αφου του βγαζει προβλημα στην πεταλουδα ακου τι θελει..
σε αυτα εχουν προβλημα τα καλωδια και τα φις του!θα κανεις καινουργια πλεξουδα με ειδικο καλωδιο απο το πεταλ σου μεχρι την πεταλουδα!ειναι 5-6 καλωδια ολα κι ολα.
επισης για τον αισθητηρα στροφαλου υπαρχουν φορες που χαλαει η φισα του ,αλλες φορες γεμιζει γρεζια απο το γραναζι τις μιζας και τα μαγνιτιζει το ματι..με καθαρισμα δουλευει!
Αυτα
giannisae
@giannisae
Μηχανολογος μηχανικος
Best posts made by giannisae
-
RE: Πρόβλημα με ξεκίνημα Renault Clio.
Latest posts made by giannisae
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
Διαγράφηκαν προσβλητικά σχόλια. [mod]
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
Τι αποριες εχετες ελεος!!ζηστε και λιγο οχι μονο μιζερια!! Πατατο το γαμ..τι σε πειραζει?αν χαλασει θα εισαι ο πρωτος..
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Αν ηταν και δυνατο το μοτερ εχει τυχη μεχρι και στροφαλο να κοψουν!φυσικα σπανιο αλλα ναι ξερω ενα που το εκανε συνεχεια...Rav 4
-
RE: Προβλήματα σε Clio
Κοιταξε λιγο την πλεξουδα των μπεκ..εκει στο γυρισμα χαλανε τα καλωδια!μπροστά ειναι
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Τι τοιχο ρε παιδια!κυκλο κανει ..και χαλανε γιατι εχει περασει απο το φιλτρο 100.000φορες η ιδια βενζινη και βουλωνουν το φιλτρο με αποτελεσμα να ζορίζεται, κατα συναρτηση να ανεβαζει παραπανω απο 3.5 μπάρ και με αποτελεσμα να τα κακαρωνει το βαλε πολυ βενζινη το ακουω λιγο...πολυ!δε λεω να εισαι και λαμπακι αλλα το 1/4φτανει νομιζω να ψύξει επαρκει την αντλια !επισης οσοι δεν εχετε παραλληλους ψεκασμους γιατι δε βαζεται ρελε να σταματαει η αντλια οταν κουμπωνει το αεριο?ακομη και σε αλλαγη εν κινηση δεν εχει πρόβλημα. .τουλαχιστον ετσι γινεται σε μενα
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τα 7/9 μεταχειρισμενα τα πηραμε. Απο 5ετιας ακριβως μεχρι 20ετιας ακριβως. Το ενα το καναμε και πληρη εργοστασιακη μετατροπη και ειχαμε οση δυναμη δυσκολα ειχε καποιος την εποχη εκεινη. Το αλλο με σημαντικη βοηθεια της τυχης με κρατησε στη ζωη. Το αλλο 8 χρονια τωρα ηταν το φοιτητικο αμαξι δυο ανθρωπων στο οποιο εμαθαν και να οδηγουν,πηγε παντου, φορτωθηκε τα παντα, εστριψε το κωλο του, εκανε τις κοντρες του, ζητησε 8 χρονια 170e συνολο ενα γρυλλο παραθυρου και ενα κολλαρο εκτακτα, και πλεον μετραει 21 χρονια με το μαμα δισκο-πλατω και αυτη τη χρηση, φυσικα με 0 ακινητοποιησεις και πληρες ιστορικο απο καινουργιο. Το 2cv πηγε στην Ιταλια οδικως...! Το gs και το gsa δεν εμειναν ποτε μεσα σε 20 και 23 χρονια αντιστοιχα που κρατηθηκαν.Τι να μου πεις εσυ για σιτροεν. Στ αληθεια ομως λυπαμαι. Μπουρδελο ηταν και σε ταλαιπωρησε, κι εγω τα ιδια θα λεγα. Αλλο αυτο και αλλο να λες οτι σου κατεβει για το tu3 ομως. Μοτερ που αρνειται πεισματικα να καψει λαδι και ζηταει σε 200.000km μια φλατζα. Προσωπικα ουτε αυτη καν ζητησαν τα 2 zx .
Και toyota και alfa romeo και simca και bmw περασαν απο την οικογενεια. Και να σαι σιγουρος οτι αρκετα σιτροεν δε μ αρεσουν καθολου ενω το επομενο αμαξι θα επιδιωξω να μην ειναι.Συγνωμη ..τι να μου πεις εσυ για tu3 υπαρχουν αλλα 2 σε φιλαρακια μου επεισης μπουρδελομπουρδελο!οποτε συνολο με το σαξο ..και το 106 ..μμμ 10 μοτερ? Χμμ πολλα ειναι ! Ολα και ενα προβλημα .. το ενα μοτερ εχει και ραγισμα στη κεφαλη..ειναι με το αλουμινίου μπλοκ!και γρυλλο πραθυρου δεν μου ζητησε ποτε κανενα αμαξι!μονο το transit που εσπασε το παραθυρο στα καλα καθουμενα αλλα μονο τζαμι..!και αφου δε θα ξαναπαρεις σιτροεν τι το συζηταμε?ολο και καποιος αλλος θα βρεθει να μας πει την την εμπειρία του! Περι bsa αν το γραφω σωστα δεν σχολιαζω γιατι το κρατησα σπιτι 1 μερα και ξαναπηρε η οδικη
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
Εγω δε ξαναπαιρνω πεζο ή σιτροεν παντος εσεις πιετε και ουισκι!την εμπειρία μου ειπα και μαλιστα μονο σιτροενακιδες δυσκολευτικατε..γιατι αραγε?δεν τα αγορασα καινουργια ..μεταχ και ολα χαλουσαν τα Χριστούγεννα! Ειδικα το bxτο πηρα Μαιο θυμαμαι και ολο το καλομαιρι ηταν ...αψογο πραγματικα..ειχε και ηλιοροφη....κακασχημο φυσικα!ειχε και πισω δισκοφρενα και χειροφρενο στους εμπρος τροχου!ε μετα ρε ουστ απο δω ..το βξ χαλασε 25 δεκεμβριου δεν επαιρνε μπρος να παω σπιτι μετα απο επισκεψη σε συγγενη και ειχε εξω -2 ειχα μια σκυλα πισω και βαρουσα να πιασει το μπουτον!το σαξο εμεινε 6 Ιανουαρίου απο δυναμο ενω ειχα μπροστα μου 400 χλμ.. εμεινε στα 250 .το φεραν μετα απο 3 μερες σπιτι η οδικη!
Δεν εκανα κατι ιδιετερο στα συγκεκριμενα αντιθετος τα προσεχω πολυ ομως αυτα μου σπασανε νευρα..εκανα το ενα χαλουσε το αλλο!ειχα 4 μοτερ 1.4 8β τα πεταξα γιατι ειπα δεν θα υπαρχει αλλος χαζος να τα αγορασει...τελικα εκανα λαθος..μετα την κακη μου επιλογη βρηκα πολυ κοσμο να εχει αυτο το μοτερ και να χρειαζεται παντα κατι...τεσπα το βξ το πηρα το 4 το σαξο το 7 .
Απλα εγραψα γιατι βλεπω ..πχ εβγαλε ενα δεξι φλας λαμπα μονο στα 1.945.876.9888 χλμ ..α! Και μια μηχανη ..!α και μια φλαντζα ..α! Και στραβωσε το σασι γιατι ειχε πετραδακια εκει που το αφηνα...ναι οκ.. αλλαξτε μου γνωμη λοιπον ..πεζο σιτροεν ειναι ζημιαρικα!μονο οι εχοντες τα υποστηρίζουν! Μακαρι ρε παιδια ..εγω παντος δεν..συγνωμη ειλικρινά -
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
Δε θυμαμαι πανε ποσα χρονια ..στο Bx 2 αμαξια το ενα δοτης..εβγαζα εκανα σερβις εβαζα ...στο σαξο ακριβα ηταν ολα
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
Και πως την ξαναπαταω παιρνω 2..πρωτα ενα 106 φασε 2 1.4 ..χωρις πινακιδες εγινε τεσπα ενα μπερδεμα ηθελε και αυτο δουλεια λεω αστο το πουλαω τα διπλα σε ενα μηνα!αυτο ειχε μπιλστειν κιτρινη ζαντα speedline πξσω δισκοφρενα..το δινω τεσπα καξ παιρνω ενα σαξο φασε 1 16v. Και παμε μοτερ ανακυκλωσης, δισκο π,ατο 2 φορες,μοτερ 2 φορες γιατι γινοταν 2χρονο οσο βενζινη εβαζες τοσο λαδι ηθελε,αξονα πισω,μου εσπασε το ακρο μπροστα και πηρε φτερο και πορτα σβαρνα το ηλιθιο το αμαξι !καλα φισουνες και λοιπα μπαλακια μια απο τα ιδια..αστο..σασμαν παραδωξος δεν εβγαλε...μια φορα εβγαλε ρελε κατω απκ τον εγκεφαλο και εσβησε στον διεθνη..μετα απο κλωτσομπουνιδια δουλεψε μεχρι τον προορισμο...αναρτηση δεν ειχε ενταξει πολλα θελω αλλωστε..χμμ τι αλλο εμεινε στο σαξο...τπτ..μηπως εχει και τπτ..αυτα το πουλησα μετα , Α! Σορρυ ξεχασα...μιζα και 2 φορες δυναμο φυσικα! Το ρενο που εχω ειναι μια χαρα το εχω απο 2003 ..το πολο μια χαρα ,το βολβο μια χαρα,το σπριντερ το ιδιο,το γκολφ το ιδιο το μιτσουμπισι δε μετραει αστο ε αυτη η κολοσιτροεν!...ξανα..ουτε να τα δω
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
Το χειροτερο αμαξι μας ηταν ενα citroen BX caravan 1.4 8v.!αλλαξαμε τα παντα !σασμαν ,αναρτηση ρυθμιζονη που φοραει,ολα τα σωληνακια 2 φορες και ειχε 100 μετρα σωληνακια..τακακια ηθελε συχνα,η μιζα χαλασε και την αλλαξαμε 2 φορες ..μια φορα δυναμος εσφιξε και εκοψε ιμαντα,μια αντλια υδραυλικης αναρτησης και μαζι φρενων..ναι τα φρενα ηταν με λαδια απο την αναρτηση..φυσικα τον χειμωνα για να σηκωθει η αναρτηση και να πιασουν τα φρενα ηθελες 20 λεπτα να δουλευει μπας και το παλιολαδο λιμ ζεσταθει...3 μοναδες μονοποιντ ,μια πλεξουδα μηχανης γιατι ειχα γινει τα φις..χεστε μεσα και βραχυκυκλωνε..μια φορα εκλεισα κεντρικη διασταυρωση γιατι δεν δουλευε ουτε ρελαντι ..Σαββάτο βραδυ κιολας...τεσπα 1 μοτερ γιατι ραγισε ο κορμος..ενας Θεος ξερει γιατι..1 ψυγειο,4 -5 δισκο πλατο χωρις υπερβολες..1 φορα ντιζες επιλογεα ταχυτητων ..φωτα δεν ειχε ποτε της προκοπης, χιλιομετρα ειχε 300.000 οταν το πεταξα και να μην αναφέρω οτι αλλαξα ολα τα μπαλακια του και ιμιμπαρα του ..το αυτοκι ητο το ειχα 2,5 χρονια πολυ βολικο σαν καραβαν εχω κουβαληση ...ΤΑ ΠΑΝΤΑ ..εβγαλε τα λεφτα του..αλλωστε το πηρα λιγα ,αλλα ρε παιδια ..θα παρατουσα στο δρομο ομως το μπουρδελο χαλουσε παντα κοντα στο σπιτι!φυσικο το πεταξα ομως οταν χαλασε ξανα η μιζα αφου την εκανα αλλα ειχα παραδώσει πινακιδες και αι σιχτιρι!