Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    johnakos82

    @johnakos82

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    johnakos82 Unfollow Follow

    Latest posts made by johnakos82

    • RE: Νομοθεσία περί πάρκινγκ

      @harisma23 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:

      @johnakos82 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:

      @harisma23 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:

      @johnakos82 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:

      @harisma23 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:

      Δηλαδή η κάτοψη του ισογείου δεν δείχνει τις θέσεις στάθμευσης;

      Υπάρχει κανονικά η κάτοψη με τους χώρους στάθμευσης στην πυλωτή, αλλά η άδεια της οικοδομής δεν έχει ορισμένο χώρο για είσοδο και έξοδο. Οι θέσεις στάθμευσης είναι αποκλειστικές χρήσεις των διαμερισμάτων και είναι σε πυλωτή.

      Απέχουν λίγο χρονικά οι ερωταπαντήσεις. 😜

      Αν οι θέσεις της pilotis είναι κάθετα στην οικοδομική και στη ρυμοτομική γραμμή, χωρίς επαρκή χώρο για μανούβρες εντός της πρασιάς, είναι αυτονόητο ότι θα μπαίνει ο καθένας από μπροστά. Δεν θα γράφει κάτι άλλο το σχέδιο της αδείας.

      Πως ορίζεται αυτός ο επαρκής χώρος? Αν πχ έστω και με κίνδυνο να κάνω ζημιά στο αυτοκίνητό μου, μπορώ να κάνω μανούβρα στο ένα από τα 4 πάρκινγκ (είναι πάνω σε στροφή η οικοδομή και τα 2 από τα 4 πάρκινγκ είναι σχεδόν πάνω στον δρόμο και τα άλλα 2 έχουν το ένα περίπου 2,5μ πρασιά μπροστά και το άλλο περίπου 4μ), ποιος το καθορίζει αυτό?
      Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου!

      Υπάρχουν προδιαγραφές για τον αποδεκτό κύκλο στροφής. Εν πολλή συντομία είναι πλάτος διαδρόμου 3 μέτρα και εσωτερική ακτίνα στροφής 3,5 μέτρα (δηλαδή εξωτερική 6,5 μέτρα). Με βάση την περιγραφή σου, οι πρασιές δεν επαρκούν για στροφή, οπότε τα αυτοκίνητα μπαίνουν κάθετα στην ρυμοτομική γραμμή.

      Αν θες ανέβασε σχέδιο να το δω, για να είμαστε σίγουροι.

      Θα κοιτάξω να βρω αν έχω κάτι. Αν όχι πάω στην πολεοδομία και το παίρνω? Πως γίνεται? Ή αρκεί ένα σκαρίφημα δικό μου με τα μέτρα?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      johnakos82
    • RE: Νομοθεσία περί πάρκινγκ

      @harisma23 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:

      @johnakos82 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:

      @harisma23 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:

      Δηλαδή η κάτοψη του ισογείου δεν δείχνει τις θέσεις στάθμευσης;

      Υπάρχει κανονικά η κάτοψη με τους χώρους στάθμευσης στην πυλωτή, αλλά η άδεια της οικοδομής δεν έχει ορισμένο χώρο για είσοδο και έξοδο. Οι θέσεις στάθμευσης είναι αποκλειστικές χρήσεις των διαμερισμάτων και είναι σε πυλωτή.

      Απέχουν λίγο χρονικά οι ερωταπαντήσεις. 😜

      Αν οι θέσεις της pilotis είναι κάθετα στην οικοδομική και στη ρυμοτομική γραμμή, χωρίς επαρκή χώρο για μανούβρες εντός της πρασιάς, είναι αυτονόητο ότι θα μπαίνει ο καθένας από μπροστά. Δεν θα γράφει κάτι άλλο το σχέδιο της αδείας.

      Πως ορίζεται αυτός ο επαρκής χώρος? Αν πχ έστω και με κίνδυνο να κάνω ζημιά στο αυτοκίνητό μου, μπορώ να κάνω μανούβρα στο ένα από τα 4 πάρκινγκ (είναι πάνω σε στροφή η οικοδομή και τα 2 από τα 4 πάρκινγκ είναι σχεδόν πάνω στον δρόμο και τα άλλα 2 έχουν το ένα περίπου 2,5μ πρασιά μπροστά και το άλλο περίπου 4μ), ποιος το καθορίζει αυτό?
      Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      johnakos82
    • RE: Νομοθεσία περί πάρκινγκ

      @harisma23 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:

      @johnakos82 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:

      @harisma23 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:

      @johnakos82 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:

      Καλησπέρα στην παρέα,

      Ερώτηση, κατοικώ σε οικοδομή με 4 ανοιχτούς χώρους στάθμευσης (χαρακτηρισμένους ως χώρους στάθμευσης στην άδεια της οικοδομής) και θα ήθελα να ρωτήσω τι ισχύει για την είσοδο-έξοδο από και προς τους χώρους αυτούς.

      Σημειώνω πως μπροστά στην οικοδομή υπάρχουν μόνο στηθαία πεζοδρομίου και όχι πεζοδρόμιο (δεν φτιάχτηκε ποτέ από τον Δήμο εδώ και 20 χρόνια), ψηλά στηθαία όμως, όχι χαμηλά και πως όποια διαμόρφωση έχει γίνει (πάντα στον ιδιωτικό χώρο της οικοδομής) έγινε από τους ενοίκους για να μπορούμε να μπαίνουμε στις θέσεις στάθμευσής μας.

      Με βάση τα λεγόμενα μηχανικού απλά βάζουμε πινακίδες απαγόρευσης στάθμευσης με την άδεια της οικοδομής σε κάθε θέση, διαμορφώνουμε τα στηθαία να είναι χαμηλά μπροστά από κάθε χώρο στάθμευσης και από εκεί και πέρα όποιος κλείνει την είσοδο-έξοδο υπεύθυνη είναι η τροχαία.

      Ισχύει όλο αυτό γιατί γενικά έχω μπερδευτεί.... Άλλοι λένε για άδεια από το δήμο, άλλοι λένε για μια είσοδο-έξοδο σε όλη την πλευρά της οικοδομής..... Τι ισχύει τελικά help me!

      Ευχαριστώ!!

      Ισχύει ότι δείχνει η κάτοψη ισογείου της αδείας! Αν δείχνει ότι οι 4 θέσεις στάθμευσης έχουν 4 ξεχωριστές εισόδους, τότε αυτό είναι το νόμιμο, ακόμη κι αν ο ελεγκτής υπάλληλος της πολεοδομίας δεν έπρεπε να το είχε δώσει κατά το έλεγχο της αδείας προ της έκδοσης της. Αν η κάτοψη δείχνει ότι οι 4 θέσεις εξυπηρετούνται από μία είσοδο, τότε αυτό είναι το νόμιμο.

      Και αν δεν δείχνει κάτι η άδεια της οικοδομής όπως εκδόθηκε πριν από 20 χρόνια?? Παρόλα αυτά τα συμβόλαια αναφέρουν τους χώρους στάθμευσης κανονικά. Τι παίζει σε αυτή την περίπτωση?

      Δηλαδή η κάτοψη του ισογείου δεν δείχνει τις θέσεις στάθμευσης;

      Υπάρχει κανονικά η κάτοψη με τους χώρους στάθμευσης στην πυλωτή, αλλά η άδεια της οικοδομής δεν έχει ορισμένο χώρο για είσοδο και έξοδο. Οι θέσεις στάθμευσης είναι αποκλειστικές χρήσεις των διαμερισμάτων και είναι σε πυλωτή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      johnakos82
    • RE: Νομοθεσία περί πάρκινγκ

      @harisma23 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:

      @johnakos82 said in Νομοθεσία περί πάρκινγκ:

      Καλησπέρα στην παρέα,

      Ερώτηση, κατοικώ σε οικοδομή με 4 ανοιχτούς χώρους στάθμευσης (χαρακτηρισμένους ως χώρους στάθμευσης στην άδεια της οικοδομής) και θα ήθελα να ρωτήσω τι ισχύει για την είσοδο-έξοδο από και προς τους χώρους αυτούς.

      Σημειώνω πως μπροστά στην οικοδομή υπάρχουν μόνο στηθαία πεζοδρομίου και όχι πεζοδρόμιο (δεν φτιάχτηκε ποτέ από τον Δήμο εδώ και 20 χρόνια), ψηλά στηθαία όμως, όχι χαμηλά και πως όποια διαμόρφωση έχει γίνει (πάντα στον ιδιωτικό χώρο της οικοδομής) έγινε από τους ενοίκους για να μπορούμε να μπαίνουμε στις θέσεις στάθμευσής μας.

      Με βάση τα λεγόμενα μηχανικού απλά βάζουμε πινακίδες απαγόρευσης στάθμευσης με την άδεια της οικοδομής σε κάθε θέση, διαμορφώνουμε τα στηθαία να είναι χαμηλά μπροστά από κάθε χώρο στάθμευσης και από εκεί και πέρα όποιος κλείνει την είσοδο-έξοδο υπεύθυνη είναι η τροχαία.

      Ισχύει όλο αυτό γιατί γενικά έχω μπερδευτεί.... Άλλοι λένε για άδεια από το δήμο, άλλοι λένε για μια είσοδο-έξοδο σε όλη την πλευρά της οικοδομής..... Τι ισχύει τελικά help me!

      Ευχαριστώ!!

      Ισχύει ότι δείχνει η κάτοψη ισογείου της αδείας! Αν δείχνει ότι οι 4 θέσεις στάθμευσης έχουν 4 ξεχωριστές εισόδους, τότε αυτό είναι το νόμιμο, ακόμη κι αν ο ελεγκτής υπάλληλος της πολεοδομίας δεν έπρεπε να το είχε δώσει κατά το έλεγχο της αδείας προ της έκδοσης της. Αν η κάτοψη δείχνει ότι οι 4 θέσεις εξυπηρετούνται από μία είσοδο, τότε αυτό είναι το νόμιμο.

      Και αν δεν δείχνει κάτι η άδεια της οικοδομής όπως εκδόθηκε πριν από 20 χρόνια?? Παρόλα αυτά τα συμβόλαια αναφέρουν τους χώρους στάθμευσης κανονικά. Τι παίζει σε αυτή την περίπτωση?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      johnakos82
    • RE: Νομοθεσία περί πάρκινγκ

      Καλησπέρα στην παρέα,

      Ερώτηση, κατοικώ σε οικοδομή με 4 ανοιχτούς χώρους στάθμευσης (χαρακτηρισμένους ως χώρους στάθμευσης στην άδεια της οικοδομής) και θα ήθελα να ρωτήσω τι ισχύει για την είσοδο-έξοδο από και προς τους χώρους αυτούς.

      Σημειώνω πως μπροστά στην οικοδομή υπάρχουν μόνο στηθαία πεζοδρομίου και όχι πεζοδρόμιο (δεν φτιάχτηκε ποτέ από τον Δήμο εδώ και 20 χρόνια), ψηλά στηθαία όμως, όχι χαμηλά και πως όποια διαμόρφωση έχει γίνει (πάντα στον ιδιωτικό χώρο της οικοδομής) έγινε από τους ενοίκους για να μπορούμε να μπαίνουμε στις θέσεις στάθμευσής μας.

      Με βάση τα λεγόμενα μηχανικού απλά βάζουμε πινακίδες απαγόρευσης στάθμευσης με την άδεια της οικοδομής σε κάθε θέση, διαμορφώνουμε τα στηθαία να είναι χαμηλά μπροστά από κάθε χώρο στάθμευσης και από εκεί και πέρα όποιος κλείνει την είσοδο-έξοδο υπεύθυνη είναι η τροχαία.

      Ισχύει όλο αυτό γιατί γενικά έχω μπερδευτεί.... Άλλοι λένε για άδεια από το δήμο, άλλοι λένε για μια είσοδο-έξοδο σε όλη την πλευρά της οικοδομής..... Τι ισχύει τελικά help me!

      Ευχαριστώ!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      johnakos82
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr