Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 18
    • Best 0
    • Groups 0

    asxturbo

    @asxturbo

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    18
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    asxturbo Unfollow Follow

    Latest posts made by asxturbo

    • RE: Mitsubishi ASX Crossover

      Ο χρήστης pro έγραψε:

      Δωσε μας τα δεδομενα σου γιατι συμφωνα με τα δικα μου απλα το ASX ειναι κορυφαιο.
      πχ.80-120 με 6η.
      περιμενω....

      Να υποθέσω ότι στην άτυπη κόντρα με το σιρόκο πηγαίνατε 80-120 με 6η; Κρίμα, πρέπει να φάγατε όλο το πέλμα των ελαστικών.

      Oποιος δεν εχει κατι να πει ως γνωστο ειρωνευεται........
      Αν σου ελεγα λεω τωρα,υποθετικα οτι ανοιξαμε απο 130 εως τα 220 και εμενε πισω σταδιακα τι θα ελεγες?
      Ειμαι σιγουρος οτι τα γαιδουρια ξερουν να πινουν πορτοκαλαδα.

      ps.Επειδη βαρεθηκα να απαντω σε ειρωνικα σχολια σας αφηνω στην αγνοια σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asxturbo
    • RE: Mitsubishi ASX Crossover

      Δωσε μας τα δεδομενα σου γιατι συμφωνα με τα δικα μου απλα το ASX ειναι κορυφαιο.
      πχ.80-120 με 6η.
      περιμενω....
      Ειναι ο πρωτος diesel κινητηρας σε επιβατικο οχημα παγκοσμιως που χρησιμοποιει μεταβλητο χρονισμο mivec,με συμπιεση 14,1,μεταβλητης γεωμετριας φτερωτης turbo,χωρις τον χαρακτηριστικο κροταλισμο που προκαλειται απο τους diesel κινητηρες.

      ps.μηπως ειναι πιο γρηγορο απο c-max με τα 182hp?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asxturbo
    • RE: Mitsubishi ASX Crossover

      Ο χρήστης Nikostheod έγραψε:
      To ASX ΔΕΝ ειναι σε καμια περιπτωση αυτοκινητο αγωνων, οσα αλογα και αν βγαζει. .. Αν καποιος θελει να ειναι σιγουρος οτι κανενα scirroco δεν θα τον περασει ας παρει το EVO να ειναι σιγουρος!!! .

      Το SCIROCCO επισης δεν ειναι αυτοκινητο αγωνων.
      Η συγκριση του scirocco με το evo ειναι τουλαχιστον ατυχης.

      ps.με το καλο να παραλαβεις το asx και περιμενω εντυπωσεις μετα τα 10000χλμ για τον κινητηρα και την οικονομια του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asxturbo
    • RE: Mitsubishi ASX Crossover

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      Τα νούμερα λένε την μισή αλήθεια, την άλλη τα λένε τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα, το κιβώτιο κλπ κλπ.

      Συμφωνω απολυτα φιλε μου.Επεκτεινοντας το λοιπον επειδη δεν γνωριζουμε περι κιβωτιου κτλ..γιατι ειναι περιεργο ενα ASX να ειναι πιο γρηγορο απο ενα SCIROCCO?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asxturbo
    • RE: Mitsubishi ASX Crossover

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

      Σκέφτηκες ότι μπορεί να μην ήθελε να σε περάσει;

      OXI,ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ

      Στο μυαλό του μέσα ήσουν; Πολύς κόσμος βρίσκει κάποιον που πηγαίνει σχετικά σβέλτα και πηγαίνει πίσω του για δύο κυρίως λόγους. Πρώτον για να βλέπει από πριν την διαδρομη (αν δεν την ξέρει) ή να του ανοίγουν δρόμο, διώχνοντας τους πιο αργούς από την αριστερή και δεύτερον για να τρώει ο μπροστινός την κλήση όταν περάσουν από μπλόκο.

      Τώρα αν εσύ οδηγώντας ένα ASX νομίζεις ότι καβάλησες Ferrari... τι να πω...

      SCIROCCO 1.4 122HP-1244KG/122HP=10.17, 20.4 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ
      SCIROCCO 1.4 160HP-1272KG/160HP=7.95 24.5 KIΛA ΡΟΠΗ,
      ASX 1.8 172HP-1400KG/172HP=8.13, 35 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ
      ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ........
      ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ?
      Nομιζω οτι ειναι απλα μαθηματικα,επισης δεν ειναι καλο να ειρωνευεσαι,που ξερεις μπορει να εχω καβαλησει και ferrari.
      Τι εχεις να σχολιασεις στα δεδομενα που εδωσα?Ποια ειναι η αποψη σου?χωρις ειρωνια...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asxturbo
    • RE: Mitsubishi ASX Crossover

      Ο χρήστης mirage έγραψε:
      Θα σε παρακαλούσα να μην γράφεις μόνο με κεφαλαία. Είναι κουραστικό και δείχνει πως φωνάζεις. mod

      ΟΚ.Το διορθωσα ηδη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asxturbo
    • RE: Mitsubishi ASX Crossover

      Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
      Φίλε ASXTURBO , φαντάζομαι ότι δεν είναι αυτή **η χρήση **, που αποζητάς από το όχημα της επιλογής σου.

      Χρόνια πολλά.

      Xρονια πολλα και σε σενα φιλε.
      Φυσικα και δεν ειναι για αυτη την χρηση.Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι ορισμενοι αντιδρουν στην εστιαση της δυναμης αυτου του εκπληκτικου κινητηρα.
      Τωρα το οτι κολλανε ορισμενοι που κανουμε χιουμορ τι να πω οποιος εχει την μυγα..........

      PS.Για την χρηση που λες υπαρχει αλλο συλλεκτικο πλεον οχημα σε αλλη κατηγορια με πολυ δυναμικα χαρακτηριστικα.

      SCIROCCO 1.4 122HP-1244KG/122HP=10.17, 20.4 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ
      SCIROCCO 1.4 160HP-1272KG/160HP=7.95 24.5 KIΛA ΡΟΠΗ,
      ASX 1.8 172HP-1400KG/172HP=8.13, 35 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ
      ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ........
      ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asxturbo
    • RE: Mitsubishi ASX Crossover

      Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:

      ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟ C MAX, ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΑ ΛΕΥΚΟ SCIROCCO ΣΤΗΝ ΠΑΘΕ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ.........
      ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ SCIROCCO KAI NA ΤΡΩΣ ΗΤΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΟΥΒΑ ME ΠΑΛΙΟΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
      ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 6.0L/100KM

      Πόσο δύσκολο μπορεί να ναι μίνες μπροστά (ούτε καν να περάσεις) από αυτοκίνητο 40 άλογα κάτω? (κάπου στα 160 δεν παίζεις με το πρόγραμμα?) Είναι να καυχιέσαι που πέρασες πιο αδύναμο και πιο φτηνό αυτοκίνητο?

      ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΤΑ 160 HP?

      PS.TO ASX EINAI MAMA 160HP,ΕΓΩ EIMAI 172HP,35 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗΣ.
      ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΡΕΠΡΙΖ ΤΟΥ ASX KAI ΘΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΕΙΤΕ.
      ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΘΑ ΜΟΥ ΕΦΕΥΓΕ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asxturbo
    • RE: Mitsubishi ASX Crossover

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Σκέφτηκες ότι μπορεί να μην ήθελε να σε περάσει;

      OXI,ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asxturbo
    • RE: Mitsubishi ASX Crossover

      Ο χρήστης nikbib έγραψε:

      Γεια χαρά σε όλους,
      ενδιαφέρομαι και εγώ για το ASX 1.8 DiD 2WD αλλά ακόμα δεν το έχω πάρει απόφαση γιατί με προβληματίζουν 2-3 πράγματα. Καταρχήν δεν είμαι 100% σίγουρος τι θα γίνει με την πετρελαιοκίνηση (μένω στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, μπορώ να το δικαιολογήσω, δεν μπαίνω συχνά μέσα στην πόλη γιατί για την δουλειά μου πάω από τον περιφερειακό αλλά όσο νά ναι που και που θα την κάνω την βόλτα μου και μπορεί ξαφνικά να αρχίσουν να γράφουν).
      Το δεύτερο που με απασχολεί ακόμα πιο πολύ είναι ότι ο εισαγωγέας με περιορίζει σε μία συγκεκριμένη έκδοση, την INVITE ενώ εγώ θέλω την INTENSE PANORAMA. Μέχρι τώρα είχα μία χελωνίτσα και ένα 206 και τα 2 με ηλιοροφή, οπότε το έχω το κόλλημα μου με τις ηλιοροφές. Επίσης θεωρώ πως το bluetooth με χειριστήριο στο τιμόνι είναι πλέον απαραίτητο αξεσουάρ στο αυτοκίνητο (αν και υπάρχουν και άλλες λύσεις απλά εγώ θα το ήθελα από την μάνα του) και θεωρώ έλλειψη το ότι δεν υπάρχει στην έκδοση INVITE.
      Το τρίτο που με απασχολεί είναι από αυτά που διαβάζω εδώ μέσα ο Σαρακάκης με ότι αυτό συνεπάγεται (εξυπηρέτηση-αναμονη-σέρβις κλπ).

      Λέτε κάποια στιγμή να εισάγουν και το INTENSE PANORAMA σε πετρέλαιο?

      φιλε για ξυπνιος μου ακουγεσαι , μην καθεσαι και περιμενεις τι θα καπνισει του σαρακακη να κανει (και του καθε σαρακακη)
      εγω του ριξα ενα μεγαλο Χ και πηγα πηρα c max (1.6 150 Hp 25 κιλα ροπη) το εκανα οπως ηθελα με ηλιοροφη πανοραμα , σαλονι δερμα κι η πλουσια εκδοση εχει της παναγιας τα ματια επανω , αθορυβο κι απαιχτο
      πως είπατεεε? αντε γειααααααααα
      κι η Ford σε λίγο θα βάζει αέριο μέσα στην αντιπροσωπεία , θα του χώσω κι αέριο
      κι αν θες να μην προλαβαινουν να δουν τι τα πέρασε τα asx που θα συναντας (με τα 150 θα τρωνε και λιγη σκονη χεχε) παιρνεις και τα 182 αλογάκια με την ίδια κατανάλωση ε?

      ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟ C MAX, ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΑ ΛΕΥΚΟ SCIROCCO ΣΤΗΝ ΠΑΘΕ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ.........
      ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ SCIROCCO KAI NA ΤΡΩΣ ΗΤΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΟΥΒΑ ME ΠΑΛΙΟΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
      ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 6.0L/100KM

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      asxturbo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr