Δεν παρεξηγούμε ποτέ για αυτοκίνητα! Όσο για το Peugeot απλά δεν μου αρέσει η εξωτερική του εμφάνιση! Είναι σαν μια τεράστια επιφάνια λαμαρίνας και αν εξερέσεις ίσως την μούρη που είναι όμορφη μου φαίνετε εντελώς απρόσωπο. Από την άλλη επειδή κάνω τουλάχιστον 30.000χλμ το χρόνο (φέτος έκανα 42.000χλμ) ξέρω ότι ΟΛΟΙ μηδενός εξερουμένου οι συνάδελφοι κάτοχοι γαλλικών αυτοκινήτων έχουν οικογενειακή σχέση με τα συνεργεία. Με νούμερο ένα καλύτερους οικογενειάρχες τους κατόχους citroen και αγαπημένο μέλος της οικογενείας τους ο ηλεκτρολόγος του συνεργείου. [/quote]
Νομίζω ότι αυτά που αναφέρεις είναι κληρονομιά από την περασμενη γενιά. ¨Εχω γαλλικό από το 1988. Ήταν όντως έτσι και έμαθα την τέχνη του μηχανικού αυτοκινήτων λόγω των προβλημάτων (R11 TURBO). Από το 1995 και μετά έχουν αλλάξει άρδην οι γάλλοι. Το 2002 έκανα το πείραμα να αγοράσω καλομεταχειρισμένη ΧΑΝΤΙΑ 10 ετίας. Δεν έβγαλε τίποτα έως φέτος που την πούλησα. Ξαναπήρα Citroen. Το πικάσσο 1.8. Μεταχειρισμένο 03 και αστέρι με φουλ εξτρα. Must για οικογενειάρχες που ταξιδεύουν σε Ελληνικής ποιότητας δρόμους. Και χωρίς να ξοδεψω μια περιούσία.
Τα προβλήματα των αυτοκινήτων εντάσσονται σε δύο κατηγορίες. Αυτά που οφείλονται σε αστοχίες υλικών από κατασκευής και αυτά που προξενούνται από μή σωστή χρήση λόγω της ανάλογης αντοχής των υλικών.
Στην πρώτη κατηγορία κατά μέσω όρο τα ποσοστά αστοχίας έχουν πολύ μικρές διαφορές απο κατασκευαστή σε κατασκευαστή λογω του εκσυγχρονισμού των γραμμων παραγωγής. Μη ξεχνάς ότι ποιά διαφορετικοί συναρμολογητές αυτοκινήτων παραλαμβάνουν τα ίδια διαφορικά, τα ίδια ηλεκτρικά συστήματα κτλ. από τα ίδια εργοστάσια κατασκευής τους, γιατί ο κόσμος είναι ένα χωριό. (παγκοσμιοποίηση, οικονομίες κλίμακας, κτλ.)
Στην δεύτερη, η ποιότητα υλικών ανά κατασκευαστή διαφέρει και έτσι πρέπει να προσέχει ο αγοραστής να προσαρμόζει την χρήση που κάνει στο τουτού του. Αν βαράς τις πόρτες σε ένα κορεατικό όπως σε μια Μ-Class, ε θα τις πάρεις στο χέρι δεν υπάρχει περίπτωση. Για το λόγο αυτό εξηγείται και μέρος της διαφοράς τιμής που πληρώνουμε. (Το άλλο μέρος είναι marketing).