Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3533
    • Best 0
    • Groups 0

    kp61

    @kp61

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    3533
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kp61 Unfollow Follow

    Latest posts made by kp61

    • RE: MADE IN ENGLAND

      δεν ριχνεις και μια ματια σ αυτο της ηλιουπολης.... ΑΠ ΕΞΩ δειχνει καλο....

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      K
      kp61
    • RE: επιμεταλλωσεις (καδμιο,γαλβανισμα,νικελ-χρωμιο)

      επιμεταλλωση

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      K
      kp61
    • RE: επιμεταλλωσεις (καδμιο,γαλβανισμα,νικελ-χρωμιο)

      Υπαρχει! Εγω παω στον ταυρο, στην οδο διος!

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      K
      kp61
    • RE: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

      Γιωργο και μαστρο χρηστο, μια απορια που εκφραστηκε πιο πισω και δεν απαντησε κανεις.... ΑΝ γνωριζετε, υπαρχει περιπτωση να δουμε κατι για τα ax και 205; Εστω αν συζητιεται κατι....

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      K
      kp61
    • RE: ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες

      Ο χρήστης NIGA έγραψε:

      Η εφορια για να κανεις αρση ζητα να ασφαλισεις την πινακιδα του υπουργειου.

      Αυτό δεν το έχω ξανακούσει! Η εφορία ζητάει ασφάλεια για να σου δώσει πίσω τις πινακίδες; Είσαι σίγουρος; Πώς θα το ασφαλίσεις αν δεν έχεις τις πινακίδες και την άδεια;

      εδω και τουλαχιστον ενα χρονο νικο.

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      K
      kp61
    • RE: ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες

      Ο χρήστης zka έγραψε:

      Η απάντηση σε όλα όσα ρώτησα είναι ΝΑΙ. Ναι, μπορεί ο πωλητής να καταθέσει μόνιμα πινακίδες στο υπουργείο ή 'μη μόνιμα' στη ΔΟΥ, να κάνει ιδιωτικό συμφωνητικό με τον αγοραστή στο οποίο θα αναφέρεται ο τύπος, ο αριθμός πλαισίου και ο κυβισμός του αυτοκινήτου και με το χαρτί της κατάθεσης συν το ιδιωτικό συμφωνητικό ο αγοραστής μπορεί να πάει στην ΕΛΠΑ και να βγάλει πινακίδες ιστορικού οχήματος στο δικό του όνομα. Αυτά ισχύουν για την ΕΛΠΑ, αφού εκεί ρώτησα. Για ΦΙΛΠΑ κλπ. δεν ξέρω.

      Και κάτι ακομα: Έτοιμο ΚΡ61 ραμμένο με 95 άλογα, νορμάλ σασμάν και ένα κοντό κορωνοπήνιο ποιες χιλιάδες ευρώ θα φάει; Με 4 λάστιχα βγάζει 5 σπριντ και σιγά μην κουβαλάς μηχανικούς, τέντες, ντάνες ελαστικών και γκόμενες για να κάνεις την πλάκα σου με ένα στάρλετ. Και, όσον αφορά τα κόστη, είναι ΣΤΑΡΛΕΤ. Δεν είναι ούτε Έσκορτ ούτε Άλφα ούτε κανένας άλλος κουμπαράς χωρίς πάτο. Όποιος έχει ζήσει με Σταρλετάρα καταλαβαίνει τι λέω. Αν δεν το κουρνιάσεις σε κάνα δέντρο, ένα Στάρλετ ΚΡ60, ΕΡ71 και, κυρίως, το κατερπίλαρ ΕΡ81, μπορεί να σου βγάλει δύο Ακρόπολις μόνο με αλλαγές ελαστικών. Ούτε καν ράψιμο δε χρειάζονταν αυτά. Υπάρχουν τουλάχιστον 4 Στάρλετ διαφορετικών γενεών που έχουν κερδίσει την Α5 χωρίς να έχουν ούτε ένα ποντάρισμα πάνω τους.

      Δεν αντέχω να μην επέμβω, αφού τόσο καιρό παρακολουθώ τον κύριο!!!!!!! SCN (αλήθεια, γιατί κρύβετε την πραγματική σας ταυτότητα?) να είναι πρόθυμος να δαπανήσει χιλιάδες ευρώ για το αγωνιστικό του, αλλά να προσπαθεί να γλυτώσει το κόστος της μεταβίβασης και των τελών κυκλοφορίας, μέσω της έκδοσης ιστορικών πινακίδων. Για άλλη μία φορά, ο πολυταλαιπωρημένος χώρος των ιστορικών με τους συνειδητοποιημένους ιδιοκτήτες γίνεται άσυλο κάποιων, οι οποιοι ανήκουν στο ειδος αυτό (για να μη μεταχειριστώ χειρότερους προσδιορισμούς) που κατάντησαν έτσι τη χώρα.
      Κύριε!!!!!!SCN, απορώ πώς τολμάτε να διερευνάτε δημόσια διόδους εμφανούς φοροδιαφυγής, την ώρα που το κράτος πασχίζει να εξοικονομήσει χρήματα για να εξασφαλίσει στους λειτουργούς του τους μισθούς τους και στους συνταξιούχους τις συντάξεις τους!!!!
      Για πείτε μας. πώς έτσι ξαφνικά γίνατε λάτρης των ιστορικών αυτοκινήτων? Διατηρείτε μήπως με την ιδια αγάπη και το οικογενειακό αυτοκίνητο στο οποίο μεγαλώσατε? Η μήπως είχε και αυτό την τύχη να είναι το όχημα εκείνο, με το οποίο επιδεικνύατε στον κύκλο σας τις οδηγικές σας ικανότητες, μέχρι που κατήντησε σε μάντρα ανακυκλώσεων? Πλάκα θα έχει να σας δούμε και σε ρεγκιουλάριτυ. Υποθέτω το όχημά σας θα πρέπει να είναι κάτι φάνσυ, ας πούμε Μερσεντές 950 SLc, με ζάντες χρυσαφί 19 ιντσών και λάστιχα 235…., έτσι για να καταλάβει ο κόσμος και ότι το φυσάμε το χρήμα.

      ΑΙΣΧΟΣ!!

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      K
      kp61
    • RE: classic Alfa Romeo

      Ο χρήστης nuwanda969 έγραψε:
      Aκριβως, αυτα που εβαλα ειναι για 40mm. Βγαινουν και για 45mm
      http://www.alfaholics.com/2010/07/solid ... rb-mounts/

      Βγαίνουν και σε long version για καλυτερη ροπη χαμηλα (?) αλλα φανταζομαι για να χωρεσουν πρεπει να βγει ο παπας και να μπουνε χοανες...
      http://www.alfaholics.com/2010/07/solid ... t-version/

      εξαρταται..αν ειναι περισσοτερο απο 20-25mm πιο μακρυα, απ τα εργοστασιακα λαστιχενια, ναι!
      μετα δεν υπαρχει αλλο περιθωριο...

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      K
      kp61
    • RE: classic Alfa Romeo

      η εσωτερικη διατομη ταιριαζει ακριβως με της εισαγωγης? η κανει σκαλοπατι?

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      K
      kp61
    • RE: ACE CAFE-Το καφενείο των "ιστορικών" [#2]

      Ο χρήστης baltsiotis έγραψε:
      είδα την κούκλα στο -6 και ομολογώ κλονίστηκα.

      κοκκινιζω...

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      K
      kp61
    • RE: ACE CAFE-Το καφενείο των "ιστορικών" [#2]

      Χαχαχαχαχα
      Δεν παιζεσαι ρε φιλε!!!!!

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      K
      kp61
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr