Ο κινητήρας 1.2l των 130 ps έχω την εντύπωση ότι θα είναι ψόφιος και θα κινεί οριακά το 4wd αμάξωμα, κυρίως για off road.
Latest posts made by dsgeo
-
RE: Dacia Duster 3rd gen (2024)
-
RE: Renault Clio IV
Ο χρήστης nick-gous έγραψε:
Ξέρει κανείς ποσά χιλιόμετρα βγάζει περιπου με ρεζερβα από την ωρα που αναψει το λαμπακι ??Σε εθνική κοντα στα 130....
-
RE: Mπορώ να ενοικιάσω το αυτοκίνητο μου;
Επομένως αν θές να πεις ότι θα βγάλεις κάτι... πρέπει να τη νοικιάζεις τουλάχιστον πάνω από 100€ κάθε μέρα για 9 χρόνια!
Εγώ πάντως θα στη νοίκιαζα για μια μέρα! -
RE: Renault Clio IV
Εγώ δεν έχω προσέξει κάποιο από τα ανωτέρω.
Μαλλον επειδή όταν ξεκινήσω θα δώσω κ λίγο γκάζι.... -
RE: Mazda RX-8 ή Honda S2000 (μεταχειρισμένα)
Ο χρήστης παναγιώτης97 έγραψε:
παιδια καλησπερα! επειδη θελω και εγω να γινω 8αρακιας! ενδιαφερομαι για ενα αυτοκινητακι... Με ποσα κμ να κοιταω? Θελω την μικρη εκδωση 192 challenge! http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5459860/ αυτο πχ. Τα χρηματα που δινω ειναι μεχρι 9.000 Ευχαριστω εκ των προτερων!!!7 χρονών και έχει μόνο 24500χιλ;;
Τί διάολο μονο όταν είχε τα γενέθλια του, το κυκλοφορούσε...;; -
RE: Renault Clio IV
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
μερικές ερωτησούλες .....1.αυτά με τις 17ρες, έχουν άλλα φρένα μπροστά ? κάθε πότε αλλάζετε τακάκια ? (εκτός από τα πιο μεγάλα ταμπούρα πίσω ?) ....
2.αυτά με τις 17ρες ... έχουν πάλι 90gr C02 ?
3.σε αυτό που έκανα test drive, σε λακκούβες κουνιόταν ο καθρέπτης, πάνω στην πόρτα .... το κάνει σε όλους ?4.όποιοι έχουν οροφή α)κλείνει 100% για προστασία από τον ήλιο β)μήπως τρίζει ?
5.ποιες είναι οι προδιαγραφές λαδιών για τον 90dci ... 5-30 αλλά τι 5-30 ?
6.όσοι έχετε κάνει αρκετά χλμ .... έχετε συμπληρώσει λάδια ? (μήπως έχει κάνει κανείς ανάλυση ώστε να δούμε πόσο % diesel καταλήγει στα λάδια με τις αναγεννήσεις του φίλτρου σωματ)
6.α, όταν κάνει αναγέννηση, ανάβει κάποιο λαμπάκι στον πίνακα οργάνων ?
7. έχετε κανονικών διαστάσεων ρεζέρβα ?3.Σε εμένα δεν το κάνει...
4.Έχει ένα μαυρό κουρτινάκι κ ο ήλιος δεν ενοχλεί καθόλου,ούτε τρίζει..
6.+8000 χιλ μέχρι τώρα δεν εχει κάψει τίποτα.
6α.οχι
7.ναι -
RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
Μιας και σε ένα μήνα λήγει η ασφάλιση του αυτοκινήτου,έκανα μία πρόχειρη αναζήτηση στο www.insurancemarket.gr και μου βγάζει την interlife ασφαλιστική ως την πιο φθηνή.
interlife ασφαλιστική: 246€ (απαλλαγή 500) έναντι
αντλαντική ένωση : 360 (απαλλαγή 600)
interamrican: 400 (απαλλαγή 600).
Αξίζει να την επιλέξω;
Έχει κανείς εμπειρία για την εν λόγω ασφαλιστική;
Καθ'ότι βλέπω αρκετά μεγάλη διαφορά στις τιμές... -
RE: Concept Cars
H Renault παρουσίασε σήμερα το **Eolab **concept, το οποίο θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στην έκθεση του Παρισιού. Το πρωτότυπο αποτελεί ουσιαστικά την απάντηση της γαλλικής εταιρίας στο VW XL1, καθώς είναι το πιο οικονομικό και οικολογικό αυτοκίνητο που κατασκεύασε ποτέ η Renault. Το Eolab διαθέτει τρεις ασύμμετρες πόρτες, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι μόλις Cd:0,235.
Για να επιτευχθεί τέτοιο νούμερο, το σώμα του αυτοκινήτου έχει σχεδιαστεί μετά από πολλές ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα, και διαθέτει ενεργό εμπρός spoiler, ενεργά πίσω flaps, ενώ και οι τροχοί ανοιγοκλείνουν ώστε να ψύξουν τα φρένα, και να μειώνουν την αντίσταση όταν χρειάζεται. Ενεργή είναι και η ανάρτηση του οχήματος, που αυξομειώνει αυτόματα την απόσταση από το έδαφος, ώστε να μειωθεί η μετωπική επιφάνεια.
Δεν αρκούν όμως, μόνο οι αεροδυναμικές λύσεις καθώς σημαντικό ρόλο στην κατανάλωση παίζει και το βάρος. Έτσι, η Renault έχει χρησιμοποιήσει διάφορα υλικά για το σώμα του αυτοκινήτου, που αποτελούνται από χάλυβα, αλουμίνιο αλλά και διάφορα άλλα σύνθετα υλικά. Η οροφή του είναι από μαγνήσιο, το εμπρός κρύσταλλο είναι εξαιρετικά λεπτό, ενώ και στο εσωτερικό έχουν χρησιμοποιηθεί ελαφριά υλικά. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, είναι το συνολικό βάρος να είναι 400 κιλά λιγότερα από ένα Clio, κάτι που σημαίνει περίπου γύρω στα 600 κιλά.
Μηχανικά κινείται από το Z.E. υβριδικό σύστημα, που αποτελείται από έναν 1-λίτρου τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα, μια μπαταρία 6.7 kWh και ένα κιβώτιο ταχυτήτων τριών σχέσεων χωρίς συμπλέκτη, με ενσωματωμένο ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αποδίδει 75 άλογα και 95 Nm ροπή, ενώ ο ηλεκτρικός 68 άλογα και 200 Nm ροπή. Το αποτέλεσμα είναι να καταναλώνει μόλις 1 λίτρο ανά 100 χλμ, και εκπομπές CO2 22 γρ/χλμ, ενώ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα μπορεί να διανύσει μέχρι και 60 χλμ.
Εν αντιθέσει με το XL1, το Eolab δε θα περάσει στην παραγωγή, αλλά η Renault δηλώνει ότι το concept έχει 100 νέες και ρεαλιστικές τεχνολογικές καινοτομίες, που έχουν σχεδιαστεί ώστε να περάσουν σταδιακά στα συμβατικά της αυτοκίνητα.
Πηγή: http://www.autoblog.gr
-
RE: Βενζίνη ώρα μηδέν!
Θα ενστερνιστώ την αποψη του Jordan1986.
Καθότι και εγώ, το ίδιο έχω διαπιστώσει, καμία σχέση σε επιδόσεις το diesel με ένα ατμοσφαιρικό βενζίνα στα ίδια άλογα πάνω κάτω...καλά σε οικονομία δεν υπάρχει καν μέτρο σύγκρισης.
Τώρα αν συγκρίνουμε turboβενζίνα ,ειδικά κάτι μικρά gti,opc κ.α, με τα diesel των 90 αλόγων είναι αλλού άσχετα αν η ροπή είναι ίδια ή αρκετά κοντά.