τα ξαναείπαμε'. Ελπίζω τουλάχιστον να καταλάβει κάποιος αυτό που γράφεις με bold τώρα, που είναι και το ζουμί.

      Δεν θεωρώ ότι το θέμα έληξε, ούτε ότι δεν έληξε.
      Πολύ απλά και ειλικρινά...στα προηγούμενα ποστ έκανα μόνο παράθεση γεγονότων και δεν εξέφρασα καμία προσωπική άποψη.
      Το 'τα ξαναείπαμε' δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω από ότι λένε οι λέξεις δηλαδή ότι την παράθεση γεγονότων την έκανα νωρίτερα και είναι ήδη διαθέσιμη.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      iron-sideris
    • RE: 23ο ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ RONDE 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011

      Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
      περα απο τις τεχνικες λεπτομερειες μετρησης που ποσως με ενδιαφερουν,η ουσια ειναι οτι τσαμπα πηρα τα 60''............

      Σχετικά με τις τεχνικές λεπτομέρειες....το σύστημα μπορεί να δεχθεί ότι του πεις. Μπορεί να καταγράψει αυτόματα την εκκίνηση ή να καταχωρηθεί με το χέρι (όπως και έγινε) σύμφωνα με τις αναφορές των κριτών της αφετηρίας και τις εντολές των αγωνοδικών (όπως και έγινε).

      Στην ουσία...στα αποτελέσματα του 1ου σκέλους αναφέρεται ο πραγματικός χρόνος με ένα αστεράκι. Στην παραπομπή του αστερακιού επεξηγείται η ποινή που δώθηκε από τους αγωνοδίκες (όχι αυτόματα από το σύστημα ούτε με εντολή του αλυτάρχη).

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      iron-sideris
    • RE: 23ο ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ RONDE 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011

      Ο χρήστης agalanop έγραψε:
      Εφόσον ο Γενικός Κανονισμός δεν αναφέρει ακριβή τρόπο χρονομέτρησης και δε διευκρινίζει ότι αυτός διαφέρει μεταξύ διεθνών και εθνικών αγώνων, είναι λογικό να δημιουργούνται παρεξηγήσεις....

      Για την τάξη και μόνο...τα SPRINT έχουν δικό τους γενικό κανονισμό. Αν ανατρέχεις στον Γ.Κ.των RALLY οδηγήσε σε λάθος συμπεράσματα.

      Όπως περιγράφει παραπάνω ο κ. Σιδέρης, αλλάζοντας τον χρόνο εκκίνησης από 10.28 σε 10.27 ουσιαστικά σου πρόσθεσε τα 60' και μετά μπήκαν άλλα 60' (λανθασμένα) συν τα 10' ποινής.
      Άρα έχεις απόλυτο δίκιο.

      Στα 2 προηγούμενα ποστ αυτό που περιέγραψα ήταν αυτό ακριβώς....και έγινε κατ' εντολήν.

      Προσωπικά πάντως μου φαίνεται περίεργο να μη μπορεί ο αισθητήρας του jump start να ενημερώνει το σύστημα πόσα sec νωρίτερα έφυγες ώστε στον τερματισμό να σου ανακοινώνουν τον πραγματικό σου χρόνο και όχι τον 'κουφό'.

      Επίσης, μια που λες για την αφαίρεση που κάνουν για να σου γράψουν το χρόνο στο καρνέ, πρέπει να παρατηρήσω ότι στο συγκεκριμένο αγώνα τουλάχιστον υπήρχε στο stop και οθόνη που σου έδειχνε τον χρόνο που έκανες πριν πάρεις πίσω γραμμένο το καρνέ. Άρα το σύστημα ήξερε πότε ξεκινούσες και υπολόγιζε το χρόνο της Ε.Δ. μόνο του, δεν περίμενε να κάνει κάποιος άνθρωπος την αφαίρεση στο χέρι.
      (εκτός και αν όταν είσαι στην ειδική περνάει κάποιος χειροκίνητα στο σύστημα ότι ξεκίνησες π.χ. στις 10.27. Αν υπάρχει όμως καθυστέρηση και φεύγουν όλοι π.χ. 5 λεπτά αργότερα θα κάτσει να περάσει πάλι τους χρόνους εκκίνησης από την αρχή; Κάποιος που έχει επαφή με το θέμα να μου λύσει την απορία; )

      Στον συγκεκριμένο αγώνα, το σύστημα κατέγραφε τον αισθητήρα μόνο στον τερματισμό. Ο πραγματικός χρόνος (10.27) μεταδόθηκε εγκαίρως, αλλά όταν ο κριτής του STOP πήρε το καρνέ και είδε γραμμένο το 10.28 άλλαξε τον χρόνο στο σύστημα (λάθος-έδειξε το 5.35,6) και στα επόμενα δευτερόλεπτα ξαναάλλαξε στο 10.27 όπως του είχε υποδειχθεί αρχικά και αποκαταστάθηκε το 6.35,6. Για το αν έπρεπε να χρεωθούν επιπλέον 10 ή 10+60 τα ξαναείπαμε.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      iron-sideris
    • RE: 23ο ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ RONDE 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011

      Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:

      Αυτό που αναρωτηθήκαμε και εγώ και ο Ριζικάρης ήταν αν η ποινή που γράφεται στον γενικό κανονισμό RALLY SPINT (και όχι στον Γ.Κ.RALLY) ερμηνευόταν σαν 10'' πριν ή μετά τη διόρθωση του πραγματικού χρόνου εκκίνησης.

