Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Η μεταβίβαση της εταιρείας έχει γίνει ομαλότατα. Δεν διακόπηκε στιγμή η διαδικασία παραγγελιών ούτε αυτοκινήτων ούτε ανταλλακτικών. Στην νέα εταιρία δουλεύουν οι ίδιοι άνθρωποι ακριβώς εκτός από το γενικό διευθυντή προς το παρόν. Δεν φταίει σε καθυστερήσεις καθόλου η αλλαγή αντιπροσωπείας, απλά είναι η δικαιολογία-καραμέλα των πωλητών για να καλύψουν τις όποιες καθυστερήσεις. Για τις καθυστερήσεις φταίει η αυξημένη ζήτηση πανευρωπαικά και κάποιες αλλαγές σε γραμμές παραγωγής, αλλά άρχισε να εξομαλύνεται και επιπλέον λόγω Θεοχαράκη από Σεπτέμβρη θα υπάρχουν εκατοντάδες Clio ΙV ετοιμοπαράδοτα για πούλημα. Αυτά στο βαθμό που μπορώ να γνωρίζω κάποια πράγματα από την πηγή μου.
Σε πιστεύω απόλυτα! Μου φαίνεται αδιανόητο μία εταιρία σαν τον Θεοχαράκη να μιη μπορεί να αντιμετωπίσει τα όποια θέματα μπορεί να προκύψουν από μία τέτοια αλλαγή 'σκιτάλης' πόσο μάλλον όταν όπως λες δεν έχει αλλάξει προσωπικό αλλά μόνο ηγεσία (δντης).
Συμπερασματικά λοιπόν είναι απαράδεκτο ότι το δικό μου αυτοκίνητο είναι 'κολλημένο' στο τελωνείο! Προφανώς δείχνει αδυναμία (ίσως αδιαφορία?) της εδω αντιπροσωπίας να ολοκληρώσει την παραγγελία.
Να σε ρωτήσω, πιστευεις ότι θα μπορούσα να παρακάμψω την αντιπροσωπία και ν απευθυνθώ κατευθείαν στον εισαγωγέα (θεοχαράκη) για να μάθω για την τύχη του αυτοκινήτου μου? (γιατί απ οτι φαίνεται από τους εδώ αντιπροσώπους κλάφτα...) Ή θα με παραπέμψουν κι αυτοί με τη σειρά τους ξανά πίσω στον αντιπρόσωπό μου?