ELA STON PAPPOU MWRO MOU ELA STON PAPPOU
S'AFTON PO UTA XEI OLA (KAI TA 7)
KAI MHN KOITAS GI' ALLOY
ELA STON PAPPOU MWRO MOU ELA STON PAPPOU
S'AFTON PO UTA XEI OLA (KAI TA 7)
KAI MHN KOITAS GI' ALLOY
Αγαπητοί συμ-forum-οιτες το ξέρω ότι σας έχω πρήξει 2-3 φορές με τα λάδια, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να σας ανακοινώσω τη ρίζα του προβλήματος. Να σας βάλω στην 'κεντρική λεωφόρο' που λένε.
Και μάλιστα πρέπει να είμαι προσεκτικός και αναλυτικός αν θέλω να με κατανοήσετε και να με βοηθήσετε. Λάβετε λοιπόν αναπαυτικές θέσεις (κοινώς: ΠΑΛΟΥΚΟΘΗΤΕ!!!) γιατί προβλέπεται μακρυά αφήγηση.
Όλα άρχισαν ένα ανοιξιάτικο πρωινό, όταν η πολυαγαπημένη μου μανούλα παρατήρησε ότι το αυτοκίνητό μου χάνει λάδια. Ε, λέω δεν έγινε και τίποτα, και ο οδηγός του χάνει λάδια αλλά δεν το κάνουμε θέμα. Πέρα όμως από την πλάκα το πήγα στο συνεργείο που πηγαίνω συνήθως. Το αυτοκίνητο αυτό το είχα οδηγήσει μόνο 5.500Km. (DAEWOO NEXIA 16v 1500cc,1995 .Το είχε ο πατέρας μου μέχρι τις 110.000Κm)
Ο μηχανικός μου έλεγε συνεχώς ότι πρέπει να το πλένω από κάτω για να δει από που βγαίνουν τα λάδια. Εγώ 1-2-3 φορές που το έπλυνα και δεν βρήκε το πλύσιμο ικανοποιητικό , με τη συμβουλή συγγενικού μου προσώπου που δεν χώνεψε ποτέ του τον μηχανικό αυτό, το πήγα σε άλλο συνεργείο , που αυτό το συγγενικό πρόσωπο μου σύστησε. Κι εκείνος όμως μας είπε να πλύνουμε το αυτκίνητο από κάτω. (Εκ των υστέρων έμαθα ότι για να δει από που βγαίνουν τα λάδια το έπλυνε ο ίδιος , μιας και το δικό μου πλύσιμο δεν τον ικανοποιούσε, αλλά δεν έχει σημασία.)
Τότε έγινε το μοιραίο. Απ'ότι μου είπε ο νέος μου μηχανικός έβαλε το αυτοκίνητο στο ρελαντί για να ανεβάσει λάδια και να δει από που προέρχεται η διαρροή και το αποτέλεσμα ήταν να κοπεί ο ιμάντας χρονισμού. Μου είπε πως δεν φταίει αυτός, πως ο ιμάντας χρονισμού ήταν παλιός, και πλήρωσα 400 Ευρώ συνολικά για να καλύψω τις ζημιές και την αρχική διαρροή λαδιού. Εννοείται πως άλλαξε τα ρουλεμάν του ιμάντα και έστειλε την κεφαλή σε ρεκτιφιέ, έτσι τουλάχιστον λέει αυτός.
Φανταστείτε λοιπόν την εικόνα ενός ανθρώπου που έδωσε 400 ευρώ για μια διαρροή λαδιού και διαπιστώνει ότι μετά την επισκευή το αυτοκίνητο σταμάτησε μεν να χάνει λάδια, αλλά τώρα τα καίει. Και καίει 1 λίτρο ανά 1000Κm!!! Ο μηχανικός υποστηρίζει ότι δε φταίει αυτός μιας και , όπως λέει , δεν προκαλείται τέτοια βλάβη σε αυτοκίνητο από σπάσιμο του ιμάντα χρονισμού. Η μηχανή σβήνει αμέσως τότε, λέει αυτός. Μήπως λοιπόν έκανε καμιά άλλη πατάτα που την κρύβει; Κι εγώ τι να κάνω τώρα;
Πάντως αυτό που είναι το σημαντικότερο είναι να βρω που υπάρχει το πρόβλημα. Τσιμούχες μου είπε πως άλλαξε. Αν ήταν ελατήρια θα έχανε προφανώς νερό το ψυγείο (έτσι δεν είναι; ), κάτι που μάλλον δεν συμβαίνει . Άρα τι μπορεί να είναι και πως μπορεί να το προκάλεσε αυτός στο συνεργείο; Πάντως αν και πριν την επισκευή έχανε τόσα λάδια το αυτοκίνητο τότε θα το είχα κάψει, καθώς τότε δεν κοίταζα τα λάδια, άρα και δεν πρόσθετα τίποτα. Άρα η ζημιά έγινε στο συνεργείο.
Τώρα να πω και πιο συνεργείο έιναι για να μην πάτε ποτέ εκεί πελάτες, η δεν είναι σωστό;
Αγαπητοί συμ-forum-οιτες το ξέρω ότι σας έχω πρήξει 2-3 φορές με τα λάδια, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να σας ανακοινώσω τη ρίζα του προβλήματος. Να σας βάλω στην 'κεντρική λεωφόρο' που λένε.
Και μάλιστα πρέπει να είμαι προσεκτικός και αναλυτικός αν θέλω να με κατανοήσετε και να με βοηθήσετε. Λάβετε λοιπόν αναπαυτικές θέσεις (κοινώς: ΠΑΛΟΥΚΟΘΗΤΕ!!!) γιατί προβλέπεται μακρυά αφήγηση.
Όλα άρχισαν ένα ανοιξιάτικο πρωινό, όταν η πολυαγαπημένη μου μανούλα παρατήρησε ότι το αυτοκίνητό μου χάνει λάδια. Ε, λέω δεν έγινε και τίποτα, και ο οδηγός του χάνει λάδια αλλά δεν το κάνουμε θέμα. Πέρα όμως από την πλάκα το πήγα στο συνεργείο που πηγαίνω συνήθως. Το αυτοκίνητο αυτό το είχα οδηγήσει μόνο 5.500Km. (DAEWOO NEXIA 16v 1500cc,1995 .Το είχε ο πατέρας μου μέχρι τις 110.000Κm)
Ο μηχανικός μου έλεγε συνεχώς ότι πρέπει να το πλένω από κάτω για να δει από που βγαίνουν τα λάδια. Εγώ 1-2-3 φορές που το έπλυνα και δεν βρήκε το πλύσιμο ικανοποιητικό , με τη συμβουλή συγγενικού μου προσώπου που δεν χώνεψε ποτέ του τον μηχανικό αυτό, το πήγα σε άλλο συνεργείο , που αυτό το συγγενικό πρόσωπο μου σύστησε. Κι εκείνος όμως μας είπε να πλύνουμε το αυτκίνητο από κάτω. (Εκ των υστέρων έμαθα ότι για να δει από που βγαίνουν τα λάδια το έπλυνε ο ίδιος , μιας και το δικό μου πλύσιμο δεν τον ικανοποιούσε, αλλά δεν έχει σημασία.)
Τότε έγινε το μοιραίο. Απ'ότι μου είπε ο νέος μου μηχανικός έβαλε το αυτοκίνητο στο ρελαντί για να ανεβάσει λάδια και να δει από που προέρχεται η διαρροή και το αποτέλεσμα ήταν να κοπεί ο ιμάντας χρονισμού. Μου είπε πως δεν φταίει αυτός, πως ο ιμάντας χρονισμού ήταν παλιός, και πλήρωσα 400 Ευρώ συνολικά για να καλύψω τις ζημιές και την αρχική διαρροή λαδιού. Εννοείται πως άλλαξε τα ρουλεμάν του ιμάντα και έστειλε την κεφαλή σε ρεκτιφιέ, έτσι τουλάχιστον λέει αυτός.
Φανταστείτε λοιπόν την εικόνα ενός ανθρώπου που έδωσε 400 ευρώ για μια διαρροή λαδιού και διαπιστώνει ότι μετά την επισκευή το αυτοκίνητο σταμάτησε μεν να χάνει λάδια, αλλά τώρα τα καίει. Και καίει 1 λίτρο ανά 1000Κm!!! Ο μηχανικός υποστηρίζει ότι δε φταίει αυτός μιας και , όπως λέει , δεν προκαλείται τέτοια βλάβη σε αυτοκίνητο από σπάσιμο του ιμάντα χρονισμού. Η μηχανή σβήνει αμέσως τότε, λέει αυτός. Μήπως λοιπόν έκανε καμιά άλλη πατάτα που την κρύβει; Κι εγώ τι να κάνω τώρα;
Πάντως αυτό που είναι το σημαντικότερο είναι να βρω που υπάρχει το πρόβλημα. Τσιμούχες μου είπε πως άλλαξε. Αν ήταν ελατήρια θα έχανε προφανώς νερό το ψυγείο (έτσι δεν είναι; ), κάτι που μάλλον δεν συμβαίνει . Άρα τι μπορεί να είναι και πως μπορεί να το προκάλεσε αυτός στο συνεργείο; Πάντως αν και πριν την επισκευή έχανε τόσα λάδια το αυτοκίνητο τότε θα το είχα κάψει, καθώς τότε δεν κοίταζα τα λάδια, άρα και δεν πρόσθετα τίποτα. Άρα η ζημιά έγινε στο συνεργείο.
Τώρα να πω και πιο συνεργείο έιναι για να μην πάτε ποτέ εκεί πελάτες, η δεν είναι σωστό;
Πάντα 15-50 εβαζα, αλλά έχει 130.000 χλμ το αυτοκίνητο. Το θέμα του link το είχα διαβάσει παλαιότερα.
