Επανέρχομαι. Το σέρβις του κατασκευαστή λέει για ΠΡΩΤΗ επίσκεψη και σέρβις στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο ΚΙΑ στα 15.000χλμ. Αντ' αυτού με υποχρέωσε η αντιπροσωπεία να κάνω αλλαγή λαδιών στα 7.000χλμ (για να ισχύει και η εγγύηση). Αυτό ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω.....Προφανώς δεν συμφωνούν οι Ελληνες με τους Κορεάτες μηχανικούς!
Προτίμησα να μη ρισκάρω και να μπλέξω στο μέλλον με τα 'ψιλά' γράμματα και τα νομικίστικα των εγγυήσεων. Οπότε έκανα την αλλαγή λαδιών στα 7.000χλμ. Φυσικά άλλαξα και φίλτρο, γιατί δεν νοείται αλλαγή λαδιών δίχως αλλαγή του φίλτρου. Πάντως αυτό που εγώ ξέρω είναι πως πλήρωσα: 5λ λάδι+φίλτρο+εργασία 10 λεπτών=86€. Αυτά για τη ληστεία των εξουσιοδοτημένων συνεργείων σε μια χώρα που έχει οικονομικά πτωχεύσει!!
Το γεγονός δε θα το αφήσω να περάσει έτσι. Θα επικοινωνήσω με τον κεντρικό εισαγωγέα της ΚΙΑ για διευκρινήσεις, κι αν χρειαστεί θα στείλω μέιλ μέχρι το εργοστάσιο στην Κορέα!
Ολα αυτά, όχι για τα 86€, αλλά για τον ανεξήγητο λόγο της αλλαγής λαδιών στα 7.000χλμ.