Ο χρήστης svradelis έγραψε:
Ωπα παιδια χαλαρωστε λιγο.Επειδη εχω κι εγω το ιδιο αυτοκινητο θα σου προτεινω να μην ακουσεις τις προηγουμενες συμβουλες απο ατομα που προφανως δεν εχουν οδηγησει το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Λοιπον εδωσες 24.000€ και πηρες αυτοκινητο 102 αλογα.Ομως πηρες αυτοκινητο με τετοιο κρατημα και τετοια αισθηση που σ'αυτη την κατηγορια δεν υπαρχει τιποτα αντιστοιχο(μαμισιο).Οσο για την αισθηση που εχει το Α3 και για την οποια εκανα λογο πιο πανω εσυ με το Impreza και τα 1800 αλογα δε θα την μαθεις ποτε!!Και ξερεις γιατι?Γιατι εχεις την εντυπωση οπως εγραψες οτι η αισθηση εχει να κανει με το φαρδος του ελαστικου ενω η αισθηση για την οποια εγω μιλησα εχει να κανει μονο με το οτι μιλαμε για AUDI!
Ειπα οτι εγινε κατι που εχει καποιος Α3 ή Ζ3?
Είναι που δεν είπες κάτι για AUDI!!! Τέτοια αντικειμενικότητα φίλε μου ούτε ο θεός δεν έχει! Τα γραπτά σου όμως μένουν και δεν αναιρούνται.
Αγαπητοί φίλοι, να σας πώ και εγώ τη γνώμη μου.
Είμαι κάτοχος εδώ και 4 μήνες ενός Α3 Ambition. Ειχα προβλήματα κατάρχάς με τα πίσω αμορτισέρ και με το καλώδιο του δεξιού Airbag. Τα προβλήματα λύθηκαν (ειδικά των αμορτισέρ ήταν πολύ έντονο), μετά απο δύο μήνες.
Ειδικότερα για το θέμα ελαστικών,,διατάσεων,,,,και γενικά κρατημάτων έχω να σας πώ τα εξής :
Είναι το τέταρτο αυτοκίνητο που αγοράζω (ολα καινούργια) και μάλιστα για πρώτη φορά ξοδεύτηκα τόσο πολύ. ομολογουμένως είναι πολύ ακριβό για αυτά που προσφέρει και κατά την άποψή μου υπερτιμημένο. Δίνεις σχεδόν 8.500.000 δρχ. και έχεις αντίστοιχα τις ανάλογες απαιτήσεις. Για αυτό και μόνο τον λόγο είμαι αυστηρός στην κριτική μου και έτσι πιστεύω είναι και το σωστό. Οι εντυπώσεις μου, μέχρι τώρα,απο τα ελαστικά και γενικά το κράτημα είναι ΑΡΙΣΤΕΣ.
Παιδιά το αμάξι στρίβει , στέκεται, σε ακούει και υπακούει. Είναι πολύ εντυπωσιακό. Τα ελαστικά είναι βέβαια υπερβολικά φαρδυά για τον χαρακτήρα του και οπωσδήποτε συνυγορούν αρνητικά στην κατανάλωση και στην επιτάχυνση, αλλά το σύστημα αξίζει. Σου δίνει την αίσθηση της σιγουριάς, δεν παίνει κλίσεις στις στροφές, πάει σαν τρένο.
ΜΠΡΑΒΟ στην AUDI για αυτό.
Επίσης στα παράπονα ότι το αμάξι σένεται λόγω αναλογίας κιλών ανά ίππο συμφωνώ απόλυτα. Αδικείται όντως απο τον κινητήρα αλλά το ξέραμε !!!!
Πιστεύω ότι ήταν λάθος της Εταιρείας ένα τοσο καλοστημένο αυτοκίνητο να το παράγει με αυτό τον κινητήρα (και ο FSI σέρνεται αλλά τουλάχιστον είναι πιό οικονομικός). Αν είχα παραπάνω χρήματα σίγουρα θά επέλεγα ισχυρότερο κινητήρα.
οι λύσεις που προτείνουν οι εξουσιοδοτημένοι για αναβάθμιση εγκεφάλου (+15 άλογα) είναι μέν προσιτή , αλλά η εγγύηση του αυτοκινήτου παύει να ισχύει απο την αντιπροσωπεία. Προσοχή λοιπόν !!!!