Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 249
    • Best 0
    • Groups 0

    njo

    @njo

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    249
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Θεσσαλονίκη

    njo Unfollow Follow

    Latest posts made by njo

    • RE: αντικατάσταση μπαταρίας και πρόβλημα

      Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για την απάντησή σου. Πήγα σήμερα στο συνεργείο, το συνέδεσε με τον υπολογιστή και έδειξε μόνη βλάβη τον αισθητήρα στροφάλου. Ο τεχνικός είπε ότι έχει ξαναδεί περίπτωση όπου, όταν μένει εντελώς από μπαταρία το αυτοκίνητο, απορρυθμίζεται ο αισθητήρας. Μου είπε να κάνω καμιά 50ριά χιλιόμετρα κι αν συνεχίσει να σκορτσάρει αλλά και να αναβοσβήνει η ένδειξη του κινητήρα, θα αντικαταστήσουμε τον αισθητήρα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      njo
    • αντικατάσταση μπαταρίας και πρόβλημα

      Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα fiat 500 εδώ και 8 χρόνια. Μέχρι και σήμερα άλλαξα δύο μπαταρίες. Η τελευταία κράτησε 6 χρόνια και σήμερα το απόγευμα, ενώ μέχρι το μεσημέρι δεν παρουσιάστηκε κάποιο θέμα, έβαλα το κλειδί στη μίζα, αλλά η τάση ήταν πεσμένη και δεν έπαιρνε μπροστά. Έβαλα μπρος με καλώδια για να πάω στο πλησιέστερο κέντρο μπαταρίας, αλλά άρχισε να αναβοσβήνει η ένδειξη του κινητήρα και έβγαλε μήνυμα fuel cut off unavailable. Πηγαίνοντας η μηχανή δούλευε σαν να είχε θέμα με τους κυλίνδρους. Αντικαταστάθηκε τελικά η μπαταρία. Η μηχανή ακούγεται πλέον να δουλεύει κανονικά, αλλά η ένδειξη εξακολουθεί να αναβοσβήνει, στις αλλαγές ταχυτήτων σκορτσάρει και όταν αφήνω το γκάζι κλωτσάει, όπως επίσης στο ρελαντί όταν ανάβω τα φώτα τρέμει η μηχανή με παλμικό ρυθμό. Έχει κανείς κάποια ιδέα;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      njo
    • RE: αντικατάσταση μπαταρίας και πρόβλημα

      Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα fiat 500 εδώ και 8 χρόνια. Μέχρι και σήμερα άλλαξα δύο μπαταρίες. Η τελευταία κράτησε 6 χρόνια και σήμερα το απόγευμα, ενώ μέχρι το μεσημέρι δεν παρουσιάστηκε κάποιο θέμα, έβαλα το κλειδί στη μίζα, αλλά η τάση ήταν πεσμένη και δεν έπαιρνε μπροστά. Έβαλα μπρος με καλώδια για να πάω στο πλησιέστερο κέντρο μπαταρίας, αλλά άρχισε να αναβοσβήνει η ένδειξη του κινητήρα και έβγαλε μήνυμα fuel cut off unavailable. Πηγαίνοντας η μηχανή δούλευε σαν να είχε θέμα με τους κυλίνδρους. Αντικαταστάθηκε τελικά η μπαταρία. Η μηχανή ακούγεται πλέον να δουλεύει κανονικά, αλλά η ένδειξη εξακολουθεί να αναβοσβήνει, στις αλλαγές ταχυτήτων σκορτσάρει και όταν αφήνω το γκάζι κλωτσάει, όπως επίσης στο ρελαντί όταν ανάβω τα φώτα τρέμει η μηχανή με παλμικό ρυθμό. Έχει κανείς κάποια ιδέα;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      njo
    • RE: Πινακίδες κυκλοφορίας 2013

      δίκιο έχεις, κλασικοί δημοσιογράφοι που δραματοποιούν κάθε κατάσταση. Απλά το παρέθεσα γιατί ο υπεύθυνος του δημόσιου κτεο ν. Σερρών είπε ότι οι πινακίδες είναι τυπωμένες και περιμένουν να τις παραλάβουν. Αυτό προφανώς θα γίνει σε όλη τη χώρα και όχι μόνο εις τας Σέρρας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      njo
    • RE: Πινακίδες κυκλοφορίας 2013

      Εδώ γράφει ότι έχει δρομολογηθεί η νέα παραλαβή -->
      http://seleo.gr/index.php?option=com_co ... &Itemid=54

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      njo
    • RE: FIAT FORUM

      Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
      τι εννοεις διαφορες?? ως προς τι ακριβως? ο ενας ειναι 900 κυβικα αρχικα, 2κυλινδρος (με τα 85 αλογα), turbo και χωρις τελη κυκλοφοριας, ο αλλος ειναι 1400 κυβικα με τελη κυκλοφοριας και ατμοσφαιρικος!

      Κάπου κάνεις λάθος. Νομίζω ότι η λέξη twinair εννοεί τους δικύλινδρους κινητήρες της fiat, οπότε η διαφορά είναι στην πίεση του συμπιεστή και την χαρτογράφηση; (συγνώμη, αλλά είμαι αρκετά άσχετος με τα θέματα αυτά ), ώστε ο ένας να αποδίδει 85 ίππους και ο άλλος 105. O 1,4 είναι (ήταν;) multiair ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      njo
    • RE: Πινακίδες κυκλοφορίας 2013

      Ο χρήστης EEE333 έγραψε:

      Συνάδελφος αγόρασε χθες μαύρο SYM GTS 300i ... σήμερα θα αριθμοδοτήτο ... αύριο θα το μάθω ... άρα έχω σίγουρη (παρατήρηση) ... πληροφορία ... υπολογίζω να είναι στην τελευταία 10άδα του 89*!!! Είδομεν ...

      NPB-887 ... το NPB-888 δόθηκε εκτός σειράς πιο πριν, πινακιδόθηκε 27/9 ... τώρα πρέπει να 'μαστε στην 2η δεκάδα του 900!!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      njo
    • RE: Έρευνα Κατανάλωσης

      Μιας που έγινε παράθεση δικής μου δημοσίευσης, να ξαναπώ ότι τα χιλιόμετρα γίνονται σε ημιαστικές μετακινήσεις (δηλαδή θεσσαλονίκη-χωριό που μένω και γύρω περιοχές) και με μέση ταχύτητα τα 80-90 χλμ/ώρα . Τον χειμώνα σε μετακίνηση μικρών αποστάσεων μέσα στο χωρίο φτάνει στα 5,7-6. Το γράφω για διευκρίνιση τυχόντων αποριών
      Ξέχασα να γράψω ότι το αυτοκίνητο έχει πλέον 23.900km και με τις παραπάνω συνθήκες το trip πλέον γράφει κάτι νούμερα απίθανα (4.5-4,8) ... να το πιστέυω;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      njo
    • RE: Πινακίδες κυκλοφορίας 2013

      NIY-681* χάρτινη σε citroen c3 πρώτης γενιάς.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      njo
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σας. Αυτό που παρατήρησα στα δικά μου michelin energy saver είναι ότι απέκτησαν χαρακιές πρώτα από την εσωτερική πλευρά τους. Από την εξωτερική φαίνονται ακόμη καινούργια. Θα ρωτήσω για την διάσταση που μου προτείνετε. Το γεγονός ότι το προφίλ κατεβαίνει από 55 σε 50 θα έχει κάποια επίπτωση σε άνεση; Γιατί οι δρόμοι της δυτικής θεσσαλονίκης που κινούμαι, δεν φημίζονται για την απουσία λακόυβων και λοιπών φθορών ...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      njo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr