Καλησπέρα σε όλους και Χρόνια πολλά, Καλή χρονιά
Να πω και εγώ την ιστορία μου. Αγόρασα ένα αυτοκίνητο εκθεσιακό.
Αφού πήρα καλή μειωμένη προσφορά, είδα το αμάξι τουλάχιστον 3 φορές, σε μέρες και ώρες που δεν ήξερε ο πωλητής ότι θα επισκεφθώ την έκθεση.
Αφού ελέγθηκαν λάστιχα σε παράθυρα και πόρτες, καθίσματα και ταμπλό για γρατζουνιές και σκισίματα, περιμετρικά όλο το αμάξι για γδαρσίματα κλπ, άνοιγμα καπό κλπ, δεν παρατηρήθηκε κάτι περίεργο, παρά μόνο λίγο ξεθωριασμένο το σήμα στο τιμόνι σαν να το είχαν τρίψει ή να το είχαν περάσει με κάποιο καθαριστικό και είχε ξεβάψει ελαφρώς.
Υπήρχαν ακόμη ζελατίνες πάνω στην μπαταρία, στα καπάκια μηχανής και φίλτρου αέρα, στα σκιάδια, στις ζώνες, στα καντράν και στο ράδιο-cd.
Μόνο τα καθίσματα δεν είχαν ζελατίνες.
Ζήτησα και το κλειδί για να ενεργοποιηθεί ο πίνακας με τα όργανα ώστε να ελεγθούν τα χιλιόμετρα. Είχε μόλις 1,5 χλμ καταγεγραμμένο.
Ο πωλητής μου ανέφερε ότι το αμάξι δεν είχε χρησιμοποιηθεί ποτέ αλλά επειδή ήταν ήδη 4 μήνες στην έκθεση ήταν υποχρεωμένος να εκδώσει πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας.
Με διαβεβαίωσε πως δεν έχει κυκλοφορήσει ποτέ, όχι μόνο από τα χιλιόμετρα που φαίνονταν στον πίνακα ελέγχου αλλά και δείχνοντας μου ότι σε μπροστινό και πίσω προφυλακτήρα δεν είχαν καν ανοιχθεί οι τρύπες για το κούμπωμα της πινακίδας.
Από τους ελέγχους που είχα κάνει, όντως είχε διαπιστωθεί πως η συγκεκριμένη έκθεση είχε παραλάβει το αυτοκίνητο πριν από 4 μήνες.
Ρωτώντας όμως γνωστούς από ασφαλιστικές κλπ, μου είπαν ότι νομικά δεν υποχρεώνεται κανένας έμπορος-έκθεση-αντιπροσωπεία , να βγάλει πινακίδες για εκθεσιακό αυτοκίνητο.
Διαβάζοντας και τα προηγούμενα post, μπορεί όντως να είχε γίνει παραγγελία από άλλον και να ακυρώθηκε (γιατί όμως να μην το αναφέρει?)