Γειά σε όλους !
Αντιμετωπίζω ένα πολύ περίεργο πρόβλημα εδώ και 1,5 χρόνο με το Hyundai Accent του 2005 που έχω.
Συγκεκριμένα τους καλοκαιρινούς μήνες στην Εθνική οδό, με ταχύτητα πάνω από 100 χιλιόμετρα, ο δείκτης θερμοκρασίας ανεβαίνει σιγά σιγά και φτάνει στο κόκκινο (αν δεν κόψω ταχύτητα - γύρω στα 70 - 80 ) που τότε επανέρχεται σε λίγα λεπτά πάλι στην φυσιολογική (στην μέση).
Τι έχω κάνει μέχρι τώρα (με συμβουλή από το συνεργείο μου πάντα) :
Αλλαγή ψυγείου
Αλλαγή αντλίας νερού
Αλλαγή αισθητήρα θερμοκρασίας
Αλλαγή 2 φορές θερμοστάτη
Τι δεν συμβαίνει στο αυτοκίνητο :
Δεν χάνει ψυκτικό υγρό ( ενα χρόνο χωρίς συμπλήρωμα)
Αγόρασα διαγνωστικό ODB και το σύνδεσα στο κινητό - ένδειξη θερμοκρασίας (όταν είναι προς το κόκκινο το όργανο , το διαγνωστικό έδειχνε 105 C ,
Δεν χρωματίζονται τα λάδια ούτε έχουν τον σχετικό αφρό/κρέμα όταν καιει φλάντζα
Δεν βγάζει η εξάτμιση άσπρο καπνό ή σταγόνες κλπ
Συνθήκες που δημιουργείται το πρόβλημα
( Μέσα στην πόλη ακόμα και με καύσωνα δεν ανεβαίνει ποτέ η θερμοκρασία από την μέση του οργάνου)
Όταν οι στροφές του κινητήρα είναι πάνω από 2.900 - 3.000 και πάνω, σε συνδυασμό με λίγο ανηφορική εθνική οδό
Με ίδιες συνθήκες όταν ανεβαίνω μακράς διάρκειας ελαφρά ανηφορικό δρόμο.
Επαναφορά γίνεται ( χωρίς σταμάτημα του αυτοκινήτου ) όταν ισιώσει ο δρόμος ή όταν κατεβάσω λίγο τις στροφές ή όταν αρχίσει και κατηφορίζει ο δρόμος. Η αποκατάσταση θερμοκρασίας διαρκεί ελάχιστα λεπτά.
Δεν μπορεί κανείς να μου λύσει αυτό το πρόβλημα.
Άλλοι λένε ότι είναι εσφαλμένη ένδειξη οργάνου ( αλλά με το ODB διαγνωστικό μάλλον επαληθεύτηκε το όργανο )
Άλλοι πάλι ότι μπορεί να έχει ραγίσει η κεφαλή και να περνάνε καυσαέρια στο ψυκτικό υγρό.
Άλλοι ότι είναι ηλεκτρικό το θέμα και κάποιο πρόβλημα γειώσεων - πήγα σε ηλεκτρολόγο - τίποτα από εκεί.
Άλλοι πρόβλημα ανεμιστήρων - το τσέκαρα λειτουργούν στο φουλ κανονικά
Αν κάποιος με ίδιο αυτοκίνητο έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα και το έχει λύσει, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ, ας μου απαντήσει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Παναγιώτης