Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 15
    • Best 0
    • Groups 0

    atexnos

    @atexnos

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    15
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    atexnos Unfollow Follow

    Latest posts made by atexnos

    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Καμμία σχέση με lane assist το ΑCC του s cross ούτε πριν ούτε μετά τα 60 χλμ. Περίεργα στα είπε ο πωλητής.

      Ναι Χρήστο και Rorynes, ευχαριστώ - και εμένα μου φάνηκε περίεργο και για αυτό ρώτησα. Σκέψου μάλιστα πως το παρουσίασε κάπως σαν δική του ανακάλυψη!

      Πάντως κρίμα για το scross ενώ υπάρχει η τεχνολογία της ενεργητικής ασφάλειας στη suzuki να μην την ενσωματώνει σε αυτό. Και το λέω έτσι γιατί, όπως διαβάζω στο νήμα, πρόκειτε για ένα αξιόπιστο όχημα με καλή συμπεριφορά στο δρόμο ενώ και η εμφανισή του εμένα μου αρέσει - αν υπηρχε στο s cross το πακέτο ασφάλειας του vitara νομίζω πως θα το κοίταζαν πολλοί περισσότεροι. Τώρα μάλιστα που ο ανταγωνισμός, όπως το qq αλλά και το vitara ίσως, δίνει όλα αυτά τα συστήμτα από τη βασική έκδοση τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο δύσκολα για αυτό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      atexnos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Καλησπέρα,

      γνωστή αντιπροσωπεία μου είπε πως τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας του vitara (BLIS-LANE ASSIST κλπ) δεν μπορούν να μπουν στο scross ούτε με παραγγελία - γνωρίζει κάποιος κάτι διαφορετικό;

      Επίσης, πωλητής άλλης αντιπροσωπείας ανέφερε πως στο scross με ACC, και μετά το 60km/h, λειτουργεί κάτι σαν lane assist! Όταν είπα στον πωλητή πως αυτό δεν το έχω δει πουθενά γραμμένο αυτός απάντησε πως το γνωρίζει αλλά ταυτόχρονα επέμενε πως αυτό το σύστημα υπάρχει στο scross - τι λένε οι έχοντες το όχημα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      atexnos
    • RE: Skoda Karoq

      atexnos wrote:

      Τέλος, το ατέκα δεν έρχεται στην ελλάδα πλέον - το γλωσσοφάγανε. Παλι στο ψάξιμο.

      Εαν δεν κάνω λάθος είναι λόγω F/L. Λογικά πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμο το F/L, ετσι είχα διαβάσει...δεν θυμάμαι που όμως.

      Έχεις δίκιο, σε αντιπροσωπεία που ρώτησα είπαν πως έρχεται νέο f/l, ίσως και κάτι περισσότερο, αλλά δεν γνώριζαν το πότε ακριβώς!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      atexnos
    • RE: Skoda Karoq

      Petermeter το πως εξυπηρετούνται συμφέροντα και σκοπιμότητες είναι νομίζω αναμφίβολο - ειδικά η γερμανική βιομηχανία έχει αποδείξει στον παρελθόν πως δεν έχει κανένα, ηθικό ή άλλου είδους, φραγμό προκειμένου να επιτεύξει τους στόχους της.

      Από εκει και πέρα, χωρίς να είμαι ειδικός, πιστεύω πως παίρνεις ως δεδομένο το ζητούμενο σχετικά με την αξιοπιστία: οι μηχανικοι και οι λοιποί υπεύθυνοι του ομίλου vag θα πρέπει να δίνουν πραγματικό αγώνα ώστε να επιτευχθεί η ίδια αξιοπιστία (ή η επιθυμητή διαφοροποίηση - ξέρουμε αλήθεια πως επιδιώκεται όντως η ίδια αξιοπιστία παντού;) στις διάφορες μάρκες του γκρουπ. Αυτός ο στόχος είναι πιστεύω ένα διαρκές ζητούμενο.

      Στο βαθμό που αυτός ο στόχος/ζητουμενο δεν μπορεί να επιτευχθεί όμως, προφανώς και θα χρησιμοποιήσουν όλα τα διαθέσιμα μέσα προκειμένου να πείσουν τους καταναλωτές τους.

      Πόσο εφικτός είναι όμως αυτός ο στόχος; Έχουν όλες οι γραμμές παραγωγής ενσωματώσει στον ίδιο βαθμό την τεχνολογία-τεχνογνωσία του ομίλου; έχουν για παράδειγμα όλες την ίδια αυτοματοποίηση και την ίδια ακρίβεια; είναι δυνατόν να μπορεί το γκρουπ να εκσυγχρονίσει όλες τις γραμμές παραγωγής ταυτόχρονα; επιπλέον, το ανθρώπινο δυναμικό είναι παντού το ίδιο; ο παράγοντας διαφορετική κουλτούρα και άλλη δοιηκητική παράδοση δεν μπορεί να διαφοροποιήσει την εργασιακή πρακτική αλλά και κάποιους από τους πιο τεχνικούς συντελεστές; Τέτοιες αναλογίες μπορούν να βρεθούν και σε σχέση με τα εξαρτήματα.

      Οι όποιες διαφορές πάντως, αναμενόμενα θα συναντιούνται περισσότερο μεταξύ εργοστασίων διαφορετικών χωρών.

      Θα πρέπει να είμαστε συνεπώς αμφιπλευρα προσεχτικοί, αν θέλουμε πραγματικά να εμβαθύνουμε.

      Βεβαίως, για να εξηγούμαι, οι παραπάνω ενδεχόμενες διαφορές μπορεί τελικά να είναι μικρές και να μην επιδρούν καθοριστικά στο τελικό αποτέλεσμα, δηλ. στην αξιοπιστία. Μπορεί όμως και όχι - αυτό λέω. Ποιος πράγματι το ξέρει; νομίζω ελάχιστοι βρίσκονται στη θέση να το γνωρίζουν πραγματικά.

      Επίσης, είναι νομίζω κατανοητό πως οι διαφορές μεταξύ διαφορετικών ομίλων/βιομηχανιών πχ μεταξύ vag και hyiundai θα πρέπει να είναι σαφώς μεγαλύτερες από αυτές εντός κάθε βιομηχανίας.

      Εγώ έχω αυτοκίνητο που παράχθηκε στην ιαπωνία -  όταν θυγατρική αυτής της βιομηχανίας έστησε εργοστάσιο στην τουρκία και παρήγαγε το ίδιο μοντέλο, μου έλεγαν πως πλεον η ποιότητα/αξιοπιστία του ίδιου μοντέλου είχε πέσει σε μεγάλο βαθμό. Αλλά και εντός της ίδιας παραγωγικής γραμμής μπορεί να υπάρχουν διαφορές ανάλογα με το χρόνο παραγωγής. Άλλωστε οι ανακλήσεις γίνονται για συγκεκριμένες ημερομηνίες παραγωγής.

      Από εκεί και πέρα, ναι στις έρευνες υπαρχει το υποκειμενικό στοιχείο. Από τις δυο παραπάνω, η δεύτερη έχει ρητώς τέτοια διάσταση.

      Τέλος, το ατέκα δεν έρχεται στην ελλάδα πλέον - το γλωσσοφάγανε. Παλι στο ψάξιμο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      atexnos
    • RE: Skoda Karoq

      atexnos wrote:

      Επίσης σε Seat Ateca δεν θα έλεγα όχι αν δεν φοβόμουν αξιοπιστία.

      Και αυτό είναι που λέω όταν μιλάω για μάρκετινγκ.Για την αξιοπιστία, έχεις ακούσει από τον ειδικό τύπο άλλα για τη μια μάρκα και για την άλλη δεν έχεις ακούσει και πολλά.
      Πιστευεις ότι η αξιοπιστία του Καρόκ συγκαταλέγεται στα θετικά του, αλλά φοβάσαι για το Ατέκα ακριβώς για την αξιοπιστία;

      Με ποιά λογική;

      Το Ατέκα και το Καρόκ φτιάχνονται στο ίδιο εργοστάσιο, και τεχνολογικά είναι ίδια, με ίδια εξαρτήματα που τα συναρμολογούν τα ίδια χέρια.

      Κάποτε πρέπει ο καθένας να βάζει τα πράγματα κάτω και να τα επεξεργάζεται με βάση τη λογική για ποιό λόγο του λένε αυτά που ακούει.
      Κι αυτό ισχύει για αμφότερα τα Καρόκ και Ατέκα.

      Εφόσον και τα δύο αυτοκίνητα συναρμολογούνται στην ίδια γραμμή παραγωγής, ή τουλάχιστον σε ποιοτικά ισάξιες γραμμές, και στο βαθμό που αποτελούνται από τα ίδια εξαρτήματα, οφείλω να πω πως θεωρητικά η διαφορά στην αξιοπιστία τους δεν θα πρέπει να είναι στατιστικά σημαντική.

      Η σχετική έρευνα όμως δεν επιβεβαιώνει το παραπάνω λογικό θεωρητικό συμπέρασμα:

      https://www.whatcar.com/news/2020-what-car-reliability-survey-family-suvs/n20064

      και

      https://www.carbuyer.co.uk/news/148250/best-cars-to-own-in-the-uk-driver-power-2020-results

      Σε αυτές λοιπόν, το καροκ εμφανίζεται αισθητά πιο αξιοπιστο από το Ατέκα.

      Οπότε είτε μας πετάνε κουτόχορτο, πράγμα πολύ πιθανό, είτε η σημαντική διαφορά στην αξιοπιστία των δύο αυτοκινήτων στις δύο παραπάνω έρευνες οφείλεται σε άλλους, τυχαίους ή μη, παράγονες όπως για παράδειγμα το γεγονός πως το Ατεκα είναι πιο σπορτιφ και συνεπώς οι κατοχοι του θα πρέπει να το καταπονούν περισσότερο από ότι καταπονούν οι οδηγοί των καρόκ τα δικά τους οχήματα ή στο ότι το Ατέκα είναι παλαιότερο του Καρόκ και η διαφορά αυτή δεν είναι σταθμισμένη στις έρευνες.

      Οπότε όπως καταλαβαίνεις θριάμβευσε η λογική αυτού που δεν είναι σχετικός με το άθλημα και στηρίζεται σε έρευνες σχετικών για να βγάλει συμπεράσματα. Η αληθεια είναι πως όταν διάβασα τις έρευνες σκέφτηκα πως η διαφορά θα πρέπει να σχετίζεται με ότι το Ατέκα παράγεται στην Ισπανία και το Καρόκ στην Τσεχία. Λάθος μου.

      Πρέπει, συνεπώς, να σε ευχαριστήσω για τις επισημάνσεις σου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      atexnos
    • RE: Skoda Karoq

      Γιατί είμαι τρίτεκνος και χρειάζομαι χώρους. Ο λόγος που κοιτάζω suv είναι πρώτον οι χώροι σε συνδυασμό με τις μικρές διαστάσεις και δεύτερον η ευκολία προσβασης. Επίσης, το μαζντα είναι σε κυβικά που δεν μπορεί να παρει τρίτεκνος με απαλλαγή από ΤΤ.

      Επίσης σε Seat Ateca δεν θα έλεγα όχι αν δεν φοβόμουν αξιοπιστία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      atexnos
    • RE: Skoda Karoq

      Karoq πολύ ευρύχωρο και 'αρχοντικό' σε χώρους, αλλά σε σύγκριση με τα υπόλοιπα Skoda ως προς εμφάνιση κι εξοπλισμό, μια γενιά πίσω... Προφανώς σου αρέσει η 'συντηρητική' σχεδίαση, αν νομίζεις πως σου φτάνει ο χώρος αποσκευών του Kamiq, καθώς στην καμπίνα είναι το ίδιο ευρύχωρο, να το προτιμήσεις.

      Αν πάλι θες μεγάλο όχημα χωρίς να ξεφύγει πολύ η τιμή, εγώ θα σου πρότεινα να δεις ξανά (με άλλο μάτι) το Citroën C5 Aircross και Κια Sportage/Tucson αλλά και οχήματα όπως το Ford Focus Active.

      Ενώ και το Opel Grandland X αξίζει μερικές φορές όπως εδώ Opel Grandland X Design Line, 1.2lt Turbo, 130 hp Start & Stop - stock οχήματα

      Θαυμάζοντας το CX-5 με τις καμπυλωτές του γραμμές καταλαβαίνεις πως μου είναι δύσκολο να πάω τόσο στο γαλλικό και στο όπελ όσο και στα νέα κορεατικα αν και επειδή αυτά τα τελευταία τα θαυμάζω για την αξιοπιστία τους, ενω δεν υστερούν σε ασφάλεια, δεν τα αποκλείω εκ προοιμίου. Συνεπώς μου αρέσει περισσότερο το κούγκα και το προηγούμενο τουκσον ενω από μικρότερα μου αρέσει το scross και το ASX.

      Το καρόκ κινείται κάπου ενδιάμεσα σχεδιαστικά όπως είπες, όμως επειδή πρώτα για μένα μπαίνει η ασφάλεια και μετά η αξιοπιστία και οι χώροι, νομίζω πως θα το απορρίψω δεδομένου πως όπως το θέλω ξεπερνά και κατά 1.000 το ταβάνι των 25.000 ως τρίτεκνο που έχω βάλει. Παρεπιμπτόντες και αυτό αλλάζει το 2022 αλλά μάλλον λίγο.

      Επίσης δεν με παίρνει να περιμένω το νέο qq από το 2022. Ακόμη και τότε βεβαίως θα είναι ίσως νωρίς για να βγάλεις συμπέρασμα για γενικότερη αξιοπιστία. Οπότε βγαίνει μάλλον από τη λίστα ένα αυτοκίνητο που σχεδιαστικά είναι απλά εντάξει όμως από χώρους/διαστάσεις, αλλά και αξιοπιστία μοτερ, είναι οτι ζητάω - σχεδόν.

      Συνεπώς από suv είναι το κούγκα που πληροί προς στιγμή όλα τα κριτήρια πλην όμως το έκαναν τεράστιο που να τους πάρει. Στην ίδια κατηγορία πέφτει και το Ford Focus Active το οποίο είναι πράγματι ένα όμορφο και ψηλό βάγκον αλλά είναι και αυτό μεγάλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      atexnos
    • RE: Skoda Karoq

      Edit: τώρα μπήκα μετά από μήνες στον διαμορφωτή του δεν λειτουργεί τπτ δεν δίνουν τιμή για τπτ έχουν κόψει τελείως την σταιλ, μόνο αμπισιον , σκουτ , σπορ λάιν....όλα χωρίς τιμές ....δεν ασχολούνται για επί παραγγελία.

      Όντως, στο διαμορφωτή ξεκινά απο το ambition και καποιες αριθμητικές πράξεις τις κάνει ο ενδιαφερόμενος για να βγάλει τελική τιμή.

      Ένα θετικό πάντως είναι πως μπορούν να αλλάξουν μια παραγγελία που έχουν κανει ήδη και λίγο πριν μπει στην παραγωγή το αυτοκίνητο να του αλλαξουν τον εξοπλισμό! Αυτο πρακτικά σημαίνει πως, προφανώς σε παραγγελία που έχει κάνει η ίδια η εισαγωγική για στοκ -που θα πρέπει να είναι συχνό φαινόμενο-, ο χρόνος αναμονής περιορίζεται στον ένα μήνα!!

      Αυτα μου τα είπαν από αντιπροσωπεία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      atexnos
    • RE: Skoda Karoq

      Dublin, κατά τα λοιπά συμφωνώ μαζί σου - είσαι μεστός.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      atexnos
    • RE: Skoda Karoq

      Το QQ είναι ολοκαίνουργιο, λογικά θα έχει αναβαθμιστεί πολύ αφού μιλάμε για μοντέλο 2021.

      [/quote]

      Τι σε κάνει να πιστεύεις πως η συναρμογή του αυτοκινήτου θα βελτιωθεί το 2021? Το qq είναι από τα πρώτα suv και μέχρι σήμερα σκοράρει συνεχώς χαμηλά στις έρευνες αξιοπιστίας. Διαφορετικά, η έκδοση premium νομίζω πως είναι μια χαρά - αν και θα μπορουσε να την έδινε λίγο πιο κάτω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      atexnos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr