Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    H
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 775
    • Best 0
    • Groups 0

    harlek

    @harlek

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    775
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    harlek Unfollow Follow

    Latest posts made by harlek

    • RE: focus 2009 - δεν σβηνει το καντραν

      Κάπου είχα διαβάσει ότι ο κεντρικός διακόπτης έχει εσωτερικά ένα μικρό διακοπτάκι που πατιέται όταν βγάζεις το κλειδί και έτσι 'καταλαβαίνει' το καντράν ότι έφυγες και σβήνει μετά από λίγο. Ο μηχανισμός (νομίζω μια προεξοχή) που πατάει το διακοπτάκι αυτό χαλάει (σπάει) κι έτσι το καντράν νομίζει ότι δεν έφυγες ποτέ. Ίσως αξίζει να το ψάξεις κι εκεί.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harlek
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Οι δείκτες EU δεν είναι συγκρίσιμοι για διαφορετικές διαστάσεις.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harlek
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ο χρήστης r200 έγραψε:
      μην ανησυχεις η ανθρωπινη βλακεια υπερεχει σε αρκετο ποσοστο επι του σφαλματος των κινεζικων ελαστικων

      Μεγάλη αλήθεια!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harlek
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      Αλλά παρατήρησα ότι σε αλλαγές ταχύτητας αμέσως με το άφημα του συμπλέκτη νιώθω στο τιμόνι (πιο έντονο αν το κρατάω χαλαρά) σαν οι ρόδες να κάνουν μια μικρή ταλάντωση. Τι είναι αυτό, που οφείλεται

      Νομίζω ότι οφείλεται σε πολύ μαλακά ή φθαρμένα σινεμπλόκ ψαλιδιών.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harlek
    • RE: Σφίξιμο καπακιού, η περιπέτεια μιας βίδας.

      Το σφίξιμο σε δυο στάδια δεν είναι για ξεκούραση! Προφανώς είναι πολλές οι βίδες, οπότε σφίγγεις με την κατάλληλη σειρά όλες στα 30Νm, μετά όλες κατά 60-65 μοίρες επιπλέον (με ίδια σειρά) και μετά ξανά όλες κατά άλλες 60-65 μοίρες (πάλι με την ίδια σειρά)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harlek
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Εγώ πάντως έβαλα (περισσότερο από περιέργεια) Sava Intensa HP (185/60-14) και μετά από 2,5 χρόνια είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, θα τα ξανάβαζα άνετα. Μάλιστα μετά έβαλα και στο Twingo Sava (Perfecta 155/70-13), κι αυτά πολύ ωραία (αθόρυβα και με καλή αίσθηση) κατ' αρχήν, απλά δεν έχω γνώμη για την αντοχή τους στο χρόνο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harlek
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
      Τα πιο περίεργα σχέδια στο πέλμα τα είχε κάποτε η γιοκοχαμα.

      Το A539 ήταν αρκετά εντυπωσιακό για την εποχή του...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harlek
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Τα έχεις βάλει στο αμάξι;Μου έχει τύχει και εμένα μόνο τα πχ αριστερά να γράφουν ημερομηνία απο την εξωτερική πλευρά,τα δεξια την έγραφαν απο την εσωτερική.

      Αυτό συμβαίνει πάντα με τα συμμετρικά λάστιχα που έχουν συγκεκριμένη φορά περιστροφής.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harlek
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
      πήρα που λετε απο το νετ μια 4άδα λαστιχάκια χειμερινά και μόνο στο 1 ζεύγος αναγράφεται η ημερομηνία παραγωγής (41 13).

      Δε μπορεί. Κοίτα καλύτερα και στις δυο πλευρές του ελαστικού.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harlek
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
      Μετά από έρευνα αγοράς σε 185/60/14 τα ελαστικά που έψαξα κατατάσσονται με κριτήριο την ΑΚΑΜΨΙΑ ΠΡΟΦΙΛ ως εξής (πρώτα το πιο άκαμπτο):

      1. AVON ZT 5 (treadwear 300, traction A, temperature B) - made in .......?
      2. VREDESTEIN SPORTRAC 5 (treadwear 300, traction A, temperature A) - made in Holland
      3. DUNLOP BLUERESPONSE (treadwear 340, traction A, temperature A) - made in Poland

      Πώς μέτρησες την ακαμψία και κατέληξες σε αυτή την κατάταξη;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harlek
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr