καλοταξιδο, και ατρακαριστο
βαλτε το ακριβο υποβραχιονιο της suzuki ...νομιζω εχει δυο...ενα φθηνο και ενα ακριβο..
βαλτε αυτο με τον αποθηκευτικο χωρο...
ταιριαζει στο αυτοκινητο και στα χρωματα και υλικα των παλστικων του υπολοιπου εσωτερικου....μοιαζει εργοστασιακο, με μονη παρατηρηση δυο βιδες που φαινονται απο τις πισω θεσεις.
εχει δυνατοτηα να τραβιεται μπροστα και ειναι ακριβως στην σωστη αποστση απο τον λεβιε ταχυτητων.
στην φωτο ειναι στην πρωτη θεση-επιλογη..εχει την δυντοτηα να τραβιετα ιμπροστα το πανω μερος οποτε το θελεις και ειναι ακριβως στην σωστη αποσταση απο τον λεβιε..
το ειχα δει απο κοντα και ηταν πολυ ωραιο.
μολις το παρετε θα σας φανει καπως σκληρο ....χαμηλωστε τα μπροστινα λαστιχα στα 250-252 κpa (ειδαλλως πιο κατω βαραει το συστημα των ελαστικων μονιμως και δεν σ αφηνει σε ησυχια και πισω βαλτε ακομα και 200 kpa .
Ετσι βελτιωνεται η ανεση στους ελληνικους δρομους...
Αυτο συμβαινει διοτι το αυτοκινητο ειναι παρα πολυ ελαφρυ ( το οποιο ειναι πρα πολυ θετικο σε ολα τα αλλα εκτος απο τις λακουβες οταν εχει πολυ αερα στα ελαστικα , διοτι ο σκελετος των ελαστικων και τα λινα τους ειναι φτιαγμενα για μεγαλυτερα βαρη οποτε δεν υποχωρει ευκολα το ελαστικο σε λακουβες απορροφωντας ενα μερος αυτων και ετσι περναει μια σκληροτητα μεσα....μολι χαμηλωσετε τις πιεσεις θα δειτε πως ειναι σαν ενα γερμανικο αλλα οχι σαν ενα γαλλικο)
το αυτοκινητο ειναι απολαυση μεσα στην πολη....παρα πολυ καλη επιλογη και σε ταξιδια μεχρι τα 120 -130 με το adaptive cruise cotnrol θυμιζει μεγαλυτερο αυτοκινητο σε αισθηση και σταεθροτητα
Ευχαριστώ πολύ!