Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 17
    • Best 0
    • Groups 0

    aetosa

    @aetosa

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    17
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    aetosa Unfollow Follow

    Latest posts made by aetosa

    • RE: Χρηματιστήριο: Η υποστροφή (ισχύος)

      Για τα αμοιβαία, ποια η άποψή σας;
      Κάπου πήρε το μάτι μου ότι της Alpha bank έχουν τη μεγαλύτερη απόδοση.
      Επίσης, ποια η γνώμη σας για τα εγγυημένου κεφαλαίου; Τι αποδόσεις έχουν;

      posted in Αντίλογος
      A
      aetosa
    • RE: Χρηματιστήριο: Η υποστροφή (ισχύος)

      Γεια σας και από μένα.
      Ψάχνω να βρω στατιστικά για τις μετοχες. Θέλω π.χ να δω την πορεία μιας μετοχής από το '90 ως το 2007. Πού μπορώ να βρω τέτοια στοιχεία?

      posted in Αντίλογος
      A
      aetosa
    • RE: ΜΑΣΤΟΡΕΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

      Με γύψο το κάνουν? Νόμιζα ότι χρησιμοποιούν στόκο.(Μάλλον κοτσάνα έκανα...)
      Το πάχος του στρώματος του στόκου είναι 2 χιλιοστά περίπου, ίσως και λίγο παραπάνω.

      posted in Αντίλογος
      A
      aetosa
    • RE: ΜΑΣΤΟΡΕΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

      Έβαλα γυψοσανίδες σε ένα τοίχο και από πάνω πήγα να τις καλύψω με στόκο PrimoStok, 100% ακρυλικός,
      που γράφει ότι κάνει και για γυψοσανίδες.
      Μόλις όμως άρχισε να στεγνώνει, άρχισαν να δημιουργούνται ρωγμές πάνω στο στόκο.
      Για πείτε καμιά συμβουλη μπας και το κάνω κάπως καλό.
      Για να γίνει επίπεδο και να φαίνεται καλό, με σπάτουλα θα το κάνω?

      posted in Αντίλογος
      A
      aetosa
    • RE: Ποιός σκότωσε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

      Στο βίντεο αναφέρει ότι (αν κατάλαβα καλά, με τα αγγλικά που ξέρω):
      Αυτονομία:
      αναφέρεται στο βίντεο, ότι ο μέσος Αμερικανός, κάνει 30 χλμ ανά ημέρα. Άρα τα 150 χλμ του
      EV1 είναι υπεραρκετά για καθημερινή μετακίνηση μέσα στην πόλη.
      Το RAV4 έχει 450 χλμ αυτονομία.
      Οικονομία/ οικολογία:
      1 γαλόνι βενζίνης = 60 σεντς
      ενέργεια από το δίκτυο που αντιστοχεί σε 1 γαλόνι βενζίνης = 20 σεντς
      ενέργεια από φωτοβολταικά= 0 σεντς, 0 μόλυνση.
      Άρα, ακόμα και αν χρησιμοποιούμε το ρεύμα του Ηλεκτρικού δικτύου, για να το φορτίσουμε,
      συμφέρει από οικονομικής πλευράς πάρα πολύ.
      Πιθανόν, και η μόλυνση θα είναι αντίστοιχα μικρότερη.
      Παραγωγή ηλεκτρισμού:
      Γίνεται ,κατά μεγάλο μέρος, με ρυπογόνους τρόπους. Βέβαια, σε άλλες χώρες, μεγάλο
      ποσοστό παράγεται από ανεμογενήτριες, φωτοβολταικά, γεωθερμία, υδροηλεκτρικά εργοστάσια κλπ
      και αυτό το ποσοστό συνεχώς αυξάνεται.

      Αλλά, αν όντως κάποιος ανησυχεί τόσο για το περιβάλλον, άνετα εγκαθιστά στο σπίτι του φωτοβολταικά
      και φορτίζει το αυτοκίνητό του, χωρίς ποτέ να ξαναρρυπάνει ποτέ. Με 20.000 ευρώ, 3 Κιλοβάτ,
      ΑΝ χρειάζεται και τόσο μεγάλο για να φορτίσει τις μπαταρίες του αυτοκινήτου.

      Για την ανακύκλωση των μπαταριών, δε γνωρίζω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      aetosa
    • RE: Ποιός σκότωσε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

      Μπείτε στο http://www.youtube.com και στο Search βάλτε: 'who killed the electric car'.
      Ανοίξτε το δεύτερο link (το πρώτο δε μπόρεσα να το ανοίξω).
      Είναι ένα 20λεπτο βίντεο.
      Στο βίντεο θα δείτε 2 ηλεκτρικά αυτοκίνητα που χαν βγει πριν καμιά δεκαρια χρόνια.
      Το πρωτο είναι της General Motors, το EV1.
      Το δεύτερο, της Toyota το RAV4 Ηλεκτρικό!!!
      Και οι δύο εταιρείες, έβγαλαν πολύ λίγα κομμάτια (κάτω από 1000) και μετά σταμάτησαν να τα παράγουν.
      Μάλιστα, η GM, μετά από 3 χρόνια, τα πήρε πίσω από τους πελάτες της και τα διέλυσε!
      Επίσης, προς το τέλος, δείχνει κάποιους λάτρεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που μην μπορώντας να
      περιμένουν από τις βιομηχανίες να βγάλουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μετέτρεψαν μόνοι τους κάποια παλιά
      αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά
      Το βίντεο αναφέρει ότι υπάρχουν συμφέροντα που 'σκότωσαν' το ηλεκτρικό αυτοκίνητο και συγκεκριμένα
      λέει ότι οι πετρελαιοβιομηχανίες πίεσαν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να 'σκοτώσουν' τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
      και τελικά τα κατάφεραν.
      Όσο για τις κυψέλες υδρογόνου, λέει ότι είναι απλώς ένας τρόπος να κερδίσουν χρόνο οι βιομηχανίες
      πετρελαίου, κάνοντας τον κόσμο να περιμένει μέχρι να είναι διαθέσιμη η τεχνολογία αυτή,
      αντί να προσφέρουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που η τεχνολογία τους είναι υπαρκτή, άμεσα διαθέσιμη
      και με πολλά πλεονεκτήματα έναντι των βενζινοκίνητων.
      Επίσης αναφέρει ότι η Αμερικανική κυβέρνηση προωθεί βενζινοβόρα οχήματα όπως το Hummer.

      Ποιά η γνώμη σας για όλα αυτά? Πιστεύετε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες, πιεζόμενες από τις
      πετρελαιοβιομηχανίες, 'έθαψαν' το ηλεκτρικό αυτοκίνητο?

      Προσωπικά, δεν το αποκλείω καθόλου. Εδώ τόσο κόσμο σφάξανε και σφάζουνε για το πετρέλαιο,
      σ' ένα ηλεκτρικό αυτοκινητάκι θα κολλώνανε?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      aetosa
    • Ποιός σκότωσε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

      Μπείτε στο http://www.youtube.com και στο Search βάλτε: 'who killed the electric car'.
      Ανοίξτε το δεύτερο link (το πρώτο δε μπόρεσα να το ανοίξω).
      Είναι ένα 20λεπτο βίντεο.
      Στο βίντεο θα δείτε 2 ηλεκτρικά αυτοκίνητα που χαν βγει πριν καμιά δεκαρια χρόνια.
      Το πρωτο είναι της General Motors, το EV1.
      Το δεύτερο, της Toyota το RAV4 Ηλεκτρικό!!!
      Και οι δύο εταιρείες, έβγαλαν πολύ λίγα κομμάτια (κάτω από 1000) και μετά σταμάτησαν να τα παράγουν.
      Μάλιστα, η GM, μετά από 3 χρόνια, τα πήρε πίσω από τους πελάτες της και τα διέλυσε!
      Επίσης, προς το τέλος, δείχνει κάποιους λάτρεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που μην μπορώντας να
      περιμένουν από τις βιομηχανίες να βγάλουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μετέτρεψαν μόνοι τους κάποια παλιά
      αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά
      Το βίντεο αναφέρει ότι υπάρχουν συμφέροντα που 'σκότωσαν' το ηλεκτρικό αυτοκίνητο και συγκεκριμένα
      λέει ότι οι πετρελαιοβιομηχανίες πίεσαν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να 'σκοτώσουν' τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
      και τελικά τα κατάφεραν.
      Όσο για τις κυψέλες υδρογόνου, λέει ότι είναι απλώς ένας τρόπος να κερδίσουν χρόνο οι βιομηχανίες
      πετρελαίου, κάνοντας τον κόσμο να περιμένει μέχρι να είναι διαθέσιμη η τεχνολογία αυτή,
      αντί να προσφέρουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που η τεχνολογία τους είναι υπαρκτή, άμεσα διαθέσιμη
      και με πολλά πλεονεκτήματα έναντι των βενζινοκίνητων.
      Επίσης αναφέρει ότι η Αμερικανική κυβέρνηση προωθεί βενζινοβόρα οχήματα όπως το Hummer.

      Ποιά η γνώμη σας για όλα αυτά? Πιστεύετε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες, πιεζόμενες από τις
      πετρελαιοβιομηχανίες, 'έθαψαν' το ηλεκτρικό αυτοκίνητο?

      Προσωπικά, δεν το αποκλείω καθόλου. Εδώ τόσο κόσμο σφάξανε και σφάζουνε για το πετρέλαιο,
      σ' ένα ηλεκτρικό αυτοκινητάκι θα κολλώνανε?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      aetosa
    • RE: Ποιος θα θελατε να ειστε???

      O Gavriil...

      posted in Αντίλογος
      A
      aetosa
    • RE: Η ζωή...ποδήλατο!

      Οι λόγοι που εδώ και χρόνια εγκατέλειψα το ποδήλατο είναι 2:
      Το καυσαέριο, το οποίο όταν το εισπνέεις με τους πνεύμονες 'ανοιχτούς' πρέπει να είναι πολύ βλαβερό και
      Τα σκυλιά! Είχα βρει στο δρόμο (στα Μελίσσια) 3-4 αδέσποτα σκυλιά, αγέλη. Με κυνήγησαν, το ένα με έφτασε και μου δάγκωσε το παντελόνι (τζην χοντρό) και το σκισε. Ευτυχώς δεν έφτασαν τα δόντια του πιο μέσα αλλιώς...
      Εγώ βέβαια, έκανα παγκόσμιο ρεκόρ επιτάχυνσης και ταχύτητας με ποδήλατο!!!
      Από τότε το παράτησα το ποδήλατο.

      posted in Αντίλογος
      A
      aetosa
    • RE: Η ζωή...ποδήλατο!

      Φίλε citastak, απ' ότι βλέπω είσαι Σουηδία.
      Οπότε η λέξη 'καυσαέριο' μάλλον σου είναι άγνωστη, οπότε η απάντησή σου δεν πιάνεται.
      Κάνας Ελληναράς που να χει εισπνεύσει ΓΝΗΣΙΟ ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟ?

      posted in Αντίλογος
      A
      aetosa
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr