Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 13
    • Best 0
    • Groups 0

    amiklon

    @amiklon

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    13
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    amiklon Unfollow Follow

    Latest posts made by amiklon

    • RE: Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες

      Ο χρήστης Coyot έγραψε:

      Προσφατα πηγα στο Μιλανο, μετρό μετα μανιας,και λεωφορειο volvo για το αεροδρομιο,μολις 5E.Κυριλέ φαση

      Απο την εμπειρια μου απο ταξιδια, σας λεω οτι αν πατε σε πολιτισμενη χωρα,μην πατε με αυτοκινητο.Εφαρμοζεται πολιτικη εκδιωξης των αυτοκινητων και οι εναλλακτικες λυσεις συνηθως εχουν πληθωρα πλεονεκτηματων (χρονος,κοστος).

      Αν πατε σε μπανανιες γενικα παιζει να ευχαριστηθειτε περισσοτερο το αυτοκινητο και να σας φανει και πιο χρησιμο.

      ΥΓ:Αν κανας ξενος ερθει Ελλαδα,τοτε σιγα μην επιβιωσει στους δρομους με τις τεραστιες πινακιδες που θα οδηγουν στο Κορωπι,στην Μαγούλα και ξερω γω σε ποια άλλη ευρωπαϊκη πρωτεύουσα

      Στη σημαντικότερη έξοδο - διασταύρωση της Εθνικής Οδού (Κηφισσού), αυτήν με την Καβάλας, ΔΕΝ υπάρχει πινακίδα που να λέει αριστερά Αθήνα, Κέντρο.
      Τέτοια βρωμόζωα είμαστε. Κρίνοντας από τη δική μου εμπειρία σε εξ ίσου υπανάπτυκτη χώρα με τη δική μας, είναι απίστευτη η οργή και η αηδία που θα νιώσει ο ξένος, που δεν μπορεί να κυκλοφορήσει. Κι αυτό τον προκαταλαμβάνει πολύ αρνητικά.

      Ειναι τοσο ψωροπερηφανοι οι Ελληνες που αυτα που λες τα θεωρουν ψιλα γραμματα, (οσο και αν εχεις δικιο).
      Εγω στο τελευταιο ταξιδι μου τον Ιουλιο εκανα καπου στα 5000 χιλ αυστρια, ελβετια, γερμανια και δεν χαθηκα πουθενα. Ξερεις που χαθηκα?
      Στην επιστροφη στην Πατρα για να βρω την εθνικη για Αθηνα. Χαρησ το ενστικτο μου καταφερα και το βρηκα τον δρομο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      amiklon
    • RE: Αlfa Romeo Brera/Spider

      Ο χρήστης dimxar έγραψε:
      Παιδιά δεν γράφω συχνά στο forum αλλα το διαβάζω. Brera αποφάσισα να αγοράσω από τότε που είδα στους 4Τ το πρωτότυπο (αν ποτέ έβγαινε και αν είχα τα λεφτά). Ευτυχώς βγήκε και παρά τις αρκετές αλλαγές είναι απλά ότι πιο όμορφο κυκλοφορεί μέχρι να φτάσεις σε 8C και Ferrari(υποκειμενική γνώμη φυσικά).

      Εχώ ήδη διανύσει 180 χιλιάδες χλμ με 147 (80 με 1,6 dist) και 100 με 2.0 ti. Προβλήματα δεν αντιμετώπισα καθόλου παρότι και τα δύο τα έσκισα (το δεύτερο ακόμα το σκίζω). Το μόνο που χρειάζεται είναι να κοιτάω τα λαδάκια που και που και να συμπληρώνω μέχρι 500 γρ κάθε 2.000 χλμ. (με κόφτες συνέχεια και 200+ στην Εθνική είναι νομίζω λογικό ή έστω εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου να κουβαλάω και ένα Selenia κάβα). Οπότε για την αξιοπιστία έχω δική μου γνώμη και δεν ακούω κανέναν. Για αίσθηση φρένα τιμόνι κράτημα δεν χρειάζεται να αναφερθώ. Νομίζω ότι το μόνο αυτοκίνητο για το οποίο αξίζει να αποχωριστώ την 147 μου είναι η Brera (το ξέρω ότι είναι σε άλλη κατηγορία και άλλα λεφτά μην αρχίσετε να βαράτε - υποκειμενικά μιλάω πάντα)

      Επίσης η παθητική ασφάλεια με ενδιαφέρει, αλλά νομίζω ότι η ενεργητική είναι πιο σημαντική μιας και η ti μου με έχει σώσει από λάθη και υπερβολές που είμαι βέβαιος ότι άλλα αυτοκίνητα της ίδιας τιμής και κατηγορίας θα με έστελναν τουλάχιστον στον φαναρτζή.

      Τα μόνα θέματα της BRERA κατά τη γνώμη μου είναι τα γνωστά και χιλιοειπωμένα :
      α) Το βάρος (που κάνει σχεδόν υποχρεωτική για μένα την 3.2 με δεδομένο ότι θέλω κάτι σαφώς πιο γρήγορο από αυτό που έχω)
      β) Η σχετικά περιορισμένη για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου απόδοση του κινητήρα (τα ήθελε μερικά αλογάκια ακόμα λόγω βάρους, αλλά νομίζω ότι τελικά η αίσθηση θα αποζημιώνει τα μερικά δέκατα στο 0-100).
      γ) Οι απαράδεκτοι αντιπρόσωποι και συνολικά το after sales της Alfa. Θα το υποστούμε τι να κάνουμε, κρίμα πάντως.

      Σύντομα θα κάνω και ένα test drive (ελπίζω να έχει 3.2??) Φυσικά ή έκδοση Skyview είναι μονόδρομος.

      Η ερώτησή μου είναι η εξής :
      Σε προηγούμενη σελίδα (παλιά) διάβασα για έναν νέο 3.2 με 290 περίπου άλογα. Αυτό ισχύει ή μήπως τελικά δεν θα έρθει και ο μόνος νέος κινητήτας θα είναι της GTA, η οποία όμως θα είναι απαγορευτική για μένα?

      Μπορεί κάποιος να μου πει τι παίζει με την κατανάλωση? (κάποιος που να την έχει γιατί τις μετρήσεις τις ξέρω) Στην πράξη και κυρίως μέσα στην πόλη τι καίει? . Ο δίλιτρος TS είναι θάνατος σε αυτό το σημείο. Ακόμα και η 'πατρική' 520 (2,2) καίει αρκετά λιγότερο.

      Σημειώνω για την ιστορία ότι πρόσφατα οδήγησα το μοναδικό αυτοκίνητο που θα μπορούσε να με κάνει να αλλάξω γνώμη (σε αυτά τα λεφτά περίπου), την 325 coupe (λόγω κινητήτα και πίσω κίνησης). Το αυτοκίνητο αυτό είναι κατά τη γνώμη πολύ καλό, κυρίως ο κινητήτας και το τιμόνι (είχε active steering), αλλά όχι τόσο καλό όσο να αλλάξω τελικά γνώμη.

      Σημειώνω ότι δεν καταλάβαινα τους αλφίστι, μέχρι που οδήγησα μία απλή και ταπεινή 147 και κόλλησα. Και μάλλον δεν θα ξεκολήσω ποτέ...

      Επίσης την πρώτη μου 147 την πήρε φίλος ο οποίος ακόμα με ευχαριστεί για το εργαλείο (βέβαια κάνει λίγα σχετικά χιλιόμετρα). Πάντως και αυτή ξεπέρασε τα 100 χιλ. χωρίς κανένα πρόβλημα.

      H καταναλωση στην brera ειναι τεραστια και σπαστικη. εξηγω. 17.5 Μεσο ορο ειχε η δικια μου brera. Γεμιζα βενζινη για να φυγω για Λαρισα και μετα τον Βολο αναβα το φωτακι της ρεζερβας και με την ψυχη στο στομα εφτανα Λαρισα.
      Περα απο τα προβληματα που ειχα (τα εχω πει αλλου) η καταναλωση φιλε μου εσπαγε τα νευρα. και ας ηταν εταιρικο αμαξι και ας μην πληρωνα εγω, το σταματα καθε τοσο και βαλε βενζινη μου εσπαγε τα νευρα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      amiklon
    • RE: Αυτοματο used cabrio.Αξιζει η αγορα??

      το 207 cc 1200 εχει 20.000 , δεν κοιτας να κανεις λιγο υπομονη και να φτασεις στις 20000, ειναι σιγουρο οτι με τις μικροεπισκευες ενος παλαιου ιχ στα ιδια λεφτα θα βρεθεις τελικα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      amiklon
    • RE: 25.000

      πες στον φιλο σου , να πει και στη γυναικα του, οτι το παιδι στο 207 cc δεν χωραει πισω με τιποτα (εκτος αν του κοψουνε χερια και ποδια )

      και για να πω και την αποψη μου, ποιος το πληρωνει αυτο το αμαξι?
      αυτος εχει δικαιωμα να αποφασιζει. Θελει αλλουνου η γυναικα τζιπ, αλλουνου καμπριο,ας δουλεψουν για να το παρουν , εχουν μια περιεργη αισθηση της ισοτητας οι γυναικες τελικα. οπου τις βολευει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      amiklon
    • RE: Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες

      να σαι καλα. δεν το ηξερα και παραξενευομαι πως και δεν το ειχα ακοθσει ,διαβασει. και τα 500 ευρω προστιμο ειναι ικανα να σου χαλασουν την διαθεση και το ταξιδι. οποτε θα βγαλω .

      τωρα για το θεμα της ΣΛΟΒΕΝΙΑΣ που ρωτησα πιο πανω, γνωριζει κανεις τιποτα?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      amiklon
    • RE: Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες

      Ο χρήστης catalyst έγραψε:

      [b]1) Calais - Reims - .
      Διέλευση μέσω ελβετίας χρειάζεται επιπλέον περίπου 25 ευρώ για το σήμα (vignette) των αυτοκινητοδρόμων.

      με εχει προβληματισει αυτο που γραφεις
      τι ειναι αυτο το vignette. τα τελευταια χρονια εκει έιμαι καθε καλοκαιρι και δεν το εχω παρει χαμπαρι ( τοσο για τα μπαζα ειμαι επιτελους!!!!!!!)
      πανω κατω τους δρομους κάνω και vignette ουτε που ειδα πουθενα, ουτε μου ζητησε κανεις, ουτε το διαβασα πουθενα (ειμαι τελειως τρελος δηλαδη?)
      ρωτησα και τον πατερα ου ( που και αυτος με την μανα μου ακομη πανε ταξιδια στο εξωτερικο, στα 70 τους με ιχ, το λεει η ψηχη τους) και μου λεει
      οτι πρωτη φορα το ακουει για αυτο ( ολη η οικογενεια μου , ασχετη ειναι?!!!)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      amiklon
    • RE: Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες

      Ξεχνα τη 3η διαδρομη

      Οι Αλπεις , Γαλλικες, Ελβετικές , Αυστρακές , ειναι από τα πιο όμορφα μερη στην Ευρωπη και κυρίως για ταξίδι με αμάξι, πολυ όμορφες διαδρομές. Πηγαινε ή από Ελβετία ,η απο chamonix και θα με θυμηθεις

      Οσο για το Μonte carlo κατά την γνωμη μου η ολη περιοχή είναι καλή , αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο, cannes πάλι θα σε απογοητεύσουν , μόνο πανάκριβα αμάξια θα δεις και θα ενθουσιαστείς εκεί.

      Απλεις και πάλι αλπεις και ξέχνα την διαδρομή την παραλιακή. ( καλή είναι , αλλα υπάρχουν πολυ πιο καλές)

      να ρωτησω κι εγω τωρα με την σειρα μου
      φευγω 17 ιουνιου για ancona (για βενετια ξεχαστε το , δεν υπαρχουν καμπινες, μονο εσωτερικές) για βουδαπεστη- πραγα κλπ.
      ξερει κανεις τιποτα για την Λουμπλιάνα και γενικα για την Σλοβενία?
      Αξίζει σαν φυσική ομορφια΄? η πρωτεύουσα έχει κάτι το ιδιαιτερο?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      amiklon
    • ποιο απο τα δυο? mini s vs vw golf

      ειχα γραψει οτι ενδιαφερομαι να παρω ενα δευτερο αμαξι, το οποιο μου το δινει η εταιρεια μου,οποτε δεν με ενδιαφερει το κοστος μεταπωλησης , ουτε η καταναλωση κλπ (και το οποιο θα αντικαταστησει αυτο που μου εχουν δωσει τωρα μια c class)
      δεν ενδιαφερομαι για status λογω θεσης στην εταιρεια μου, σε τετοια περιπτωση χρησιμοποιω το δικο μου.

      μιας και εχω μια ml 350 και ψαχνω ενα αμαξι για να κανω την πλακα μου (εξαλλου τζαμπα μου το δινουν) και επειδη ποτε στην ζωη μου δεν ειχα ενα μικρο γρηγορο αμαξι, αλλα παντα κατι κυριλε- γρηγορα μεν , αλλα πολυ κυριλε, εχω αποφασισει ενα μεταξυ των 2

      mini cooper s
      vw gti

      η χρηση που κανω στο αμαξι
      2 φορες ανα εβδομαδα ταξιδι απο Αθηνα προς Θεσσαλια ή πελλοπονησο
      καθημερινες μετακινησεις σε πολη
      ταξιδι σε Ευρωπη 2 φορες το χρονο (γυρω στα 3000 χλμ την φορα), που θελω να τις κανω φετος με ενα απο τα δυο και οχι με το δικο μου
      ΚΑΠΟΥ 30000 ΧΛΜ τον χρονο θα κανω με το αμαξι αυτο, τα οποια τα 25000 θα ειναι σε εθνικους και επαρχιακους δρομους με στροφες (πολλες στροφες)

      οι χωροι με αφηνουν αδιαφορο, και τα δυο με βολευουν σε αυτο τον τομεα

      Ερωτηση
      ποιο απο τα δυο ειναι πιο ξεκουραστο σε μετακινησεις μεγαλων αποστασεων?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      amiklon
    • ποιο απο τα δυο? mini s vs vw golf

      ειχα γραψει οτι ενδιαφερομαι να παρω ενα δευτερο αμαξι, το οποιο μου το δινει η εταιρεια μου,οποτε δεν με ενδιαφερει το κοστος μεταπωλησης , ουτε η καταναλωση κλπ (και το οποιο θα αντικαταστησει αυτο που μου εχουν δωσει τωρα μια c class)
      δεν ενδιαφερομαι για status λογω θεσης στην εταιρεια μου, σε τετοια περιπτωση χρησιμοποιω το δικο μου.

      μιας και εχω μια ml 350 και ψαχνω ενα αμαξι για να κανω την πλακα μου (εξαλλου τζαμπα μου το δινουν) και επειδη ποτε στην ζωη μου δεν ειχα ενα μικρο γρηγορο αμαξι, αλλα παντα κατι κυριλε- γρηγορα μεν , αλλα πολυ κυριλε, εχω αποφασισει ενα μεταξυ των 2

      mini cooper s
      vw gti

      η χρηση που κανω στο αμαξι
      2 φορες ανα εβδομαδα ταξιδι απο Αθηνα προς Θεσσαλια ή πελλοπονησο
      καθημερινες μετακινησεις σε πολη
      ταξιδι σε Ευρωπη 2 φορες το χρονο (γυρω στα 3000 χλμ την φορα), που θελω να τις κανω φετος με ενα απο τα δυο και οχι με το δικο μου
      ΚΑΠΟΥ 30000 ΧΛΜ τον χρονο θα κανω με το αμαξι αυτο, τα οποια τα 25000 θα ειναι σε εθνικους και επαρχιακους δρομους με στροφες (πολλες στροφες)

      οι χωροι με αφηνουν αδιαφορο, και τα δυο με βολευουν σε αυτο τον τομεα

      Ερωτηση
      ποιο απο τα δυο ειναι πιο ξεκουραστο σε μετακινησεις μεγαλων αποστασεων?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      amiklon
    • Με ποιά κριτήρια αγοράζετε το ΙΧ σας?

      Με ποια κριτήρια αποφασίζετε το αμάξι που θα αγοράσετε?
      Υποθέτουμε ότι το budget που έχετε είναι στάνταρ

      Γράψτε τα με σειρα προτεριότητας

      Παράδειγμα τα δικά μου

      1. εμφάνιση
      2. εταιρία
      3. ποιότητα
      4. επιδόσεις
      5. παθητική ασφάλεια
      6. άνεση
      7. χώροι
      8. κατανάλωση
      9. αξία αμαξιού σε περίπτωση πώλησης
      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      amiklon
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr