Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 15
    • Best 0
    • Groups 0

    firith

    @firith

    3D Designer - Design & Music

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    15
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    firith Unfollow Follow

    Latest posts made by firith

    • RE: Μεταχειρισμενο μικρο με 3000-

      Ευχαριστω vespas κι εγω προς τα εκει κλινω, απλα θα ηθελα να ακουσω κ για τα αλλα σε συγκριση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      firith
    • Μεταχειρισμενο μικρο με 3000-

      Καλησπερα,
      ευχαριστω οποιονδηποτε μπει στη διαδικασια να απαντησει καταρχην γιατι υπαρχουν πολλα τοπικ παρομοια
      Παρ 'ολα αυτα δε βρηκα καποιο με τις συγκεκριμενες πληροφοριες που θελω.

      Εχω ξεκινησει ψαξιμο για ενα μεταχειρισμενο μετα το θανατο του Punto Sporting '99 που θελει μετα απο διαφορα αλλα,
      καπακι μηχανης φλαντζα και ψυγειο νερου, οποτε πηρα την αποφαση να το στειλω.

      Αυτα που εχω ξεχωρισει μεχρι στιγμης ειναι
      Toyota Yaris (http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5029900/)
      Hyundai Getz http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4706348/
      ισως Ford Fiesta http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5087026/
      οι αγγελιες ειναι παραδειγματα

      Τα κριτηρια μου ειναι κυριως αξιοπιστια/χαμηλο κοστος συντηρησης.
      Ταβανι στα λεφτα ειναι τα 3 χιλιαρικα.
      Περαν αυτου καλο θα ηταν να ειναι 3θυρο οτι ειναι και να μην υπερβαινει τα τελη κλπ της ταξης του 1000-1300
      Κανω περιπου 10.000 χιλ το χρονο οποτε φανταζομαι οτι δεν ειναι καμια φοβερη διαφορα στις βενζινες?

      Ευχαριστω κ παλι για οποιαδηποτε απαντηση!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      firith
    • RE: Μεταχειρισμενο μικρο με 3000-

      Καλησπερα,
      ευχαριστω οποιονδηποτε μπει στη διαδικασια να απαντησει καταρχην γιατι υπαρχουν πολλα τοπικ παρομοια
      Παρ 'ολα αυτα δε βρηκα καποιο με τις συγκεκριμενες πληροφοριες που θελω.

      Εχω ξεκινησει ψαξιμο για ενα μεταχειρισμενο μετα το θανατο του Punto Sporting '99 που θελει μετα απο διαφορα αλλα,
      καπακι μηχανης φλαντζα και ψυγειο νερου, οποτε πηρα την αποφαση να το στειλω.

      Αυτα που εχω ξεχωρισει μεχρι στιγμης ειναι
      Toyota Yaris (http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5029900/)
      Hyundai Getz http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4706348/
      ισως Ford Fiesta http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5087026/
      οι αγγελιες ειναι παραδειγματα

      Τα κριτηρια μου ειναι κυριως αξιοπιστια/χαμηλο κοστος συντηρησης.
      Ταβανι στα λεφτα ειναι τα 3 χιλιαρικα.
      Περαν αυτου καλο θα ηταν να ειναι 3θυρο οτι ειναι και να μην υπερβαινει τα τελη κλπ της ταξης του 1000-1300
      Κανω περιπου 10.000 χιλ το χρονο οποτε φανταζομαι οτι δεν ειναι καμια φοβερη διαφορα στις βενζινες?

      Ευχαριστω κ παλι για οποιαδηποτε απαντηση!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      firith
    • Απορια για Δισκο-Πλατω

      Καλησπερα,
      εχω ενα Punto Sporting του 99' mk1 και εδω και 2-3 μηνες ξεκινησε να χει προβλημα με τις ταχυτητες.
      Συγκεκριμενα η πρωτη και η οπισθεν ειδικα θελανε δυναμη για να μπουν και οταν εμπαιναν εκαναν 'κρρρρακ' .
      Σημειωση: οταν αφηνα το αμαξι απο ακινησια να τσουλησει στα 2-3 χλμ. η πρωτη εμπαινε ανετα.
      Σημερα πηγαινοντας συνεργειο μου ειπε αρχικα οτι ο συμπλεκτης μου ειναι πολυ μεσα (σαν να εχει μικρη αποσταση συμπλεξης δηλαδη) και μετα τσεκαροντας τις ταχυτητες απορησε πως το οδηγουσα , λεγοντας μου οτι θελει οπωσδηποτε αλλαγη δισκο-πλατω.
      Η απορια μου ειναι αν μπορει αυτο να οφειλεται σε δισκο-πλατω, το αμαξι εχει τωρα 130.000χλμ και ειχε αλλαξει στα 50-60k ξανα. Επισης για την αλλαγη μου ειπε ~230€ ειναι καλα ε?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      firith
    • RE: Απορια για Δισκο-Πλατω

      Καλησπερα,
      εχω ενα Punto Sporting του 99' mk1 και εδω και 2-3 μηνες ξεκινησε να χει προβλημα με τις ταχυτητες.
      Συγκεκριμενα η πρωτη και η οπισθεν ειδικα θελανε δυναμη για να μπουν και οταν εμπαιναν εκαναν 'κρρρρακ' .
      Σημειωση: οταν αφηνα το αμαξι απο ακινησια να τσουλησει στα 2-3 χλμ. η πρωτη εμπαινε ανετα.
      Σημερα πηγαινοντας συνεργειο μου ειπε αρχικα οτι ο συμπλεκτης μου ειναι πολυ μεσα (σαν να εχει μικρη αποσταση συμπλεξης δηλαδη) και μετα τσεκαροντας τις ταχυτητες απορησε πως το οδηγουσα , λεγοντας μου οτι θελει οπωσδηποτε αλλαγη δισκο-πλατω.
      Η απορια μου ειναι αν μπορει αυτο να οφειλεται σε δισκο-πλατω, το αμαξι εχει τωρα 130.000χλμ και ειχε αλλαξει στα 50-60k ξανα. Επισης για την αλλαγη μου ειπε ~230€ ειναι καλα ε?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      firith
    • RE: Μεταχειρισμενο Colt (1,3) VS Corsa (1,2) 3θ

      Ισχυει αλλα απο αυτα που εχω δει τουλαχιστον ειναι και +1,5 χιλιαρικο το Clio. We shall see 😛

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      firith
    • RE: Μεταχειρισμενο Colt (1,3) VS Corsa (1,2) 3θ

      Δεν υπαρχει προβλημα
      Σημερα παω να κοιταξω απο κοντα ενα κολτ και αργοτερα ενα clio...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      firith
    • RE: Μεταχειρισμενο Colt (1,3) VS Corsa (1,2) 3θ

      Η αληθεια ειναι οτι ουτε εχω μπει καν σε Panda, αλλα δε μου καθεται καλα, περι ορεξεως που λες τελειως

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      firith
    • RE: Μεταχειρισμενο Colt (1,3) VS Corsa (1,2) 3θ

      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

      Fiat Panda 100αρι ποια κολτ και κορσα και ρενω.

      το οποίο είναι μια κατηγορία κάτω ...

      Μου μοιαζει πολυ με van η επαγγελματικο 😕

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      firith
    • RE: Μεταχειρισμενο Colt (1,3) VS Corsa (1,2) 3θ

      Ο χρήστης elvet έγραψε:
      Δηλαδή πιο πλεονέκτημα μπορείς να βρεις στο Corsa (ειδικά στο 1,2) και το βάζεις σε σύγκριση; Δύσκολα θα ακούσεις κάτι καλό πέραν του ότι θεωρείται «γερμανικό».

      Καπως ετσι, αλλα μ αρεσει κιολας και εξωτερικα και εσωτερικα. Επισης κυκλοφορει πολυ και πιστευω οτι αν χρειαστει να το πουλησω και γω πχ. σε 2-3 χρονια θα μπορεσω πιο ευκολα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      firith
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr