Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 46
    • Best 0
    • Groups 0

    capo

    @capo

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    46
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    capo Unfollow Follow

    Latest posts made by capo

    • RE: BMW 1 Series (F20) 2011

      Τι να πει κανεις σε ένα forum όταν οι απαντήσεις απο κάποιους που οδήγησαν μια φορά ένα αυτοκίνητο για 30χλμ έχουν εμπεριστατωμένη άποψη ενώ δοκιμαστες η ιδιοκτήτες που είχαν στην κατοχή τους το αυτοκίνητο για χιλιάδες χιλιομετρα δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
      Έπισης έχουν σαφείς και αποδεδειγμένες απαντήσεις να αντιπαραθεσουν του τύπου 3 πουλακια ,και πουλοβερ,πλυντήρια.
      Όταν σοβαρευτούμε θα ξημερώσει μια καλύτερη μέρα για αυτήν την χωρα όπου όλοι τα ξέρουν και τα κάνουν όλα εως τότε άντε γεια

      Capo

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capo
    • RE: BMW 1 Series (F20) 2011

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Αντε ρε! Μετα απο 4000 ολακερα χλμ λειτουργει ακομα σα καινουριο; Τι σου ειναι αυτοι οι Γερμανοι...

      ΥΓ: Τοσο μετρια κυλιση εχει η 7αρα για λιμο;

      Sent from my Neo V using Tapatalk.

      Έχεται θέματα για επίλυση αλλα υποδείξεις για ποιότητα κυλισης απο καποιον με badge ιταλικό αυτοκίνητο μοιαζει πραγματικο ανέκδοτο
      Όσο για την 7 άρα που αναφέρθηκα φυσικά ειναι παράδειγμα προς μίμηση που πλησίασε η νέα f20.

      Που να ξέρω όμως εγω και καμία 20αρια δοκιμαστες που λένε ακριβώς το ίδιο .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capo
    • RE: BMW 1 Series (F20) 2011

      Λοιπόν μετά απο κοντά 4000χλμ το αυτοκίνητο διατηρεί τα χαρακτηριστικά που είχα παλιότερα αναφέρει .
      Λογικές καταναλωσεις ανάλογα με την χρήση που του κανεις, ευθυβολο στην εθνικη, άνετο απο πλευράς αναρτησεων ποιοτητα κυλησης απο 7αρα, χώρος αποσκευών πολυ βολικος (με την χρήση διαπιστώνεις την καλη του διάταξη,) αψογο κλιματισμο το air con σκοτώνει ,δεν έχω ακούσει Τσικ στην καμπίνα,τα ηλεκτρονικά του γενικά λειτουργούν όπως την πρώτη μέρα.

      Τι άλλο να ζητήσει κανεις μια χαρα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capo
    • RE: BMW 1 Series (F20) 2011

      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

      Παιδιά επειδή δεν είχα καιρό να παρακολουθήσω από κοντά όλη τη συζήτηση που γινόταν για τη νέα σειρά 1, μπορεί να μου πει κάποιος επιγραμματικά τι πόρισμα έχει βγει σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά και ΚΥΡΙΩΣ αν είναι καλύτερη οδηγικά & στο στροφιλίκι η νέα γενιά;

      Δεν έχει βγεί...ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του! Προσωπική γνωμη, ότι είναι πολύ καλύτερη (σε όλα τα επίπεδα) από την προηγούμενη γενιά.

      Ότι ειναι καλύτερη σε όλα τα επίπεδα δεν αμφισβητείται.Οταν εξελίξει ένα αυτοκίνητο η BMW αποτελεί εξέλιξη για την αυτοκίνηση όχι μόνο για την ίδια την BMW

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capo
    • RE: BMW 1 Series (F20) 2011

      Ο χρήστης timkoul έγραψε:
      Κι εγω μαζι σου. Πολη δεν υπαρχει για τη δικια μας, ειναι σχεδον αποκλειστικα ΣΚ.
      Για ψωνια, για καφε, για οποιαδηποτε δουλεια, Eco pro. Για ταξιδι δεν υπηρχε λογος, και με Comfort την ιδια καταναλωση βλεπουμε, κυριως γιατι πιεζεις για προσπερασεις, λογω φορτιου και ταχυτητας κλπ.
      Για βολτες προς Σουνιο μονος μου ή μονο με τη γυναικα μου που δεν φοβαται, Sport+ κατευθειαν. Το sport δεν το πολυχρησιμοποιουμε τελικα.

      (Σε βολτα Αναβυσσο-Σουνιο-Λαυριο (σταση για καφε)-Καμαριζα-Αναβυσσο, με μανα+γυναικα+9μηνη κορη, το Eco pro εβγαλε 5,8lt αλλα με πολυ πολυ νωχελικους ρυθμους, αλλαγες εκει που συστηνει το προγραμμα και τη μικρη να κοιμαται. Εντυπωσιακο, αλλα πας πραγματικα ποοοολυ νωχελικα. Η επιταχυνση ειναι ρυθμου τανκερ φορτωμενου...)

      Απο θέμα κατανάλωσης ειναι μια χαρά το αυτοκινητο αρκεί να μην βαρύνει το πόδι σου για πολυ ωρα ενώ έχεις sport η sport +.
      Λογικό ειναι βέβαια τα γκαζια πληρώνονται, αλλα και η ευχαρίστηση που σου δίνει ξεροντας ότι έχεις την δυνατότητα να πας γρήγορα όταν θελήσεις ειναι όλα τα λεφτά
      Πάντως τα προγράμματα comfort Eco pro sport sport + ειναι όντως λειτουργικα στην πραξη άσχετα το πως τα χρησιμοποιεί ο καθένας απο εμάς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capo
    • RE: BMW 1 Series (F20) 2011

      Ο χρήστης timkoul έγραψε:
      Τελικα ειχατε δικιο για το οτι δεν υπαρχει διαφορα στη μεγιστη ιπποδυναμη οταν αλλαζεις προγραμματα...
      Δοκιμασα το Eco pro και το Sport+, οπως ειχα πει πιο πανω, και δεν υπαρχει αξιοσημειωτη διαφορα σε χρονο.
      Οταν βαζεις το ποδι κατω μετα απο ελαχιστο χρονο, και το Eco pro αποδιδει τα μεγιστα. Απλα δεν ειναι Eco πλεον...

      Μετα απο καθημερινή χρήση πάντως βλέπω το comfort για κίνηση μεσα στην πόλη,το eco pro για ταξιδι σε εθνική η μεγάλη αποσταση π.χ. Αττικη οδό και το sport για οδηγική ευχαρίστηση οταν είμαι μονος μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capo
    • RE: BMW 1 Series (F20) 2011

      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

      Πρατήρηση σε ταξίδι που έβαλα vpower με 2200χλμ πλέον στο οδόμετρο και με οδήγηση έως 150-160χλμ/ωρα με eco pro περνώντας και κάτι εμπόδια τύπου golf έκαψε 6,6λ/100χλμ,φορτωμένο με βάρος 4 ατόμων.
      Εβγαλε σχεδόν 50χλμ παραπάνω απο ότι με απλή αμόλυβδη.
      Δεν ξερω αν αλλοι έχουν δοκιμάσει διαφορά με vpower αλλα σε εμένα έδειξε μεγάλη διαφορά.

      Βασικά για να δεις διαφορά με τη vpower πρέπει να έχεις βάλει 2-3 γεμίσματα για να καθαρίσουν τα μπεκ, σωληνάκια κλπ.

      Επίσης, για να δεις αν όντως σου έχει παρουσιάσει διαφορά θα πρέπει να κάνεις την ΙΔΙΑ διαδρομή, με τις ΙΔΙΕΣ συνθήκες και το ΙΔΙΟ γκάζι (άσε/πάτα κλπ) με το ΙΔΙΟ βάρος.

      Νομίζω ότι μερικές φορές νομίζουμε ότι βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα, ενώ στην ουσία βγάζει την ίδια αυτονομία.

      Προσωπικά με τη vpower βλέπω ότι δεν υπάρχουν πυράκια. Έχουν σχεδόν εξαφανιστεί.

      Τη racing που την έχω συγκρίνει αλλού, σε σχέση με την 95άρα, είναι ένα κλικ πιο δυνατή.

      Νομίζω ότι κάνωντας 300χλμ και ξαναγεμίζοντας είδα την διαφορά που προανέφερα αλλα θα το παρακολουθήσω κι αλλο.
      Τι εννοείς οτι με την vpower δεν υπαρχουν πυράκια.Δεν τα ακους και πρίν τα άκουγες?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capo
    • RE: BMW 1 Series (F20) 2011

      Πρατήρηση σε ταξίδι που έβαλα vpower με 2200χλμ πλέον στο οδόμετρο και με οδήγηση έως 150-160χλμ/ωρα με eco pro περνώντας και κάτι εμπόδια τύπου golf έκαψε 6,6λ/100χλμ,φορτωμένο με βάρος 4 ατόμων.
      Εβγαλε σχεδόν 50χλμ παραπάνω απο ότι με απλή αμόλυβδη.
      Δεν ξερω αν αλλοι έχουν δοκιμάσει διαφορά με vpower αλλα σε εμένα έδειξε μεγάλη διαφορά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capo
    • RE: BMW 1 Series (F20) 2011

      [quote='stefan147']Προφανώς και δεν την συγκρίνω με το δικό μου. Ανοίξαμε κιόλας και από στάση και εν κινήσει και οι διαφορές είναι χαώδεις. Αλλά περίμενα σε ρεπρίζ τουλάχιστον να μένει αρκετά κοντά. Από στάση δε, όπως προείπα, είναι αισθητά πιο αργή από προηγούμενη 120 που στα χαρτιά δεν έχει και τόσο καλύτερους χρόνους.

      Γενικά από Golf/Leon 125 πχ είναι ελάχιστα πιο γρήγορη.[/quote

      Δεν ξερω με τι την συγκρίνεις (δικό σου) αλλά τα αντοιστοιχα golf και leon μένουν πολύ πίσω όπου έτυχε και ανοιξαμε.
      ANYWAY o καθένας ςχει την άποψη του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capo
    • RE: BMW 1 Series (F20) 2011

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
      Για τα γουστα μου και το κοστος της ειναι ταφος. Οι διαφορες της με τα 1400αρια συμπιεστα της κατηγοριας (αυτα με τα 120-125 αλογα) πρεπει να ειναι αμελητεες, ενω ειναι αισθητα πιο αργη και απο 120 προηγουμενης γενιας. Ειναι παντως οικονομικοτατη κρατωντας για πλακα την καταναλωση στο 7,5-8 με σβελτη οδηγηση.

      Sent from my GT-I9100

      Επειδή τωρα την έστρωσα (και όλο το διάστημα μέχρι τα 2000χλμ ο κινητήρας ανοίγει συνεχώς ) και εχω αρχισει και την πάτάω λίγο παραπάνω τώρα θα σου πρότεινα να την κάνεις μία βόλτα. Το αυτοκίνητο μόνο τάφος δεν είναι.
      Εκτός εάν μέχρι χθές οδηγούσες αυτοκίνητο με 200+ άλογα,ε τότε σίγουρα θα είδες διαφορά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr