Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
ονομα στη 'πιατσα'
ποιο??, παει αυτο R.I.P.
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
ονομα στη 'πιατσα'
ποιο??, παει αυτο R.I.P.
Εχει ασχοληθει καποιο μελος με vag-com ; Υπαρχουν πουθενα οδηγιες στα ελληνικα;
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
μεγάλη διαδρομη του πενταλ των φρενων (οχι ξαφνικα, ετσι ηταν παντα) τι μπορει να σημαινει, και πως διορθωνεται;
Σε μερικά αυτοκίνητα είναι έτσι. Συνήθως συνδυάζεται με καλύτερη ρυθμισιμότητα του φρεναρίσματος. Το αντίθετο είναι το φρένο διακόπτης, on-off χωρίς δυνατότητα ρύθμισης κάτι που βρίσκω ενοχλητικό (και μαστίζει, μαζί με το υπερ-υποβοηθούμενο τιμόνι, πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα).
Αν όμως σε άλλα ίδια με το δικό σου έχεις διαπιστώσει ότι είναι αλλιώς έχεις 2 δρόμους. Εφόσον λειτουργεί καλά το αφήνεις έτσι, ίσως να είναι άλλη ρύθμιση ή κάποια διαφορετική φουρνιά ανταλλακτικών. Αλλιώς πρέπει να ψάξεις λίγο όλο το σύστημα για τυχόν υποκρυπτόμενο προβληματάκι (αντλία, μαρκούτσια, δαγκάνες, σέρβο, σωλήνες ...). Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να είναι απλά ρύθμιση του πενταλιού (να έχει περισσότερα σημεία που να μπορεί να βιδώσει και αυτό που διαλέξανε να του δίνει επιπλέον διαδρομή....)
Παιζει να εχουν κολλησει οι αυτορρυθμιζομενες δαγκανες και να κανουν αναγκαστικα μεγαλυτερη διαδρομη?
Ο χρήστης DIMITRIOSA έγραψε:
Κοστος ανταλλακτικου 205 Ευρω
Κοστος εργασιας 50 Ευρω (συμπεριλαμβανομενων και κοστους νεων υγρων φρενων)
Και λιγα σου πηρε. Οχι, δεν εχω συνεργειο, αλλα ξερω πως η δουλεια στο συστημα των φρενων ειναι αρκετη και απαιτει γνωσεις.
μεγάλη διαδρομη του πενταλ των φρενων (οχι ξαφνικα, ετσι ηταν παντα) τι μπορει να σημαινει, και πως διορθωνεται;
μεγάλη διαδρομη του πενταλ των φρενων (οχι ξαφνικα, ετσι ηταν παντα) τι μπορει να σημαινει, και πως διορθωνεται;
Δεν ξερω αν βοηθαει και πολυ, αλλα:** Fiat: Fiasco in auto techniek**
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Δηλ αν μεινει απο μπαταρια και χασει την ταση ο ηλεκτροκινητηρας-ηλεκτρομαγνητης τι γινεται??
Λογικα και με πεσμενη μπαταρια, αν εχει λιγο ρευμα, θα το ξεκλειδωσει. Τωρα αν ειναι τελειως νεκρη.... αλλαζεις μπαταρια
Ενταξει, γενικα δεν αποτελει την καλυτερη λυση αλλα παντα εξασκει την καταλληλη πιεση, π.χ. σε μια ανηφορα ενα συμβατικο χειροφρενο εαν δεν τραβηχτει δυνατα(αρκετα δυνατα ομως) το οχημα το πηρε η κατηφορα (ειδικα προς τα πισω -μη ρωτατε δεν ξερω γιατι, σε μερικα γινεται-) ενω το ηλεκρικο το φρεναρει το οχημα και μολις διαγνωσει καταλληλη ροπη απο το μοτερ το λυνει και ξεκινας
Θέμα συνήθειας είναι πιστεύω. Βαλε μια ταχύτα μέσα και είσαι οκ σε κατηφορες. Στο πασατ πάντως αναφέρεται ως ηλεκτρομηχανικό φρένο στάθμευσης. Δεν ξέρω πως ακριβώς δουλεύει...