Πραγματικά όμορφο!
Ειδικά το μέσα δεν παίζεται. Κατάφεραν να το κάνουν πιο όμορφο από του 3008.
Νομίζω ότι στην εποχή της ασυγκράτησης επέλασης των SUV επαναπροσδιορίζει τα σεντάν
Πραγματικά όμορφο!
Ειδικά το μέσα δεν παίζεται. Κατάφεραν να το κάνουν πιο όμορφο από του 3008.
Νομίζω ότι στην εποχή της ασυγκράτησης επέλασης των SUV επαναπροσδιορίζει τα σεντάν
Ο χρήστης gvard έγραψε:
Καλησπέρα,Χμμμμμ, ενώ στο αγγλικό φόρουμ του Grandland (Vauxhall) γράφουν πως κατέβασαν το τελευταίο firmware από το Peugeot UK βάζοντας το VIN τους και δούλεψε κανονικά, σε εμένα λέει «Ασυμβατότητα με Hardware». Τι να παίζει;
Γιατί δεν παίρνεις το link του firmware από το myPeugeot app;
Έχεις καταφέρει να κάνεις λογαριασμό στο myPeugeot app;
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το θέμα είναι ότι το 3008 πλέον προσφέρεται με σοβαρό μοτέρ σ' αυτά τα χρήματα και όχι μόνο με το 1.2 που είναι για super mini, βία μικρομεσαίο χατς.
Το έχεις οδηγήσει;
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Και στο αυτόματο ενοχλούν. Μην ξεχνάμε ότι κανονικά στην ακινητοποίηση πρέπει να βάζουμε Ν. Ειδικά σε κάνα πολύπαθο DSG.
Αυτό λένε οι πωλητές της VW όταν τους λες ότι τα DSG βγάζουν προβλήματα.
Προφανώς κανένας από όσους αγοράζουν αυτόματο δεν έχει όρεξη σε κάθε φανάρι να βάζει Ν. Άσε που με τα start/stop ίσως να μην χρειάζεται τόσο πλέον
Δεν είναι διετής η ασφάλιση, αλλά ετήσια. Τα δύο χρόνια αφορούν το ποσό για το οποίο ασφαλίζεται το αυτοκίνητο στην μεικτή, ανεξάρτητα από την απομείωση της αξίας του
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Φίλε mixalakis από ανταπόκριση των οθονών σε συνθήκες έντονης ηλιοφάνειας πως πήγε το σύστημα; Τυχαίνει να το αφήνεις ώρες στον ήλιο και να παρατηρηθεί κάποια στιγμή κάποια δυσλειτουργία των οθονών τα γνωστα κοκο μπλόκο?! Τα ρωτάω επειδή εσύ έκλεισες ήδη ένα χρόνο και έχεις ένα καλοκαίρι γεμάτο στην πλάτη σου παρέα με το 3008Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα, παρόλο που σε κάποιες παραλίες όταν έμπαινα στο αυτοκίνητο έδειξε 47 βαθμούς το θερμόμετρο
Αφού συμπλήρωσα ένα έτος με το 3008 1.2 puretech EAT6, θα κάνω μια μικρή ανασκόπηση.
Σε έναν χρόνο έκανα 12.500 χλμ. που δεν τα λες και πολλά. Αρκετά από αυτά ήταν σε ταξίδια.
Σε ότι αφορά τα έξοδα, τα τέλη κυκλοφορίας ήταν 152,4€, ενώ τα ασφάλιστρα για μεικτή ασφάλεια, σε όλο το ποσό για 2 χρόνια (35.000€) ήταν 1.304€. Η μέση κατανάλωση για τα 12.500 χλμ ήταν 8,65 l/100km και το συνολικό κόστος καυσίμων έφτασε τα 1.628€. Η ελάχιστη κατανάλωση που είχα ήταν 7,42 /l100km ενώ η μέγιστη 10,75 l/100lm.
Το πρώτο σέρβις έγινε με την συμπλήρωση του 12μήνου και ήταν δωρεάν, ενώ πλήρωσα 10€ για την κάρτα καυσαερίων.
Κατά τα άλλα ισχύουν όλα όσα έχω γράψει εδώ στα διάφορα σχόλια.
Αυτά που απολαμβάνω ακόμα, μετά από έναν χρόνο συμβίωσης, είναι το πανέμορφο εσωτερικό του αλλά και το εξωτερικό του. Μ αρέσει η λειτουργία του ΕΑΤ6, η άνετη ανάρτηση και το φοβερό μικρό τιμόνι.
Ενοχλητική είναι η περιορισμένη ορατότητα πίσω, το ότι δεν έχει ελληνικά το navi και ο αεροδυναμικός θόρυβος από τους καθρέπτες.
4η συνεχόμενη χρονιά κινητήρας της χρονιάς ο pure tech 1.2
https://www.ukimediaevents.com/engineoftheyear/results.php?id=85
Ο χρήστης gvard έγραψε:
Για τους κατόχους 3008 που μένουν Αθήνα/Νότια προάστια: Αύριο Σάββατο 31/3 στις 11:30 έχουμε ένα mini meeting 3 άτομα με 3008 από το peugeotforums.com, αν θέλετε ελάτε με το δικό σας να τα πούμε και από κοντά. Συνάντηση στις 11:30 στον μεγάλο Σκλαβενίτη Αλίμου (πρώην Carrefour) στην Παλαιστίνης & Λαμίας. Ραντεβού στο parking που είναι πιο απομακρυσμένο από το κατάστημα. Μετά θα πάρουμε τα τουτού μας να πάμε για έναν καφεδάκι εκεί κοντά.
Δεν είχα μπει στο φόρουμ αρκετές μέρες και το έχασα!
Στην επόμενη θα έρθω όμως!