-
Μετά από πάρα πολύ καιρό αναζήτησης για μεταχειρισμένο, τελικά κατέληξα σε ένα Clio II του 2000, το οποίο βρισκόταν παροπλισμένο λόγω βλάβης και ο κάτοχος ήθελε απλά να του αδειάσει το χώρο. Το απέκτησα με την προυπόθεση να πληρώσω τη μεταβίβαση εφ όσων τελικά αποφάσιζα να το κρατήσω και θεώρησα ότι θα ήταν μια καλή ιδέα, να ρίξω όλο το κεφάλαιο για επισκευή παρά να πάρω ένα άγνωστου κατάστασης όχημα και να μου τα βγάζει λίγα λίγα τα προβλήματα.
Το αυτοκίνητο ήταν παροπλισμένο περίπου ένα χρόνο, με πρόβλημα φαινομενικά στο κύκλωμα ελέγχου πεταλούδας, άναβε ένα σχετικό διαγνωστικό λαμπάκι στο καντράν, και γκάζωνε μόνο του. Μετά από αρκετό ψάξιμο στη πλεξούδα και αρκετή προσωπική εργασία, αντικαταστάθηκε ο εγκέφαλος, ο οποίος είχε το πρόβλημα τελικά, μαζί με τα κλειδιά του λόγω Immo, μπήκαν 4 νέα μπουζί, και αλλάχτηκαν κατά σειρά μπουζωκαλώδια, αισθητήρας βολάν - προληπτικά, καθώς και ο αισθητήρας θερμοκρασίας γιατί δημιουργούσε προβλήματα στη κρύα εκκίνηση όταν ο καιρός ήταν ζεστός. Έγινε σέρβις στον κινητήρα (λάδια, νερά, ιμάντες - εκτός ιμάντα χρονισμού) και μπήκε και μια τετράδα λάστιχα. Το συνολικό κόστος έφτασε σχεδόν στα 800 ευρώ και στο ποσό αυτό προστίθενται τα έξοδα μεταβίβασης καθώς και η ασφάλεια.
Πάμε τώρα στα προβληματάκια για τα οποία χρειάζομαι συμβουλές:
-
Όταν το πήρα δεν δούλευε το κλιματιστικό του, το πήγα για να συμπληρωθεί φρέον, όπου μου είπαν ότι πιθανότατα έχει διαρροή. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι κάθε 'σεζόν' το γέμιζε, κάπου στους 9 μήνες άρχιζε να χάνει απόδοση και όταν έκλεινε χρόνο το ξαναγέμιζε και έμαθε να ζει με αυτό. Δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα σαν ιδέα, αλλά θα προτιμούσα εάν είναι δυνατόν να το επισκευάσω και να μη το γεμίζω μια φορά το χρόνο.
-
Αφού ομαλοποιήθηκε η λειτουργία του κινητήρα παρατηρώ πως όταν το αυτοκίνητο μείνει παρκαρισμένο για πάνω από δύο μέρες, τότε δυσκολεύεται να πάρει εμπρός και λειτουργεί σα να έχει χάσει τον έναν κύλινδρο. Με μια γκαζιά διορθώνεται επιτόπου και 'ξυπνάει' και ο 4ος κύλινδρος. Αν όμως δεν μιζάρω αμέσως μόλις σβήσουν τα λαμπάκια στο τσεκ, και περιμένω 5~10 δευτερόλεπτα, τότε παίρνει χωρίς δισταγμό. Η συμπεριφορά δείχνει απώλεια πίεσης στο κύκλωμα καυσίμου, και το μυαλό μου πήγε στη τρόμπα βενζίνης, όμως βγάζοντας ένα ένα τα μπουζί για έλεγχο παρατήρησα ότι στον 4ο κύλινδρο και μόνο, το μπουζί είχε έναν υγρό λεκέ, ενώ μύριζε έντονα βενζίνη αμέσως μόλις βγήκε.
Υποθέτω λοιπόν ότι κάτι παίζει με τα μπεκ. Καθαριστικά δοκίμασα, έκανα περίπου 500 χιλιόμετρα αλλά βελτίωση δεν είδα, το μπουζί συνεχίζει να έχει πάνω στάξιμο βενζίνης όταν μένει αραγμένο πάνω από δύο μέρες το αυτοκίνητο και φυσικά παραμένουν και κάποιες δυσκολίες στην εκκίνηση, σε πορεία δεν μου παρουσιάζει κάτι, όμως στο ρελαντί ακούω κάποιες φορές τον κινητήρα να έχει αρρυθμία στη λειτουργία του. Αν κυκλοφορώ κάθε μέρα, τότε το πρόβλημα μειώνεται.
Ερωτήσεις:
-
Με το A/C τι να κάνω; Ο μάστορας που έβαλε το φρέον δεν μπορεί λέει να το αναλάβει γιατί θέλει να του το αφήσω όλο το βράδυ να βάλει ειδικό υγρό, αλλά 'πνίγεται' τώρα. Έτσι κ αλλιώς δεν θέλω να το πάω στον συγκεκριμένο. Όποιος έχει κάποιον μάστορα να προτείνει για Αθήνα,
-
Τα μπεκ αξίζει να βγούν από το αυτοκίνητο και να πάνε για καθάρισμα; Η καλύτερα να προτιμήσω να αλλάξω το προβληματικό και να ελπίζω ότι τα άλλα 3 και θα είναι εντάξει για όσο το κρατήσω; Ο προηγούμενος μου είπε ότι είχε κάνει καθαρισμό στις 117.000, τώρα έχει 127.000 και τα προβλήματα στο ξεκίνημα εμφανίστηκαν ένα χρόνο μετά τον καθαρισμό, ενώ δεν είχε κάνει ούτε 10.000 χιλιόμετρα. Αλλαγή ή Καθαρισμός; Υπάρχει κάποιος που μπορώ να τα πάω; Φαντάζομαι δεν το κάνει το συνεργείο της γειτονιάς αυτό.
-
-
Μετά από πάρα πολύ καιρό αναζήτησης για μεταχειρισμένο, τελικά κατέληξα σε ένα Clio II του 2000, το οποίο βρισκόταν παροπλισμένο λόγω βλάβης και ο κάτοχος ήθελε απλά να του αδειάσει το χώρο. Το απέκτησα με την προυπόθεση να πληρώσω τη μεταβίβαση εφ όσων τελικά αποφάσιζα να το κρατήσω και θεώρησα ότι θα ήταν μια καλή ιδέα, να ρίξω όλο το κεφάλαιο για επισκευή παρά να πάρω ένα άγνωστου κατάστασης όχημα και να μου τα βγάζει λίγα λίγα τα προβλήματα.
Το αυτοκίνητο ήταν παροπλισμένο περίπου ένα χρόνο, με πρόβλημα φαινομενικά στο κύκλωμα ελέγχου πεταλούδας, άναβε ένα σχετικό διαγνωστικό λαμπάκι στο καντράν, και γκάζωνε μόνο του. Μετά από αρκετό ψάξιμο στη πλεξούδα και αρκετή προσωπική εργασία, αντικαταστάθηκε ο εγκέφαλος, ο οποίος είχε το πρόβλημα τελικά, μαζί με τα κλειδιά του λόγω Immo, μπήκαν 4 νέα μπουζί, και αλλάχτηκαν κατά σειρά μπουζωκαλώδια, αισθητήρας βολάν - προληπτικά, καθώς και ο αισθητήρας θερμοκρασίας γιατί δημιουργούσε προβλήματα στη κρύα εκκίνηση όταν ο καιρός ήταν ζεστός. Έγινε σέρβις στον κινητήρα (λάδια, νερά, ιμάντες - εκτός ιμάντα χρονισμού) και μπήκε και μια τετράδα λάστιχα. Το συνολικό κόστος έφτασε σχεδόν στα 800 ευρώ και στο ποσό αυτό προστίθενται τα έξοδα μεταβίβασης καθώς και η ασφάλεια.
Πάμε τώρα στα προβληματάκια για τα οποία χρειάζομαι συμβουλές:
-
Όταν το πήρα δεν δούλευε το κλιματιστικό του, το πήγα για να συμπληρωθεί φρέον, όπου μου είπαν ότι πιθανότατα έχει διαρροή. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι κάθε 'σεζόν' το γέμιζε, κάπου στους 9 μήνες άρχιζε να χάνει απόδοση και όταν έκλεινε χρόνο το ξαναγέμιζε και έμαθε να ζει με αυτό. Δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα σαν ιδέα, αλλά θα προτιμούσα εάν είναι δυνατόν να το επισκευάσω και να μη το γεμίζω μια φορά το χρόνο.
-
Αφού ομαλοποιήθηκε η λειτουργία του κινητήρα παρατηρώ πως όταν το αυτοκίνητο μείνει παρκαρισμένο για πάνω από δύο μέρες, τότε δυσκολεύεται να πάρει εμπρός και λειτουργεί σα να έχει χάσει τον έναν κύλινδρο. Με μια γκαζιά διορθώνεται επιτόπου και 'ξυπνάει' και ο 4ος κύλινδρος. Αν όμως δεν μιζάρω αμέσως μόλις σβήσουν τα λαμπάκια στο τσεκ, και περιμένω 5~10 δευτερόλεπτα, τότε παίρνει χωρίς δισταγμό. Η συμπεριφορά δείχνει απώλεια πίεσης στο κύκλωμα καυσίμου, και το μυαλό μου πήγε στη τρόμπα βενζίνης, όμως βγάζοντας ένα ένα τα μπουζί για έλεγχο παρατήρησα ότι στον 4ο κύλινδρο και μόνο, το μπουζί είχε έναν υγρό λεκέ, ενώ μύριζε έντονα βενζίνη αμέσως μόλις βγήκε.
Υποθέτω λοιπόν ότι κάτι παίζει με τα μπεκ. Καθαριστικά δοκίμασα, έκανα περίπου 500 χιλιόμετρα αλλά βελτίωση δεν είδα, το μπουζί συνεχίζει να έχει πάνω στάξιμο βενζίνης όταν μένει αραγμένο πάνω από δύο μέρες το αυτοκίνητο και φυσικά παραμένουν και κάποιες δυσκολίες στην εκκίνηση, σε πορεία δεν μου παρουσιάζει κάτι, όμως στο ρελαντί ακούω κάποιες φορές τον κινητήρα να έχει αρρυθμία στη λειτουργία του. Αν κυκλοφορώ κάθε μέρα, τότε το πρόβλημα μειώνεται.
Ερωτήσεις:
-
Με το A/C τι να κάνω; Ο μάστορας που έβαλε το φρέον δεν μπορεί λέει να το αναλάβει γιατί θέλει να του το αφήσω όλο το βράδυ να βάλει ειδικό υγρό, αλλά 'πνίγεται' τώρα. Έτσι κ αλλιώς δεν θέλω να το πάω στον συγκεκριμένο. Όποιος έχει κάποιον μάστορα να προτείνει για Αθήνα,
-
Τα μπεκ αξίζει να βγούν από το αυτοκίνητο και να πάνε για καθάρισμα; Η καλύτερα να προτιμήσω να αλλάξω το προβληματικό και να ελπίζω ότι τα άλλα 3 και θα είναι εντάξει για όσο το κρατήσω; Ο προηγούμενος μου είπε ότι είχε κάνει καθαρισμό στις 117.000, τώρα έχει 127.000 και τα προβλήματα στο ξεκίνημα εμφανίστηκαν ένα χρόνο μετά τον καθαρισμό, ενώ δεν είχε κάνει ούτε 10.000 χιλιόμετρα. Αλλαγή ή Καθαρισμός; Υπάρχει κάποιος που μπορώ να τα πάω; Φαντάζομαι δεν το κάνει το συνεργείο της γειτονιάς αυτό.
-
-
Μετά από πάρα πολύ καιρό αναζήτησης για μεταχειρισμένο, τελικά κατέληξα σε ένα Clio II του 2000, το οποίο βρισκόταν παροπλισμένο λόγω βλάβης και ο κάτοχος ήθελε απλά να του αδειάσει το χώρο. Το απέκτησα με την προυπόθεση να πληρώσω τη μεταβίβαση εφ όσων τελικά αποφάσιζα να το κρατήσω και θεώρησα ότι θα ήταν μια καλή ιδέα, να ρίξω όλο το κεφάλαιο για επισκευή παρά να πάρω ένα άγνωστου κατάστασης όχημα και να μου τα βγάζει λίγα λίγα τα προβλήματα.
Το αυτοκίνητο ήταν παροπλισμένο περίπου ένα χρόνο, με πρόβλημα φαινομενικά στο κύκλωμα ελέγχου πεταλούδας, άναβε ένα σχετικό διαγνωστικό λαμπάκι στο καντράν, και γκάζωνε μόνο του. Μετά από αρκετό ψάξιμο στη πλεξούδα και αρκετή προσωπική εργασία, αντικαταστάθηκε ο εγκέφαλος, ο οποίος είχε το πρόβλημα τελικά, μαζί με τα κλειδιά του λόγω Immo, μπήκαν 4 νέα μπουζί, και αλλάχτηκαν κατά σειρά μπουζωκαλώδια, αισθητήρας βολάν - προληπτικά, καθώς και ο αισθητήρας θερμοκρασίας γιατί δημιουργούσε προβλήματα στη κρύα εκκίνηση όταν ο καιρός ήταν ζεστός. Έγινε σέρβις στον κινητήρα (λάδια, νερά, ιμάντες - εκτός ιμάντα χρονισμού) και μπήκε και μια τετράδα λάστιχα. Το συνολικό κόστος έφτασε σχεδόν στα 800 ευρώ και στο ποσό αυτό προστίθενται τα έξοδα μεταβίβασης καθώς και η ασφάλεια.
Πάμε τώρα στα προβληματάκια για τα οποία χρειάζομαι συμβουλές:
-
Όταν το πήρα δεν δούλευε το κλιματιστικό του, το πήγα για να συμπληρωθεί φρέον, όπου μου είπαν ότι πιθανότατα έχει διαρροή. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι κάθε 'σεζόν' το γέμιζε, κάπου στους 9 μήνες άρχιζε να χάνει απόδοση και όταν έκλεινε χρόνο το ξαναγέμιζε και έμαθε να ζει με αυτό. Δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα σαν ιδέα, αλλά θα προτιμούσα εάν είναι δυνατόν να το επισκευάσω και να μη το γεμίζω μια φορά το χρόνο.
-
Αφού ομαλοποιήθηκε η λειτουργία του κινητήρα παρατηρώ πως όταν το αυτοκίνητο μείνει παρκαρισμένο για πάνω από δύο μέρες, τότε δυσκολεύεται να πάρει εμπρός και λειτουργεί σα να έχει χάσει τον έναν κύλινδρο. Με μια γκαζιά διορθώνεται επιτόπου και 'ξυπνάει' και ο 4ος κύλινδρος. Αν όμως δεν μιζάρω αμέσως μόλις σβήσουν τα λαμπάκια στο τσεκ, και περιμένω 5~10 δευτερόλεπτα, τότε παίρνει χωρίς δισταγμό. Η συμπεριφορά δείχνει απώλεια πίεσης στο κύκλωμα καυσίμου, και το μυαλό μου πήγε στη τρόμπα βενζίνης, όμως βγάζοντας ένα ένα τα μπουζί για έλεγχο παρατήρησα ότι στον 4ο κύλινδρο και μόνο, το μπουζί είχε έναν υγρό λεκέ, ενώ μύριζε έντονα βενζίνη αμέσως μόλις βγήκε.
Υποθέτω λοιπόν ότι κάτι παίζει με τα μπεκ. Καθαριστικά δοκίμασα, έκανα περίπου 500 χιλιόμετρα αλλά βελτίωση δεν είδα, το μπουζί συνεχίζει να έχει πάνω στάξιμο βενζίνης όταν μένει αραγμένο πάνω από δύο μέρες το αυτοκίνητο και φυσικά παραμένουν και κάποιες δυσκολίες στην εκκίνηση, σε πορεία δεν μου παρουσιάζει κάτι, όμως στο ρελαντί ακούω κάποιες φορές τον κινητήρα να έχει αρρυθμία στη λειτουργία του. Αν κυκλοφορώ κάθε μέρα, τότε το πρόβλημα μειώνεται.
Ερωτήσεις:
-
Με το A/C τι να κάνω; Ο μάστορας που έβαλε το φρέον δεν μπορεί λέει να το αναλάβει γιατί θέλει να του το αφήσω όλο το βράδυ να βάλει ειδικό υγρό, αλλά 'πνίγεται' τώρα. Έτσι κ αλλιώς δεν θέλω να το πάω στον συγκεκριμένο. Όποιος έχει κάποιον μάστορα να προτείνει για Αθήνα,
-
Τα μπεκ αξίζει να βγούν από το αυτοκίνητο και να πάνε για καθάρισμα; Η καλύτερα να προτιμήσω να αλλάξω το προβληματικό και να ελπίζω ότι τα άλλα 3 και θα είναι εντάξει για όσο το κρατήσω; Ο προηγούμενος μου είπε ότι είχε κάνει καθαρισμό στις 117.000, τώρα έχει 127.000 και τα προβλήματα στο ξεκίνημα εμφανίστηκαν ένα χρόνο μετά τον καθαρισμό, ενώ δεν είχε κάνει ούτε 10.000 χιλιόμετρα. Αλλαγή ή Καθαρισμός; Υπάρχει κάποιος που μπορώ να τα πάω; Φαντάζομαι δεν το κάνει το συνεργείο της γειτονιάς αυτό.
-
-
Και το δικο μου Clio χρειαζοταν συμπλήρωση στο φρέον μεχρι που ο μάστορας αλλαξε ενα ... λαστιχάκι κι ειπε οτι πια δε θα χει θεμα. Οντως δε ξανα χρειαστηκε. Ειχε βαλει ενα ειδικο υγρο για να δει απο που χανει , μας προέτρεψε ν αλλαξουμε αυτο το λαστιχο και ειχε δικιο. Δυστυχως παει καιρος και δε θυμαμαι λεπτομερειες
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Κοιταξε λιγο την πλεξουδα των μπεκ..εκει στο γυρισμα χαλανε τα καλωδια!μπροστά ειναι
-
Επέστρεψα αρκετά καθυστερημένα βέβαια, αλλά όλο αυτό καιρό προσπαθούσα να βρώ λύση στα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί.
Αρχικά με το ερκοντίσιον να σημειώσω ότι το πρόβλημα λύθηκε πιθανότατα, αφού έμεινε το αμάξι έγκλειστο για κάποιες μέρες σε συνεργείο και το κύκλωμα τροφοδοτήθηκε με ειδικό υγρό για να εντοπιστούν οι διαρροές. Αντικαταστάθηκαν όλα τα ορινγκ που υπήρχαν στις ενώσεις αν και εντοπίστηκε διαρροή μόνο στα σημεία κοντά στον κομπρέσορα. Το κόστος απειροελάχιστο, και ελπίζω να αντέξει. Ο μάστορας πάντως έδειξε αισιόδοξος ότι τη διαρροή 'τη πετύχαμε'. Είδωμεν.
Στο δεύτερο θέμα με τα μπεκ, δεν έχει ακόμα βρεθεί άκρη. Το τελευταίο κατά σειρά συνεχίζει να στάζει καύσιμο όταν το αυτοκίνητο δεν λειτουργεί, μετά από μία εβδομάδα ακινησίας, μύριζε μέχρι και η εισαγωγή βενζίνη. Από τότε άρχισα να χρησιμοποιώ ξανά το αυτοκίνητο καθημερινά και έτσι το πρόβλημα 'δεν φαίνεται' αλλά εξακολουθεί να υπάρχει. Η καλωδίωση που είχε αναφερθεί σε προηγούμενο ποστ ελέγχθηκε φυσικά από άκρη σε άκρη, δεν βρέθηκε κάποιο πρόβλημα.
Απομένει να γίνει έλεγχος στα μπεκ, αφού πρώτα βρεθεί ο κατάλληλος μάστορας για να τα πάω. Στην Αθήνα έχω εντοπίσει κάποιον κάτω από τη γέφυρα της Λ. Αθηνών, κοντά στην Αγ. Κωνσταντίνου, θα κάνω μια επίσκεψη για να δώ τι γνώμη έχει για το θέμα και εάν μπορεί να αναλάβει και το λύσιμο. Διαφορετικά θα πρέπει να βρώ κάποιο συνεργείο που θα θελήσει να ασχοληθεί με το ζήτημα...
-
Η άκαυτη βενζίνη δείχνει ή έλλειψη σπινθήρα , οπότε δεν καίγεται η βενζίνη ή κακή δέσμη ψεκασμού στο μπέκ
Η έλλειψη σπινθήρα οφείλεται σε πολλαπλασιαστή και η κακή δέσμη στο μπέκ (όχι από βρωμιά αφού έχουν καθαριστεί
Θα μπορούσες να αλλάξεις μεταξύ τους τον πολλαπλασιαστή με ένα άλλο πχ τον 1ο κύλινδρο και το μπέκ με το μπεκ του 3ου κυλίνδρου
Αν το πρόβλημα πάει στον 1ο φταίει ο πολλαπλασιαστης
Αν το πρόβλημα πάει στο 3 φταίει το μπέκ
Αν το πρόβλημα μείνει στο 4 μπορεί να φταιει η πλεξούδαΑν εξαφανιστεί, κάτι δεν είχε μπει καλά
Καλή τύχη
-
Για μένα φταίει το μπέκ. Πάρε μια τετράδα καινούργια, εφόσον σε όλα τα άλλα είναι οκ το αμάξι και θα είσαι τζετ. Πρώτα όμως δοκίμασε το συγκεκριμένο σε άλλο κύλινδρο για να σιγουρευτείς.
-
Η μέθοδός σου είναι καλή μεν, δεν μπορώ να την εφαρμόσω δε. Το αμάξι έχει έναν πολλαπλασιαστή με 4 ακροδέκτες ο οποίος ελέγχεται ηλεκτρονικά από τον εγκέφαλο, δεν μπορώ δηλαδή να αλλάξω θέση στους κυλίνδρους. Πιστεύω όμως ότι δεν πρόκειται για θέμα ανάφλεξης αλλά όπως αναφέρει και ο χρήστης TRiBAL πιο κάτω, μάλλον εντοπίζεται στο μπεκ. Η μυρωδιά στην εισαγωγή εμφανίζεται μόνον όταν το αμάξι μείνει σταθμευμένο μέρες, κατά τις οποίες χάνεται η πίεση στο κύκλωμα καυσίμου ενώ παράλληλα βλέπω και το 1ο μπουζί να έχει πάνω κυλίδες από καύσιμο.
Μπορώ να μετακινώ έτσι απλά τα μπεκ και να αλλάζω θέσεις μεταξύ τους με τα υπάρχοντα o-rings χωρίς να υπάρχει κίνδυνος διαρροής στη συνέχεια;
Είναι απαραίτητο να αλλαχτούν και τα 4 μπεκ, ακόμα και αν τα υπόλοιπα 3 δεν παρουσιάζουν κάποια διαρροή-πρόβλημα; Θα μπορούσα ίσως να έκανα έναν καθαρισμό πρώτα, ή να προτιμήσω απευθείας αντικατάσταση για να τελειώνει το ζήτημα μια ώρα νωρίτερα; Το κόστος για κάθε μπεκ είναι 120 ευρώ περίπου, ήτοι 480 και για τα 4 κάτι το οποίο δεν μπορώ να 'επενδύσω' τώρα στο αυτοκίνητο. Καταλαβαίνω ότι υπάρχει πιθανότητα αργότερα να μου βγάλει πρόβλημα σε ένα από τα άλλα 3, αλλά η αγορά όλων είναι ένα ζήτημα στη παρούσα φάση.
-
Πιθανόν εχει διαρροη το μπεκ σου. Ανεφερες οτι εχει ηδη γινει ενας καθαρισμος στο παρελθον. Στον καθαρισμό κανονικά αλλάζουν όλα τα o rings καθώς και τα φιλτράκια τους. Εχω κανει μετα απο 130.000κμ+ και είδα διαφορά. Λεγεται (χωρίς να ξέρω αν ισχύει) οτι αμα κάνεις πολλές φορές καθαρισμό ( ή ακόμα και εναν καμια φορά) μπορεί να την ακούσουν. Για αρχή άλλαξε το συγκεκριμένο, μπορείς να βρείς κ ενα μεταχειρισμένο, και μετά βλέπεις διότι το αμάξι που πήρες ήταν καιρό σε ακινησία κ αυτό δεν είναι ό,τι καλύτερο για τον κινητήρα.
(Στο πρώτο που ρώτησες, ναι γίνεται αρκεί να ξέρεις τι κάνεις) -
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Σήμερα πέρασα και από το μαγαζί που ασχολείται με τα μπεκ - καρμπυρατέρ, στη παράλληλη της Κων/πόλεως, και κάναμε μια κουβέντα σχετικά με την όλη ιστορία, αναφέροντάς του το πλήρες ιστορικό μέχρι εκεί που γνωρίζω βέβαια και εγώ τι παίζει.
Μου είπε προτού αρχίσω τις μετακινήσεις και τις δοκιμές να τα βγάλω αν θέλω και να τα πάω από εκεί και τα 4 για να κάνουμε ογκομέτρηση και να τσεκάρει για διαρροές. Αν το πρόβλημα διορθωθεί με τον καθαρισμό που προτείνει έχει καλώς, αν όχι τότε θα προχωρήσω σε αντικατάσταση μόνο του/των προβληματικών.
Μου επιβεβαίωσε και αυτά που γράφτηκαν πιο πάνω. Αν έχουν καθαριστεί και παλιότερα και το πρόβλημα προέκυψε μετά το καθαρισμό ή αν προυπήρχε και δεν διορθώθηκε, τότε τα πράγματα για το εν λόγω μπεκ είναι μάλλον σκούρα. Σήμερα υπολόγιζα να τα βγάλω αλλά μάλλον δεν θα βοηθήσει ο καιρός, οπότε θα τα αφήσω για μέσα στη βδομάδα. Σε κάθε περίπτωση θα επιστρέψω με νεότερα.
-
Απαντώ και πάλι χωρίς edit στο προηγούμενο για να παρουσιάσω τα ... νεότερα, σε περίπτωση που βρεθεί κάποιος στην ίδια με εμένα θέση.
Αρχικά να αναφέρω ότι σύμφωνα με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη στο αυτοκίνητο είχαν γίνει δύο καθαρισμοί μπεκ, ο πρώτος στις 100.000 χιλιόμετρα, με τη μέθοδο 'υπερήχων' μάλιστα, όπως βρήκαμε στο βιβλίο σέρβις που είχε γράψει ο τότε μάστορας, και η δεύτερη είχε 'γίνει' στις 127.000 και απλά αναφερόταν, ο δεύτερος μάστορας δεν είχε γράψει κάτι παραπάνω στο βιβλιαράκι. Το πρόβλημα όπως μου είπαν με το να δυσκολεύεται να πάρει εμπρός εμφανίστηκε λίγο καιρό μετά τον καθαρισμό των 100.000 ίσως 2000~3000 χιλιόμετρα μετά και σε διάστημα μόλις λίγων μηνών, αλλά επειδή δεν λύθηκε με τον δεύτερο καθαρισμό θεώρησαν ότι ίσως να προερχόταν από αλλού. Στα διατάυτα τώρα:
-
Τα μπεκ αφαιρέθηκαν και πήγαν πακέτο με τη μπεκιέρα σε έναν εξαιρετικό μάστορα, στην Αθήνα. Ο μάστορας με κέρδισε με την εξυπηρέτηση του, αλλά και με τις πληροφορίες που μου έδωσε, σίγουρα θα τον ξαναπροτιμήσω.
-
Η διάγνωση έδειξε κόλημένο ανοιχτό το 4ο μπεκ, σε καλύτερη κατάσταση το 3ο αλλά πάλι με ελαφρά διαρροή, και τα 2 και 1 σε καλή κατάσταση όσων αφορά τη στεγανότητα. Η ποσότητα ήταν μειωμένη πολύ στα 3 και 4, 'καλή' σε γενικές γραμμές στα 2 και 1, σύμφωνα με την ογκομέτρηση. Ο μάστορας μου είπε ότι σίγουρα έχουν καθαριστεί τουλάχιστον μία φορά από τις δύο, και είχαν αλλαχτεί και στα 4 οι τσιμούχες, είναι όμως αδύνατον ο καθαρισμός αυτός να είχε γίνει πριν 6000 χιλιόμετρα όπως έγραφε το βιβλιαράκι. Πιθανότατα να είχε χρησιμοποιηθεί κάποιο καθαριστικό, αλλά τα μπεκ αποκλείεται να βγήκαν και να καθαρίστηκαν γιατί ήταν σε άθλια κατάσταση.
-
Προχωρήσαμε σε καθαρισμό και έλεγχο. Κόστος μικρό, περί τα 50 ευρώ, και η νέα ογκομέτρηση έδειξε ότι προς το παρών τη γλυτώνω αναίμακτα, αφού δεν απαιτείται άμεσα αντικατάσταση σε κάποιο από τα 4 μπεκ. Με συμβούλεψαν να προσπαθώ να κάνω έναν καθαρισμό τουλάχιστον κάθε δύο χρόνια ή 20~25 χιλιάδες χιλιόμετρα. Θεωρώντας τη τιμή σταθερή για τα επόμενα χρόνια, για να 'πατσίσω' το κόστος αγοράς για καινούργια μπεκ θα ήθελα 20 έτη καθαρισμών και χιλιόμετρα που το αμάξι δεν νομίζω να αντέξει να κάνει. Θα προτιμήσω μάλλον τη λύση καθαρισμός κάθε τόσο, μέχρις ότου κάποιο μπεκ αποφασίσει να με αφήσει τελείως.
-
Το αυτοκίνητο πέρασε με επιτυχία το τεστ του 'αράγματος', αφού πήρε κανονικότατα εμπρός μετά από τρείς μέρες ακινησίας, σε αντίθεση με τις προηγούμενες φορές. Θα το αφήσω για μία εβδομάδα τουλάχιστον για να δω εάν εμφανιστεί κάποια δυσκολία, πράγμα το οποίο απεύχομαι.
-
Σε πορεία δεν μπορώ να πω ότι κατάλαβα κάποια τεράστια διαφορά, όμως, εξαφανίστηκε εντελώς ένα στιγμιαίο 'κόψιμο'¨που έκανε το αυτοκίνητο όταν γκάζωνα με μεγάλη σχέση στις 2500 στροφές περίπου. Δεν ξέρω αν ήταν από τα μπεκ ή τα καλώδια που αλλάχτηκαν μαζί προληπτικά.
Τέλος καλό... ελπίζω
-
Προβλήματα σε Clio