Καλησπέρα,
είμαι και εγώ στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου πόλης και είμαι μεταξύ του υβριδικού Yaris και του αντίστοιχου Diesel. Χωρίς να έχω καταλήξει ακόμη κλίνω υπέρ του Hybrid καθώς το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται σχεδόν αποκλειστικά εντός πόλης ενώ στα Diesel (γενικά όχι αποκλειστικά το Yaris) με προβληματίζουν τα θέματα αξιοπιστίας των αντλιών, των μπεκ και του φίλτρου DPF.
Το Yaris το οδήγησα και στις 2 εκδόσεις και συμφωνώ απόλυτα με τις διαπιστώσεις του iceman, τον οποίο ευχαριστώ που μοιράζεται μαζί μας τις εντυπώσεις του.
Θα ήθελα να ωστόσο να εκφράσω μια απορία: η υβριδική μπαταρία έχει 10ετή εγγύηση γεγονός που σημαίνει ότι πρακτικά είσαι ξένοιαστος για πάρα πολλά χρόνια, όπως εξάλλου δείχνουν και οι στατιστικές βλαβών των υβριδικών της ΤΟΥΟΤΑ. Ωστόσο αν η απόδοση της μπαταρίας μειωθεί (όπως πχ συμβαίνει με τη μπαταρία ενός κινητού, άλλη η διάρκεια της μπαταρίας μόλις αγοραστεί και άλλη σε κάποιο χρονικό διάστημα αργότερα παρόλο που η χρήση της συσκευής είναι ίδια)τότε η κατανάλωση του αυτοκινήτου θα αυξηθεί καθώς η κίνηση με τον ηλεκτροκινητήρα θα περιοριστεί.
Γνωρίζει κάποιος αν η εγγύηση της μπαταρίας αφορά μόνο σε σοβαρές βλάβες αυτής ή λαμβάνει υπόψη της και κάποια σημαντική μείωση της απόδοσής της;
Επιπλέον έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία αν και πότε παρατηρείται κάποια μείωση της απόδοσης της μπαταρίας. Διευκρινίζω ότι δεν μιλάω για σοβαρή βλάβη γιατί αυτή καλύπτεται από την εγγύηση αλλά για μείωση της απόδοσης.
Τέλος @nonos γνωρίζεις κάτι διαφορετικό για τους χώρους του υβριδικού στο πίσω κάθισμα γιατί από ότι είδα εγώ η μόνη διαφορά μεταξύ των 2 εκδόσεων είναι ένα μεγαλύτερο κατά 3 cm πλαστικό κάλυμμα κάτω από το κάθισμα στο υβριδικό, που δεν επηρεάζει την ευρυχωρία.
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας