Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 51
    • Best 0
    • Groups 0

    claus

    @claus

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    51
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    claus Unfollow Follow

    Latest posts made by claus

    • RE: Audi TT 225 vs Mazda RX-8 Cosmo

      ^^ ΟΚ λοιπον, δες και παραεξω τι λενε οι κουτοφραγκοι!!!

      2007 Ford Mustang Shelby GT vs. 2007 Mazda RX-8, 2007 Nissan 350Z, 2008 Audi TT 2.0T
      http://www.caranddriver.com/reviews/com ... rison_test
      **
      2003 Ford SVT Mustang Cobra vs. Infiniti G35 Coupe, Mazda RX-8**
      http://www.caranddriver.com/reviews/com ... rison_test

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      claus
    • RE: Audi TT 225 vs Mazda RX-8 Cosmo

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
      οχι δεν ειναι εξωπραγματικο γιατι δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο απο καποιον αλλο κατασκευαστη ωστε να συγκρινουμε.αυτο που ξερω ειναι οτι υπαρχουν παραδοσιακα μοτερ που καινε πολυ λιγοτερη βενζινη και εχουν πολυ καλυτερες επιδοσεις.
      εξωπραγματικο για παραδειγμα ειναι ενα s2000 που για 2λιτρο ατμοσφαιρικο βγαζει τοσα αλογα και εχει τετοιες επιδοσεις, εξωπραγματικη ειναι μια Μ3 γιατι αυτα μπορουμε να τα συγκρινουμε με κατι.
      ο wankel ειναι απλα μοναδικος και τιποτα το ιδιαιτερο σε επιδοσεις,αρα δεν ειναι εξωπραγματικος οσο για την τοποθετηση του κινητηρα δε ξερω ποσες φορες πρεπει να πουμε οτι δεν ειναι ειναι κατι τρομερο να τοποθετεις εναν κινητηρα που ειναι μια σταλιτσα πισω απο τον εμπρος αξονα..
      η bmw το κανει αυτο εδω και χρονια με πολυκυλινδρα μοτερ που ειναι πολυ μεγαλυτερα σε διαστασεις

      μαλιστα … δηλ. Επειδη κανεις δεν εχει αλλον κινητηρα διαφορετικης τεχνολογιας, δεν ειναι τιποτα σημαντικο/ ενδιαφερον….. Αφου δεν μπορουμε να το συγκρινουμε με κατι, ΑΠΛΑ δεν υπαρχει !!! ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ !!
      Reality check: κοιτα ποσο κανει η 316 στην ελλαδα, δες και ποσο κανει το S2000 και μετα ξανακοιτα το 8αρι…. Στο ξαναπα: WELCOME TO GREECE !!!

      και που ειναι ελαφρυ το μοτερ,το ιδιο το rx δεν ειναι!επισης μπορω να σου πω αυτοκινητα που ουτε μπλοκε εχουν ,ουτε πισωκινητα ειναι, ουτε τον κινητηρα πισω χαμηλα εχουν και ειναι παντου πιο γρηγορα(βλεπε ΤΤ)Για μενα το rx8 ειναι ενα σπουδαιο αυτοκινητο σαν συνολο ,αλλα ο κινητηρας του ειναι ενα μοτερ που ρουφαει πολυ και δεν παει ιδιαιτερα γρηγορα για αυτα που ρουφαει, να το ξεκαθαρισουμε

      ερωτηση κρισεως: ποσα 4θεσια ξερεις που ειναι ελαφρια ?? Το ΤΤ ποσα κιλα ειναι και ποσοι ενηλικες μπορουν να μπουν μεσα του ?? Δεν παει γρηγορα ?? Το 8αρι με 27,2 στο χλμ δεν ειναι αρκετα γρηγορο ?? Αν δεν ειναι συγνωμην !!!

      θα σου πω και σε σενα οτι εδω εισαι τελειως λαθος,μιας και εγω προσωπικα αγορασα πιο αργο αυτοκινητο σε σχεση με αυτο που μπορουσα,σε αντιθεση με τους περισσοτερους κατοχους ρχ8 που πιστευουν οτι επιασαν τον παπα απο τα @@@δια λογω της σχετικα χαμηλης τιμης και κυβισμου.

      επετρεψε μου, να λεω οτι επιασα τον παπα, μια που δεν εσκασα παραπανω απο € 6000 σαν ΕΦΚ καταναλωσης για να το παρω… στον μεγαλο ΝΤ@ΒΑ της χωρας μας που λεγεται ΔΗΜΟΣΙΟ…

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      claus
    • RE: Audi TT 225 vs Mazda RX-8 Cosmo

      ειδα πχ τις δυναμομετρησεις του τελευταιου TSi στους 4Τ... flat ιπποδυναμη απο τις 2500 μεχρι τις 4500 την αποδοση της μεγιστης δυναμης.... ποιος ατμοσφαιρικος μπορει να αποδωσει τετοιες καμπυλες.... ???
      και παλι **QsisVTS **, για το θεμα καταναλωσης, να σου θυμησω οτι μιλαμε για N/A vs ατμοσφαιρα... σε οικονομια ειναι ευκολο να κοντραριστουν ?? ΠΟΤΕ, μια που ο τουρμπο μπορει να λειτουργει ατουρμπιστος οταν το θελει....

      και παλι **QsisVTS ** τα βλεπεις μονοδιαστατα.... μονο η καταναλωση σε ενδιαφερει ?? ασφαλειες/service δεν πληρωνεις ??

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      claus
    • RE: Audi TT 225 vs Mazda RX-8 Cosmo

      Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
      Για everyday car θα το σκεφτόμουνα-προβληματιζόμουνα να αγοράσω wankel. Πόσοι όμως έχουν αγοράσει ένα RX-8 για μοναδικό αυτοκίνητο;;
      Ούτως ή άλλως μια τέτοια κατασκευή 'χαραμίζεται' σε χρήσεις απλής μετακίνησης. Και το λάθος για εμένα είναι αυτό. Ότι επειδή μπορεί να ικανοποιήσει τόσες πολλές ανάγκες σαν αυτοκίνητο καταλήγει σε λάθος χέρια. Αν ήταν διθέσιο, χωρίς χώρο αποσκευών κλπ είμαι σίγουρος ότι θα αντιμετώπιζε λιγότερη γκρίνια. Θα είχε καταλήξει σε πιο 'ψαγμένους', αλλά σαφώς λιγότερους.

      κατα την αποψη μου, ειναι ελλήνικη πατεντα το «εχω 2-3 αμαξια για καθε δυνατη χρηση» δηλ 1 SUV, 1 sport 1 αμαξι πολης κλπ. Το 8αρι κανει ολες αυτες τις δουλειες (πλην του SUV) χωρις προβλημα. Ουτως ή αλλως η χαμηλη του συντηρηση, σου επιτρεπει να γλυτωνεις τα εξοδα του 2 ή 3 οχηματος, εχοντας μονο 1. παντως στο εξωτερικο, που δεν εχουν 5-6 αμαξια σε καθε οικογενεια, ο καθενας διαλεγει τ’αμαξι που του καλυπτει τις πιο πολλες αναγκες του. Στα υπολοιπα συμφωνω μαζι σου !!

      σιγα τον κινητηρα,χωρις ροπες ,με χαμηλη αξιοπιστια,μικρη διαρκεια ζωης και πολυ μεγαλη καταναλωση βενζινης ειναι για κλωτσιες .

      ευτυχως που τα ανεφερες ολα αυτα. Ολοι οι ιταλοι φτυνουν πανω στο RX8. δεν μπορουν να πιστεψουν οτι υπαρχει και αλλο αμαξι εκτος απο την Brera. κατα την γνωμη μου, πλην GTA, oλα τα υπολοιπα ειναι λεμονοκουπες… sorry !!!

      δεν ειναι για κλωτσιες, απλα δεν ειναι για αδερφες (δεν θελω να θιξω κανεναν)

      οσο για το αν ειναι για αδερφες ή οχι ο κινητηρας του RX8, εμενα για τα δικα μου μετρα και κριτηρια μου φαινεται πααααρα πολυ αδερφιστικος(ουτε εγω θελω να θιξω κανεναν )
      ...ισα ισα που σε σχεση με αυτα ειναι πολυ πιο πολιτισμενο,πολυ πιο αργο και το μονο ξεχωριστο του ειναι ο ιδιαιτερος κινητηρας, ο οποιος ομως δεν ειναι και κατι το εξωπραγματικο!!!
      και για τη βενζινη που καιει σε συναρτηση με τις επιδοσεις του, αξιζει να δεχτει καποια κριτικη δε νομιζεις?
      ...το μεγαλο του συν ειναι η μικρη φορολογια στη χωρα μας λογω κυβικων(πραγμα που αντικατοπτριζεται και στη τιμη του),αν ομως ζουσαμε σε αλλη χωρα δε νομιζω να μας απασχολουσε τοσο

      σιγουρα δεν ειναι τοσο αδελφιστικος, μια που για να τον πας γρηγορα, ΜΟΝΟ απο θεμα κινητηρα, πρεπει να γνωριζεις πολλα γι’αυτον. Πχ μεγιστη ροπη, ποτε ανοιγουν ποιοα μπεκ κλπ.
      Συνδυασε τα ολα αυτα με μια κοντρα πχ. Και θα καταλαβεις γιατι δεν ειναι για αδελφιστικα χερακια !!!
      Αν ζουσαμε σε αλλη χωρα, θα εβλεπες οτι σε συγκρητικα το 8αρι κερδιζει και το 350Ζ και το Opel GT πχ. Το εχουμε πει και πιο πριν, δεν φτανει μονο η ταχυτητα στην ευθεια, μετρανε και ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ πραγματα….

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      claus
    • RE: Audi TT 225 vs Mazda RX-8 Cosmo

      για την Ελλαδαρα μας το RX8 ειναι ενα εκπληκτικο αυτοκινητο με εξαιρετικο Value for Money, λογω φορολογιας. σε οποιοδηποτε 2λιτρο η επιβαρυνση Φορων τελων κλπ ειναι στο 40% της τιμης του. το 8αρι πληρωνει μονο € 6000 για φορους εισαγωγης ΦΠΑ κλπ.

      σαν μεταχειρω ειναι ακομα πιο καλη αγορα.

      ειναι ενα αμαξι που ειναι οντως πιο αργο απο τα S2000/ 350Z που ειναι ομως πιο γρηγορα στα χερια οδηγων αγωνων. το 8αρι οδηγειται πιο ευκολα και ειναι πιο φιλικο για τον μεσο οδηγο.

      και συνδυαζει το γεγονος οτι μπορεις να πας για σκι πχ ή ενα μεγαλο ταξιδι, χωρις μπαγκαζιερα οπως τα αλλα 2

      ....αν δεν ειχε Wankel κινητηρα, θα ηταν Α3 με 250 αλογα. QsisVTS μπροστοκουνα με 250 αλογα με look alike το ιδιο σε 1600 cc , δεν θα αγοραζα ποτε !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      claus
    • RE: Audi TT 225 vs Mazda RX-8 Cosmo

      EEEεεε ενας-ενας !!!

      Ο χρήστης coupeas έγραψε:
      Βρε παιδια 12 λιτρα μεσα στην πολη χωρις τουρμπο και λετε οτι δεν καιει? Επισης 11 στο ταξιδι με 160 ? Απο κει και πανω?

      απο εκει και πανω, καει περιπου τα ιδια. οπως ειπε και ο κυριος απο τους 4Τ, δεν ειναι αυτοκινητο πολης. Οποιον τον ενοχλει η καταναλωση, παιρνει smart. Παντως σαν ενα και μοναδικο αυτοκινητο που καλυπτει ολες τις αναγκες μου, αυτο ειναι το RX8. και μαλιστα ΝΑΙ, ατμοσφαιρα γιατι θελω μακροζωια και οχι τερατωδη αλογα, οπως το RX7

      για τις Ροπες που ανεφερες, Ροπες & η λεξη Wankel δεν συμβαδιζουν... μονο αν ειναι Τουρμπο Wankel.

      Για Ανακατασκευη υπολογησε 3-5 χιλιαδες στα συνεργειο εκτος Mazda. Τοσο κανει και καινουριο μοτερ εισαγωγη απο Αγγλια. Ολα τα μοτερ επιδοσεων καπου εκει κανουν.

      ετσι ειναι γιαυτο αν ανοιξεις την χρηση ευκαιρια πωλουνται κατα 100νταδες.

      Ναι ετσι ειναι , ειναι αυτοι που δεν ειχαν καταλαβει τι αγοραζαν με 25-30 χιλιαρικα....

      εμεις θελουμε να καιμε λιγο και να πηγαινουμε γρηγορα!και να στο πω και αλλιως..ωραια καιει 15 λιτρα με γεια του με χαρα του πηγαινει σαν αυτοκινητα που καινε 15 λιτρα? δεν πλησιαζει καν αυτοκινητα που καινε 13-14,συνεπως ο κινητηρας αυτος δεν ειναι καθολου αποδοτικος.
      η χαμηλη τιμη του αυτοκινητου βεβαια ειναι ενα καλο επιχειρημα,αλλα ο wankel ειναι για το διαολο!και δε μιλαω για την τεχνικη σκοπια,αλλα για τη βενζινη που καιει.
      οπως και να το κανουμε ομως συμφερει γιατι ακομα και με αυτη τη μεγαλυτερη καταναλωση δε μπορει να κοστισει τελικα περισσοτερο σε σχεση με πολλα αντιστοιχων ιπποδυναμεων/επιδοσεων αυτοκινητα.
      για 15 λιτρα ομως ειναι ψοφιο το μοτερ και αυτο ,ακομα κι αν ειναι κυριως ψυχολογικο επιχειρημα εναντιον του αυτοκινητου, δε παυει να υφισταται και να επηρεζει πολυ κοσμο

      Eτσι οπως τα λες ειναι.... βεβαια 2 εκ. Ιδιοκτητες Wankel απο το 1970 δεν συμφωνουν μαζι σου http://foxed.ca/rx7manual/manuals/rotary-album.pdf δες την τελευταια σελιδα... το ιδιο και γυρω στους 160 χιλιαδες ιδιοκτητες RX8 τα τελευταια 5 χρονια... ναι δεν εχει την ιδια θερμοδυναμικη αποδοση, το cosmo ομως κανει 0-1000μετρα σε 27,2 δλ. και ειναι λιγακι αργο.... Σιγουρα ειναι ψοφιο!!!

      ξεχασα... οταν θα ξανασυγκρινεις την δικη σου καταναλωση, μην ξεχασεις να προσθεσεις την Super Aμολυβδη που θελει το δικο σου μοτερ. Το δικο μας θελει απλα καθαρη βενζινη. Και ας εχει και 90 οκτανια. επισης βαλε στον υπολογισμο τα service που πληρωνεις. εγω προσωπικα στα μικρα πληρωνω € 70 και στα μεγαλα € 300 (με μπουζι)
      καλως ηρθες στον υπεροχο **Cosmo **του Total Cost of Ownership !!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      claus
    • RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ

      ^^ 30000 μειον 15% ή κοιτας αν υπαρχει αντιστοιχη τιμη στο Autotriti.gr

      Ο χρήστης madell έγραψε:
      Πως γινεται να μαθουμε ποιες εταιριες σου δινουν την ελαστικοτητα με τα 2 τρακαρισματα το χρονο με δικη σου υπαιτιοτητα χωρις να επηρεαζεται το ασφαλιστηριο σου? Το κανουν ολες ή οχι ? Για παραδειγμα σκεφτομαι να χρησιμοποιησω την Διεθνη ενωση σαν ασφαλεια μου αλλα δεν ξερω αν σου δινει αυτο με τα δυο τρακαρισματα το χρονο.Αν υπαρχει καποιος να με ενημερωσει επ'αυτου του θεματος ευχαριστω προκαταβολικα.

      ρωτας και την δικη σου εταιρια αν το κανει αυτο... οι μεγαλες εταιριες Εθνικη/ Interamerican το κανουν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      claus
    • RE: Audi TT 225 vs Mazda RX-8 Cosmo

      προσωπικα γεμιζω Λ. Καβαλας και ξαναγεμιζω στον περιφεριακο Θεσ/νικης... και το ιδιο, αναποδα στο κατεβασμα.

      490 χλμ με 57 λιτρα, με ταχυτητες 160+ . αφιξη σε 4 ωρες

      βεβαια εχω chally. το cosmo μπορει να καει κατι τις παραπανω...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      claus
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....

      ^^ http://www.camskill.co.uk για εκπληκτικες τιμες Falken...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      claus
    • RE: On Line αγορά ελαστικών

      τα μεγαλα μυαλα συναντιονται.... σημερα μολις, εγραψα αυτο για την http://www.elastika-oniline.gr :

      ισως δεν γνωριζετε την http://www.delti.com/

      ειναι ομως η μαμα εταιρια του http://www.elastika-online.gr και

      αλλων 100 Internet Sites http://www.delti.com/english/reifen.html που πουλανε ελαστικα σε διαφορες χωρες και γλωσσες....

      τα Εσοδα της για το 2008 ηταν EUR 258 εκατ. και πουλησε λαστιχα σε 700,000 νεους πελατες http://www.delti.com/Investor_Relations ... 30_en.html

      Πουλαει 100 μαρκες ελαστικων και 25,000 μοντελα ελαστικων. Εχει 24,000 συνεργατες παγκοσμια που ζανταρουν τοπικα τα ελαστικα που πουλαει παγκοσμια.

      Ειναι εισηγμενη στο Χρηματιστηριο της Φρανκφουρτης:
      http://www.delti.com/Investor_Relations ... ir_en.html

      εχει αγορασει φιλος μου απο εκει, ολα no pro....

      Αυτα !!

      ....ριξε και μια ματια στο http://www.camskill.co.uk απο αγγλια, χωρις τελωνειο, εκπληκτικες τιμες στα Falken

      γενικα μπορεις να χρησιμοποιει καποιος αυτες τις τιμες για να βγαζει ακρη με τις ελληνικες τιμες. εγω εδωσα τελικα 80 γιουρο παραπανω στο λαστιχα τον δικο μου και τα πηρα απο αυτον. ειναι ομως 1 χλμ απο το σπιτι μου και ειναι πια υποχρεωμενος σε εμενα ....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      claus
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr