Ο χρήστης dimxar έγραψε:
Παιδιά δεν γράφω συχνά στο forum αλλα το διαβάζω. Brera αποφάσισα να αγοράσω από τότε που είδα στους 4Τ το πρωτότυπο (αν ποτέ έβγαινε και αν είχα τα λεφτά). Ευτυχώς βγήκε και παρά τις αρκετές αλλαγές είναι απλά ότι πιο όμορφο κυκλοφορεί μέχρι να φτάσεις σε 8C και Ferrari(υποκειμενική γνώμη φυσικά).
Εχώ ήδη διανύσει 180 χιλιάδες χλμ με 147 (80 με 1,6 dist) και 100 με 2.0 ti. Προβλήματα δεν αντιμετώπισα καθόλου παρότι και τα δύο τα έσκισα (το δεύτερο ακόμα το σκίζω). Το μόνο που χρειάζεται είναι να κοιτάω τα λαδάκια που και που και να συμπληρώνω μέχρι 500 γρ κάθε 2.000 χλμ. (με κόφτες συνέχεια και 200+ στην Εθνική είναι νομίζω λογικό ή έστω εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου να κουβαλάω και ένα Selenia κάβα). Οπότε για την αξιοπιστία έχω δική μου γνώμη και δεν ακούω κανέναν. Για αίσθηση φρένα τιμόνι κράτημα δεν χρειάζεται να αναφερθώ. Νομίζω ότι το μόνο αυτοκίνητο για το οποίο αξίζει να αποχωριστώ την 147 μου είναι η Brera (το ξέρω ότι είναι σε άλλη κατηγορία και άλλα λεφτά μην αρχίσετε να βαράτε - υποκειμενικά μιλάω πάντα)
Επίσης η παθητική ασφάλεια με ενδιαφέρει, αλλά νομίζω ότι η ενεργητική είναι πιο σημαντική μιας και η ti μου με έχει σώσει από λάθη και υπερβολές που είμαι βέβαιος ότι άλλα αυτοκίνητα της ίδιας τιμής και κατηγορίας θα με έστελναν τουλάχιστον στον φαναρτζή.
Τα μόνα θέματα της BRERA κατά τη γνώμη μου είναι τα γνωστά και χιλιοειπωμένα :
α) Το βάρος (που κάνει σχεδόν υποχρεωτική για μένα την 3.2 με δεδομένο ότι θέλω κάτι σαφώς πιο γρήγορο από αυτό που έχω)
β) Η σχετικά περιορισμένη για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου απόδοση του κινητήρα (τα ήθελε μερικά αλογάκια ακόμα λόγω βάρους, αλλά νομίζω ότι τελικά η αίσθηση θα αποζημιώνει τα μερικά δέκατα στο 0-100).
γ) Οι απαράδεκτοι αντιπρόσωποι και συνολικά το after sales της Alfa. Θα το υποστούμε τι να κάνουμε, κρίμα πάντως.
Σύντομα θα κάνω και ένα test drive (ελπίζω να έχει 3.2??) Φυσικά ή έκδοση Skyview είναι μονόδρομος.
Η ερώτησή μου είναι η εξής :
Σε προηγούμενη σελίδα (παλιά) διάβασα για έναν νέο 3.2 με 290 περίπου άλογα. Αυτό ισχύει ή μήπως τελικά δεν θα έρθει και ο μόνος νέος κινητήτας θα είναι της GTA, η οποία όμως θα είναι απαγορευτική για μένα?
Μπορεί κάποιος να μου πει τι παίζει με την κατανάλωση? (κάποιος που να την έχει γιατί τις μετρήσεις τις ξέρω) Στην πράξη και κυρίως μέσα στην πόλη τι καίει? . Ο δίλιτρος TS είναι θάνατος σε αυτό το σημείο. Ακόμα και η 'πατρική' 520 (2,2) καίει αρκετά λιγότερο.
Σημειώνω για την ιστορία ότι πρόσφατα οδήγησα το μοναδικό αυτοκίνητο που θα μπορούσε να με κάνει να αλλάξω γνώμη (σε αυτά τα λεφτά περίπου), την 325 coupe (λόγω κινητήτα και πίσω κίνησης). Το αυτοκίνητο αυτό είναι κατά τη γνώμη πολύ καλό, κυρίως ο κινητήτας και το τιμόνι (είχε active steering), αλλά όχι τόσο καλό όσο να αλλάξω τελικά γνώμη.
Σημειώνω ότι δεν καταλάβαινα τους αλφίστι, μέχρι που οδήγησα μία απλή και ταπεινή 147 και κόλλησα. Και μάλλον δεν θα ξεκολήσω ποτέ...
Επίσης την πρώτη μου 147 την πήρε φίλος ο οποίος ακόμα με ευχαριστεί για το εργαλείο (βέβαια κάνει λίγα σχετικά χιλιόμετρα). Πάντως και αυτή ξεπέρασε τα 100 χιλ. χωρίς κανένα πρόβλημα.
H καταναλωση στην brera ειναι τεραστια και σπαστικη. εξηγω. 17.5 Μεσο ορο ειχε η δικια μου brera. Γεμιζα βενζινη για να φυγω για Λαρισα και μετα τον Βολο αναβα το φωτακι της ρεζερβας και με την ψυχη στο στομα εφτανα Λαρισα.
Περα απο τα προβληματα που ειχα (τα εχω πει αλλου) η καταναλωση φιλε μου εσπαγε τα νευρα. και ας ηταν εταιρικο αμαξι και ας μην πληρωνα εγω, το σταματα καθε τοσο και βαλε βενζινη μου εσπαγε τα νευρα