-
Καλησπερα,
εχω ενα Punto Sporting του 99' mk1 και εδω και 2-3 μηνες ξεκινησε να χει προβλημα με τις ταχυτητες.
Συγκεκριμενα η πρωτη και η οπισθεν ειδικα θελανε δυναμη για να μπουν και οταν εμπαιναν εκαναν 'κρρρρακ' .
Σημειωση: οταν αφηνα το αμαξι απο ακινησια να τσουλησει στα 2-3 χλμ. η πρωτη εμπαινε ανετα.
Σημερα πηγαινοντας συνεργειο μου ειπε αρχικα οτι ο συμπλεκτης μου ειναι πολυ μεσα (σαν να εχει μικρη αποσταση συμπλεξης δηλαδη) και μετα τσεκαροντας τις ταχυτητες απορησε πως το οδηγουσα , λεγοντας μου οτι θελει οπωσδηποτε αλλαγη δισκο-πλατω.
Η απορια μου ειναι αν μπορει αυτο να οφειλεται σε δισκο-πλατω, το αμαξι εχει τωρα 130.000χλμ και ειχε αλλαξει στα 50-60k ξανα. Επισης για την αλλαγη μου ειπε ~230€ ειναι καλα ε? -
Καλησπερα,
εχω ενα Punto Sporting του 99' mk1 και εδω και 2-3 μηνες ξεκινησε να χει προβλημα με τις ταχυτητες.
Συγκεκριμενα η πρωτη και η οπισθεν ειδικα θελανε δυναμη για να μπουν και οταν εμπαιναν εκαναν 'κρρρρακ' .
Σημειωση: οταν αφηνα το αμαξι απο ακινησια να τσουλησει στα 2-3 χλμ. η πρωτη εμπαινε ανετα.
Σημερα πηγαινοντας συνεργειο μου ειπε αρχικα οτι ο συμπλεκτης μου ειναι πολυ μεσα (σαν να εχει μικρη αποσταση συμπλεξης δηλαδη) και μετα τσεκαροντας τις ταχυτητες απορησε πως το οδηγουσα , λεγοντας μου οτι θελει οπωσδηποτε αλλαγη δισκο-πλατω.
Η απορια μου ειναι αν μπορει αυτο να οφειλεται σε δισκο-πλατω, το αμαξι εχει τωρα 130.000χλμ και ειχε αλλαξει στα 50-60k ξανα. Επισης για την αλλαγη μου ειπε ~230€ ειναι καλα ε? -
Καλησπερα,
εχω ενα Punto Sporting του 99' mk1 και εδω και 2-3 μηνες ξεκινησε να χει προβλημα με τις ταχυτητες.
Συγκεκριμενα η πρωτη και η οπισθεν ειδικα θελανε δυναμη για να μπουν και οταν εμπαιναν εκαναν 'κρρρρακ' .
Σημειωση: οταν αφηνα το αμαξι απο ακινησια να τσουλησει στα 2-3 χλμ. η πρωτη εμπαινε ανετα.
Σημερα πηγαινοντας συνεργειο μου ειπε αρχικα οτι ο συμπλεκτης μου ειναι πολυ μεσα (σαν να εχει μικρη αποσταση συμπλεξης δηλαδη) και μετα τσεκαροντας τις ταχυτητες απορησε πως το οδηγουσα , λεγοντας μου οτι θελει οπωσδηποτε αλλαγη δισκο-πλατω.
Η απορια μου ειναι αν μπορει αυτο να οφειλεται σε δισκο-πλατω, το αμαξι εχει τωρα 130.000χλμ και ειχε αλλαξει στα 50-60k ξανα. Επισης για την αλλαγη μου ειπε ~230€ ειναι καλα ε? -
αφου σου το ειπε ο δισκος-πλατω θα φταιει λογικα,ο δισκος-πλατω παει αναλογως τη χρηση και οχι με τα χιλιομετρα.αν ειναι καποιος επωνυμος δισκος-πλατο(valeo-sachs) ειναι λογικη τιμη.
-
πράγματι όπως το περιγράφεις , αλλαγή σετ αμπραγιαζ φαίνεται να χρειάζεσαι.
η τιμή καλή ακούγεται, φτάνει να σου βάλει κάποιο επώνυμο σετ (valeo ή sachs) και να σου κάνει βέβαια και σωστή δουλειά πάνω απ' όλα ! -
Η τιμή αλλαγής ακούγεται λογική. Όμως τα χιλιόμετρα ανάμεσα στις αλλαγές πλατώ-δίσκο είναι λίγα. Είσαι ο αποκλειστικός χρήστης του αυτοκινήτου; Καλύτερα συζήτησε με το μηχανικό και τον τρόπο που οδηγάς γιατί σίγουρα κάνεις κάτι λάθος (από μόνιμο πάτημα συμπλέκτη στα φανάρια έως πατάκια κάτω από το συμπλέκτη, κλπ)
-
230€ εργασια και σετ αμπραγιαζ ? Αν μεσα στη τιμη ειναι εργασια και σετ και το σετ ειναι καλης ποιοτητας η τιμη ειναι καλη.
Απορια για Δισκο-Πλατω