@bill_hsd said in Νέο Toyota RAV4:
@eddiedimitris1981 said in Νέο Toyota RAV4:
Το Nx με τον ιδιο εξοπλισμό εβγαινε 15 + χιλιαρικα εξτρα ....παιρνοντας υποψη ολο το δικτυο της Toyota νομιζω αξιζει παραπανω το Rav...Σιγουρα ειναι πιο ομορφο το nx αλλα ειναι θεωρω μεγαλη η διαφορα...
Έχω το C-HR σε GR Sport Ultimate έκδοση και συμφωνώ ότι ο εξοπλισμός των GR είναι υπερπλήρης.
Το σχόλιο για το NX αφορά τη λόγω κυβικών (2500cc) κατηγορία που παίζει με το (P)HEV RAV4. Ουσιαστικά ίδια αυτοκίνητα είναι.
Σε αυτή την κατηγορία, λοιπόν, προσωπικά θα κοίταζα κάτι πιο premium από Toyota (βλέπε Lexus), έστω και με φτωχότερο εξοπλισμό, ώστε ως ιδιώτης να έχω και κάποιες ελπίδες μεταπώλησης αργότερα.
Αν είναι leasing, αλλάζει το πράγμα.
Αντίστοιχο σχόλιο για συγκριση του (αδελφού με το RAV4 PHEV) Suzuki Across με τον premium ανταγωνισμό έχει και το άρθρο του @dimsabas , με το οποίο και συμφωνώ πλήρως.
Από εκεί και πέρα, όπως το βλέπει ο καθένας.
Αρχικα ειμαι της θεωρίας να εχεις οσο γινεται καλυτερο αμαξι χωρις να ασχολουνται οι αλλοι μαζι σου...Με το rav περνας under the radar...Οσον αφορα το θεμα μεταπωλησης οταν στην αρχική τιμη αγορας η διαφορα ειναι +15κ δε νομιζω οτι βγαίνεις χαμένος μετα απο πχ 5 χρονια πας να πουλήσεις το αμαξι...
Επισης στη Lexus για το θεμα service μου ειπαν οτι εχουν ενα στο Γέρακα αντίθετα με την Toyota που ολοι γνωρίζουμε...Ο μονος λογος που μου εκανε κλικ περισσοτερο το Nx ηταν η εμφανιση που το θεωρω πολυ πιο ωραιο...Στο εσωτερικο απ την αλλη ισως το rav μου αρεσει περισσοτερο...
Τελοσπαντων με τη διαφορα την οικονομικη που εχουν θα επρεπε το Nx να προσφερει πολλα περισσοτερα που για μενα δε τα προσφερει...Αν φτάσεις σε αυτο το κοστος πας και βαζεις εξτρα και παιρνεις το Rx που εκει οντως ειναι κατι διαφορετικο.
Υ.Γ.Εξωτερικα το Rav ειδικα πισω δε μου αρεσει καθολου αλλα το εβαλα στην ακρη αυτο το θεμα