Καλημέρα.
Το DCT ήταν απροσδόκητα καλό (σε σχέση με την εμπειρία μου σε Tiptronic/DSG & classic auto transfer σε άλλα οχήματα που είχα), με γρηγορες και μεταξενιες αλλαγές.
Εάν το αντιμετωπίσετε ως ένα μεγάλο αυτοκίνητο πόλης (τύπου Micra σε μεγαλύτερο), υπερυψωμένο για να γλυτώνετε τις φθορες στις Ελληνικές κακοτεχνίες δρόμων, νομίζω ειναι εξαιτερική επιλογή. Αν το αντιμετωπίσετε ως ένα μινι SUV με μεφαση στα ταξίδια με όλη την οικογένεια σε ορεινούς δρόμους και απόμερες παραλίες, φοβάμαι ότι δεν θα ανταποκριθεί: μικρός κινητήρας (όχι όμως ανεμικός), έλλειψη 4κίνησης, και χώροι στο μέσο όρο.
Κατανάλωση, προσωπικά περιμένω Μ.Ο. γύρω στο 6,5-7,0 (μικτή χρήση Ε.Ο. με οδήγηση στην πόλη), το οποίο είναι αποδεκτό.
Το CHR το είδα (αρκετές φορές είναι η αλήθεια), και ενώ έχω εμπιστοσύνη στο όνομα TOYOTA, το απέρριψα λόγω μικρότερων χώρων, αρκετά χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, πιο κλειστοφοβικής αίσθησης πίσω, και αρκετά υποδεέστερων επιδόσεων στο 1.8 lt Hybrid. Στα 2.0 lt Hybrid, που οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές, με τον εξοπλισμό που το θέλω, το κόστος ανεβαίνει πολύ για το δικό μου προϋπολογισμό (πρόκειται για το 3ο αυτοκίνητο της οικογένειας, μετά απο 2 εταιρικά), ενώ δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στο Ελληνικό κράτος για τη φορολογία με βάση τα κυβικά.
Επίσης, να προσθέσω ότι όσοι γνωστοί μου (3) έχουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σε Hybrid (όλοι σε 1.8 lt), μου έχουν αναφέρει αυξημένη κατανάλωση στο ταξίδι (αισθητά μεγαλύτερη από πολλά μη-υβριδικά).
Τέλος, να αναφέρω ότι ο ήχος από τη μετάδοση (cvt) που έχω βιώσει στα 2 test drives που έκανα στο CHR, δεν με ευχαρίστησε.
Αυτά τα αναφέρω, γιατί κατά πως φαίνεται, όταν με το καλό αρχίσουμε να παραλαμβάνουμε τα αυτοκίνητα μας, θα πλησιάζουμε τον επόμενο χειμώνα, οπότε μοιράζομαι από τώρα τις όποιες εμπειρίες μου!
Καλή επάνοδο!