Τελικά οι επιλογές αγχώνουν. Εχω ένα αυτοκίνητο παραγωγής 1995, 1500cc-16v. Τι λιπαντικα μου προτείνετε; Από ένα συνεργείο μου λένε 15-50, και αυτό χρησιμοποιώ τα τελευταία 30.000χλμ. Από άλλο 20-50. Πάντως καίει πολύ λάδι - αλλά μάλλον αυτό δεν οφείλεται στο λάδι. Όσο για τη βενζίνη βάζω μόνο απλή από συγκεκριμένο πρατήριο. Μήπως να έβαζα μια πιο ακριβή βενζίνη; Από 15-50 λάδια πιο είναι το καλύτερο; Αλλαγή κάνω κάθε 10.000χλμ. Πειραζει αν είναι συνθετικό;
Τελικά οι επιλογές αγχώνουν. Εχω ένα αυτοκίνητο παραγωγής 1995, 1500cc-16v. Τι λιπαντικα μου προτείνετε; Από ένα συνεργείο μου λένε 15-50, και αυτό χρησιμοποιώ τα τελευταία 30.000χλμ. Από άλλο 20-50. Πάντως καίει πολύ λάδι - αλλά μάλλον αυτό δεν οφείλεται στο λάδι. Όσο για τη βενζίνη βάζω μόνο απλή από συγκεκριμένο πρατήριο. Μήπως να έβαζα μια πιο ακριβή βενζίνη; Από 15-50 λάδια πιο είναι το καλύτερο; Αλλαγή κάνω κάθε 10.000χλμ. Πειραζει αν είναι συνθετικό;
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
..........
Και κάτι άλλο: Το λάδι 15W-50 είναι ημισυνθετικό ή συνθετικό; Υπάρχει περίπτωση αυτό να αλλάζει ανάλογα με τον κατασκευαστή;Για ποιο συγκεκριμενα λαδι μιλας ;Υπαρχουν και οι δυο τυποι σε 15W-50.
To Kaoil. Φτηνιαρικο,ε;
Το αυτοκίνητό μου χρειάζεται αλλαγή ελαστικών. Ρώτησα τον άνθρωπο που μου κάνει τα service και με συμβούλεψε να τα αλλάξω το Σεπτέμβριο- αφού κάνω ότι είναι να κάνω το καλοκαίρι. Γιατί μου το είπε αυτό; Μήπως τα λάστιχα χαλάνε από τη ζέστη; Μήπως έχετε άποψη για την καλύτερη δυνατή επιλογή ελαστικών;
Και κάτι άλλο: Το λάδι 15W-50 είναι ημισυνθετικό ή συνθετικό; Υπάρχει περίπτωση αυτό να αλλάζει ανάλογα με τον κατασκευαστή;
Το αυτοκίνητό μου χρειάζεται αλλαγή ελαστικών. Ρώτησα τον άνθρωπο που μου κάνει τα service και με συμβούλεψε να τα αλλάξω το Σεπτέμβριο- αφού κάνω ότι είναι να κάνω το καλοκαίρι. Γιατί μου το είπε αυτό; Μήπως τα λάστιχα χαλάνε από τη ζέστη; Μήπως έχετε άποψη για την καλύτερη δυνατή επιλογή ελαστικών;
Και κάτι άλλο: Το λάδι 15W-50 είναι ημισυνθετικό ή συνθετικό; Υπάρχει περίπτωση αυτό να αλλάζει ανάλογα με τον κατασκευαστή;
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Κοιταζω τις δημοσιευσεις σου φιλε gladiator και βλεπω οτι σε μεγαλο ποσοστο αφορουν μονο το συγκεκριμενο περιστατικο και τον σχολιασμο απο τον Τακη. Αν θελεις μπορεις να μας εξηγησεις γιατι τοση επιμονη;
Αντιθέτως, αποφεύγω να σχολιάζω πράξεις και λεγόμενα δημοσιογράφων. Δεν με ενοχλεί ακόμα και αν στον ALPHA θέλουν να λένε ότι η γη είναι επίπεδη , με ενοχλεί όμως που ο ίδιος ο Πουρναράκης μου απήντησε στο forum επί του θέματος με εντελώς αντίθετη προσέγγιση από αυτήν που εμφανίζει στον ALPHA. Ο εμπαιγμός με πείραξε. Αν πρόσεξες δεν με ενδιαφέρει καθόλου τι λέει ο Σειτανίδης ή ο Παλομπαρίνι. Εκείνοι μπορούν να λένε ότι θέλουν μιας και δεν υποσχέθηκαν δημοσίως ότι θα αποκαταστήσουν την αλήθεια.
Ανακεφαλαιώνοντας:Δείχνω τόση επιμονή γιατί πολύ απλά περιμένω κάτι που άλλοι μου έταξαν, αλλά μου δίνουν ακριβώς το αντίθετο.
Όσον αφορά τον kleisj: Το ονοματεπώνυμό μου είναι στη διάθεση οποιουδήποτε θέλει να με συναντήσει και να ανταλλάξει τις απόψεις του μαζί μου. Απλώς μέσω διαδικτύου δεν εξυπηρετεί και σε τίποτε, ιδιαίτερα στο θέμα που συζητάμε.