      Αυτό σημαίνει ότι αφού γνωρίζαμε τον πραγματικό του χρόνο (σαν να μην έγινε ποτέ jump start), τι ποινή θα έπρεπε να επιβάλουμε...10 ή 10+60?

      προφανως πριν......θα ηταν ποντιο μετα......
      τον πραγματικο χρονο πως τον γνωριζατε?,γιατι αν ειναι οπως το λεω,ο ονομαστικος χρονος ειδικης ειναι αυτο που λεω εγω(η αφαιρεση της ωρας,για αυτο κιολας προεκυψε να ξερετε 5.36,5 και οχι 6.36,5 ...),αρα στο 5.36,5 επρεπε να προσθεσουντις ποινες.....φανταζομαι εχω δικιο,αν θελετε κυριε Σιδερη το επιβεβαιωνετε.

      Το 5.35,6 προέκυψε από την προβλεπόμενη ώρα εκκίνησης 10.28. Όταν στο σύστημα καταχωρήσαμε τον πραγματικό χρόνο εκκίνησης (10.27) τότε το αποτέλεσμα έγινε 6.35,6. Κατόπιν αυτού μας ζήτησαν οι αγωνοδίκες να σου προσθέσουμε το ένα λεπτό του jump start και τα 10''.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      iron-sideris
    • RE: 23ο ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ RONDE 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011

      ο χρόνος που θα έπιανε ο συνοδηγός του με ένα χρονόμετρο χειρός πέρα από αφαιρέσεις/προσθέσεις/υπολογισμούς ήταν 6.36.5.

      Αυτό που αναρωτηθήκαμε και εγώ και ο Ριζικάρης ήταν αν η ποινή που γράφεται στον γενικό κανονισμό RALLY SPINT (και όχι στον Γ.Κ.RALLY) ερμηνευόταν σαν 10'' πριν ή μετά τη διόρθωση του πραγματικού χρόνου εκκίνησης.

      Αυτό σημαίνει ότι αφού γνωρίζαμε τον πραγματικό του χρόνο (σαν να μην έγινε ποτέ jump start), τι ποινή θα έπρεπε να επιβάλουμε...10 ή 10+60?

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      iron-sideris
    • RE: 23ο ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ RONDE 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011

      Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
      και κατι ουσιαστικο για τον αγωνα.....τελικα μεν δικαιως φαγαμε 70'',αλλα αδικως φαγαμε εξτρα 60''.......και προεκυψε να ειμαστε πισω κατα 1 λεπτο και 10''....

      εμεις πηραμε τον χρονο που φυγαμε νωριτερα (60'') απο τον ονομαστικο χρονο της ειδικης ,δλδ ωρα αφιξης μειον θεωρητικη ωρα εκκινησης 5:36,5 +60'' 6:36,5 συν τα 10'' της λανθασμενης εκκινησης 6:46,5,αλλα μας δωσανε και αλλα 60''......,

      ας προσεχαμε στον αγωνα διπλα και τριπλα αλλη φορα.....μια για την βλακεια μας στην εκκινηση, και μια για 'υπερποινη' που φαγαμε αδικως.....

      τσαμπα χασαμε τις θεσεις.....

      Και εγώ αλλα και ο Ριζικάρης ζητήσαμε πιεστικά από το συμβούλιο αγωνοδικών να διευκρινιστεί αν το σωστό είναι 10'' ή 60''+10''. Η ξεκάθαρη απάντηση που πήραμε ήταν 70''.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      iron-sideris
    • RE: Προτάσεις για αγώνες ταχύτητας 2011

      Επειδή παρασύρθηκα και δεν έπιασα τον πάλμό σου Βασίλη, για τα μουλωχτά, τα υπόγεια κλπ, όταν είχαμε το ρόλο του promoter, κάναμε τουλάχιστον μία συγκέντρωση σε ξενοδοχείο (κάτι σαν γενική συνέλευση όλων των εμπλεκομένων) για να ακούσουμε εκατέρωθεν ιδέες και προτάσεις για την επομενη χρονιά σε θέματα κανονισμών, προγράμματος κλπ.

      Αν έχεις επαφές με τον Χαλάτση, ο οποίος έτρεξε κάποια χρόνια σε διοργανώσεις της IRON TEAM, ρώτα να μάθεις ότι σου χρειάζεται γιατί εγώ θα σου τα πω σίγουρα ωραία.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      iron-sideris
    • RE: Προτάσεις για αγώνες ταχύτητας 2011

      Ο χρήστης van έγραψε:
      Αυτό που μας τρώει σε αυτή την χώρα, είναι η μυστικοπάθεια, η κρυψίνια, τα μουλοχτά, τα διαπλεκόμενα και ολα αυτά που διακατέχουν το σκατένιο μυαλό μας.
      Το δε παράπτωμα που δεν συγχωρώ σε κανεναν Σιδέρη και αλλων, είναι οτι εχουν μεν ορεξη και ιδέες, αλλα αυτή η ξεροκεφαλιά να μην λέγετε τιποτα στα φανερά εμένα μου την δίνει στα νεύρα.
      Γιατι να μην εχουμε μάθει τίποτα τόσο καιρό?
      Γιατι να μην εχει βγάλει ανακοινώσεις η IRON TEAM και οποια αλλη οργάνωση, για το τι θέλει να κάνει?Γιατι ολες οι συζητήσεις να γίνονται σε υπόγεια, με τηλεφωνάκια, συγκεντρωσούλες μετα φαγητού ή ποτού?
      Γιατι να είναι ενήμερο μόνο το διαπλεκόμενο του αθλήματος και οι λοιποί να πετάμε στα σύνεφα?

      Παναγιώτη, εχεις κίτρινη κάρτα, οπως και ολες οι οργανώσεις...Φταίς διοτι δεν ενημέρωνες κανεναν, παραμόνο αυτούς που σε ενδιέφερε.Οπως και οι υπόλοιποι.Και γιάυτό εχουν χάσει πλέον οι οδηγοί της νοημα της αξιοπιστίας...
      Οι οδηγοί βαρέθηκαν - κουράστηκαν να ειναι ερμεα του κάθε ορεξάτου ή μη που εχει οραμα ή οχι.Εχει?Και ποιος το ξέρει?
      Γιατι δεν βγήκε ποτέ η IRON TEAM-AΛΑ-ΠΑΛΑΣ-ΑΟΠ-ΑΟΘ-κλπ, να ενημερώνουν διαρκώς απο τα site τους, με δημόσιες επιστολές, με ανακοινώσεις, για το τι πρόκυται να κάνουν, τι πρόκυτε να ζητήσουν και ποιά είναι τα σχεδιά τους?
      Ποτέ δεν το κατάλαβα!Ειλικρινά!

      Καλά Χριστούγεννα.

      Κατ' αρχήν μην με βάζεις στο ίδιο καλάθι.
      Το μητρώο μου στην εφορία λέει διοργάνωση αγώνων από το 1996. Δεν το έκρυψα ποτέ και έζησα με τα προτερήματα και μειονεκτήματα που προκαλούσε κάτι τέτοιο.

      Όταν προκάλεσα τη συζήτηση στην ΕΛΠΑ το 2005, απευθύνθηκα στην αρχή του σπορ όπου μόνο με αυτήν θα μπορούσε να γίνει αυτή η συζήτηση.
      Δεν είχε νόημα να ανακοινώσω ότι στις σκέψεις μου είναι ....
      Όπως επίσης δεν είχε νόημα να βγω και να γκρινιάζω γιατί δεν προχώρησε. Ήταν στη διακριτική ευχέρεια της ΕΛΠΑ να το προχωρήσει ή όχι.
      Αντίστοιχα, όπως σίγουρα συμβαίνει και τώρα, κάποιοι αγωνιζόμενοι και άλλοι εμπλεκόμενοι θα ήταν θετικοί στην πρόταση της IRON TEAM και κάποιοι άλλοι δεν θα ήταν. Μία δημόσια τοποθέτηση τι ακριβώς θα σήμαινε?

      Έτσι κι αλλιώς, η υπόθεση promoter είναι ανατρεπτική για την Ελληνική πραγματικότητα και χαλάει μαγαζάκια. Αυτό είναι το πρώτο που πρέπει να επεξεργαστείς Βασίλη, το αν αυτό είναι λύση για την ταχύτητα και αν το πιστεύεις να το καλλιεργήσεις/σετε όσοι ενδιαφέρεστε, να το περάσετε και μετά να επιλεγεί ο όποιος 'αρμόδιος'.

      Τότε και μόνο τότε θα είχε νόημα να δημοσιοποιήσουμε τις απόψεις μας γιατί θα ήταν τοποθετήσεις επί ενός ζητήματος υπαρκτού και όχι επί ενός ζητήματος που για τους αντίθετων πεποιθήσεων, θα ήταν μία προσπάθεια δημαγωγίας.

      Και στο τέλος τέλος, επειδή για οποιονδήποτε λόγο δεν πέρασε η πρότασή μας (που από ότι καταλαβαίνω σου κάνει) φταίμε εμείς που δεν κλάψαμε δημοσίως? Και δεν φταίνε αυτοί που το απέρριψαν ή οι 'δικοί' σας που το αποσιώπησαν?

      Αφού έχετε επαφές με την ελπιδοφόρα νέα 'αρχή', ζητήστε τη γνώμη τους και πέστε και σε εμάς τα νέα. Όπως είπε και ο Μπάμπης, εδώ θα είμαστε....

      Όσο για το αν αξίζει να ασχοληθεί φέτος κανείς...πάντα αξίζει αν άχεις μέθοδο και όραμα.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      iron-sideris
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr