@harisma23 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:
@johnakos82 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:
@harisma23 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:
@johnakos82 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:
@harisma23 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:
Δηλαδή η κάτοψη του ισογείου δεν δείχνει τις θέσεις στάθμευσης;
Υπάρχει κανονικά η κάτοψη με τους χώρους στάθμευσης στην πυλωτή, αλλά η άδεια της οικοδομής δεν έχει ορισμένο χώρο για είσοδο και έξοδο. Οι θέσεις στάθμευσης είναι αποκλειστικές χρήσεις των διαμερισμάτων και είναι σε πυλωτή.
Απέχουν λίγο χρονικά οι ερωταπαντήσεις.
Αν οι θέσεις της pilotis είναι κάθετα στην οικοδομική και στη ρυμοτομική γραμμή, χωρίς επαρκή χώρο για μανούβρες εντός της πρασιάς, είναι αυτονόητο ότι θα μπαίνει ο καθένας από μπροστά. Δεν θα γράφει κάτι άλλο το σχέδιο της αδείας.
Πως ορίζεται αυτός ο επαρκής χώρος? Αν πχ έστω και με κίνδυνο να κάνω ζημιά στο αυτοκίνητό μου, μπορώ να κάνω μανούβρα στο ένα από τα 4 πάρκινγκ (είναι πάνω σε στροφή η οικοδομή και τα 2 από τα 4 πάρκινγκ είναι σχεδόν πάνω στον δρόμο και τα άλλα 2 έχουν το ένα περίπου 2,5μ πρασιά μπροστά και το άλλο περίπου 4μ), ποιος το καθορίζει αυτό?
Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου!Υπάρχουν προδιαγραφές για τον αποδεκτό κύκλο στροφής. Εν πολλή συντομία είναι πλάτος διαδρόμου 3 μέτρα και εσωτερική ακτίνα στροφής 3,5 μέτρα (δηλαδή εξωτερική 6,5 μέτρα). Με βάση την περιγραφή σου, οι πρασιές δεν επαρκούν για στροφή, οπότε τα αυτοκίνητα μπαίνουν κάθετα στην ρυμοτομική γραμμή.
Αν θες ανέβασε σχέδιο να το δω, για να είμαστε σίγουροι.
Θα κοιτάξω να βρω αν έχω κάτι. Αν όχι πάω στην πολεοδομία και το παίρνω? Πως γίνεται? Ή αρκεί ένα σκαρίφημα δικό μου με τα μέτρα?