Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 0
    • Groups 0

    buddha

    @buddha

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    buddha Unfollow Follow

    Latest posts made by buddha

    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

      έφτασε κανείς κάτοχος σε αλλαγή δίσκων και υλικών τριβής? Μπροστά οι δίσκοι μου κάνανε δόντι στην άκρη και θέλω να τους αλλάξω γιατί κάνουν ενοχλητικό γρατσούνισμα στις χαμηλες ταχύτητες. Ξέρει κανείς για τίποτα καλύτερο ή να βάλω αυτά που προτείνει η Fiat καλύτερα?

      Το 150αρι Dynamic έχω. Νομίζω πως φορά τα ίδια με αυτά του Sport.

      Στα πόσα χιλιάδες χιλιόμετρα παρουσιάστηκε το 'δόντι' στους δίσκους?

      γύρω στις 73 χιλιάδες έχει τώρα. Βέβαια η χρήση του είναι ιδιαιτέρως εντατική. Πέρασα τις 50χιλιάδες σε λιγότερο απο χρόνο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      buddha
    • RE: Fiat Bravο 2007

      έφτασε κανείς κάτοχος σε αλλαγή δίσκων και υλικών τριβής? Μπροστά οι δίσκοι μου κάνανε δόντι στην άκρη και θέλω να τους αλλάξω γιατί κάνουν ενοχλητικό γρατσούνισμα στις χαμηλες ταχύτητες. Ξέρει κανείς για τίποτα καλύτερο ή να βάλω αυτά που προτείνει η Fiat καλύτερα?

      Το 150αρι Dynamic έχω. Νομίζω πως φορά τα ίδια με αυτά του Sport.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      buddha
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Συμφορουμιστές το πήρα! Εδώ και 4 ώρες είναι στα χέρια μου. Το αμάξι το ελέγξαμε σε δικό μου μηχανικό και ήταν άψογο. Σε σχέση με το S40 1.8 έχω να πω πως συγκλονίστηκα από την ισχύ. Πάει αέρα πατέρα και έχει εξαιρετική πρόσφυση. Έχει θόρυβο παραπάνω στα πολλά χιλιόμετρα αλλά δεν έχω παράπονο ειδικά αν σκεφτώ τα χρήματα που έδωσα (τα λεφτά της μικτής έδωσα ουσιαστικά, από την τσέπη μου τίποτα). Άλλο πράγμα το turbo τελικά, μου το λέγανε και δεν το πίστευα.

      Πάω να διαβάσω το εγχειρίδιο και τις απορίες μου θα σας τις αραδιάσω μετά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      buddha
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
      Tρίζει!

      Πταίσμα αγαπητέ! Το S40 μου ήταν αρκετά κουδουνίστρα. Συνήθεια είναι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      buddha
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Χαιρετώ την παρέα σας.

      Εδώ και 3 βδομάδες το αμάξι μου αποδήμησε εις μπαριέραν, και έχω μείνει με την μηχανή. Χρειάζομαι λοιπόν αμάξι και ένας φίλος φίλου πουλάει ένα Bravo Dynamic με 150 άλογα. 6ος του 2008 με 22000 χιλιόμετρα και το δίνει 13 χιλιάρικα. Πως σας ακούγεται σαν τιμή;
      Να προσέξω κάτι ιδιαίτερο; Έχει κάποια ιδιαιτερότητα το Bravo που πρέπει να προσέξω;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      buddha
    • RE: Πολυμερισμός - θάμπωμα φαναριών

      Ο χρήστης espenonza έγραψε:
      σχετικά με το πρόβλημα που αναφέρεται λυπών υπαρέχει ένα υλικό που επιστρώνεται στο μπροστινό μέρος του γνωστού σε όλους μας (παρμπρίζ )αλά οι εταιρίες δεν θα το χρησιμοποιούν για τα φωτα ποριας γιατί είναι πολύ ακριβή η διαδικασία της επίστρωσης
      αυτό το υλικό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργεί μια Λεία επιφάνια και έτσι δεν θαμπώνει το τσάμι από την έξω πλευρά .
      Δεν υπάρχει σωτήρια σχετικά με το θάμπωμα στα φωτά ποριάς
      Εκτός αν μπορείς να τα παρακαλείς με αυτή την ιδική επίστρωση τα φωτα ποριας το θέμα είναι ποσό θα κοστίζει αυτό για περισσότερα ρωτήστε κανένα χημικό

      Φίλε μου, με τα γραφόμενα σου αφήνεις να εννοηθεί πως ο πολυμερισμός συμβαίνει σε όλα τα φωτιστικά σώματα ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Και δεν μιλάμε για ακριβά αμάξια, αλλά για χαμηλού κόστους, οπότε θεωρώ πως δεν υπάρχει καμιά ακριβή διαδικασία επίστρωσης απλά αβλεψία του κατασκευαστή.

      Σε τι είδους επίστρωση αναφέρεσαι τέλος πάντων;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      buddha
    • RE: Lancia Ypsilon

      Ο χρήστης sakisalfa έγραψε:
      http://carscoop.blogspot.com/2009/07/2010-lancia-ypsilon-artist-impression.html

      Ομορφο, ειδικά σε σχέση με ότι κυκλοφορεί! Εύχομαι το επόμενο Υ να έχει τα χαρακτηριστικά στοιχεία που διακρίνουν αυτό το photoshop αλλά και της Delta.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      buddha
    • RE: Τι αυτοκινητο με 14Κ?

      Καλημέρα,
      Παρακολουθώ την ενδιαφέρουσα συζήτηση σας και θα ήθελα να προσθέσω την γνώμη/εμπειρία μου.
      Κανένα αυτοκίνητο δεν φτιάχνεται με σκοπό την υποστροφή. Απλά είναι εγγενής αδυναμία της σχεδίασης τους στην πλειοψηφία των περιπτώσεων αλλά ταυτόχρονα και μια αδυναμία η όποια ως συμπεριφορά «βολεύει» την αυτοκινητοβιομηχανία η όποια απευθύνεται σε όλα τα ειδή των οδηγών. Τι εννοώ; Ένας αδαής οδηγός πολύ πιθανά δεν αντιδράσει με ανάποδο τιμόνι (υπερστροφή) αν το «χάσει», αλλά ενστικτωδώς απλώς θα αφήσει το γκάζι όποτε και μια υποστροφή θα διορθωθεί με ευκολία (αν δεν το παρακάνει πάντα). Άλλωστε δεν μπορείς να τα έχεις όλα δικά σου.
      Όσον αφορά το ESP. Σαφώς, και είναι φτιαγμένα για να «σκοτώνουν» την υποστροφή, το θέμα όμως είναι κατά ποσό γρήγορα μπορεί να αντιλήφθη ο εγκέφαλος τι συμβαίνει. Μου έχει τύχει υποστροφή με πολλά Χελμ, και το ESP άργησε χαρακτηριστικά να αντιλήφθη τι συμβαίνει, και ενέργησε όταν ήδη βρισκόμουν στο αντίθετο ρεύμα αλλά με γλύτωσε τουλάχιστον από τις μπανιέρες. Μάλιστα όταν άρχισα να γλίστρα και είδα πως δεν ενεργεί το ESP, έκοψα κι άλλο το τιμόνι για να ξυπνήσουν οι αισθητήρες.

      Φιλικά Τιμολέων

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      buddha
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr