Καλημερα,σημερα το πρωι αποφασισα να παω στην αντιπροσωπεια για το προβλημα που ειχαμε συζητησει σχετικα με το mp3 player.Ελικρινα εκνευριστηκα τρομερα...η αντιμετωπιση ηταν χυδαια.Ισχυριστηκαν οτι το αιτιο του προβληματος ειναι οτι βαζω δυνατα την ενταση της μουσικης με αποτελεσμα η θερμοκρασια που αναπτυσει το μηχανημα ειτε παιζει το cd ειτε το ραδιοφωνο να φτανει τους 89 βαθμους(ας εχει δουλεψει μονο 30 λεπτα και ας μην το κανει- παντα).Νομιζω οτι η απαντηση τους ειναι γελοια.Τους ειπα οτι προφανως εχουν προβλημα τα συγκεκριμενα μχανηματα και τους ζητησα να μου βαλουν καποιο αλλο-οπως ειχαμε συζητησει- η απαντηση τους...οτι ολα εχουν την ιδια προστασια.Αυτα με κανουν να σκεφτομαι σοβαρα οτι η επιλογη μου για την opel ηταν λαθος διοτι μπορει να λενε πανω απο ολα opelατης ως διαφημιστικη προσεγγιση αλλα στην πραγματικοτητα τον εχουν γραμμενο....τον πελατη.Καταληγουμε στο οτι για ακομα μια φορα θα μου το αλλαξουν χωρις να ξερω τι θα ακολουθησει (ισως να βαλουν παλι το ιδιο και μου πουν οτι το αλλαξαν).ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.....ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΥΧΕΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ.Μπορει να φταιει το συγκεκριμενο συνεργειο και θα ηθελα να μου προτεινετε καποιο αλλο πιο συνεργασιμο.Επειδη δεν φανταζομαι να ειναι αυτη η γραμμη της opel διεθνως, θα στειλω ενα email στους γερμανους για να δω τι θα μου απαντησουν.
Latest posts made by axl
-
RE: OPEL ASTRA GTC 2006 H VW GOLF FSI 1.4?!!
-
RE: OPEL ASTRA GTC 2006 H VW GOLF FSI 1.4?!!
ΟΚ ΘΑ ΠΑΩ..ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟΣ Ο ΚΟΠΟΣ ΜΟΥ.ΑΝ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ CLARION-PIONEER-KENWOOD.... ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ(ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΝΑΦΕΡΕΙ)
-
RE: OPEL ASTRA GTC 2006 H VW GOLF FSI 1.4?!!
ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΞΑΝΑ?ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΡΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ.ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ
-
RE: OPEL ASTRA GTC 2006 H VW GOLF FSI 1.4?!!
ΤΟ ΕΧΩ ΗΔΗ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ....ΤΩΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ,ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΩ ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ MP3 ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΣΟΥ ΚΑΤΙ
-
RE: OPEL ASTRA GTC 2006 H VW GOLF FSI 1.4?!!
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ OPEL ΕΧΕΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΝΩ(ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ Ο MIRAGE)ΤΟ GOLF ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ.....
-
RE: OPEL ASTRA GTC 2006 H VW GOLF FSI 1.4?!!
ΕΧΩ ΤΟ GTC 1600 COSMO ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΜΗΝΕΣ, ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ, ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ..(ΕΓΩ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ),ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΟ,ΑΝΕΤΟ (ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΕΠΙΒΑΤΕΣ)ΚΑΙ ΧΛΙΔΑΤΟ ........ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΧΕΙ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ MP3 PLAYER ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΕΝΕΤΑΙ (ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΥΣΩΝΑ-ΑΠΟ ΤΟΥΣ 28 ΒΑΘΜΟΥΣ)ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ CD ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ RADIO.ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Η ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ. ΠΕΡΙ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ, ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ, ΔΕ ΛΕΩ ΚΑΛΗ ΦΑΣΗ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΓΡΑΦΑ.ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΤΣΟΥΖΟΥΝ..........
-
RE: Επίσημο thread:GP Mονακό
Ο χρήστης axl έγραψε:
Λοιπον για τα παπαγαλακια και τους 'ειρηνοποιους' του forum
απο το atlasf1:
Τι βλεπουμε?
κοιταχτε ποσο πιο σφιχτα περναει ο αλονσο απο οτι ο Σουμι την στιγμη του 'ατυχηματος'.
Αυτο για οσους λενε οτι το εκανε για να μην χτυπησουν οι πισω τροχοι του στην μπαριερα.Ειχε ή δεν ειχε χωρο για να στριψει?
Ειχε.
Τι εκανε τελικα?
Ισιωσε τους τροχους και.....το παρκαρε
Αρα επιμενω στο παρανω που ειχα γραψει και το απογευμα
Ντροπη και αισχος
Δεν γινετε να κανεις λαθος στο δευτερο apex της rascasse οταν πηγαινεις με 40 km/h και λεγεσαι Σουμαχερ και οχι Ιντε....Απλα δεν γινετε....
Ωραιο ευ αγωνιζεσθε απο ενα 7-ακις παγκοσμιο πρωταθλητη 'πραγματικο πρεσβευτη' του αθληματος...
Δυστυχως για μια ακομα φορα εδειξε οτι δεν ξερει να χανει στα ισα...
Συγχαρητηρια βεβαια και αλλη μια Αυστρια στο πλουσιο παλμαρε σου...
Παρε και το 8ο αφου τοσο πολυ το θελεις και αδειασε μας την γωνια επιτελους
Και φυσικα κανενας αγωνοδικης δεν θα εχει τα αρχ*δ** να τιμωρηση τον 7-ακις
Ακουγομαι πικροχολος το ξερω αλλα πνιγομαι αμα βλεπω τετοιες καραγκιοζιες απο εναν (υποτειθετε)ανθρωπο κατασταλαγμενο και διαφημιση για τον χωρο
Για όσους εχουν ματια και βλεπουν και δεν ειναι τυφλοι.
α) στην δευτερη φωτο ειναι ο Φιζικελα και οχι ο Αλονσο.
δεν εχει μαλλον ομως και τοσο μεγαλη σημασία αυτο γιατι ετσι θα περνουσε κι ο Αλονσο απο εκει (κλειστα) οπως περνουσε και ο Σουμι στους προηγούμενους γυρους του τοτε που δεν εκανε λάθος.
Για όσους βλέπουν τωρα ας γυρίσουν το βιντεάκι στο 11 δευτερολεπτο και να μου πουν τι βλέπουν.
Ας τους βοηθήσω λίγο εκει βλεπουμε ότι ο Σουμι απο την βιασυνη του και το αγχος του για να προλάβει το χρόνο να κάνει ενα γυρω ακόμη κλείνεται νωρις (εκει γινεται το λάθος) το αμαξι παιρνει τροχια προς τις μπαριέρες οποτε το ισιωνει και προσπαθει να διορθωσει το λαθος του διχως να κοψει ταχύτητα μηπως και προλάβει να κανει ενα τελευταίο γυρο.
Απ' οτι φαίνεται ομως και απο το Βιντεο αυτο δεν ειναι ευκολο να γινει γιατι κατα την εξοδο της στροφης κι ενω εχει τερμα στριμενο το τιμονι δεξια το αυτοκινητο υποστρεφει και συνεχιζει ευθεια οποτε αναγκάζεται να κανει διορθωση με το τιμόνι μηπως και το σωσει (αναποδο και ξανα δεξια)
δεν εχει χωρο ομως και με την ταχυτητα που εχει (αν δειτε στο http://www.formula1.com/race/circuitmap/757.html θα δειτε οτι σε νορμαλ συνθηκες η εισοδος της στροφης ειναι 141χ/ω με δευτερα και η εξοδος 128χ/ω με δευτερα παλι) ισα ισα που καταφερνει να στο σταματησει και να μην χτυπησει στην απεναντι μπαριέρα σκεφτειτε ποσο χιλιομετρα πρεπει να ειχε και ποσα μετρα για να το σταματησει. Οσο γι αυτους που λεγανε οτι απο την στιγμη που σταματησε δεν χρειαζονταν να κανει οπισθεν αλλα μπορουσε να συνεχισει με 1η σιγουρα δεν εχουν οδηγησει ποτε τους ή δεν το προσεξαν καλα ή παιζουν F1 στο playstation στο PC η στο XBOX τους! και μαλιστα στο arcade οπου εκει δεν προβλημα ουτε να σου φυγει καμια ροδα αν χτυπησεις στον τοιχο ουτε γενικα να παθεις τιποτε αλλο! Εκτος των άλλων λιγο πιο πισω ηταν ο Φισικέλα με καποιον αλλο (δεν θυμαμαι ποιος αλλα φαινεται και στην παραπανω φωτογραφια) και αν εκανε πισω τοτε θα εμπενε πανω στην ιδανικη γραμμη του αγωνα και σιγουρα θα επεφταν και οι 2 πανω του οποτε θα σταματουσε ο αγωνας και κανενας τωρα δεν θα ελεγε τιποτα. Απλα ο ανθρωπος εμεινα εκτος γραμμης ακινητοποιημενος για 10 δευτερολεπτα και μετα ο κινητηρας εσβησε γιατι ετσι ειναι ποργραμματισμένος. Ηταν παρα πολυ επικυνδυνο να κανει ΠΙΣΩ! αλωστε αν δει καποιος τους χρόνους εκει που ηταν δεν εμποδισε και τοσο πολυ το Αλονσο γιατι ηταν αυτος ενημερος και ο Σουμι εκτος γραμμης. Ο Αλονσο το πολυ να εχασε 2δεκατα. Το πιο πιθανο ηταν να εβγαινε πρωτος, κανεις δεν ξερει τιο γινεται. Το να ριξουν τωρα το Σουμι στο τέλος γιατι οδηγουσε γρηγορα και εκανε ενα λάθος και μετα δεν εκανε οπισθεν για να κανει μπαχαλο τον αγωνα!!! Συγνωμη αλλα αυτο ειναι αδικο. Χαριζουν το πρωταθλημα στον Αλονσο και στην Renault, ειναι αδικο και το λέω και εγω κι ας εχω μια Laguna Turbo τα 3 τελευταια χρόνια και γενικα τα τελευταία 11 χρονια μονο Renault (megane 8V kai megane 16V). Εκει που ειχε ενδιαφέρον το πρωταθλημα βρηκαν τροπο να το καταστρεψουν. Αν δεν ειχε γινει αυτό το πολυ ο Σουμι να ηταν απο 1ος εως 3ος δεν υπηρχε καμια περιπτωση να ηταν πιο κατω. Ασ μου πει καποιος τι λογους ειχε να το κανει! -
RE: Επίσημο thread:GP Mονακό
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
Λοιπον για τα παπαγαλακια και τους 'ειρηνοποιους' του forumαπο το atlasf1:
Τι βλεπουμε?
κοιταχτε ποσο πιο σφιχτα περναει ο αλονσο απο οτι ο Σουμι την στιγμη του 'ατυχηματος'.
Αυτο για οσους λενε οτι το εκανε για να μην χτυπησουν οι πισω τροχοι του στην μπαριερα.Ειχε ή δεν ειχε χωρο για να στριψει?
Ειχε.
Τι εκανε τελικα?
Ισιωσε τους τροχους και.....το παρκαρε
Αρα επιμενω στο παρανω που ειχα γραψει και το απογευμα
Ντροπη και αισχος
Δεν γινετε να κανεις λαθος στο δευτερο apex της rascasse οταν πηγαινεις με 40 km/h και λεγεσαι Σουμαχερ και οχι Ιντε....Απλα δεν γινετε....
Ωραιο ευ αγωνιζεσθε απο ενα 7-ακις παγκοσμιο πρωταθλητη 'πραγματικο πρεσβευτη' του αθληματος...
Δυστυχως για μια ακομα φορα εδειξε οτι δεν ξερει να χανει στα ισα...
Συγχαρητηρια βεβαια και αλλη μια Αυστρια στο πλουσιο παλμαρε σου...
Παρε και το 8ο αφου τοσο πολυ το θελεις και αδειασε μας την γωνια επιτελους
Και φυσικα κανενας αγωνοδικης δεν θα εχει τα αρχ*δ** να τιμωρηση τον 7-ακις
Ακουγομαι πικροχολος το ξερω αλλα πνιγομαι αμα βλεπω τετοιες καραγκιοζιες απο εναν (υποτειθετε)ανθρωπο κατασταλαγμενο και διαφημιση για τον χωρο
Για όσους εχουν ματια και βλεπουν και δεν ειναι τυφλοι.
α) στην δευτερη φωτο ειναι ο Φιζικελα και οχι ο Αλονσο.
δεν εχει μαλλον ομως και τοσο μεγαλη σημασία αυτο γιατι ετσι θα περνουσε κι ο Αλονσο απο εκει (κλειστα) οπως περνουσε και ο Σουμι στους προηγούμενους γυρους του τοτε που δεν εκανε λάθος.
Για όσους βλέπουν τωρα ας γυρίσουν το βιντεάκι στο 11 δευτερολεπτο και να μου πουν τι βλέπουν.
Ας τους βοηθήσω λίγο εκει βλεπουμε ότι ο Σουμι απο την βιασυνη του και το αγχος του για να προλάβει το χρόνο να κάνει ενα γυρω ακόμη κλείνεται νωρις (εκει γινεται το λάθος) το αμαξι παιρνει τροχια προς τις μπαριέρες οποτε το ισιωνει και προσπαθει να διορθωσει το λαθος του διχως να κοψει ταχύτητα μηπως και προλάβει να κανει ενα τελευταίο γυρο.
Απ' οτι φαίνεται ομως και απο το Βιντεο αυτο δεν ειναι ευκολο να γινει γιατι κατα την εξοδο της στροφης κι ενω εχει τερμα στριμενο το τιμονι δεξια το αυτοκινητο υποστρεφει και συνεχιζει ευθεια οποτε αναγκάζεται να κανει διορθωση με το τιμόνι μηπως και το σωσει (αναποδο και ξανα δεξια)
δεν εχει χωρο ομως και με την ταχυτητα που εχει (αν δειτε στο http://www.formula1.com/race/circuitmap/757.html θα δειτε οτι σε νορμαλ συνθηκες η εισοδος της στροφης ειναι 141χ/ω με δευτερα και η εξοδος 128χ/ω με δευτερα παλι) ισα ισα που καταφερνει να στο σταματησει και να μην χτυπησει στην απεναντι μπαριέρα σκεφτειτε ποσο χιλιομετρα πρεπει να ειχε και ποσα μετρα για να το σταματησει. Οσο γι αυτους που λεγανε οτι απο την στιγμη που σταματησε δεν χρειαζονταν να κανει οπισθεν αλλα μπορουσε να συνεχισει με 1η σιγουρα δεν εχουν οδηγησει ποτε τους ή δεν το προσεξαν καλα ή παιζουν F1 στο playstation στο PC η στο XBOX τους! και μαλιστα στο arcade οπου εκει δεν προβλημα ουτε να σου φυγει καμια ροδα αν χτυπησεις στον τοιχο ουτε γενικα να παθεις τιποτε αλλο! Εκτος των άλλων λιγο πιο πισω ηταν ο Φισικέλα με καποιον αλλο (δεν θυμαμαι ποιος αλλα φαινεται και στην παραπανω φωτογραφια) και αν εκανε πισω τοτε θα εμπενε πανω στην ιδανικη γραμμη του αγωνα και σιγουρα θα επεφταν και οι 2 πανω του οποτε θα σταματουσε ο αγωνας και κανενας τωρα δεν θα ελεγε τιποτα. Απλα ο ανθρωπος εμεινα εκτος γραμμης ακινητοποιημενος για 10 δευτερολεπτα και μετα ο κινητηρας εσβησε γιατι ετσι ειναι ποργραμματισμένος. Ηταν παρα πολυ επικυνδυνο να κανει ΠΙΣΩ! αλωστε αν δει καποιος τους χρόνους εκει που ηταν δεν εμποδισε και τοσο πολυ το Αλονσο γιατι ηταν αυτος ενημερος και ο Σουμι εκτος γραμμης. Ο Αλονσο το πολυ να εχασε 2δεκατα. Το πιο πιθανο ηταν να εβγαινε πρωτος, κανεις δεν ξερει τιο γινεται. Το να ριξουν τωρα το Σουμι στο τέλος γιατι οδηγουσε γρηγορα και εκανε ενα λάθος και μετα δεν εκανε οπισθεν για να κανει μπαχαλο τον αγωνα!!! Συγνωμη αλλα αυτο ειναι αδικο. Χαριζουν το πρωταθλημα στον Αλονσο και στην Renault, ειναι αδικο και το λέω και εγω κι ας εχω μια Laguna Turbo τα 3 τελευταια χρόνια και γενικα τα τελευταία 11 χρονια μονο Renault (megane 8V kai megane 16V). Εκει που ειχε ενδιαφέρον το πρωταθλημα βρηκαν τροπο να το καταστρεψουν. Αν δεν ειχε γινει αυτό το πολυ ο Σουμι να ηταν απο 1ος εως 3ος δεν υπηρχε καμια περιπτωση να ηταν πιο κατω. Ασ μου πει καποιος τι λογους ειχε να το κανει! -
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
opel astra 1.4GTC SPORT ή C4 1.4VTR............Σχετικα με service-ανταλακτικα,οδικη συμπεριφορα και πιθανα προβληματα(μικρα ή μεγαλα) που μπορουν να εμφανισουν
-
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
opel astra GTC Η΄ C4 VTR.