ωραία...Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου για τον χρόνο σου και την βοήθεια σου!Καλό βραδυ
antonisn
@antonisn
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by antonisn
-
RE: Επιλογή αυτοκινήτουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-
RE: Επιλογή αυτοκινήτουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
λόγω του ότι είναι turbo είναι πιο καινούριο το οποίο συμπεριλαμβάνει και άλλα πράγματα?
-
RE: Επιλογή αυτοκινήτουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Όλα αυτά τα ξέρω...απλώς δεν ξέρω ποιο από τα δυο θα ήταν η καλύτερη επιλογή...turbo Ή ατμόσφαιρα?παλιό Ή καινούριο?Ποιο από τα δυο είναι καλύτερο?
-
Επιλογή αυτοκινήτουposted in Περί αυτοκίνησης
καλησπέρα παιδιά!Είμαι ανάμεσα σε δυο αυτοκίνητα και δεν ξερω ποιο από τα δυο να επιλέξω και θα ήθελα την άποψη σας.είμαι ανάμεσα στο honda civic ek vti του '98 με τον κοφτό κώλο και στο mitsubishi colt czt.Ποια είναι η άποψη σας γι'αυτά τα αυτοκίνητα?
-
Επιλογή αυτοκινήτουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
καλησπέρα παιδιά!Είμαι ανάμεσα σε δυο αυτοκίνητα και δεν ξερω ποιο από τα δυο να επιλέξω και θα ήθελα την άποψη σας.είμαι ανάμεσα στο honda civic ek vti του '98 με τον κοφτό κώλο και στο mitsubishi colt czt.Ποια είναι η άποψη σας γι'αυτά τα αυτοκίνητα?
-
RE: Επιλογή αυτοκινήτουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
καλησπέρα παιδιά!Είμαι ανάμεσα σε δυο αυτοκίνητα και δεν ξερω ποιο από τα δυο να επιλέξω και θα ήθελα την άποψη σας.είμαι ανάμεσα στο honda civic ek vti του '98 με τον κοφτό κώλο και στο mitsubishi colt czt.Ποια είναι η άποψη σας γι'αυτά τα αυτοκίνητα?