Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 37
    • Best 0
    • Groups 0

    akis-citigo

    @akis-citigo

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    37
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    akis-citigo Unfollow Follow

    Latest posts made by akis-citigo

    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Eδ'ω είναι το σιτε της liqui moly

      https://www.liqui-moly.com/en/service/oil-guide.html#oww:/api/v1/oww/101/IRL/ENG/1/?gclid=EAIaIQobChMI37TmtKP27AIVjKZ3Ch2ffQi7EAAYASAAEgILf_D_BwE

      μπαίνεις, βαζεις το αμάξι σου και βλέπεις τι σου προτείνει. Ξεκίνα από εδώ καταρχήν.

      Κάτι αντίστοιχο με αυτό της Castrol είναι, τα ίδια αποτελέσματα βγάζουν όλοι, δηλαδή στα 3,4lt μαζί με το φίλτρο.

      Παρ΄όλα αυτά, επίσημη τιμή χωρητικότητας από την Skoda δεν μπορώ να βρω, οπότε θα στείλω email στη μητρική εταιρεία. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      akis-citigo
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Μήπως ήταν κρύος ο κινητήρας και δεν πρόλαβε να αδειάσει τελείως στο χρόνο που άφησαν ανοιχτή την τάπα αποστράγγισης?

      Ο κινητήρας ήταν όντως κρύος, αλλά από τη στιγμή που σταμάτησε κατά την εξαγωγή να ρέει το λάδι, είναι δυνατόν να είχαν παραμείνει στο κάρτερ 600ml;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      akis-citigo
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Ειναι σιγουρο οτι αδειασε τελειως το καρτερ, πριν βαλατε τα καινουρια λαδια?

      Το service έγινε μπροστά μου σε εξειδικευμένο συνεργείο, τα μάτια μου δεν έφυγαν λεπτό από το αυτοκίνητο και το κάρτερ άδειασε μέχρι τελευταίας σταγόνας.

      Το Skoda citigo 1000cc παίρνει 3.4 λίτρα μαζί με φίλτρο.  Προφανώς έβγαλες τα λάδια με καμμία αντλία απ' τα lidl, αλλά μείνανε κάποια μέσα.

      Όχι, η εξαγωγή των λαδιών έγινε χωρίς τη χρήση αντλίας. Η δική σας πληροφόρηση ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο παίρνει 3,4lt από πού προέρχεται; Ρωτάω γιατί κι εγώ για 3,4lt έχω διαβάσει, όχι από κάποιο επίσημο site της Skoda, αλλά από site είτε πωλήσεων λιπαντικών, είτε κατασκευαστών όπως αυτό της Castrol.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      akis-citigo
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Καλή εβδομάδα συμφορουμίτες, τα φώτα σας παρακαλώ για όποιον ξέρει να με διαφωτίσει σχετικά μ' ένα πρόβλημα που με ταλανίζει. Κάτοχος Skoda Citigo Cng, στο οποίο έκανα πρόσφατα το service διετίας αλλάζοντας όλα τα προβλεπόμενα. Το θέμα μου, έχει να κάνει με την ποσότητα του λιπαντικού καθώς το manual δεν την αναφέρει πουθενά, όλα τα site πώλησης λιπαντικών συνιστούν τα 3,4lt ως ενδεδειγμένη ποσότητα, ενώ βρέθηκε και τεχνικός που επέμενε ότι παίρνει 4lt συνολικά με το φίλτρο! Τελικά, η ακριβής ποσότητα όμως που παίρνει είναι 2,8lt -μαζί με το φίλτρο- τσεκαρισμένο από εμένα με 100% ιδανικές συνθήκες μέτρησης (κλίση εδάφους, θερμοκρασία κινητήρα κτλπ.). Με δεδομένο λοιπόν ότι εγώ εμπιστεύομαι μόνο τον δείκτη του κινητήρα, αναρωτιέμαι για ποιόν λόγο υπάρχει α) εσφαλμένη πληροφόρηση από τα site πώλησης λιπαντικών και β) άγνοια των μηχανικών όσον αφορά την σωστή ποσότητα πλήρωσης του κινητήρα με λιπαντικό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      akis-citigo
    • RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

      Κύριοι, προφανώς η αυτονομία υπολογίζεται με ιδανικές συνθήκες οδήγησης κι αυτό ισχύει για όλα τα οχήματα ανεξαρτήτως καυσίμου.Το ρεζερβουάρ βενζίνης του Citigo (10lt), επαρκεί για 200km επαρχιακής ή εθνικής οδού, χωρίς a/c - σχάρες- μπαγκαζιέρες και τσίτα τα γκάζια. Με άλλους ιδιοκτήτες διαφόρων μοντέλων  φ.α. που τυχαίνει να μιλάω κατά τον ανεφοδιασμό, επίσης επιβεβαιώνουν τη μέση αυτονομία βενζίνης υπό τις παραπάνω προϋποθέσεις και για τα δικά τους αυτοκίνητα.

      Προσωπικά, στη διάρκεια του χρόνου που πέρασε, ούτε για μιά στιγμή δεν αντιμετώπισα πρόβλημα ανεφοδιασμού, όπου κι αν κινήθηκα στον Ελλαδικό χώρο. Όταν πέρυσι τέτοιο καιρό παρήγγειλα το αυτοκίνητο,είχα ήδη 2-3 μήνες που το έψαχνα.Καταλυτικό ρόλο στην απόφασή μου έπαιξε το γεγονός της ύπαρξης πρατηρίου Cng κοντά μου, στο οποίο πήγα κιόλας ώστε να μιλήσω από κοντά με ιδιοκτήτες φ.α χωρίς να σταθώ στο τι έλεγε η αντιπροσωπεία, τα test και τα διάφορα forum. Τελικά αποδείχθηκε πως το πρωτόκολλο WLTP είναι πέρα για πέρα αξιόπιστο και ισχύουν μέχρι κεραίας  οι μετρήσεις των εργοστασίων που γίνονται σύμφωνα με αυτό.

      Τα αυτοκίνητα φ.α δεν απευθύνονται (δυστυχώς) σε όλους τους Έλληνες οδηγούς, κυρίως λόγω του περιορισμένου δικτύου και της μικρής γκάμας μοντέλων. Όταν όμως κάποιος έχει κοντά του πρατήριο και ένα από τα υπάρχοντα μοντέλα τον καλύπτει, θ' αρχίσει τα αν και τα αν; Αν χρεοκοπήσει ο πρατηριούχος, αν χαλάσει η αντλία, αν κατέβουν τα Νεφελίμ και τα Ελοχίμ; Καλά, εγώ είμαι ο γεροξούρας, εσείς είστε οι συντηρητικοί;  Δηλαδή μία κυρία που πήρε το eco up! (τρελά ερωτευμένη μαζί του) γιατί έκανε-κάνει 80-100km ημερησίως λόγω δουλειάς εντός Αττικής, περνώντας καθημερινά έξω από δύο τουλάχιστον πρατήρια,  έκανε σφάλμα τη στιγμή που θα το αποσβέσει πλήρως σε περίπου 5 χρόνια;

      Εν πάση περιπτώσει, έχουμε μπει σε μία ατέρμονη συζήτηση, εγώ ως  χρήστης-οδηγός φ.α. κι εσείς ως ενδιαφερόμενοι(;). Ο μόνος λόγος που συνέχιζα μέχρι σήμερα βλέποντας να έχουν αποχωρήσει από το thread προ πολλού και κάποια μέλη που ομολογώ ότι τους είχα αδυναμία, ήταν για να βοηθήσω όποιον-α ψάχνει αξιόπιστες πληροφορίες για τα οχήματα Cng. Όποιος διαβάζει ή θα διαβάσει στο μέλλον λοιπόν αυτές τις σελίδες, ας κρίνει κι ας κάνει τις επιλογές του ως ενήλικος και ώριμος άνθρωπος. Από εμένα καλή συνέχεια στην ανταλλαγή απόψεων.

      ΥΓ: @MONMAN2
      Το φ.α. δεν νοθεύεται, το δίκτυο είναι υπό πίεση. Εκτός αυτού, η ποιότητά του αναγνωρίζεται και από το αυτοκίνητο με αισθητήρα.Η χωρητικότητα του δοχείου μεταβάλλεται ανάλογα την εξωτερική θερμοκρασία με μέση απόκλιση ± 6-8%. Το φ.α. δεν διαστέλλεται μόνο, ενίοτε συστέλλεται κιόλας να ξέρεις. Όσον αφορά τους χρόνους ανεφοδιασμού, με 1-2 αυτοκίνητα μπροστά, δεν ξεπερνάς τα 5-6 λεπτά αναμονή. Νισάφι πιά με τις ράδιο-αρβύλες..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      akis-citigo
    • RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

      Λοιπόν, για να μην μπερδεύουμε τον κόσμο που σκέφτεται ν' αγοράσει αυτοκίνητο φ.α. προσπαθώντας  ν' αντλήσει έγκυρες και αξιόπιστες πληροφορίες, το πρόβλημα του μικρού ρεζερβουάρ βενζίνης μόνο μία μικρή επιπλέον ταλαιπωρία μπορεί να επιφέρει και τίποτα παραπάνω.

      Προφανώς όποιος σκέφτεται σοβαρά ν' αγοράσει Cng, βρίσκεται ή κινείται πλησίον ενός πρατηρίου της Fisikon και σίγουρα επιθυμία του θα είναι να κινείται αποκλειστικά ή όσο το δυνατόν περισσότερο με φ.α ώστε ν' απολαμβάνει το όφελος της οικονομίας του. Εάν στο δυσμενές σενάριο αποφασίσει να κινηθεί εκτός εμβέλειας ανεφοδιασμού με φ.α., (όπως για παράδειγμα σε διακοπές) τότε θα πρέπει να ανεφοδιάζεται κάθε 100-130Km με βενζίνη.Τα μικρά ρεζερβουάρ βενζίνης (9-10-12lt) που έχουν τα περισσότερα οχήματα Cng, έχουν επάρκεια για 200km περίπου σε επαρχιακή ή εθνική οδό και το 1/3 θα πρέπει να μένει διαρκώς γεμάτο για την μακροζωία και την απρόσκοπτη λειτουργία της αντλίας.

      Κάθε 100-130Km ανεφοδιασμός με βενζίνη (τη στιγμή που υπάρχει πρατήριο και στη τελευταία άκρη της ελληνικής επικράτειας), όταν και εφ΄ όσον δεν μπορούμε να ανεφοδιαστούμε με φ.α., το μόνο πρόβλημα που δημιουργεί, είναι πέντε χαμένα λεπτά από τον χρόνο μας, χώρια που είναι και μία ευκαιρία ξεμουδιάσματος.

      Ένα τελευταίο που είναι βασικό και δεν έχει αναφερθεί από κανέναν. Με το φυσικό αέριο ξεχνάς τί πάει να πει νοθευμένο καύσιμο με τα επακόλουθά του. Οι παθόντες, ξέρουν από πρώτο χέρι πόσο καλό είναι αυτό για το αυτοκίνητο και την τσέπη τους.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      akis-citigo
    • RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

      Ούτε ο πιο ΕΛΑΦΡΟΓΚΑΖΟΣ δεν μπορεί να πιάσει σε πραγματικές συνθήκες αυτά τα νούμερα με το Octavia CNG.

      Μη γράφουμε ό,τι μάς κατέβει.

      Μην συγχύζεσαι αγαπητέ συμφορουμίτη και μην φωνάζεις, άσε εμάς που κινούμαστε με φυσικό αέριο να έχουμε καλύτερη εικόνα περί καταναλώσεων μιάς κι εσύ απ' ότι καταλαβαίνω ουδεμία σχέση έχεις. Πάντως μου λύθηκε η απορία, του γιατί δεν συμμετέχει πιά στο thread κανείς κάτοχος Cng. Μου την έλυσες εσύ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      akis-citigo
    • RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

      Καλησπέρα σας, για το Octavia G-TEC (cng) Combi έχετε άποψη;

      Υπάρχει προσφορά (λόγω αλλαγής μοντέλου υποθέτω) στην έκδοση ambition με 22.900 τελική τιμή...

      Όλες οι απόψεις συγκλίνουν στο ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Όσον αφορά την αυτονομία του, ήδη θα ξέρετε  πως φτάνει τα 480km με φυσικό αέριο +  200km με βενζίνη, σύνολο 680km. Από 'κεί και πέρα, μεγάλο παιδί φαντάζομαι πως είστε, αν νομίζετε πως μπορείτε να το αντέξετε προκειμένου να μετακινείστε με κόστος καυσίμου κάτω από αυτό ενός παπιού, πάρτε την καταλληλότερη απόφαση για εσάς. Καλή αγορά σε ότι κι αν επιλέξετε!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      akis-citigo
    • RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

      Το αν θα πάρει τα ρίσκα του κάποιος επιχειρηματίας, συνοψίζεται σε μία και μόνη απλή ερώτηση:

      Θα επιδοτηθεί αρκετά;

      Σωστότατος! Χορτάσαμε σε αυτή τη χώρα από «επενδυτές» με κρατική επιδότηση (βλέπε δρόμους, γέφυρες, ακτοπλοϊκές & αεροπορικές συγκοινωνίες, ααα.. μην ξεχάσω βέβαια και τους αγαπητούς τραπεζίτες).

      Καλά πάντως που δεν γίναμε Βουλγαρία ώστε να έχουμε μόνο 102 πρατήρια φυσικού αερίου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      akis-citigo
    • RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

      Όλοι συμφωνούμε ότι με τους ρυθμούς επέκτασης του δικτύου από την ΔΕΠΑ, ανάπτυξη της αεριοκίνησης δεν πρόκειται να υπάρξει. Μόνο λίγοι τυχεροί θα απολαμβάνουν το όφελος της οικονομίας του, κυρίως αυτοί που κινούνται σε απόσταση βολής από πρατήριο ανεφοδιασμού.Αυτό αφορά το τώρα. Κανείς δεν ξέρει τι μέλλει γενέσθαι και μόνο υποθέσεις μπορούν να γίνονται. Στην δεκαετία του 80' υπήρχαν ταξί που κινούνταν με υγραέριο και ενώ υπήρχαν νομίζω 3 πρατήρια όλα κι όλα σε Μπραχάμι-Ρέντη-Βοτανικό, υπήρχαν ιδιοκτήτες που εγκαθιστούσαν συστήματα υγραερίου με κίνητρο την οικονομία καυσίμου. Δεν θα ξεχάσω ένα υγραεριοκίνητο Jetta που με κατέβαζε μαλλιοκούβαρα την Βουλιαγμένης με 180+ κι εγώ ο βλάκας να γουστάρω και να τον ρωτάω αν έχει να δώσει κι άλλο τη στιγμή που μας χαμογελούσε ο Άγιος Πέτρος. Ήρθε λοιπόν το πλήρωμα του χρόνου και επιτράπηκε η υγραεριοκίνηση για όλους, με αποτέλεσμα την αλματώδη εξάπλωση του δικτύου. Με τον ίδιο τρόπο μπορεί να μπει στο Cng κάποιος ιδιώτης που ν' ανοίγει 50 νέα πρατήρια ετησίως (λέμε τώρα), ή μπορεί και να μην ανοίξει ποτέ ξανά κανένα καινούργιο.Who knows;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      akis-citigo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr