@alexandros-k said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@cz33333 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@alexandros-k said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@cz33333 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@alexandros-k said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@cz33333 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@alexandros-k said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@cz33333 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Καλημέρα σε όλους. Έχει κάποιος γνώμη/ εμπειρία για την cyclon; Από ότι βλέπω είναι και ελληνική εταιρεία και σκέφτομαι να βάλω τα magma syn ultra 5w40, τα έχει δοκιμάσει κάποιος; είναι και αρκετά φθηνά.Το αμάξι είναι mitsubishi Colt cz3 1.3 ατμόσφαιρα.
Καλες προδιαγραφες βλεπω οτι εχουν.
Αν θες ενα οικονομικο σχετικα λαδι, φαινεται καλη επιλογηΝα βάλω αυτά λες ή να πάω στα shell helix ultra 5w40 με ένα 10αρικο παραπάνω στο 4litro;
Ποσα χλμ εχει το αμαξι ? Τι ιξωδες εβαζες πριν ?
220.000km έχει, 10w40 του είχα βάλει τις 2 τελευταίες φορές, αλλά και ο προηγούμενος κάτοχος 10w40 του έβαζε από την αρχή.
Αλλά το 5w40 θεωρώ είναι καλύτερο ως Πίο λεπτόρρευστο στις κρύες εκκινήσεις
Λάδι δεν καεί σταγόναΑμα εμπαινε 10-40 απο παντα, καλα κρασια. Παλι 10-40 πρεπει να βαλεις . Ανοιξαν οι ανοχες του μοτερ πλεον και το 5-40 δεν θα παρεχει σωστη προστασια
Το 5αρι ουσιαστικά μόνο όταν το λάδι είναι κρύο και μέχρι να φτάσει περίπου σε θερμοκρασία λειτουργίας θα είναι πιο λεπτότερο από ένα 10αρι μπροστά. Σε θερμοκρασία λειτουργίας πχ 90 βαθμούς το kinematic viscosity είναι σχεδόν ίδιο στα δύο λάδια, οπότε προστασία σε ποιο ακριβώς σημείο δεν θα μου παρέχει;
Και οταν ειναι κρυο ειναι πιο λεπτο το 5αρι , αλλά και οταν ειναι ζεστο . Η kinematic viscosity οπως ειπες δεν ειναι ιδια στους 100 . Ειναι κοντα, αλλά οχι ιδια . Και οσο ανεβαινει η θερμοκρασια μεγαλωνει η διαφορα
Ενα 0-30 εχει kinematic viscosity περιπου 12 στους 100
ενα 5-40 εχει 13,5
κι ενα 10-40 εχει 14,5
στο περιπου αυτες οι τιμεςμιλαω για ACEA A3/B4 που χρειαζεται και παιρνει το μοτερ σου
@alexandros-k said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@cz33333 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@alexandros-k said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@cz33333 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@alexandros-k said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@cz33333 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@alexandros-k said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@cz33333 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Καλημέρα σε όλους. Έχει κάποιος γνώμη/ εμπειρία για την cyclon; Από ότι βλέπω είναι και ελληνική εταιρεία και σκέφτομαι να βάλω τα magma syn ultra 5w40, τα έχει δοκιμάσει κάποιος; είναι και αρκετά φθηνά.Το αμάξι είναι mitsubishi Colt cz3 1.3 ατμόσφαιρα.
Καλες προδιαγραφες βλεπω οτι εχουν.
Αν θες ενα οικονομικο σχετικα λαδι, φαινεται καλη επιλογηΝα βάλω αυτά λες ή να πάω στα shell helix ultra 5w40 με ένα 10αρικο παραπάνω στο 4litro;
Ποσα χλμ εχει το αμαξι ? Τι ιξωδες εβαζες πριν ?
220.000km έχει, 10w40 του είχα βάλει τις 2 τελευταίες φορές, αλλά και ο προηγούμενος κάτοχος 10w40 του έβαζε από την αρχή.
Αλλά το 5w40 θεωρώ είναι καλύτερο ως Πίο λεπτόρρευστο στις κρύες εκκινήσεις
Λάδι δεν καεί σταγόναΑμα εμπαινε 10-40 απο παντα, καλα κρασια. Παλι 10-40 πρεπει να βαλεις . Ανοιξαν οι ανοχες του μοτερ πλεον και το 5-40 δεν θα παρεχει σωστη προστασια
Το 5αρι ουσιαστικά μόνο όταν το λάδι είναι κρύο και μέχρι να φτάσει περίπου σε θερμοκρασία λειτουργίας θα είναι πιο λεπτότερο από ένα 10αρι μπροστά. Σε θερμοκρασία λειτουργίας πχ 90 βαθμούς το kinematic viscosity είναι σχεδόν ίδιο στα δύο λάδια, οπότε προστασία σε ποιο ακριβώς σημείο δεν θα μου παρέχει;
Και οταν ειναι κρυο ειναι πιο λεπτο το 5αρι , αλλά και οταν ειναι ζεστο . Η kinematic viscosity .πως ειπες δεν ειναι ιδια στους 100 . Ειναι κοντα, αλλά οχι ιδια . Και οσο ανεβαινει η θερμοκρασια μεγαλωνει η διαφορα
Ενα 0-30 εχει kinematic viscosity περιπου 12 στους 100
ενα 5-40 εχει 13,5
κι ενα 10-40 εχει 14,5
στο περιπου αυτες οι τιμεςμιλαω για ACEA A3/B4 που χρειαζεται και παιρνει το μοτερ σου
Το wolver που έχω τώρα έχει KV στους 100:14,1
Το Cyclon magma syn ultra 5w40 που θέλω να Βάλω
Έχει 14,5!!, πιο παχύρευστο δηλαδή από το wolver στους 100 και ας είναι 5αρι, άρα θεωρητικά προστατεύει καλύτερα.
Συνεπώς έχει να κάνει με το λάδι κατά αυτό.
Το helix από την άλλη έχει 12,8 και ας είναι και αυτό 5αρι μπροστά. Αν μου διαφεύγει κάτι πείτε μου, πρόσφατα άρχισα να ασχολούμαι με το θέμα και θέλω να μάθω!