http://server5.uploadit.org/files/Atmosfairikos-13173neuer3er.jpg
Παιδιά ΜΗΝ βάζετε τόσο μεγάλες φωτογραφίες [moderator]
http://server5.uploadit.org/files/Atmosfairikos-13173neuer3er.jpg
Παιδιά ΜΗΝ βάζετε τόσο μεγάλες φωτογραφίες [moderator]
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
VW Golf III Alternator belt: $25
VW Golf III Driver's Door, replaced due to corrosion : $140
VW Golf III Clutch Kit: $380
[list:kpcyipzk]Δηλ αλλαξες σετ συμπλεκτη, ωραια?Ποσα km ειχε δε μας ειπες!!Χωρια που ειναι αναλωσιμο, που σημαινει οτι αναλογα με τη χρηση μπορει να τον καψεις και σε μια μερα[/list:u:kpcyipzk][list:kpcyipzk]Αλλαξες επισης ιμαντα δυναμο, ετσι?Δηλ ηταν καινουριος και ξαφνικα..................κοπηκε πρασσο?Μπορειτε να δωσετε λεπτομερη περιγραφη και χιλιομετρα?Γιατι μερικοι μπορει να κοιτανε μονο αυτο που τους συμφερει, εγω δε τσιμπαω [/list:u:kpcyipzk][list:kpcyipzk]Και επισης αλλαξες οδηγο πορτας.Απ οτι μας ειπες δηλ, ελλατωμα εβγαλε μονο στον οδηγο της πορτας το αυτοκινητο Ποσα km εχεις κανει?[/list:u:kpcyipzk][list:kpcyipzk]Το δεχομαι ως βλαβη γιατι οντως ειναι.Απο εκει και περα θα μας περαστε και στα ελλατωματα και τις αλλαγες λαδιων!!!Δηλ τι νομιζετε?Οτι επειδη πηρατε καινουριο αμαξι, αν ειναι δυνατον να μη του αλλαζετε και λαδια? [/list:u:kpcyipzk][list:kpcyipzk]Να ρωτησω και κατι αλλο.Στα service που το εκανες, σου εκαναν αναλιπανση θυρων?[/list:u:kpcyipzk][list:kpcyipzk]Θελεις να ακουσεις μερικες σοβαρε ς βλαβες για τις οποιες δε μιλαει κανεις?[/list:u:kpcyipzk][list:kpcyipzk]Ford, παρουσιαζουν προβληματα σε διαφορικα( αυτο δεν ειναι κλειδαρια )[/list:u:kpcyipzk][list:kpcyipzk]Rover , παντος ειδους βλαβες και κυριως, ραγισμενες κεφαλες[/list:u:kpcyipzk][list:kpcyipzk]Suzuki, τρωνε σαζμαν και διαφορικα στο φτερο.................αλλα ειναι Ιαπωνικα Κατα τα αλλα αν ρωτησεις τον ιδιοκτητη τους θα σου πει 'ειναι σκυλι'[/list:u:kpcyipzk][list:kpcyipzk]Θες κι αλλα?[/list:u:kpcyipzk][list:kpcyipzk]Δεν πειραζει, ας αλλαξω ενα γρυλλο πορτας παρα μηχανη [/list:u:kpcyipzk]
Η πορτα ειναι χτυπημενη αλλα το προβλημα ειναι οτι σκουριασε εσωτερικα, στο σημειο οπου ενωνει με το αμαξωμα (μπροστα) αλλα το θεμα ειναι οτι εκει η πορτα εχει το εργοστασιακο χρωμα, δηλαδη εντελως ατριφτη. (Πριν αρχισεις να μιλας για αγνοια κτλ κτλ, εχω δουλεψει σε καλο (προσωπικη μου αποψη) φανοποιειο για καποια χρονια.
Οσο για το δυναμο, θα εμπιστευτω μερικους γνωστους που αλλαζουν ιμαντα μια φορα το μηνα και θα σου πω οτι μαλλον εχουν προβλημα τα συγκεκριμενα μοντελα. Το δικο μου αντεξε και 20,000 χλμ περιπου.
Ο συμπλεκτης φυσικα και θεωρειται φυσιολογικη φθορα, ειδικα οταν το ταλαιπωρεις. Ξερω πολυ καλα το ολο θεμα...αλλα θα επρεπε να ξερεις καλυτερα οτι σε Γκολφ ειτε 2 εχεις ειτε 4, το ιδιο παει, αρα γιατι να αλλαζεις ταχυτητες? Προσωπικα στο Λαντσια που εχω, το σασμαν δουλευεται τουλαχιστον 50% περισσοτερο, αυτο γιατι δε χαλασε ακομα? Ουτε πατιναρει ουτε χτυπαει οταν ζεσταθει, ουτε καν η οπισθεν .
Σημειωση: Golf 180.000 km
Lancia 148.000 km
Και δεν πρεπει να λαβουμε και υποψη μας την πολυστροφια του καθε μοτερ και το μεγεθος του συμπλεκτη? Αλλο 1.4 αλλο 1.8, ετσι δεν ειναι.
Πες μου τωρα γιατι να πιστεψω εγω οτι τα VW δεν χαλανε ενω τα Ιταλικα ειναι 'αχρηστα'?
Να αναφερω και οτι στο Golf δεν δουλευει σχεδον κανενα λαμπακι (οτιδηποτε εχει σχεση με φωτισμο δηλαδη) παρολο που τα εχω αλλαξει σχεδον ολα η ειναι κι αυτο μονο προνομιο της Fiat AutoSpa?
Απο εκει και περα θα μας περαστε και στα ελλατωματα και τις αλλαγες λαδιων!!!Δηλ τι νομιζετε?Οτι επειδη πηρατε καινουριο αμαξι, αν ειναι δυνατον να μη του αλλαζετε και λαδια?
Αυτο τωρα που κολλαει?
Παρεπιμπτοντως, σημερα ειδα το 5ο Γκολφ παρκαρισμενο και αυτο στην ακρη στο δρομο, τελικα κατι τρεχει,μαλλον, γιατι ολα οσα εχω δει ηταν σειρα IV
Και πριν καταχωρηθω απο μερικους σαν Ιταλοφιλος η Μη-Γερμανοφιλος ηθελα να πω οτι τα κορυφαια αυτοκινητα (σαν συνολο αλλα και στους περισσοτερους τομεις γενικα) πιστευω οτι ειναι τα BMW. Τα εχω οδηγησει σχεδον ολα (316 4- door,coupe,ci, 320i,325i,518,520,z3, M3 E30, 2002 ti) και δεν τα συγκρινω ευκολα με αλλα 'κοινα' (για τη χωρα μας τουλαχιστον) αυτοκινητα.
VW Golf III Alternator belt: $25
VW Golf III Driver's Door, replaced due to corrosion : $140
VW Golf III Clutch Kit: $380
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αλλά ΒΕΒΑΙΑ:Όταν ένα Ιταλικό παθαίνει βλάβη, μικρή ή μεγάλη, αρχίζουμε να βρίζουμε τους Ιταλούς.
Όταν ένα Γερμανικό βγάλει βλάβη ή αποδειχθεί ως μοντέλο ότι είναι απαράδεκτο (Scirocco με τις σαπίλες και τις χλαπάτσες του), κάνουμε ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ.
Χου ρε!
Priceless!!!
Δεν ξερω τι λετε εσεις αλλα την εβδομαδα που μας περασε εχω δει 4 (ναι τεσσερα) Golf IV και ενα Jetta (Bora) παρκαρισμενα στην ακρη της εθνικης με τα αλαρμ αναμμενα...και ξερετε εδω στο Toronto δεν σταματας στο highway για να κατουρησεις ...λετε να φταιει η υγρασια που εχει αρχισει να ανεβαινει τις τελευταιες μερες? Αναρωτιεμαι και εγω ο ιδιος γιατι προτιμησα να παρω Golf αντι για Civic αφου τελευταια βγαζει και μια ζημια τη βδομαδα κατα μεσο ορο
Σιγα το γκρουπ VAG και την αξιοπιστια του... ο Ιαπωνας (παρολο που αντιπαθω σχεδον οτιδηποτε Honda, Toyota κτλ κυκλοφορει σημερα,αισθητικα εννοω) ειναι κορυφαιος.
Οσον αφορα τα ιταλικα και την αξιοπιστια τους, πιστευω οτι ο κοσμος ειναι 'κολλημενος'. Ακουει ο αλλος ιταλικο και λεει 'μακριαααα' χωρις καν να εχει μια ιδεα για το αυτοκινητο. Εγω δηλαδη, μαλλον ειμαι η πολυ τυχερος η 'ονειρευομαι' που σε 4 χρονια το Λαντσιακι (δ) ζητημα αν εχει κοστισει 250.000 δρχ σε επισκευες (χωρια τα εξτρα, αυτα ειναι στη κριση του καθενος, ετσι δεν ειναι?)στο οποιο ποσο συμπεριλαμβανονται και αρκετα σερβις της αντιπροσωπειας.
Για να μας πει καποιος με Seat (καλα αυτα δεν ειναι αυτοκινητα,ειναι Certified Τενεκεδες as i would like to call them , εκτος Leon Cupra γιατι μου αρεσε που πηγαινε γρηγορα χωρις μεγαλη προσπαθεια), Opel, Renault, Peugeot ακομα και VW ποσο του εχει κοστισει το αυτοκινητο του σε επισκευες και μονο μεσα σε 2-3-4 χρονια με το κοντερ να γραφει πανω απο 200.000χλμ
http://lfs.racesimcentral.com/
Ειναι πολυ καλο. Δοκιμαστε το (Οnline ειναι τελειο)
http://lfs.racesimcentral.com/
Ειναι πολυ καλο. Δοκιμαστε το (Οnline ειναι τελειο)
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
ΟΚ. Να το ξαναπω.
Η απελευθερωση του Ιρακ απεχει μερες απο τωρα. Επιτελους οι Ιρακινοι εχουν την ελπιδα να δουν μια ασπρη μερα, οπως εχουν σημερα και οι Αφγανοι.
Οπως ειπα και πριν, οι επομενοι, ειναι οι πολιτες του Ιραν.
Μακαριοι οι πτωχοι τω πνευματι...
Γεια σας παιδια
Εχω μια ερωτηση σχετικα με μπαρες που τοποθετουνται στους θολους και ειναι η εξης:
Αξιζει να τις βαλει κανεις σε ενα σχετικα μαμισιο αυτοκινητο?Για παραδειγμα εγω ενδιαφερομαι για το Λαντσια μου που θεωρητικα ειναι γυρω στα 120 αλογατα.Ξερω οτι το σασι αντεχει πολλα παραπανω αλογα και δεν υπαρχει προβλημα ακαμψιας με τοση δυναμη αλλα αν τις βαλω θα δω διαφορα στο δρομο?Στη ποιοτητα κυλισης?Σε extreme καταστασεις πχ οπου σχεδον τερματιζουν τα αμορτισερ στις στροφες(καποιες φορες εχω ακουσει εναν ηχο σαν να τεντωνει το μεταλλο κοντα στα μαρσπιε )
?
Ο,τι αλλο γνωριζετε περι του θεματος μη διστασετε να το πειτε
Φχαριστω
[Aτμοσφαιρικος...και ας εκανα το Lancia Turbato ]
Γεια σας παιδια
Εχω μια ερωτηση σχετικα με μπαρες που τοποθετουνται στους θολους και ειναι η εξης:
Αξιζει να τις βαλει κανεις σε ενα σχετικα μαμισιο αυτοκινητο?Για παραδειγμα εγω ενδιαφερομαι για το Λαντσια μου που θεωρητικα ειναι γυρω στα 120 αλογατα.Ξερω οτι το σασι αντεχει πολλα παραπανω αλογα και δεν υπαρχει προβλημα ακαμψιας με τοση δυναμη αλλα αν τις βαλω θα δω διαφορα στο δρομο?Στη ποιοτητα κυλισης?Σε extreme καταστασεις πχ οπου σχεδον τερματιζουν τα αμορτισερ στις στροφες(καποιες φορες εχω ακουσει εναν ηχο σαν να τεντωνει το μεταλλο κοντα στα μαρσπιε )
?
Ο,τι αλλο γνωριζετε περι του θεματος μη διστασετε να το πειτε
Φχαριστω
[Aτμοσφαιρικος...και ας εκανα το Lancia Turbato ]
Γεια σας παιδια
Εχω μια ερωτηση σχετικα με μπαρες που τοποθετουνται στους θολους και ειναι η εξης:
Αξιζει να τις βαλει κανεις σε ενα σχετικα μαμισιο αυτοκινητο?Για παραδειγμα εγω ενδιαφερομαι για το Λαντσια μου που θεωρητικα ειναι γυρω στα 120 αλογατα.Ξερω οτι το σασι αντεχει πολλα παραπανω αλογα και δεν υπαρχει προβλημα ακαμψιας με τοση δυναμη αλλα αν τις βαλω θα δω διαφορα στο δρομο?Στη ποιοτητα κυλισης?Σε extreme καταστασεις πχ οπου σχεδον τερματιζουν τα αμορτισερ στις στροφες(καποιες φορες εχω ακουσει εναν ηχο σαν να τεντωνει το μεταλλο κοντα στα μαρσπιε )
?
Ο,τι αλλο γνωριζετε περι του θεματος μη διστασετε να το πειτε
Φχαριστω