Ο χρήστης spiros έγραψε:
ολα αυτα θα ειχαν νοημα εαν το κρατος ειχε την παραμικρη διαθεση να εφαρμοσει δικαια μετρα. Ποσες 10ετιες πρεπει να περασουν μεχρι να καταλαβουμε οτι ΔΕΝ εχει;;;
τα ΤΚ οπως και 100αδες αλλοι φοροι και χαρατσια εχουν αποκλειστικο σκοπο να γεμισουν τα ταμεια. Στα παπαρι@ τους αν αυτο γινει με δικαιο ή μη τροπο.
Aπο τα πιο σωστα ποστ εδω μεσα.
Φταίμε και μεις.Πήγε κανένα ΙΝΚΑ-ΕΛΠΑ-ΜΚΟ-ΠΑΜΕ-ΦΥΓΑΜΕ κ.α. να μιλήσει ανθρώπινα και με επιχειρήματα στην πολιτεία για την αυτοκίνηση και να προτείνει μέτρα? Όχι. Μετά μας φταίνε οι πολιτικοί μας και η τρόικα.
Επισης.
Στο ότι επηρεάζει τις τιμές αγαθών συμφωνούμε, άρα by default είναι αδύνατη η εφαρμογή τέτοιας λογικής.
Μας λες δηλαδη καλο μου παιδι πως το οτι θσ επηρεασει --εστω και λιγο-- τις τιμες των αγαθων μια --εστω μικρη-- αυξηση στην τιμη της βενζινης που θα αντικαταστησει τα τελη κυκλοφοριας, εξ ορισμου κανει αδυνατη την εφαρμογη της. σωστα;
Σίγουρα θα βλέπαμε νούμερα άνω των 50 λεπτών, άρα βενζίνη άνω του 2ευρου (χωρίς να υπολογίζουμε τις αυξομειώσεις του πετρελαίου εντός του έτους), άρα θα έπεφταν κατακόρυφα οι μετακινήσεις και η κατανάλωση βενζίνης και τελικά ίσως να είχε λιγότερα έσοδα.
Το μονο σιγουρο που το ειδαμε ηδη ειναι οι καταθεσεις πινακιδων με το αρμεγμα μεσω κυβικων.
Τα 50 λεπτα τα βγαζεις απο τα οπισθια σου, κανε εναν κοπο να βρεις τον υπολογισμο που ειχε κανει ο dstou καποτε η να δικαιολογησεις το νουμερο που εγραψες αν θες να παιρνουμε αυτα που γραφεις στα σοβαρα.