Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για την απάντησή σου. Πήγα σήμερα στο συνεργείο, το συνέδεσε με τον υπολογιστή και έδειξε μόνη βλάβη τον αισθητήρα στροφάλου. Ο τεχνικός είπε ότι έχει ξαναδεί περίπτωση όπου, όταν μένει εντελώς από μπαταρία το αυτοκίνητο, απορρυθμίζεται ο αισθητήρας. Μου είπε να κάνω καμιά 50ριά χιλιόμετρα κι αν συνεχίσει να σκορτσάρει αλλά και να αναβοσβήνει η ένδειξη του κινητήρα, θα αντικαταστήσουμε τον αισθητήρα.
Latest posts made by njo
-
RE: αντικατάσταση μπαταρίας και πρόβλημα
-
αντικατάσταση μπαταρίας και πρόβλημα
Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα fiat 500 εδώ και 8 χρόνια. Μέχρι και σήμερα άλλαξα δύο μπαταρίες. Η τελευταία κράτησε 6 χρόνια και σήμερα το απόγευμα, ενώ μέχρι το μεσημέρι δεν παρουσιάστηκε κάποιο θέμα, έβαλα το κλειδί στη μίζα, αλλά η τάση ήταν πεσμένη και δεν έπαιρνε μπροστά. Έβαλα μπρος με καλώδια για να πάω στο πλησιέστερο κέντρο μπαταρίας, αλλά άρχισε να αναβοσβήνει η ένδειξη του κινητήρα και έβγαλε μήνυμα fuel cut off unavailable. Πηγαίνοντας η μηχανή δούλευε σαν να είχε θέμα με τους κυλίνδρους. Αντικαταστάθηκε τελικά η μπαταρία. Η μηχανή ακούγεται πλέον να δουλεύει κανονικά, αλλά η ένδειξη εξακολουθεί να αναβοσβήνει, στις αλλαγές ταχυτήτων σκορτσάρει και όταν αφήνω το γκάζι κλωτσάει, όπως επίσης στο ρελαντί όταν ανάβω τα φώτα τρέμει η μηχανή με παλμικό ρυθμό. Έχει κανείς κάποια ιδέα;
-
RE: αντικατάσταση μπαταρίας και πρόβλημα
Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα fiat 500 εδώ και 8 χρόνια. Μέχρι και σήμερα άλλαξα δύο μπαταρίες. Η τελευταία κράτησε 6 χρόνια και σήμερα το απόγευμα, ενώ μέχρι το μεσημέρι δεν παρουσιάστηκε κάποιο θέμα, έβαλα το κλειδί στη μίζα, αλλά η τάση ήταν πεσμένη και δεν έπαιρνε μπροστά. Έβαλα μπρος με καλώδια για να πάω στο πλησιέστερο κέντρο μπαταρίας, αλλά άρχισε να αναβοσβήνει η ένδειξη του κινητήρα και έβγαλε μήνυμα fuel cut off unavailable. Πηγαίνοντας η μηχανή δούλευε σαν να είχε θέμα με τους κυλίνδρους. Αντικαταστάθηκε τελικά η μπαταρία. Η μηχανή ακούγεται πλέον να δουλεύει κανονικά, αλλά η ένδειξη εξακολουθεί να αναβοσβήνει, στις αλλαγές ταχυτήτων σκορτσάρει και όταν αφήνω το γκάζι κλωτσάει, όπως επίσης στο ρελαντί όταν ανάβω τα φώτα τρέμει η μηχανή με παλμικό ρυθμό. Έχει κανείς κάποια ιδέα;
-
RE: Πινακίδες κυκλοφορίας 2013
δίκιο έχεις, κλασικοί δημοσιογράφοι που δραματοποιούν κάθε κατάσταση. Απλά το παρέθεσα γιατί ο υπεύθυνος του δημόσιου κτεο ν. Σερρών είπε ότι οι πινακίδες είναι τυπωμένες και περιμένουν να τις παραλάβουν. Αυτό προφανώς θα γίνει σε όλη τη χώρα και όχι μόνο εις τας Σέρρας.
-
RE: Πινακίδες κυκλοφορίας 2013
Εδώ γράφει ότι έχει δρομολογηθεί η νέα παραλαβή -->
http://seleo.gr/index.php?option=com_co ... &Itemid=54 -
RE: FIAT FORUM
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
τι εννοεις διαφορες?? ως προς τι ακριβως? ο ενας ειναι 900 κυβικα αρχικα, 2κυλινδρος (με τα 85 αλογα), turbo και χωρις τελη κυκλοφοριας, ο αλλος ειναι 1400 κυβικα με τελη κυκλοφοριας και ατμοσφαιρικος!Κάπου κάνεις λάθος. Νομίζω ότι η λέξη twinair εννοεί τους δικύλινδρους κινητήρες της fiat, οπότε η διαφορά είναι στην πίεση του συμπιεστή και την χαρτογράφηση; (συγνώμη, αλλά είμαι αρκετά άσχετος με τα θέματα αυτά ), ώστε ο ένας να αποδίδει 85 ίππους και ο άλλος 105. O 1,4 είναι (ήταν;) multiair ...
-
RE: Πινακίδες κυκλοφορίας 2013
Ο χρήστης EEE333 έγραψε:
Συνάδελφος αγόρασε χθες μαύρο SYM GTS 300i ... σήμερα θα αριθμοδοτήτο ... αύριο θα το μάθω ... άρα έχω σίγουρη (παρατήρηση) ... πληροφορία ... υπολογίζω να είναι στην τελευταία 10άδα του 89*!!! Είδομεν ...
NPB-887 ... το NPB-888 δόθηκε εκτός σειράς πιο πριν, πινακιδόθηκε 27/9 ... τώρα πρέπει να 'μαστε στην 2η δεκάδα του 900!!!
-
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
Μιας που έγινε παράθεση δικής μου δημοσίευσης, να ξαναπώ ότι τα χιλιόμετρα γίνονται σε ημιαστικές μετακινήσεις (δηλαδή θεσσαλονίκη-χωριό που μένω και γύρω περιοχές) και με μέση ταχύτητα τα 80-90 χλμ/ώρα . Τον χειμώνα σε μετακίνηση μικρών αποστάσεων μέσα στο χωρίο φτάνει στα 5,7-6. Το γράφω για διευκρίνιση τυχόντων αποριών
Ξέχασα να γράψω ότι το αυτοκίνητο έχει πλέον 23.900km και με τις παραπάνω συνθήκες το trip πλέον γράφει κάτι νούμερα απίθανα (4.5-4,8) ... να το πιστέυω; -
RE: Πινακίδες κυκλοφορίας 2013
NIY-681* χάρτινη σε citroen c3 πρώτης γενιάς.
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σας. Αυτό που παρατήρησα στα δικά μου michelin energy saver είναι ότι απέκτησαν χαρακιές πρώτα από την εσωτερική πλευρά τους. Από την εξωτερική φαίνονται ακόμη καινούργια. Θα ρωτήσω για την διάσταση που μου προτείνετε. Το γεγονός ότι το προφίλ κατεβαίνει από 55 σε 50 θα έχει κάποια επίπτωση σε άνεση; Γιατί οι δρόμοι της δυτικής θεσσαλονίκης που κινούμαι, δεν φημίζονται για την απουσία λακόυβων και λοιπών φθορών ...