Χωρίς πλάκα, επομενο ερώτημα
κανένα έντομο στην καμπίνα
χωρίς πλάκα να αποκλείσεις ένα-ένα
Χωρίς πλάκα, επομενο ερώτημα
κανένα έντομο στην καμπίνα
χωρίς πλάκα να αποκλείσεις ένα-ένα
Λέω παραπάνω
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Βασικά τους δρόμους τους έχω πληρώσει με τους φόρους και με τα ευρωπαϊκά κονδύλια.
ότι ακριβώς στο μεγάλο μέρος του έργου, το κόστος έχει εξοφληθεί από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους.
(Στο κομμάτι των κοινοτικών πόρων ασφαλώς πρόκειται για χρήματα των εθνικών προϋπολογισμών,
με την υποσημείωση πως η Ελλάδα συμμετέχει εισφέροντας λιγότερα στον κοινοτικό προϋπολογισμό από όσα εισπράττει.)
Εγώ θα ήμουν αναφανδόν υπέρ της άποψης να χρηματοδοτούνται έργα από ιδιωτικούς πόρους και να εξοφλούνται τα κόστη σε όσους τα κατέβαλαν,
απλά εδώ έχουμε να κάνουμε με κατασκευαστικές που βάζουν ελάχιστα
(γιατί τα πολλά τα βάζει το κράτος, η ΕΕ και οι επενδυτικές τράπεζες)
και εισπράττουν μερίδια δυσανάλογα περισσότερα από όσα τους αναλογούν περιλαμβανομένης της νόμιμης αμοιβής που καλώς θα όφειλε να υπάρχει.
Για να μην αναφερθώ στους διαγωνισμούς με στημένους όρους, στα κατασκευαστικά καρτέλ, στις υπερκοστολογήσεις, στις μεθοδεύσεις για να εγείρουν αποζημιώσεις-απαλλαγές ή ακόμα και στα πριμ που λαμβάνουν στο στάδιο ακόμα της κατασκευής,
σε συμφωνία με το εγχώριο και ξένο πολιτικό, διοικητικό, δικαιικό σύστημα.
Η αλήθεια είναι ότι δεν το ήξερα το θέμα και αν όντως θα ισχύει κάτι τέτοιο μιλάμε για σκάνδαλο μεγάλο. Ούτε το πρώτο βέβαια ούτε το τελευταίο. Δε ξέρω κατά πόσο θα πραγματοποιηθεί όμως (το χωρίς διόδια, όχι το έργο)
Δυστυχώς όπως κατάλαβες έχει ακριβώς το θέμα και δεν έχει ανοίξει μύτη και ομονοούν άπαντες καθώς φαίνεται.
Και μάλιστα ο διαγωνισμός επίκειται να ξεκινήσει εσπευσμένα και άμεσα.
Το ότι οι Κρητικοί κατάφεραν να δρομολογηθεί ένα τέτοιο οδικό έργο που δεν θα έχει διόδια, δείχνει μαγκιά. Ας την είχαν και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Όχι επειδή πληρώνουμε οι υπόλοιποι να πληρώνουν και αυτοί. Να μην πληρώνει κανείς διόδια είναι το καλύτερο.
Τον δρόμο τον έχουμε πληρώσει για να φτιαχτεί και τον πληρώνουμε για να συντηρηθεί. Δωράκι σε μεγαλοεργολάβο δεν θέλω να κάνω.
Έχει μια διαφορά.
Τη λογική των ρετιρέ στην Ελλάδα την έχουμε γευτεί επί χρόνια, και την έχουμε πληρώσει.
Πάντα το περιτύλιγμα ήταν η δικαιολογία των καλών προθέσεων, μόνο που επρόκειτο για καθρεφτάκια στους ιθαγενείς.
Δε γίνεται να μην είναι όλοι ίσοι απέναντι σε δικαιώματα και υποχρεώσεις,
και δε γίνεται πολιτικές που εφαρμόζονται στη χώρα να αλλάζουν επιλεκτικά σε προνομιούχα ακροατήρια.
Οι αυτοκινητόδρομοι σε μεγάλο μέρος της υπόλοιπης χώρας επανεκκινήθηκαν πριν 1-2-3 χρόνια
και υπήρχαν όλα τα περιθώρια να τύχουν επαναδιαπραγματευσης με τους αναδόχους.
Αυτό όχι μόνο δεν έγινε, αλλά η ίδια πολιτική ηγεσία αποφασίζει να ασκήσει επιλεκτικές πολιτικές
σε μια πλούσια περιφέρεια επιβαρύνοντας τις κατά τεκμήρια φτωχότερες.
Όταν μάλιστα έχει γίνει γνωστό πως το μεγαλύτερο κόστος του ΒΟΑΚ θα απορροφηθεί σε απαλλοτριώσεις,
δηλαδή θα επιστρέψει αυτούσιο στις τοπικές κοινωνίες και θα εξοφληθεί από την υπόλοιπη χώρα.
Διπλοτριπλό κέρδος για την Κρήτη,
γιατί επιπλέον το κατασκευαστικό και το λειτουργικό κόστος επίσης δε θα εξοφληθεί από τους χρήστες
(όπως είναι η πολιτική του ελληνικού κράτους ανά την επικράτεια),
αλλά τα διόδια της Κρήτης θα εξοφλούνται τακτικά κάθε χρόνο από τους μη χρήστες της υπόλοιπης χώρας.
Πολίτες δύο ταχυτήτων λέγεται αυτό,
αφού στην υπόλοιπη χώρα θα πληρώνουμε μια φορά τα κατά τόπους διόδια και άλλη μια τα διόδια της Κρήτης που δε θα τα χρησιμοποιούμε.
Μαγκιά δεν είναι λοιπόν τα ρετιρέ,
μαγκιά είναι να υπάρχει ενιαίο μοντέλο διαχείρισης των διοδίων σε όλη τη χώρα.
Όπου κάποιος φορτώνει τα δικά του διόδια στον κρατικό προϋπολογισμό,
κάποιος άλλος τα εξοφλεί διπλά και τριπλά.
ΥΓ: Οι μάγκες φίλοι Κρητικοί δε ζήτησαν να κατασκευαστεί έργο χωρίς διόδια,
ούτε ζήτησαν να καταργηθούν τα διόδια ανά την Ελλάδα για να πληρώνουν κι εκείνοι μερίδιο των διοδίων των άλλων,
ζήτησαν να κατασκευαστεί μόνο το δικό τους έργο με διόδια που θα εξοφλούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Τους δρόμους τους έχεις πληρώσει μια φορά με τους φόρους που πληρώνεις.
Πληρώνεις την συντήρηση τους κάθε χρόνο με τα τέλη κυκλοφορίας και δημοτικά τέλη μέσω ΔΕΗ.
Τα διόδια είναι εξτραδάκι.
Μπράβο στους Κρητικούς που το κατάφεραν και δεν θα έχει Διόδια ο ΒΟΑΚSent from my Mi A1 using Tapatalk
Βασικά τους δρόμους τους έχω πληρώσει με τους φόρους και με τα ευρωπαϊκά κονδύλια.
Η αλήθεια είναι ότι ένα ελάχιστο μειοψηφικό ποσοστό συμμετοχής στο κόστος είχαν και κατασκευαστικές,
με τη διαφορά πως δε γίνεται να λαμβάνουν ως ανταμοιβή δυσανάλογο (πολλαπλάσιο και σχεδόν ολοκληρωτικά πλειψηφικό) ποσοστό από τα κέρδη.
Όσο για τους Κρητικούς το θέμα δεν είναι να τους πεις το μπράβο,
αλλά να διαπιστώσεις το σκάνδαλο
πως στην υπόλοιπη Ελλάδα ισχύουν άλλοι νόμοι και άλλες πολιτικές από ό,τι στην Κρήτη.
Θα έλεγα μπράβο στους Κρητικοιύς αν είχαν παλέψει για όλους και όχι για την πάρτη τους,
γιατί βλέπεις τώρα με τη μαγκιά που πέτυχαν
οι - κατά ΑΕΠ πλούσιοι - Κρητικοί κατάφεραν να πληρώνει τα δικά τους διόδια η κάθε πάμπτωχη περιφέρεια της Ελλάδας
και εκείνοι από τη μεριά τους να μην συμμετέχουν στα διόδια των άλλων.
Μαγκιά αν είναι έτσι και μπράβο...
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
49 ευρώ πήγαινε έλα Αθήνα πλαταμωναΣτάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Λίγα είναι, υπάρχουν και χειρότερα να δίνεις 80+ ευρώ πήγαινε έλα σκέτα για τα διόδια...
Κάτι ξέρουν οι καλοί μας πολιτικοί που θα κατασκευάσουν στην Κρήτη σύγχρονο αυτοκινητόδρομο χωρίς διόδια για τους διερχόμενους,
και επί το ακριβέστερον
μιλάμε για τον αυτοκινητόδρομο ΒΟΑΚ του οποίου τα διόδια θα φορτώνονται στον κρατικό προϋπολογισμό τον οποίο εξοφλούμε και εμείς που δε θα είμαστε χρήστες...
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Βασικα δεν ειναι 9ο, ειναι τελευταιο στην πραγματικοτητα στην κατηγορια του το ateca. Ενταξει περναει μονο το cx5 και κατι αλλα εξαφανισμενα sangyong κλπ με κατω απο 10χιλ πωλησεις.
Η πραγματικότητα λέει ότι το Ateca ανήκει στην ομάδα των SUV που έχουν όγκο πωλήσεων πανευρωπαϊκά,
ας πούμε ότι σε κάθε Ateca αντιστοιχούν 3 QQ
όταν η ελληνική διάσταση το τοποθετεί σε εκείνη την άλλη ομάδα μοντέλων που είναι εξαφανισμένα
και η αναλογία τείνει στο μηδενικό .
Οπότε γενικά, υπάρχει μια απόσταση ανάμεσα στην εμπορική θέση του μοντέλου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό,
οπωσδήποτε η ελληνική αγορά δεν είναι αντιπροσωπευτική όταν εκφεύγει από το μέσο όρο,
και η παρουσία του μέχρι τώρα το τοποθετεί ανάμεσα στις αναγνωρίσιμες και εμπορικές επιλογές του segment
όταν υπάρχει πλειάδα μη εμπορικών προτάσεων χωρίς την εμπορικότητα του Ateca.
Επίσης αν συγκρίνεις το ειδικό βάρος του ως προς τον γενικό όγκο του brand σαν μερίδιο αγοράς,
τότε πάλι το Ateca παίζει παραπάνω από το μέσο μερίδιο αγοράς του brand.
5,1% μερίδιο αγοράς το Ateca όταν το brand της Seat παίζει γύρω στο 2-3% .
Όλα αυτά παίζουν ρόλο για την επιτυχία και την αξιολόγηση της πορείας ενός μοντέλου ειδικά.
Και τέλος ας μην ξεχνάμε πως πρόκειται για μη οικονομικό μοντέλο στα πρώτα του χρόνια παρουσίας
σε μια κατηγορία άγνωστη για το brand,
που αποσπά μερίδιο απέναντι σε εδραιωμένους ανταγωνιστές και πετυχαίνει μήνες αναμονής για την παράδοση.
Πρόκειται σχεδόν για το flagship car της εταιρείας με ανταγωνιστές που έχουν ολοκληρωμένη γκάμα.
Κι αν όλα δεν μπορούν να λένε πολλά σε πολλούς, δεν παύουν να έχουν τη σημασία τους
και καθιστούν το μοντέλο αναγνωρίσιμο ακόμα και με τελείως αντικειμενικά κριτήρια .
Εννοείται πως η εικόνα της ελληνικής αγοράς παρουσίαζει χαώδη απόσταση από την εμπορική πραγματικότητα του Ateca πανευρωπϊκά.
ΥΓ: Αυτά σε επίπεδο αξιολόγησης πωλήσεων όπως ήταν και το αρχικό ερώτημα.
Η εμπορική πορεία δεν είναι άμεσα συναρτώμενη της πραγματικής και προσφερόμενης αξίας κάθε φορά στο ένα και στο άλλο προϊόν της αγοράς.
ΥΓ2: Ο τύπος λέει ότι δεν είναι το πιο άνετο στην κατηγορία του το Ateca αλλά ότι παραμένει άνετο και μάλιστα η απουσία πλεύσεων και κλίσεων ότι προσθέτουν σε άνεση συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Και επισημαίνουν ότι η οδηγική εμπειρία είναι από τις πιο ευχάριστες της κατηγορίας και πως προσεγγίζει τα τυπικά μη SUV.
Αναφορικα με το moose test, ας μην κάνουμε αυτή την κουβέντα που δεν τη θεωρώ σοβαρή. Έχω εκφραστεί πως την τέλεση της διαδικασίας δεν τη θεωρώ σοβαρή από το km77 και πως δεν μπορεί να είναι κριτήριο μια διαδικασία που εμφανίζει σπορ κατασκευές υποδεέστερες από τον κάθε κουβά.
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
αξιόλογη οδηγική συμπεριφορά - ήτοι ουχί βάρκα, λέγε με πλεονέκτημα
Μάλλον μειονέκτημα, ειδικά στην συγκεκριμένη κατηγορία, μιας και οι περισσότεροι θα προτιμήσουν την άνεση παρά την 'σπορτίφ' οδική συμπεριφορά. Ειδικά για την Ελλάδα, με τους δρόμους που έχουμε...
Ας μην κάνουμε το λάθος να συγχέουμε το Ateca με ειδικές εκδόσεις κούτσουρο-ανάρτησης.
Μια χαρά είναι άνετο το Ateca, και δεν έχει ούτε τα άβολα ξεσπάσματα του κάθε SUVοπλεούμενου σε κάθε στροφή και σε κάθε φρενάρισμα να βυθίζεται και να γέρνει δεξιά-αριστερά μπρος-πίσω, που σε τελική καθόλου άνετα δεν τα λες και καθόλου δεν εγγυώνται την άνεση των επιβατών.
Τώρα αν ο καθε καπετάνιος SUV κακής κοπής το συγκρίνει που έχει συνηθίσει στην τρικυμία, δεν είναι στραβός ο γιαλός...
Ο χρήστης gratipa έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως δικαιολογούνται οι τόσο χαμηλές πωλήσεις του Seat Ateca στην Ελληνική αγορά, από την στιγμή που στις Ευρωπαϊκές αγορές, πάει αντικειμενικά παρα πολύ καλα?
Το θέμα της τιμολογιακής πολιτικής της Seat νομίζω πως δεν είναι τόσο απαγορευτικό, την στιγμή μάλιστα που εμένα προσωπικά σε αντιπροσωπεία της Seat, μου φάνηκαν ιδιαίτερα ευέλικτοι.
Οι κριτικές του αυτοκινήτου σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλές και ου φαίνονταί πολύ παράξενες οι 110 πωλήσεις του το 2017 στην Ελληνική αγορά...
Ο χρήστης gratipa έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως δικαιολογούνται οι τόσο χαμηλές πωλήσεις του Seat Ateca στην Ελληνική αγορά, από την στιγμή που στις Ευρωπαϊκές αγορές, πάει αντικειμενικά παρα πολύ καλα?
Το θέμα της τιμολογιακής πολιτικής της Seat νομίζω πως δεν είναι τόσο απαγορευτικό, την στιγμή μάλιστα που εμένα προσωπικά σε αντιπροσωπεία της Seat, μου φάνηκαν ιδιαίτερα ευέλικτοι.
Οι κριτικές του αυτοκινήτου σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλές και ου φαίνονταί πολύ παράξενες οι 110 πωλήσεις του το 2017 στην Ελληνική αγορά...Απο που προκύπτει ότι στις Ευρωπαικες αγορές πάει αντικειμενικά πάρα πολύ καλά? Ούτε στην Ευρώπη έχει καλές πωλήσεις
Η αλήθεια είναι πως το Ateca στην ελληνική αγορά είναι εξαφανισμένο όταν πανευρωπαϊκά είναι στην δεκάδα της κατηγορίας του και εμφανίζει το φαινόμενο της λίστας αναμονής.
Βαριέμαι βασικά να ψάξω για πιο συγκεντρωτικά στοιχεία
http://carsalesbase.com/european-sales- ... -segments/
αλλά μια ιδέα είναι πως από τις σχεδόν 58 χιλιάδες πωλήσεις το πρώτο 11μηνο πανευρωπαϊκά για το Ateca
με το ζόρι μια κατοστάρα αντιστοιχούν στην Ελλάδα.
Παρ'όλο που πρόκειται για ένα από τα λίγα SUV με ποιοτική κατασκευή και αξιόλογη οδηγική συμπεριφορά - ήτοι ουχί βάρκα, λέγε με πλεονέκτημα -
φαίνεται πως στις ελληνικές πωλήσεις αντικατοπτρίζεται η δυσμενής εικόνα της μάρκας γενικά αλλά και ειδικότερα στα πιο ακριβά segment από τα οποία ήταν απούσα μέχρι πρότινος.
Ο χρήστης bouranitis έγραψε:
Δύο βδομάδες μετά, κι ακόμα περιμένω. Είμαι με τα λεφτά στο χέρι, ρωτάω κάτι απλό, και με έχουν στο περίμενε. Αναρωτιέμαι τι θα γίνει αν χρειαστώ υποστήριξη μετά την αγορά...
Για μια αίσθηση του ύψους του κόστους στο περίπου του εργοστασιακού συναγερμού,
'Σύστημα συναγερμού με εφεδρική κόρνα, προστασία ρυμούλκησης και περιμετρική-εσωτερική παρακολούθηση' [WAS]
στο αγγλικό φυλλάδιο
https://web1.seat.co.uk/sites/default/f ... r-2017.pdf
£155 (με ΦΠΑ Αγγλίας)
στο γερμανικό φυλλάδιο
http://media.seat.de/flv/seatde/pdf/SEA ... eDaten.pdf
270 € (με ΦΠΑ Γερμανίας)
Ο χρήστης bouranitis έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά. Γνωρίζει κανείς αν το νέο Ibiza δέχεται εργοστασιακό συναγερμό;
Στο configurator της SEAT UK υπάρχει ως επιλογή, στο αντίστοιχο Ελληνικό δε βλέπω κάτι.
Αν δεν υφίσταται στην Ελλάδα εργοστασιακός συναγερμός, γίνεται άραγε να τοποθετηθεί aftermarket ο οποίος να συνεργάζεται με το Κeyless Entry της έκδοσης Xcellence;
Όποτε βλέπεις να υπάρχει σε μια χώρα εργοστασιακός εξοπλισμός που δεν υπάρχει σε άλλη,
σημαίνει απλά ότι είναι θέμα εισαγωγέα με ποιο προεπιλεγμένο εξοπλισμό παραγγέλνει τις δικές του εισαγωγές.
Για την ιστορία, εργοστασιακός εξοπλισμός ασφαλώς είναι διαθέσιμος,
και χοντρικά χρειάζεται
6F0947105 πλαφονιέρα
5Q0951605A σειρήνα
6F1971503 στήριγμα σειρήνας
N10609201, N01508210 παξιμάδια
5Q0951177 αισθητήρες
80A953236 διακόπτες
(8Z0919242A4PK διακοσμητικό λυχνίας, αν δεν υπήρχε
5P0919238 λυχνία, αν δεν υπήρχε)
8K0973703, 8E0971832 φίσες-καλώδια,αν δεν υπάρχουν
κλπ κλπ που δεν ξέρεις πόσα ακόμα θα χρειαστούν, πόσο ποιοτικά θα τοποθετηθούν κι αν τελικά θα δουλέψουν
κοινώς
τον εργοστασιακό συναγερμό τον παραγγέλνεις με ειδική παραγγελία από την αρχή,
θα βγει και πιο φτηνά
αλλιώς πας σε aftermarket.
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Έχουν ανέβει πολύ τα Skoda τα τελευταία χρόνια...VW seeks to curb competition from Skoda
https://www.reuters.com/article/us-volkswagen-skoda-exclusive/exclusive-vw-seeks-to-curb-competition-from-skoda-sources-idUSKCN1C91EC
Οπωσδήποτε....
Δηλαδή υπάρχει ΕΝΑΣ σε αυτό το φόρουμ που να πιστεύει πως μια θυγατρική έχει αυτό το σύστημα σχέσης με τη μητρική ;
ΟΚ.
Πόσο μάλλον όταν η μητρική παράγει όλη την τεχνολογία και αποφασίζει για τις στρατηγικές του ομίλου και η θυγατρική ως εταιρικό σχήμα είναι 100% περιουσιακό στοιχείο και δημιούργημα της πρώτης.
ΥΓ: Θυμάμαι ανάλογο δημοσίευμα κατά το οποίο υποτίθεται πως η VW έκοψε το Superb από τη γκάμα της Skoda
για λόγους τάχα εσωτερικού ανταγωνισμού.
Εννοείται πως από τότε η τρίτη γενιά του Superb ανακοινώθηκε στην ώρα της...
Δεν πρόκειται για εκ παραδρομής.
Είναι ο τρόπος με τον οποίο αναφέρεται και στο παλιό φυλλάδιο ο ημιάκαμπτος άξονας.